Ga naar inhoud

Kelly_E : 28 november 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hee @Kelly_E,

 

Wat leuk om te lezen dat je ook voor drs. Straten hebt gekozen! 

Het twijfelen over aantal cc’s lees je veel. Bedenk je wel dat je die 375cc mooi vond zonder te wegen hoe veel het werkelijk was. Want zou het je mening wijzigen wanneer het 250cc zou zijn? Aantal cc’s zegt vrijwel niets, daar het bij iedereen ander valt. Als je ook bij Straten hebt aangegeven dat je max. een C-cup wilt ga ik er vanuit dat hij daar echt naar geluisterd heeft, zo was hij wel bij mij in ieder geval. 

Eigenlijk probeer ik te zeggen dat je je niet moeten laten afschrikken over het aantal cc. Maar moet gaan voor hetgeen wat je mooi vindt staan.

Ik heb je album bekeken en vind die 375cc je erg mooi staan! Kan je absoluut hebben! 

 

Nu toe leven naar je operatie datum. Dat gaat zo super snel!! 

 

Succes lieve meid!

Liefs. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 149
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb ook even gekeken in je album en ik vind 375cc ook heel mooi bij je staan!

 

Onze voorsituatie lijkt wel op elkaar maar volgens mij ben jij iets dunner. Ik ben heel blij met 375cc HP dual plane en vind het heel goed bij me passen. 

Je moet echt naar je gevoel luisteren en het is gewoon lastig. Je wilt na zo’n operatie gewoon geen spijt hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-9-2018 om 22:26 zei Vonnepon:

Je hebt er goed aan gedaan om naar je gevoel te luisteren en de adviezen van beide pc’s. De eerste stap is gezet nu nog aantal cc’s bepalen. Vergeet niet dat het in kleding sowieso kleiner lijkt dan in een bh of naakt. Althans zo ervaar ik dat. Spannend hoor, ik ga je volgen want ben benieuwd hoe het gaat worden bij je.

liefs

Vonnepon

@Vonnepon Goed dat je me dit nog even zegt. Geeft me nog meer vertrouwen in die 375cc. Ik ga er gewoon voor!:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-9-2018 om 18:12 zei Cristaline1990:

Ik heb ook even gekeken in je album en ik vind 375cc ook heel mooi bij je staan!

 

Onze voorsituatie lijkt wel op elkaar maar volgens mij ben jij iets dunner. Ik ben heel blij met 375cc HP dual plane en vind het heel goed bij me passen. 

Je moet echt naar je gevoel luisteren en het is gewoon lastig. Je wilt na zo’n operatie gewoon geen spijt hebben.

@Cristaline1990  Ja doordat ik zelf heel veel info inwin, krijg ik nu ook meer rust in mijn hoofd over het aantal cc's. De 300cc (anatomisch) en de 375cc (rond) die ik alle twee gepast heb in mijn album zijn bijna hetzelfde heb ik ontdekt. De ronde hebben 1,3cm meer projectie naar voor. Daar zit het verschil in die 75cc in (samen met het feit dat anatomische bovenaan iets minder gel hebben). Moest ik dezelfde projectie kiezen in anatomisch kom ik op 350cc uit dus een verschil van 25cc is echt verwaarloosbaar. Vond hier een heel leuk filmpje van:

 

https://www.youtube.com/watch?v=Ktc1DQ-ZTbg

 

Dus volgens mij ben ik eruit! 375cc it will be ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-9-2018 om 10:46 zei Simplyflat:

Hey hey:101:

 

Wat een verschil in adviezen:wacko:

Wellicht dat we met dual plane "optisch" cc's verliezen. Dat zou het verschil kunnen verklaren. 

Ik lees eigenlijk meer nadelen met voor de spier plaatsen dan nadelen met dual-plane. 

Welk merk prothese heeft van Straten? 

Ik ben ook zo aan het twijfelen over de cc's maar ook de vorm. Ik heb nu voor mijn eigen beeldvorming de maten met een passer op papier uitgetekend. Bij Verdonck hebben ze voorgesteld nog 2 maten extra te bestellen. Er liggen dan 4 paar klaar. 2x Ergo (335 en 355) 2x round (355 en 375) zodat ik op de operatiedag met Verdonck om de tafel kan en een eindbeslissing kan maken. Misschien dat dit ook bij van Straten kan? 

