Ga naar inhoud

Kelly_E : 28 november 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 149
  • Created
  • Laatste Reactie
28 minuten geleden zei Kelly_E:

@Jesssi hoe gaat het met jou ondertussen meis? Nog veel last en lukt het slapen wat?

Ja gaat goed, dank je!

De last was de eerste dagen het ergste. Nu is het meer ongemak.

Het staat gewoon nog weg gespannen en je doet snel

te veel ;) 

 

Slapen gaat ook prima, wel regelmatig wakker omdat je wilt draaien maar het slapen opzich gaat goed.

 

Liefs 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Kelly_E:

@Theezakje34 ja voel toch wel dat er serieus wat stress wegvalt. Nog even geduld nu ;) 

Hoe is het met jouw herstel proces ondertussen? Al waar meer blij met de buik?

J snap ik, had ik ook hoor, al speelde heel af en toe weer even de twijfel op, 345-390... haha.

ja gaat prima, geen pijn of last meer, die po bh en band af schelen een hoop! Ze zijn nog iets ongelijk maar verder vind ik ze zeker mooi qua maat en in kleren enzo!

buik helaas nog niet anders.. wordt ik soms wel vervelend van. Nog steeds echt flinke zwelling dus geen idee hoe het nou gaat worden uiteindelijk... hoop nog steeds mooi haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Jesssi:

Ja gaat goed, dank je!

De last was de eerste dagen het ergste. Nu is het meer ongemak.

Het staat gewoon nog weg gespannen en je doet snel

te veel ;) 

 

Slapen gaat ook prima, wel regelmatig wakker omdat je wilt draaien maar het slapen opzich gaat goed.

 

Liefs 

 

@Jesssi wat goed om te horen zeg! Ja bij iedereen zijn de eerste dagen het lastigste maar jij hebt dus het ergste al achter de rug. 

Straks kan jij leuke lingerie kopen :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Theezakje34:

J snap ik, had ik ook hoor, al speelde heel af en toe weer even de twijfel op, 345-390... haha.

ja gaat prima, geen pijn of last meer, die po bh en band af schelen een hoop! Ze zijn nog iets ongelijk maar verder vind ik ze zeker mooi qua maat en in kleren enzo!

buik helaas nog niet anders.. wordt ik soms wel vervelend van. Nog steeds echt flinke zwelling dus geen idee hoe het nou gaat worden uiteindelijk... hoop nog steeds mooi haha

@Theezakje34 ik vind het echt al mooi hoor meid! Zag je laatste foto's en ziet er echt allemaal hartstikke goed uit, ook je buik! Maar voor onszelf zijn we altijd zo kritische e.. ken het ook wel hoor.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik reageer hier even op de chat....ik denk idd dat we soort van gelijke voorsituatie hebben. 

Ik las iets in dit topic over anatomisch voor de spier. Is het idd zo, dat ze bijna nooit rond voor de spier plaatsen?

nog een weekje tot mijn consult....wat duurt wachten toc ontzettend lang 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Kelly_E:

@Jesssi wat goed om te horen zeg! Ja bij iedereen zijn de eerste dagen het lastigste maar jij hebt dus het ergste al achter de rug. 

Straks kan jij leuke lingerie kopen :1bouncingboobs:

Zo is dat, nog “maar” 4 weekjes wachten om te shoppen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Boobmom:

Ik reageer hier even op de chat....ik denk idd dat we soort van gelijke voorsituatie hebben. 

Ik las iets in dit topic over anatomisch voor de spier. Is het idd zo, dat ze bijna nooit rond voor de spier plaatsen?

nog een weekje tot mijn consult....wat duurt wachten toc ontzettend lang 

@Boobmom volgens mij wordt rond voor de spier hier ook wel gedaan hoor. Meestal worden implantaten nu via de onderkant van de borst ingebracht maar al die dat via het tepelhof gaan zijn zowiezo rond voor de spier. 

