Ga naar inhoud

Kelly_E : 28 november 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei Alice 0509:

Ik merk dat ik nu echt aan het aftellen ben. Eerst was het nog voor mijn gevoel ver weg, maar nu zijn het nog maar een kleine 8 weken. 

Ik zal nu ook het en der moeten gaan vertellen, waarom ik een aantal weken ga uitvallen.

Ik ben zelf freelance Pedagoog, en kan mijn eigen uren inplannen, maar ik zal toch iets moeten gaan zeggen. Normaal neem ik nooit buiten schoolvakanties vrij. En ik sport veel (tennis en mobility fitness), dus daar zal ik ook iets moeten zeggen waarom ik een tijdje niet kom.

Ben ik nog niet over uit of ik nu moet zeggen dat ik een bv krijg of wat anders.....

Ik merk toch dat ik zelf denk dat mensen er een oordeel over zullen hebben. En dat houdt me dan tegen. Ik weet dat ik dat naast me neer moet leggen en schijt aan moet hebben,maar toch spookt dat door mijn hoofd.

 

Thuis zijn we nu een planning aan het maken voor de twee weken dat ik vrijwel niets kan. Mijn man weet inmiddels dat ik een controlefreak ben...haha en dat ik moeilijk dingen uit handen kan geven. Dus hij wil graag weten wat hij kan doen die weken en wat precies. Heel lief..,..

 

Gelukkig zijn de kids al ouder, dus die kunnen zich in de ochtend zelf aankleden en naar school gaan. Dat scheelt wel.

 

Fijn dat jij nu ook weet welke prothese je moet kiezen. Ik wilde in eerste instantie ook anatomisch, maar de pc wees me erop dat die kan gaan draaien (kans wel heel klein), maar dat hield me toch tegen. En ze heeft toen vervolgens laten zien wat de verschillen zijn. Aangezien ik de ronde prothese dual plane geplaatst krijg, duwt de spier de bovenkant vlakker dan de onderkant. Dan heb je dat er meer volume aan de onderkant komt en het daardoor druppelvormig lijkt. Dat zou bij mij heel goed passen, volgens de chirurg. Ik krijg de prothese ook even breed als mijn borst zelf (12 cm) en een projectie van 4 cm. Dat is voor mij echt voldoende.

 

Ik zal een album maken met mijn voorsituatie. Kun je even spieken.

Waar kan ik jou album vinden? 

@Alice 0509 Ja onze datum zal er heel snel zijn! En langs deze kant ook een controlefreak hoor :4: vind het ook hartstikke moeilijk om hulp te vragen, wil altijd alles zelf doen en niemand tot last zijn. Was dus een hele stap om te vragen aan mijn vriend om ten minste op 28 november verlof te nemen om me te brengen en terug naar huis te voeren. Ik zei "zonder jou, kan ik er niet mee doorgaan dus die dag heb ik echt hulp nodig" (want mijn ouders en broer weten hier niets van) en vroeg ook of hij zo'n 2 a 3 nachten erna ook bij mij zou willen blijven slapen (we wonen nog niet samen en zien elkaar niet elke dag want we wonen op best wat afstand van elkaar en ze zeggen dat je toch best de eerste nacht op zijn minst niet alleen bent). Als het aan mij had gelegen en het kon zou ik zelf met mijn nieuwe boobies naar huis rijden maar dat kan natuurlijk niet :12:. Dus heeft hij woendag 28 november vrij genomen samen met de rest van de week EN de volgende week om me bij te staan, de schat! :wub:

Ik zei "ik apprecieer het enorm dat je dit voor me doet" en hij antwoordde "hu?? :blink: Dat is toch normaal?".  Dus ja ben echt niet gewend om 'tot last' te zijn van iemand maar alleen hier thuis zou ik het waarschijnlijk niet trekken de eerste dagen. Maar goed je weet natuurlijk niet hoeveel last en pijn je zal hebben maar stomme dingen zoals oven opendoen (best zware deur als je erbij stilstaat!), zware pannen op het vuur zetten (die zijn ook echt niet licht! :12:), autodeur opendoen, haren drogen,... wil ik toch vermijden ook al zou het gaan. Wil echt alles op alles zetten op een goede genezing dus ga me wel voorbereiden maar ga geen onnodige belasting veroorzaken dus als vriendlief even iets gewoon in de oven kan zetten wat ik op voorhand klaargemaakt heb dan is dat helemaal top natuurlijk. ;)

