Jump to content

Misselijk overgeven na operatie

Kramp

Recommended Posts

Posted

Meiden help! 

Binnenkort wordt ik geopereerd alleen ben zo bang dat is misselijk word of moet overgegeven. Wat zijn jullie ervaringen daarmee? En waar werd het dan door veroorzaakt? Hoelang hield het aan? Bedankt voor jullie steun ben zo zenuwachtig 

Posted

Hey, ik heb mij de dag na de operatie wel heel slecht gevoeld. Heb 2 x moeten overgeven. Maar elk lichaam reageert anders op de narcose! Misschien heb je wel geluk :-) Je in elk geval geen zorgen maken mocht het zo zijn, het is normaal.

Posted

Herkenbare angst !! 

Ik wordt 20 augustus geopereerd en moet daarna nog 3,5 uur in de auto terug naar huis. En ik kan al niet zo lang in een auto zitten zonder beroerd te geraken. Wil dit zelf toch aankaarten voor de operatie want heb hier ook wel eens gelezen dat ze dan iets door je infuus doen ?? 

Succes met de laatste loodjes..Wachten duurt lang he ?? 

Posted

Pff ja duurt zo lang! Bij diana Gabriels doen ze inderdaad iets door het infuus om dit te proberen tegen te gaan. Voor mij was dit ook een reden om de andere kliniek af te zeggen wil niet meer dan een uur in de auto zitten. Mienemuis waar ben jij geholpen? En had je iets gekregen voor de misselijkheid? Of overgeven? 

Posted

Ik ben geopereerd bij De Meyere. Normaal gezien word je door die narcose bij hem niet misselijk, maar bij mij was het helaas wel zo. Als je een uur naar huis moet rijden, neem dan je voorzorgen en neem een emmer mee! De misselijkheid begon bij mij wel pas de dag nadien.

Posted

Kwam dit niet door de medicatie dan? Tramadol, morfine of diclofinac? 

Posted

Hoihoiiii zelf word ik snel misselijk, in de auto in de boot in het vliegtuig dus mijn schrik hiervoor was ook serieus aanwezig

ik heb dit kenbaar gemaakt aan Mn anesthesist en hij beloofde me er alles aan te doen om het een goede ervaring te maken maar helaas soms de natuur sterker was..

dus hij heeft me iets gegeven tegen misselijkheid. 

En ik kan zeggen dat ik me totaal niet ziek gevoeld heb!! Super gegaan!!

beetje duizelig van de narcose That’s it!

Posted

Dat is wel super fijn en geruststellend om te horen! Door wie ben je geholpen? En weet je ook wat je hebt gekregen? 

Posted
6 minuten geleden zei Kramp:

Dat is wel super fijn en geruststellend om te horen! Door wie ben je geholpen? En weet je ook wat je hebt gekregen? 

Bij de Velthuis kliniek in ehv

geen idee wat ze me gegeven hebben sorry 

Posted

Dat wil ik ook gaan proberen hopelijk is dat uit te houden kan niet tegen morfine en tramadol. Hadden jullie geen antibiotica erna? Daar hoor ik sommige mensen ook over 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.