Ga naar inhoud

Ninalove01 : 3 augustus 2018 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

Goedemiddag allemaal! 

 

Ik zal mij even voorstellen; ik ben Nina en ik kom van een kleine magere 75B. Ik ben 1,68 en weeg 70kg. 

 

In het dagelijks leven ben ik scheeps agent en werk daarom ook echt in een mannen wereld. 

 

Ik loop al heel lang met de gedachte om mijn borsten te laten vergroten omdat ze (vind ik) veel te klein voor mijn postuur zijn. 

 

Vrijdag 3augustus was het dan eindelijk zo ver en ben ik geopereerd in Vlaardingen door Dr. K peters (Diana Gabriels) 

 

Omdat de pijn toch wel een beetje tegen valt is dit forum een erg goede steun om ervaringen te delen! 

 

Ik vind het leuk om jullie (vaak vergelijkbare) verhalen te lezen!! 

 

Xx Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
11 uur geleden zei Dushi_81:

Hallo ninalove gefeliciteerd met je nieuwe borsten. Ik heb vanavond afspraak bij dokter peter. Zou ik aub een foto kunnen zien van zijn kunstwerk. 

Vind het allemaal nogal spannend

 

groetjes dushi_81

Jaa ben ook benieuwd, hoe is consult.gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo bloemetje. Gesprek ging heel goed. Heel aardige man. Hij heeft mij borsten gemeten en gevoeld en rade 325 of 350 aan. Ik voelde mij echt oo mijn gemak. Hij luistert idd echt naar je en is echt heel Aardig en oprecht. Ook heeft hij fotos gemaakt en kon ik een 3 d foro krijgen van hoe miin borsten ongeveer eruit zouden zien. Dus super handig om dat te zien. Krijg ik toch een betere beeld dat dat ze je bh vullen met silliconen. Ik heb maandag ook een afspraak bij dokter nio. Dus het word of dokter peters of nio. Dus we wqchten het nog af. Ik hou jullie op de hoogte 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.