Meeste chirurgen plaatsen wel rond dual plane voor meest natuurlijk effect. Dan heb je de mooie afloop die je bij druppelvormig ook hebt wanneer deze voor (of achter) de spier komt. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-9-2018 om 20:27 zei Kelly_E:

@Theezakje34 om naar Frans nog eens te gaan zou ik terug een halve dag verlof moeten nemen dus ik weet niet of mij dat echt gaat helpen. Als ik hier in België nog ergens langsga zal ik een consultatie moeten betalen (35 euro of meer want hier in België is niets gratis :84: ) .Hij heeft de protheses op mijn borst gehouden en die waren echt even breed, wat er voor zal zorgen dat mijn borsten mooi bij elkaar zullen komen te staan en langs de zijkant ook mooi de rand zullen volgen zoals ik nu al heb (heb klein beetje side boob van mezelf).
Het lijkt gewoon zo groot die 375cc als ik dat hoor en andere meiden hier zie met dezelfde hoeveelheid cc maar kleiner gaan zou er ook voor zorgen dat mijn borsten iets minder bij elkaar komen en dat ze ook langs de zijkant wat smaller worden want ik had dit ook gevraagd. Als ik daar aan denk dan denk ik uiteindelijk wel dat 375cc perfect zal zijn. Wil alleen voorkomen dat eerst mijn borsten binnen komen en dan ik zelf pas erna hahahah :152: We hadden ook high profile gekozen namelijk.

Ik zal mijn foto's van de passessie hier nog toevoegen maar nu eerst  filmpje kijken :131:

 

Hoiiii mag ik misschien ook in jouw album kijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Alice 0509:

@Kelly_E.... hoeveel weken nog??????:63:

@Alice 0509 Hahahaha!! 6!! :41:

Al heb ik vanacht echt vreselijk gedroomd. Was zo ik een staat van half wakker half slapend en dan aan het dromen dat ik mijn bv al gehad had en mijn armen waren loodzwaar en kon ze niet goed meer bewegen en dan was ik mezelf aan't afvragen of ik nu aan het dromen was en of ik nu op mijn buik mocht gaan liggen of niet :wacko:

Ik herinner me dat ik eens even aan mijn borsten gevoeld heb om toch even te checken! 

Had deze droom vorige week ofzo ook. Ben wel een beetje bang voor het slapen achteraf en dat ik dan dingen in mijn slaap zou doen die niet mogen (draai constant op mijn zij en buik snachts en lig dikwijls met mijn armen helemaal boven mijn hoofd:unsure:) dus je ziet dat ik me onbewust hier wel al begin zorgen over te maken. 

 

Hopelijk vanacht een betere nacht... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Kelly_E:

@Alice 0509 Hahahaha!! 6!! :41:

Al heb ik vanacht echt vreselijk gedroomd. Was zo ik een staat van half wakker half slapend en dan aan het dromen dat ik mijn bv al gehad had en mijn armen waren loodzwaar en kon ze niet goed meer bewegen en dan was ik mezelf aan't afvragen of ik nu aan het dromen was en of ik nu op mijn buik mocht gaan liggen of niet :wacko:

Ik herinner me dat ik eens even aan mijn borsten gevoeld heb om toch even te checken! 

Had deze droom vorige week ofzo ook. Ben wel een beetje bang voor het slapen achteraf en dat ik dan dingen in mijn slaap zou doen die niet mogen (draai constant op mijn zij en buik snachts en lig dikwijls met mijn armen helemaal boven mijn hoofd:unsure:) dus je ziet dat ik me onbewust hier wel al begin zorgen over te maken. 

 

Hopelijk vanacht een betere nacht... 

@Kelly_E oh jee, wat vervelend zo'n nacht. Ik kan me voorstellen dat je dat ongerust maakt. Maar ik denk dat we erop moeten vertrouwen dat ons lichaam in onze slaap het signaal geeft dat als er iets niet goed is. De eerste dagen kunnen we niet slapen zoals we willen omdat het fysiek niet mogelijk is. Vertrouw daar maar op. 

