Ga naar inhoud

Chinita : 15 oktober 2018 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Gast Chinita

Aanbevolen berichten

Hi allen,

 

Ik zal mij even voorstellen als nieuwe lid van deze forum.

 

Ik ben 28 jaar, moeder van twee bengeltjes (zoon van 8j & dochter van 16m)

Mijn borsten zijn gedurende mijn puberteit nooit echt ontwikkeld, bij de eerste zwangerschap giga melkborsten gehad, letterlijk vierkanten bakstenen.:blink: Maar helaas na 1,5 jaar borstvoeding, teruggelopen naar niks, enkel wat uitgerekte huid.

Tijdens mijn tweede zwangerschap, waren ze weer aardig gevuld, echt om mee te pronken (op het lekken na :75:) ook deze zijn niet lang na de borstvoeding weer verdwenen.

 

Ik ben van mening dat ik lijd aan aplasie en heb om deze reden ook actie ondernomen om te kijken als mijn zorgverzekeraar bij wilt dragen aan mijn BV. Ik heb inmiddels al een echo laten maken, hierop kwam ik uit op plus minus 9mm bdz.

 

Vervolgens heb ik mij verdiept in de pc's en las/zag ik vele positieve en mooie resultaten van Dr. Nio

Na de Nio fever te hebben gepakt, had ik geen oog meer voor een ander en heb ik via mijn HA een verwijsbrief aangevraagd voor het OLVG West.

Vandaag zojuist opgebeld door de polikliniek, afspraak staat vast op 18 januari. De zenuwen beginnen wel echt door m'n lijf te gieren. 

 

Voor de voorgangers:

-Wat kan ik verwachten bij het eerste afspraak? Wordt er al gelijk gemeten en gepast of heeft dit een ander wending omdat ik eerst toestemming moet vragen aan mijn zorgverzekeraar?

-Degene die door Dr. Nio zijn geholpen, is de operatie enkel in Parkkliniek mogelijk of kan deze ook gewoon plaatsvinden in OLVG West (ivm woonachtig in A'dam)?

 

Hopelijk word ik m.b.v. deze forum wijzer en boobies rijker.:wub:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Hi ladies,

 

Het staat eindelijk vast!!

Mijn operatiedatum staat op 15 oktober, gelijk aan mijn verjaardag! :D Ik zal dan als 29 jarige verder gaan in het leven met :1boobs:.

 

Mijn eerste consult was op 18 juli, samen met de consulente kwam ik uit op 450CC motiva Full.

Op 7 september heb ik mijn afspraak met de PC, dan wil ik nog de Corsé bespreekbaar maken en mijn eind beslissing nemen.

 

Ik ben moeder van twee, één van 8 jaar & één van 2 jaar.

 

Nog meer dames die op 15 oktober geopereerd worden in Bauland Kliniek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.