 

Net zoals ik in een ander topic gezegd heb, je moet echt niet tegen iedereen zeggen dat je een bv laat doen. Ik weet je voelt je verplicht om je te verantwoorden omdat je niet zal sporten, en dat je niet zal kunnen werken enzo.. maar je hoeft echt geen verantwoording af te leggen. Je kan ook gewoon zeggen, ik heb even wat behoefte aan rust. Echt niemand die je vreemd gaat aankijken in deze tijden van burnout en dergelijke. Of je zegt dat je een spier verrokken hebt en rust voorgeschreven kreeg van de dokter ofzo. Mensen hebben namelijk altijd wel een mening klaar ook al is het dikwijls ongevraagd.

 

Wat de protheses betreft, dan krijgen we dezelfde, enige verschil is dat ik 5cm projectie heb en jij 4cm maar denk dat dit met het blote oog niet echt zichtbaar is. En ik heb even in je album gaan kijken en ik weet nu al dat je echt hele mooie boobs gaat krijgen meid! Je ziet zo dat jouw borsten echt een hele mooie vorm hebben dus die krijgen met de bv een groeispurt :131: en dat ga je je zeker niet beklagen!

Ik probeer je aan mijn album toe te voegen maar lukt niet... :huh: kan jij al andere albums bekijken? Want kan zijn omdat je nieuw bent dat dit nog niet lukt. Laat me weten anders ga ik even te rade bij de admin.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 149
  • Created
  • Laatste Reactie
15 uur geleden zei Kelly_E:

@Alice 0509 Ja onze datum zal er heel snel zijn! En langs deze kant ook een controlefreak hoor :4: vind het ook hartstikke moeilijk om hulp te vragen, wil altijd alles zelf doen en niemand tot last zijn. Was dus een hele stap om te vragen aan mijn vriend om ten minste op 28 november verlof te nemen om me te brengen en terug naar huis te voeren. Ik zei "zonder jou, kan ik er niet mee doorgaan dus die dag heb ik echt hulp nodig" (want mijn ouders en broer weten hier niets van) en vroeg ook of hij zo'n 2 a 3 nachten erna ook bij mij zou willen blijven slapen (we wonen nog niet samen en zien elkaar niet elke dag want we wonen op best wat afstand van elkaar en ze zeggen dat je toch best de eerste nacht op zijn minst niet alleen bent). Als het aan mij had gelegen en het kon zou ik zelf met mijn nieuwe boobies naar huis rijden maar dat kan natuurlijk niet :12:. Dus heeft hij woendag 28 november vrij genomen samen met de rest van de week EN de volgende week om me bij te staan, de schat! :wub:

Ik zei "ik apprecieer het enorm dat je dit voor me doet" en hij antwoordde "hu?? :blink: Dat is toch normaal?".  Dus ja ben echt niet gewend om 'tot last' te zijn van iemand maar alleen hier thuis zou ik het waarschijnlijk niet trekken de eerste dagen. Maar goed je weet natuurlijk niet hoeveel last en pijn je zal hebben maar stomme dingen zoals oven opendoen (best zware deur als je erbij stilstaat!), zware pannen op het vuur zetten (die zijn ook echt niet licht! :12:), autodeur opendoen, haren drogen,... wil ik toch vermijden ook al zou het gaan. Wil echt alles op alles zetten op een goede genezing dus ga me wel voorbereiden maar ga geen onnodige belasting veroorzaken dus als vriendlief even iets gewoon in de oven kan zetten wat ik op voorhand klaargemaakt heb dan is dat helemaal top natuurlijk. ;)

 

Net zoals ik in een ander topic gezegd heb, je moet echt niet tegen iedereen zeggen dat je een bv laat doen. Ik weet je voelt je verplicht om je te verantwoorden omdat je niet zal sporten, en dat je niet zal kunnen werken enzo.. maar je hoeft echt geen verantwoording af te leggen. Je kan ook gewoon zeggen, ik heb even wat behoefte aan rust. Echt niemand die je vreemd gaat aankijken in deze tijden van burnout en dergelijke. Of je zegt dat je een spier verrokken hebt en rust voorgeschreven kreeg van de dokter ofzo. Mensen hebben namelijk altijd wel een mening klaar ook al is het dikwijls ongevraagd.