 

Ik ben nu met mijn gezin op vakantie in Italië. Dat leidt me gelukkig wat af...hihi

En de week ervoor veel stress op mijn werk, waardoor ik genoeg afleiding had. Dat relativeert ook wel moet ik zeggen. Ik merk wel dat de geplande operatie me zo'n goed gevoel geeft, dat ik de stress en problemen op mijn werk sneller los kan laten. Ik heb er zo'n zin in, dat ik dat beeld steeds voor ogen houd. Ik kan echt niet wachten totdat het zover is.

 

Inmiddels heb ik de postoperatieve bh's in huis. Over twee weken eindelijk nieuwe matrassen. En ben al magnesium aan het slikken. Voorbereiding in volle gang dus.. haha

 

Jij ook al voorbereidingen getroffen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Alice 0509:

@Kelly_E oh jee, wat vervelend zo'n nacht. Ik kan me voorstellen dat je dat ongerust maakt. Maar ik denk dat we erop moeten vertrouwen dat ons lichaam in onze slaap het signaal geeft dat als er iets niet goed is. De eerste dagen kunnen we niet slapen zoals we willen omdat het fysiek niet mogelijk is. Vertrouw daar maar op. 

 

Ik ben nu met mijn gezin op vakantie in Italië. Dat leidt me gelukkig wat af...hihi

En de week ervoor veel stress op mijn werk, waardoor ik genoeg afleiding had. Dat relativeert ook wel moet ik zeggen. Ik merk wel dat de geplande operatie me zo'n goed gevoel geeft, dat ik de stress en problemen op mijn werk sneller los kan laten. Ik heb er zo'n zin in, dat ik dat beeld steeds voor ogen houd. Ik kan echt niet wachten totdat het zover is.

 

Inmiddels heb ik de postoperatieve bh's in huis. Over twee weken eindelijk nieuwe matrassen. En ben al magnesium aan het slikken. Voorbereiding in volle gang dus.. haha

 

Jij ook al voorbereidingen getroffen?

@Alice 0509 dat zei mijn vriendin ook dat ze onbewust blijkbaar echt wel besefte wat ze mocht doen en niet mocht doen in haar slaap. Zowiezo slaap je in het begin half recht dus kan je zowiezo niet draaien dan. Komt wel goed.. 

 

Wat leuk dat jij nog even van vakantie kan genieten. Het is zoals je zegt, 1 keer de keuze gemaakt kwam er ook bij mij een soort rust over mij. Zo van "beslissing is gemaakt en nu is het gewoon nog ondergaan en ik zal superblij zijn met het resultaat". 

 

Ik heb nog niet zoveel voorbereidingen getroffen eerlijk gezegd. Ben hier en daar wel mijn huis wat aan het opruimen want er staan nog een boel zaken niet op hun plaats maar voor de rest zullen de andere voorbereidingen gebeuren meer naar de datum toe. Ben van plan van belangrijke zaken gemakkelijker beschikbaarheid te zetten (niet in kasten die hoog hangen) maar doe ik nu allemaal nog niet want anders staat het maar in de weg. Voor de rest zijn het allemaal zaken die net ervoor moeten gebeuren: het nog eens grondig poetsen, eten voorbereiden voor eerste dagen, kussens uitproberen om rechter te kunnen slapen (maar heb hele hoop kussens dus hoef die nergens te gaan halen). 

Sport BH krijg ik van kliniek mee en zal dan wel zien om online nog wel 1 te bestellen als ik mijn maat ken. 

Voor de rest denk ik niet dat er nog veel andere zaken moeten geregeld worden, buiten mijn pijnstillers nog gaan halen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kelly_E:

@Alice 0509 dat zei mijn vriendin ook dat ze onbewust blijkbaar echt wel besefte wat ze mocht doen en niet mocht doen in haar slaap. Zowiezo slaap je in het begin half recht dus kan je zowiezo niet draaien dan. Komt wel goed.. 