In ieder geval fijn dat je iemand hebt gevonden waar je je prettig bij voelt. 

Ik ga zo even bij je foto's spiekenB)

 

 

@Simplyflat Straten werkt met Mentor en dat was ook het merk die ik initieel wou.

Hij heeft zowel 250 als 275 genoteerd om te bestellen dus ik denk dat ik nog eens een telefoontje met hem ga doen om nog eens uitvoerig te bespreken maar eigenlijk ben ik er zo goed al uit denk ik

 

Uiteindelijk waren de twee adviezen (300 en 375) bijna zo goed als hetzelfde heb ik nu ontdekt. Het enige groot verschil is dat de 375cc (ronde) een 1,3cm meer projectie naar voor heeft en dat de anatomische van 300cc bovenaan wat cc's mist (logisch want is druppelvormig).

 

Ik zou eventueel naar 300cc rond in zelfde breedte ook kunnen gaan met 3,7cm projectie ipv 5cm. Dan behoud ik wel mooi dezelfde breedte van mijn borsten maar komen ze iets minder naar voor.

 

De 350cc zijn ietsje minder breed en hebben projectie 4,9cm dus die millimeter gaat het niet maken denk ik. En minder breed zorgt ervoor dat borsten weer iets verder uit elkaar komen en ook langs de zijkanten iets kleiner worden.

 

Dus als ik alles hier nog eens bij elkaar zie staan blijf ik best in dezelfde breedte om mooi te zijn en is het gewoon nog afwegen of ik 5cm projectie niet te veel ga vinden en of ik niet beter voor 3,7cm ga.

 

Ik heb al een paar keer gezegd, ik ga gewoon voor de 375cc!! En nu twijfel ik toch weer een beetje.....

Lastig he... ik ga hem gewoon nog eens bellen denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Kelly_E:

@Simplyflat ik bedoelde dus dat hij zowel 350 als 375cc genoteerd heeft om te bestellen. (niet 250 en 275)

Haha.. ik snapte m:6:

Tja.. ik heb dat dus ook wanneer ik de mogelijkheden ga uitwerken dat het mij juist meer verward

Schrijf je twijfels gewoon op als soort een mindmap. Je had een goed gevoel bij 375, toch? Wat zijn je twijfels? Ik ben dit ook aan het uitwerken.  Mischien als je je twijfels uitwerkt dat je dan kan wegstrepen. 

Heb jij ook gevraagd naar welke manier van dual plane? Ik zag op YT dat daar 2 methodes voor zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Simplyflat:

Haha.. ik snapte m:6:

Tja.. ik heb dat dus ook wanneer ik de mogelijkheden ga uitwerken dat het mij juist meer verward

Schrijf je twijfels gewoon op als soort een mindmap. Je had een goed gevoel bij 375, toch? Wat zijn je twijfels? Ik ben dit ook aan het uitwerken.  Mischien als je je twijfels uitwerkt dat je dan kan wegstrepen. 

Heb jij ook gevraagd naar welke manier van dual plane? Ik zag op YT dat daar 2 methodes voor zijn. 

@Simplyflat bij mij is dat ik meer duidelijkheid wel krijg maar daardoor ook meer begin te twijfelen :rolleyes:

Ik denk dat ik er zowiezo al uit ben dat ik voor dezelfde breedte als mijn borsten ga. Zal de mooiste decolté geven. 

 

En ik had inderdaad wel een goed gevoel bij de 375cc maar heb nu een beetje schrik dat ze met hun 5cm projectie misschien te veel naar voor gaan priemen. Vind het moeilijk om in te beelden met die pasprotheses hoe het in het echt zal uitdraaien omdat die vulling toch wat anders verdeeld zit misschien? Vandaar de twijfel nu tussen 3,7cm (moderate plus) projectie of 5cm (high profile). 