 

Wat de protheses betreft, dan krijgen we dezelfde, enige verschil is dat ik 5cm projectie heb en jij 4cm maar denk dat dit met het blote oog niet echt zichtbaar is. En ik heb even in je album gaan kijken en ik weet nu al dat je echt hele mooie boobs gaat krijgen meid! Je ziet zo dat jouw borsten echt een hele mooie vorm hebben dus die krijgen met de bv een groeispurt :131: en dat ga je je zeker niet beklagen!

Ik probeer je aan mijn album toe te voegen maar lukt niet... :huh: kan jij al andere albums bekijken? Want kan zijn omdat je nieuw bent dat dit nog niet lukt. Laat me weten anders ga ik even te rade bij de admin.

 

 

Op de een of andere manier, zie ik nu pas je reactie.... sorry dat het zo lang duurde......

 

Wat fijn voor jou dat je vriend ook heeft vrij genomen om jou te helpen. Dat geeft meteen een gerust gevoel.

Ik ben ook echt blij dat mijn man nog vakantiedagen overhand, zodat hij nog wat vrij kan nemen. Gelukkig kan hij ook een aantal dagen thuis werken. Kids zijn tot 15.00 uur naar school en komen zelf naar huis. Dus dat scheelt allemaal.

 

Vandaag toch de eerste mensen wat vertelt. Van mijn sportclubje. Ze reageerden allemaal positief. Ik merkte ook dat ik er schijt aan had. Ik wil dit al zooooooo lang. Niets of niemand houdt me ook maar tegen.

 

Ik ben ook echt benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien. Ik ben qua vorm al tevreden over mijn borsten. Alleen de inhoud niet...haha...

Ik hoop ook niet dat het te groot wordt.

 

Ik ben je passessie tegengekomen. Ik denk ook echt dat je die prothesen mag hebben hoor. Echt niet te groot. Past echt bij je. Ik heb geen foto's gemaakt van de passessie, helemaal vergeten. Maar ik was er vrij snel uit dat wat we gekozen hadden, prima bij me paste. 

 

28 november als we 's avonds in bed liggen weten we wat het geworden is.....:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-10-2018 om 10:27 zei Kelly_E:

@Desert-Rose weet niet of je mijn bovenstaand berichtje gelezen hebt om mijn topic naar operatieverslagen te verplaatsen? Is al een weekje geleden dus denk dat mijn tag in de berichten verloren gegaan is ;) 

 

 

Hoi meis,

 

Ik was er even een paar dagen tussenuit, vandaar dat het even duurde, maar heb het nu voor je aangepast.:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:

 

 

Hoi meis,

 

Ik was er even een paar dagen tussenuit, vandaar dat het even duurde, maar heb het nu voor je aangepast.:D

@Desert-Rose heel erg bedankt! Grappig dat de naam van mijn topic verandert wordt naar de operatiedatum op de dag dat ik de eerste aanbetaling gedaan heb. Alles is nu voor echt echt echt :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Alice 0509:

Op de een of andere manier, zie ik nu pas je reactie.... sorry dat het zo lang duurde......

 

Wat fijn voor jou dat je vriend ook heeft vrij genomen om jou te helpen. Dat geeft meteen een gerust gevoel.

Ik ben ook echt blij dat mijn man nog vakantiedagen overhand, zodat hij nog wat vrij kan nemen. Gelukkig kan hij ook een aantal dagen thuis werken. Kids zijn tot 15.00 uur naar school en komen zelf naar huis. Dus dat scheelt allemaal.