 

Wat leuk dat jij nog even van vakantie kan genieten. Het is zoals je zegt, 1 keer de keuze gemaakt kwam er ook bij mij een soort rust over mij. Zo van "beslissing is gemaakt en nu is het gewoon nog ondergaan en ik zal superblij zijn met het resultaat". 

 

Ik heb nog niet zoveel voorbereidingen getroffen eerlijk gezegd. Ben hier en daar wel mijn huis wat aan het opruimen want er staan nog een boel zaken niet op hun plaats maar voor de rest zullen de andere voorbereidingen gebeuren meer naar de datum toe. Ben van plan van belangrijke zaken gemakkelijker beschikbaarheid te zetten (niet in kasten die hoog hangen) maar doe ik nu allemaal nog niet want anders staat het maar in de weg. Voor de rest zijn het allemaal zaken die net ervoor moeten gebeuren: het nog eens grondig poetsen, eten voorbereiden voor eerste dagen, kussens uitproberen om rechter te kunnen slapen (maar heb hele hoop kussens dus hoef die nergens te gaan halen). 

Sport BH krijg ik van kliniek mee en zal dan wel zien om online nog wel 1 te bestellen als ik mijn maat ken. 

Voor de rest denk ik niet dat er nog veel andere zaken moeten geregeld worden, buiten mijn pijnstillers nog gaan halen. 

De rest van de voorbereidingen zal ik ook pas de laatste week doen, zoals alvast wat voor koken, extra poetsen. 

Met mijn man afgesproken dat we per dag bekijken wat er gedaan moet worden. Ik wil ook zelf veel blijven doen wat mogelijk is. Ik wil in beweging blijven, zodat de spieren niet te stijf worden en ik 's nachts ook echt moe ben en hopelijk slaap.

De week voor de operatie, ga ik nog naar de kapper en laat ik mijn Bikinilijn en oksels harsen. Ben ik daar ook een paar weken van verlost....hihi

Nu nog proberen de tijd sneller te laten gaan:huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Alice 0509:

Hoeveel dagen nog @Kelly_E....:tatice_04:

Het duurt je te lang.....pffff

Heb jij dat ook...hihi

 

 

@Alice 0509 ja heb dat ook!! Keek naar mijn aftel app en had zoiets van "nog altijd meer dan een maand" :wacko: gaat echt precies niet vooruit... :(

Denk dat het pas sneller zal beginnen gaan als we 28 oktober voorbij zijn.. 

en volgende week is een korte werkweek met de feestdag dus die week zal zowiezo snel gaan. 

Zag dat je ook magnesium begint te slikken. Ik neem dat standaard zowiezo elke dag en ook een multi vitamine. Magnesium zou helpen bij de spierpijn dus ik ben eens benieuwd. Voor de rest die druppels om minder blauw te zien verkopen ze niet in België dus we doen het dan maar zonder.. mijn vriendin die bv al heeft laten doen zei "goh meid heb je helemaal niet nodig, bespaar je de kost". 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Kelly_E dacht dat ik een controlefreak was, maar jij ben ook alles goed aan het vergelijken en analyseren meid ^_^!!!  .

Heeeel goed hoor; moet ook;.. Het is toch je lichaam, en je wil dan wel dat het goed gebeurt..

Dankzij jou weet ik nu ook veel meer (bv. dat een anatomisch minder cc heeft dan een rond implantaat terwijl ze wel hetzelfde eruitzien als je ze past)(en de verschillende benamingen wb projectie).

En zo worden wel elke keer een beetje wijzer :38:.

Fijn dat je nu helemaal achter je keuze staat en dat de operatiedatum vast staat.

Zou ik misschien ook een kijkje in je album mogen nemen om je voorsituatie te kunnen zien?