Vind een volle boezem wel mooi maar wil tegenlijkertijd voorkomen dat ze te ver naar voor staan omdat ik heel slank ben vanboven en dat volgens mij niet echt naturel gaat overkomen. Maar dan is de vraag natuurlijk: wat is te ver naar voor en gaat dit echt opvallen in kledij? :106:

 

Zoals ik het begrepen van dr. Straten wordt de spier onderaan los gemaakt en komt bovenaan op de prothese de spier dan te liggen. Tegenwoordig bedoelen ze dit wanneer ze van dual plane spreken heb ik gelezen. Helemaal onder de spier werd vroeger volgens mij ook dual plane genoemd maar dit wordt niet zo heel veel meer gedaan blijkbaar omdat je dan ook grotere kans hebt op double bubble.. of alleszins zo heb ik het begrepen. 

Ik dacht dat er nog zoiets was als "tussen de spier" maar ik heb ik niet veel info van gevonden en denk ook dat niet zo heel veel chirurgen dit toepassen. 

 

Wat zijn jouw twijfels ivm de maat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Simplyflat:

Haha.. ik snapte m:6:

Tja.. ik heb dat dus ook wanneer ik de mogelijkheden ga uitwerken dat het mij juist meer verward

Schrijf je twijfels gewoon op als soort een mindmap. Je had een goed gevoel bij 375, toch? Wat zijn je twijfels? Ik ben dit ook aan het uitwerken.  Mischien als je je twijfels uitwerkt dat je dan kan wegstrepen. 

Heb jij ook gevraagd naar welke manier van dual plane? Ik zag op YT dat daar 2 methodes voor zijn. 

@Simplyflat wat is "YT" trouwens? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Theezakje34:

Denk you tube :)

 

ik heb even gekeken en ik heb 5,8 cm projectie.

3,7 lijkt me best weinig??

@Theezakje34 haha YouTube, natuurlijk! Dat ik daar zelf niet op kwam lol :42:

 

Wel dat vind ik dus moeilijk in te schatten of 3,7 of 5cm veel of weinig is. 

Ik ga nog eens naar jouw foto's kijken als jij 5,8cm hebt want je weet ik ben grote van van jouw borsten :wub: maar heeft natuurlijk ook wel te maken met wat je al had om mee te beginnen al denk ok dat we daar wel vrij gelijkend in waren/zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Simplyflat:

@Theezakje34 ja youtube^_^

 

@Kelly_E misschien even zoeken naar foto's van Moderate meiden. Wellicht dat hun argumentatie en voorsituatie je kan helpen. 

 

https://youtu.be/qt-MZLxGjl0

 

 

@Simplyflat ik zie dat je ook dr. Eddy Dona ontdekt hebt ;) die man heeft ongelofelijk goed uitgelegde filmpjes vind ik, heb ze allemaal al wel eens bekeken denk ik. Heb er ook veel uit opgestoken over de haalbaarheid van een decolte (borsten al dan niet dichter bij elkaar). Vind hem super! 

 

Heb al wat gezocht naar voorbeelden maar niet gemakkelijk te vinden. Je vindt meestal alleen vermelding van het aantal cc (wat niets zegt natuurlijk dat weten we ondertussen) en of ze rond of anatomisch zijn. 

 

Ik had bij mijn consultatie naar't moderate profile ook gevraagd en toen toonde hij mij die prothese en was een stuk platter dan high profile. Hij zei dat dit vooral gekozen wordt voor vrouwen die wat breder zijn en nog wel borst hebben. Moderate profile bestaat trouwens niet in 12cm maar moderate plus wel (dat is met die 3,7cm projectie) maar daar heeft hij niets van gezegd. 

Moet zijn dat mijn bouw een high profile vraagt dan waarschijnlijk... maar blijft toch lastig om de angst om te groot te gaan los te laten... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt mij wanneer je graag moderate plus wil, je dit kan aangeven. Verdonck adviseerde mij om juist in de brochure te kijken (memory-gel). Welke ik zou kiezen zou gewoon worden besteld. (mits dit past natuurlijk)

Even in percentages... De high profile is maar 35% groter in projectie dan de moderate plus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Simplyflat:

Het lijkt mij wanneer je graag moderate plus wil, je dit kan aangeven. Verdonck adviseerde mij om juist in de brochure te kijken (memory-gel). Welke ik zou kiezen zou gewoon worden besteld. (mits dit past natuurlijk)

Even in percentages... De high profile is maar 35% groter in projectie dan de moderate plus.

