Ga naar inhoud

Borstvergroting en zwangerschap


Aanbevolen berichten

Ik twijfel echt al jaren over een borstvergroting/lift. Ik heb het destijds niet gedaan omwille van kinderen in de toekomst en dat ik nog een kilo of 20 kwijt wou. En omdat je na verloop van tijd (10-15 jaar) je implantaten moet vervangen. Want levenslang bestaat gewoon níet. Ook al zeggen sommige dokters van wel. Ik heb mij daar toen heel erg over verdiept.

 

Nu ik al een tijdje bezig ben met afvallen en ik met de dag ongelukkiger ben over mijn borsten wil ik het toch overwegen. Ik ben nu eigelijk zo goed als zeker dat ik het wil. En als er kinderen komen dan kies ik bewust ervoor om geen borstvoeding te geven (ongeacht implantaten of niet). Dat is een bewuste keuze.

 

Veranderen je borsten heel erg na een zwangerschap? En dan zonder dat je borstvoeding geeft. Ik ben nu 23 en wil pas kids tegen mijn 30ste. Maar ik wil écht geen 7 jaar meer rondlopen met de borsten die ik nu heb.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.