Alvast bedankt!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Kelly_E:

@Alice 0509 ja heb dat ook!! Keek naar mijn aftel app en had zoiets van "nog altijd meer dan een maand" :wacko: gaat echt precies niet vooruit... :(

Denk dat het pas sneller zal beginnen gaan als we 28 oktober voorbij zijn.. 

en volgende week is een korte werkweek met de feestdag dus die week zal zowiezo snel gaan. 

Zag dat je ook magnesium begint te slikken. Ik neem dat standaard zowiezo elke dag en ook een multi vitamine. Magnesium zou helpen bij de spierpijn dus ik ben eens benieuwd. Voor de rest die druppels om minder blauw te zien verkopen ze niet in België dus we doen het dan maar zonder.. mijn vriendin die bv al heeft laten doen zei "goh meid heb je helemaal niet nodig, bespaar je de kost". 

@Kelly_E....wat jij bedoelt is Arnica inderdaad. Hetzelfde effect bereik je door het slikken van extra vitamine C heb ik gelezen. 

En voor en na de operatie op je voeding letten, helpt ook. Vooral het eten van meer eiwitten. Dat helpt heel goed bij het spierherstel.

 

Ik had de afgelopen dagen ineens een ontzettende twijfel.

Aangezien ik ook op alles voorbereid wil zijn, lees ik ook regelmatig wetenschappelijke onderzoeken die gedaan zijn naar de invloed van siliconen op ons lichaam. 

Daar wordt je niet al te vrolijk van. Aangezien ik psoriasis heb en blijkt dat dit een auto- immuunziekte is, kreeg ik die twijfels. Onderzoekers zijn bezig om daar een link tussen te vinden. Dat als je een auto-immuunziekte hebt de kans groter zou zijn, dat je een allergische reactie kunt krijgen op de siliconen. Implantaten "zweten" blijkbaar toch siliconen, ook al is het implantaat intact. 

Dat bracht me van mijn stuk en begon ineens vreselijk te twijfelen.

Uiteraard besproken met mijn man, maar we concluderen beiden dat, dat de keuze nu eenmaal is.

Of je behoort tot de groep die er last van heeft en er mogelijk ziek van wordt, of je behoort tot de groep die nergens last van heeft (grootste groep). 

Dat zijn de risico's die je van tevoren niet kunt inschatten. 

Oftewel ik ga ervoor en hoop dat ik bij de laatste groep hoor, die nergens last van heeft.

Mocht het wel zo zijn, dan gaan ze eruit en kan ik in een later stadium nog lipofilling overwegen.

 

Hoogste tijd dus, dat die tijd sneller voorbij gaat....haha....

Anders lees ik teveel, wat me weer aan het twijfelen brengt.

In ieder geval de vragenlijst voor de anesthesist inmiddels ingevuld, dus weer een stukje dichterbij.....hihi

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Robijntje02:

Hoi @Kelly_E dacht dat ik een controlefreak was, maar jij ben ook alles goed aan het vergelijken en analyseren meid ^_^!!!  .

Heeeel goed hoor; moet ook;.. Het is toch je lichaam, en je wil dan wel dat het goed gebeurt..

Dankzij jou weet ik nu ook veel meer (bv. dat een anatomisch minder cc heeft dan een rond implantaat terwijl ze wel hetzelfde eruitzien als je ze past)(en de verschillende benamingen wb projectie).

En zo worden wel elke keer een beetje wijzer :38:.

Fijn dat je nu helemaal achter je keuze staat en dat de operatiedatum vast staat.

Zou ik misschien ook een kijkje in je album mogen nemen om je voorsituatie te kunnen zien?

Alvast bedankt!

 

@Robijntje02 hahaha valt het op dat ik een controle freak ben? :12:

ja ben altijd liever goed voorbereid. En ben blij dat ik met mijn kennis ook altijd anderen kan helpen dus dat doen we waar we kunnen ;) 

 

Heb zelf alleen foto's van mijn voorsituatie in bikini maar zo heb je toch een beeld met wat ik start. Ik voeg je direct toe! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.