 

Vandaag toch de eerste mensen wat vertelt. Van mijn sportclubje. Ze reageerden allemaal positief. Ik merkte ook dat ik er schijt aan had. Ik wil dit al zooooooo lang. Niets of niemand houdt me ook maar tegen.

 

Ik ben ook echt benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien. Ik ben qua vorm al tevreden over mijn borsten. Alleen de inhoud niet...haha...

Ik hoop ook niet dat het te groot wordt.

 

Ik ben je passessie tegengekomen. Ik denk ook echt dat je die prothesen mag hebben hoor. Echt niet te groot. Past echt bij je. Ik heb geen foto's gemaakt van de passessie, helemaal vergeten. Maar ik was er vrij snel uit dat wat we gekozen hadden, prima bij me paste. 

 

28 november als we 's avonds in bed liggen weten we wat het geworden is.....:43:

@Alice 0509 Ja ik heb nog een andere privé album maar daar lijkt het alsof ik je niet kan toevoegen. Daar staat mijn voorsituatie in want dat zie je natuurlijk niet echt op die passessie foto's. Ik probeer binnenkort nog eens om je toe te voegen want heb net nog iemand anders toegevoegd en dat werkte wel. Denk dat het komt omdat je nieuw bent. Komt wel snel in orde ;)

Ik vind het wel fijn dat ik af en toe naar de passessie foto's kan kijken. Op één of andere manier maken mijn herinneringen er toch iets anders van in mijn hoofd hoe het eruit zag :131: en dan ga ik terug kijken en dan denk ik... neen dit ziet er echt goed uit en ook niet te groot. Maar heb voor zekerheid toch nog even mijn chirurg zijn mening gevraagd ivm high profile versus moderate profile. Ben echt fijn gebouwd dus wil niet met kanonnen afkomen :12: dus even horen wat hij nog gaat antwoorden. Hij heeft van moderate plus profile niet gesproken (enkel moderate, maar die waren echt wel heel plat en daar zag ik zelf wel van in dat dat niet echt geschikt was) dus ik vermoed dat de proporties van high profile beter zullen uitkomen op mijn lichaam en misschien heeft hij ze daarmee niet vermeld. Ik vertrouw wel op zijn expertise, en alle boobs van hem zijn ook echt naturel dus ik zie wel wat hij zegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Kelly_E:

@Jesssi jij zal al goed op de been zijn als ik nog onder het mes ga, maar doet me echt goed om iedereen te volgen hier! Bedankt voor de steun meid! :116:

Ja dan kan ik shoppen! Maar tijd vliegt, voor je het weet jij ook :) 

Ja super fijn dit forum.

Jij uit de maat of toch twijfels? Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jesssi:

Ja dan kan ik shoppen! Maar tijd vliegt, voor je het weet jij ook :) 

Ja super fijn dit forum.

Jij uit de maat of toch twijfels? Liefs 

@Jesssi ik twijfel nog een heel klein beetje over de maat maar heb een mailtje gestuurd naar de kliniek om eens te horen wat de chirurg zegt vermits hij niet over moderate plus profile gesproken heeft. Ik heb de moderate profile prothese gezien en die vond ik zelf ook te plat en dat beaamde hij ook dat die niet echt geschikt was.

Dus ik zie nog wel wat hij schrijft, vertrouw wel op zijn expertise en ik ga hier ook nog eens wat raad vragen aan bestboobie, die zei dat ze me ook nog het een en ander kon uitleggen in een prive bericht dus ik ga haar even schrijven. ;)  Ik weet dat jij ook nog lang getwijfeld hebt dus neem aan dat dit heel normaal is :4::12:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Theezakje34:

Best boobie heeft mij toen ook erg fijn advies gegeven, zo lief! En als je toch twijfels gewoon de kliniek ff bellen! Maar waarom zou je die eventueel liever willen dan?

@Theezakje34 ik ben nog altijd wat bang dat die misschien zo naar voor gaan priemen? Als ik hier de meiden op het forum zie met 375cc zijn dat in mijn ogen toch allemaal grote kleppers :1big_boobs: Weet niet goed hoe ik het moet uitleggen.

