Ga naar inhoud

Dr Verlende en Dr Nolens


LadyNes

Aanbevolen berichten

Hallo lieve allemaal,

Ik zou in de zomer graag een borstverkleining ondergaan. 90H is mij iets van het goede teveel. Na wat surfen kwam ik wel bij een paar namen, maar ik blijf toch met wat onzekerheid zitten.

Heeft iemand ervaring met Dr Verlende (Volkskliniek Gent) of Dr Isabelle Nolens? Tevreden of niet?

Ik zit ook met een dochtertje dat in mei 1 jaar wordt. In hoeverre is een baby een probleem voor zo'n operatie?

Zijn er mensen die misschien dichter bij Leuven een goede plastisch chirurg kennen?

Groetjes,

LadyNes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

Ik weet uit ervaring dat het na de operatie de eerste dagen toch vrij pijnlijk is. Als je dan een baby hebt die moet gepakt worden... Maar als je nu de eerste dagen wat hulp kan regelen moet het best haalbaar zijn. Je kan de eerste dagen zeker je rust gebruiken! Ik ben bij dr Heintz. Geweest in az St. Lucas Gent en ben heel tevreden. Ik heb uiteraard ook een paar verschillende dokters gezien maar spijtig voor jou niet in de buurt van Leuven...

Veel succes met je zoektocht!

Sanka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de info. Ik heb geluk: mijn echtgenoot zal 2 à 3 weken na de operatie thuisblijven. En moest het daarna echt nog nodig zijn, dan kan ik ook op mijn ouders rekenen.

Heb ook al goeie dingen gehoord van Dr De Maerteleire van Mediplast. Misschien kan ik daar ook eens informeren. We zien wel.

Toch spannend, nu de beslissing gemaakt is om er deze zomer mee door te gaan ...

Groetjes,

LadyNes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet er rekening mee houden dat je tot 6 weken na de operatie niks zwaars mag tillen.

Dus een baby van 1 jaar mag je minimaal 6 weken ook niet tillen,dus als je man 2 tot 3 weken thuis blijft dan heb je daarna nog een aantal weken hulp nodig bij de verzorging van je dochtertje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn eerste consult bij de dokters ligt vast: deze woensdag kan ik al naar dr Verlende, pas op 20 april naar Dr Nolens. Zo spannend! Hele vragenlijst af te werken. Hier wacht ik al jaren op :64:

PS is het normaal dat je bij sommige pc's zo snel een afspraak kan krijgen? Vrijdag bellen en de woensdag erop al kunnen gaan, zelfs kunnen kiezen om hoe laat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey LadyNes,

Ik word in april geopereerd door Dr. Nolens!

Superlieve en aangename vrouw! ze luistert echt naar je en je kan met al je vragen bij haar terecht. ik heb er verschillende afgelopen en bij haar had ik het beste gevoel.

Ook lang moeten wachten op een 1ste consult, maar is voor mij gewoon teken dat ze veel werk heeft en dat ze echt wel goed is :101:

Na mijn beslissing dat ik voor haar ging gaan, moest ik dan nog 3 maand wachten. Nu nog anderhalve maand geduld en dan is het zo ver! No more :1bouncingboobs::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey LadyNes,

Ik word in april geopereerd door Dr. Nolens!

Superlieve en aangename vrouw! ze luistert echt naar je en je kan met al je vragen bij haar terecht. ik heb er verschillende afgelopen en bij haar had ik het beste gevoel.

Ook lang moeten wachten op een 1ste consult, maar is voor mij gewoon teken dat ze veel werk heeft en dat ze echt wel goed is :101:

Na mijn beslissing dat ik voor haar ging gaan, moest ik dan nog 3 maand wachten. Nu nog anderhalve maand geduld en dan is het zo ver! No more :1bouncingboobs::43:

Werkt zij in een privé-ziekenhuis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.