@Simplyflat mijn topic of jouw topic, maakt allemaal niet uit haha ;) 

dus je twijfelt nog over de projectie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Kelly_E......ik zag je voorbijkomen op een ander topic en zag dat je ook woensdag 28 november geopereerd wordt.

Ik ook namelijk......:68:...... misschien leuk om samen af te tellen?

 

Ik krijg 275 of 310cc Dual plane geplaatst. De pc kijkt tijdens de operatie welke nu het mooiste zal staan. Ik wil een normale c cup en natuurlijk mogelijk. Vandaar dat ik de uiteindelijke keuze aan de pc overlaat. Ik heb nu 75a.

 

Hopelijk hebben we over 8 weken ook eindelijk onze mooie borsten waar we mee kunnen pronken:1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Alice 0509:

Hoi @Kelly_E......ik zag je voorbijkomen op een ander topic en zag dat je ook woensdag 28 november geopereerd wordt.

Ik ook namelijk......:68:...... misschien leuk om samen af te tellen?

 

Ik krijg 275 of 310cc Dual plane geplaatst. De pc kijkt tijdens de operatie welke nu het mooiste zal staan. Ik wil een normale c cup en natuurlijk mogelijk. Vandaar dat ik de uiteindelijke keuze aan de pc overlaat. Ik heb nu 75a.

 

Hopelijk hebben we over 8 weken ook eindelijk onze mooie borsten waar we mee kunnen pronken:1big_boobs:

@Alice 0509 Hey wat leuk!! Een medepatientje op dezelfde datum :5: ja lijkt me superfijn om er samen naartoe te leven! Heb ook even je topic gelezen en we gaan alle twee voor rond en dual plane dus we kunnen elkaar wat steunen.

Heb zojuist mijn factuur in mijn inbox ontvangen en nu moet ik binnen de 5 dagen de papieren gehandgetekend terugsturen en de eerste aanbetaling doen, en hoewel mijn operatiedatum al gereserveerd is, nu begint het pas aan te voelen als echt!! :huh: Excited maar ook een beetje nerveus moet ik wel bekennen hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kelly_E:

@Alice 0509 Hey wat leuk!! Een medepatientje op dezelfde datum :5: ja lijkt me superfijn om er samen naartoe te leven! Heb ook even je topic gelezen en we gaan alle twee voor rond en dual plane dus we kunnen elkaar wat steunen.

Heb zojuist mijn factuur in mijn inbox ontvangen en nu moet ik binnen de 5 dagen de papieren gehandgetekend terugsturen en de eerste aanbetaling doen, en hoewel mijn operatiedatum al gereserveerd is, nu begint het pas aan te voelen als echt!! :huh: Excited maar ook een beetje nerveus moet ik wel bekennen hoor...

Ik vind het nu ook echt spannend worden. Afgelopen maandag belde de kliniek met de datum. Het zou in eerste instantie 17 december worden, dus was even omschakelen.

Nu vanalles aan het voorbereiden. Mijn man kan gelukkig de eerste dagen thuis werken, zodat ik op mijn gemak kan herstellen.

 

Hopelijk dat we allebei het resultaat krijgen waar we op hopen. 

 

Twijfel je nog over de cc's? Of ben je er nu wel uit? Welke implantaten krijg jij? Ik krijg de Natrelle Soft Touch, moderate profile.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Alice 0509:

Ik vind het nu ook echt spannend worden. Afgelopen maandag belde de kliniek met de datum. Het zou in eerste instantie 17 december worden, dus was even omschakelen.

Nu vanalles aan het voorbereiden. Mijn man kan gelukkig de eerste dagen thuis werken, zodat ik op mijn gemak kan herstellen.

 

Hopelijk dat we allebei het resultaat krijgen waar we op hopen. 