 

Als je de foto van mijn profiel bekijkt bijvoorbeeld dan heeft dat meisje mooi volle borsten en een mooi volume maar staan niet als twee kanonnen naar voor snap je? Daarom dat ik ineens twijfel om voor minder projectie te gaan...

Nu in profiel vond ik mijn passessie met 375cc wel mooi maar toen ging het volgens mij gewoon over het aantal cc en bepaalt de prothese die je dan uiteindelijk kiest toch de vorm denk ik dan..  Vond die passessie met Frans heel mooi (in het witte topje) maar bij mijn passessie bij Van der Weij (die met het huidskleurig topje) dan waren dat eigenlijk zogezegd dezelfde maat protheses maar dan anatomisch (vandaar 75cc minder) en 1cm minder projectie maar vind die op mijn foto in de spiegel echt wel twee meloenen lijken op mijn lichaam.... 

Vind het zo moeilijk!! Hopelijk brengen de antwoorden van Frans en Bestboobie meer inzicht. Heb nog even tijd natuurlijk maar zou wel graag zeker zijn van mijn keuze, want maakt me wel beetje nerveus :huh: ook echt wel bang om te groot te gaan en me te gaan schamen achteraf :mellow:

Hoor hier altijd dat iedereen blij is dat ze grootste gekozen hebben, maar ben blond en groot en wil echt niet het gevoel ook niet krijgen dat ik in zo'n typische blonde bimbo met grote borsten geworden ben (wat trouwens ook alleen maar de perceptie van de mensen is natuurlijk! En hier wil ik niemand mee tegen de 'borst' stoten ;) , remember ik ben ook blond hahaha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Kelly_E:

@Theezakje34 ik ben nog altijd wat bang dat die misschien zo naar voor gaan priemen? Als ik hier de meiden op het forum zie met 375cc zijn dat in mijn ogen toch allemaal grote kleppers :1big_boobs: Weet niet goed hoe ik het moet uitleggen.

 

Als je de foto van mijn profiel bekijkt bijvoorbeeld dan heeft dat meisje mooi volle borsten en een mooi volume maar staan niet als twee kanonnen naar voor snap je? Daarom dat ik ineens twijfel om voor minder projectie te gaan...

Nu in profiel vond ik mijn passessie met 375cc wel mooi maar toen ging het volgens mij gewoon over het aantal cc en bepaalt de prothese die je dan uiteindelijk kiest toch de vorm denk ik dan..  Vond die passessie met Frans heel mooi (in het witte topje) maar bij mijn passessie bij Van der Weij (die met het huidskleurig topje) dan waren dat eigenlijk zogezegd dezelfde maat protheses maar dan anatomisch (vandaar 75cc minder) en 1cm minder projectie maar vind die op mijn foto in de spiegel echt wel twee meloenen lijken op mijn lichaam.... 

Vind het zo moeilijk!! Hopelijk brengen de antwoorden van Frans en Bestboobie meer inzicht. Heb nog even tijd natuurlijk maar zou wel graag zeker zijn van mijn keuze, want maakt me wel beetje nerveus :huh: ook echt wel bang om te groot te gaan en me te gaan schamen achteraf :mellow:

Hoor hier altijd dat iedereen blij is dat ze grootste gekozen hebben, maar ben blond en groot en wil echt niet het gevoel ook niet krijgen dat ik in zo'n typische blonde bimbo met grote borsten geworden ben (wat trouwens ook alleen maar de perceptie van de mensen is natuurlijk! En hier wil ik niemand mee tegen de 'borst' stoten ;) , remember ik ben ook blond hahaha)

Ik snap je! Ik ben ook blond en wilde dat idd ook niet! Ik heb juist de kleinste van de twee opties gekozen, maar had achteraf de grote ook kunnen doen.

ik vind zelf dat mijn projectie juist niet heel veel is (5,8) ze lijken juist breder dan meer naar voren vind ik. Ik had wel iets meer projectie gewild achteraf, waren ze denk ik wat meer in verhouding geweest!

