Ga naar inhoud

Misselijk overgeven na operatie


Kramp

Aanbevolen berichten

Meiden help! 

Binnenkort wordt ik geopereerd alleen ben zo bang dat is misselijk word of moet overgegeven. Wat zijn jullie ervaringen daarmee? En waar werd het dan door veroorzaakt? Hoelang hield het aan? Bedankt voor jullie steun ben zo zenuwachtig 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbare angst !! 

Ik wordt 20 augustus geopereerd en moet daarna nog 3,5 uur in de auto terug naar huis. En ik kan al niet zo lang in een auto zitten zonder beroerd te geraken. Wil dit zelf toch aankaarten voor de operatie want heb hier ook wel eens gelezen dat ze dan iets door je infuus doen ?? 

Succes met de laatste loodjes..Wachten duurt lang he ?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff ja duurt zo lang! Bij diana Gabriels doen ze inderdaad iets door het infuus om dit te proberen tegen te gaan. Voor mij was dit ook een reden om de andere kliniek af te zeggen wil niet meer dan een uur in de auto zitten. Mienemuis waar ben jij geholpen? En had je iets gekregen voor de misselijkheid? Of overgeven? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoiiii zelf word ik snel misselijk, in de auto in de boot in het vliegtuig dus mijn schrik hiervoor was ook serieus aanwezig

 

ik heb dit kenbaar gemaakt aan Mn anesthesist en hij beloofde me er alles aan te doen om het een goede ervaring te maken maar helaas soms de natuur sterker was..

dus hij heeft me iets gegeven tegen misselijkheid. 

En ik kan zeggen dat ik me totaal niet ziek gevoeld heb!! Super gegaan!!

beetje duizelig van de narcose That’s it!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.