 

je wil je volume niet alleen maar in de breedte hebben denk ik?! Poeh blijft lastig he dat kiezen, herken het hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Kelly_E:

Ik ga zo een aftel app installeren denk ik :4::14:

Of een mooie adventkalender:wub:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Theezakje34:

Ik snap je! Ik ben ook blond en wilde dat idd ook niet! Ik heb juist de kleinste van de twee opties gekozen, maar had achteraf de grote ook kunnen doen.

ik vind zelf dat mijn projectie juist niet heel veel is (5,8) ze lijken juist breder dan meer naar voren vind ik. Ik had wel iets meer projectie gewild achteraf, waren ze denk ik wat meer in verhouding geweest!

 

je wil je volume niet alleen maar in de breedte hebben denk ik?! Poeh blijft lastig he dat kiezen, herken het hoor!!

@Theezakje34 ik vind dat je echt wel veel projectie hebt anders hoor. Ben je teleurgesteld dat je de grootste niet genomen hebt? 

 

Wil zoals je zegt niet alleen volume in de breedte maar als ik zo afmeer 5cm naar voor vind ik dit toch best wel wat op mijn smal bovenlichaam. 

Maar zou de reden dat je ze breder vind in plaats van meer naar voor ook niet maken hebben dat je spier zich nog een stukje moet ontspannen? Je hebt ook dual plane en lijkt me als de spier nog strak staat dat die de protheses nu nog meer plat doet maar dat bij het meer ontspannen dat die nog meer gaan fluffen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-10-2018 om 08:48 zei Alice 0509:

Ik zal een album maken met mijn voorsituatie. Kun je even spieken.

Waar kan ik jou album vinden?

@Alice 0509 Het is me gelukt je toe te voegen meid! Probeerde het nog eens en kwam tot de conclusie dat je een spatie staan hebt achter Alice, vandaar dat ik je niet kon vinden ;)

Niet echt een naaktfoto (durf ik niet echt posten online) maar je hebt wel een goed idee wat mijn situatie nu is denk ik in mijn bikinitje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Kelly_E:

@Alice 0509 Het is me gelukt je toe te voegen meid! Probeerde het nog eens en kwam tot de conclusie dat je een spatie staan hebt achter Alice, vandaar dat ik je niet kon vinden ;)

Niet echt een naaktfoto (durf ik niet echt posten online) maar je hebt wel een goed idee wat mijn situatie nu is denk ik in mijn bikinitje.

@Kelly_E..... bedankt voor het toevoegen. Als ik het zo zie, weet ik echt wel zeker dat je 375cc mag hebben. Zal er echt niet onnatuurlijk uitzien. En als ik denk aan die 5cm projectie, mag je die ook hebben. Omdat je nog borstweefsel hebt, denk ik dat ze echt mooi vol worden en niet te groot. Zoooo benieuwd over een aantal weken. We krijgen gewoon mooie borsten in november hihi.....:tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee niet echt spijt maar had wel gekund denk ik. Maar wilde niet te geoot dus heb gewoon of safe gespeeld door de kleinste te kiezen.

 

ik vraag ne af of ze nog echt gaan fluffen?! Vind ze de afgelopen weken al veel veranderd dus lijkt me sterkt dat ze dan nog een keer heel erg gaan ploppen zeg maar, maar ja weet het ook niet haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb alvast mijn litteken gel in huis gehaald B)

En voor de mensen die het in andere topics gemist hebben, ik ben eruit, ik blijf bij 375cc rond high profile coh2 en heb er nu alle vertrouwen in. 

We kunnen weer slapen haha :4:

Ik begin er echt zin in te krijgen nu!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Kelly_E:

Heb alvast mijn litteken gel in huis gehaald B)

En voor de mensen die het in andere topics gemist hebben, ik ben eruit, ik blijf bij 375cc rond high profile coh2 en heb er nu alle vertrouwen in. 

We kunnen weer slapen haha :4:

Ik begin er echt zin in te krijgen nu!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Yeah lekker gevoel meis! Aftellen maar :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.