 

Twijfel je nog over de cc's? Of ben je er nu wel uit? Welke implantaten krijg jij? Ik krijg de Natrelle Soft Touch, moderate profile.

 

@Alice 0509 Ow dan maak je direct een grote sprong vroeger in de tijd met die nieuw operatiedatum! Nu ja het is nog 2 maand dus valt wel mee toch? Wel goed dat je ook op je man kan rekenen want eerste 3 dagen zijn het lastigste heb ik hier al gelezen.

Nu ik alles geregeld heb (operatiedatum ligt vast, mijn vakantie ligt vast, mijn vriend zijn vakantie ligt vast) heb ik meer rust in mijn hoofd in verband met de noodzakelijke regelingen. Nu ga ik stilaan beginnen aan de praktisch regelingen: lijstjes maken wat ik nog in huis moet halen, schema maken om nog eens goed te poetsen, last minute to-do lijst maken met zaken die enkele dagen op voorhand in orde moeten gebracht worden, enzoverder.. zodat ik daar alleszins al niet moet over stressen.

 

Eigenlijk kan ik zeggen dat ik zeker ben wat het aantal cc's betreft maar soms sla ik toch nog aan de twijfel. Eigenlijk heb ik niet zoveel om tussen te twijfelen hoor. De implantaten die ik met de chirurg besproken had (en waar je de passessiefoto's in mijn album van kan zien, met het witte shirtje) zijn van Mentor, 375cc, rond, high profile (diameter 12cm wat de perfecte maat is voor mijn borsten). 

En daar zit bij mij nog een beetje de twijfel of ik niet voor moderate plus in plaats van high profile moet gaan. Op zich scheelt het maar 1,3cm in projectie naar voor dus weet niet echt of het je het met het blote oog zou kunnen zien het verschil. Daarbij ben ik er nog altijd niet helemaal uit of je bij dual plane optisch wat cc's verliest of niet.

Als ik moderate plus profile zou nemen in dezelfde afmeting dan zou ik op 300cc uitkomen.

 

Wil ook zeker niet te groot gaan, maar ik denk dat ik gewoon op de chirurg zijn expertise moet vertrouwen. Want ik had nog naar moderate gevraagd en hij toonde me het implantaat (was gewoon moderate en niet moderate plus) en daarvan zei hij dat dit eigenlijk gebruikt wordt voor vrouwen die best nog wel wat borst hebben maar ook bredere borsten dus leek me voor hem niet echt geschikt. Het is omdat ik er zelf in de maattabel van Menter zitten naar kijken heb dat ik zag dat er eventueel ook moderate plus bestaat al denk ik wel dat hij dit zou vermeld hebben moest hij vinden dat dit ook een geschikte optie voor mij is.

Hij vermelde wel mogelijkheid van 350cc maar deze zou iets minder breed zijn en dan lijkt met dat je borsten ook weer iets verder uit elkaar komen dus die optie denk ik dat ik kan schrappen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Simplyflat:

Leuk dames, ik ga jullie beide aanmoedigen:tatice_04:

@Kelly_E als mijn verband eraf mag ga ik alles uitmeten en bijbouden wat mijn maten zijn met foto's. Misschien dat het helpt als je het bij mij ziet. Je hebt nog alle tijd om goed over je keuze na te denken. Xxx

 

Top @Simplyflat !! Ben ook echt benieuwd naar jouw resultaat :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Kelly_E:

@Alice 0509 Ow dan maak je direct een grote sprong vroeger in de tijd met die nieuw operatiedatum! Nu ja het is nog 2 maand dus valt wel mee toch? Wel goed dat je ook op je man kan rekenen want eerste 3 dagen zijn het lastigste heb ik hier al gelezen.

Nu ik alles geregeld heb (operatiedatum ligt vast, mijn vakantie ligt vast, mijn vriend zijn vakantie ligt vast) heb ik meer rust in mijn hoofd in verband met de noodzakelijke regelingen. Nu ga ik stilaan beginnen aan de praktisch regelingen: lijstjes maken wat ik nog in huis moet halen, schema maken om nog eens goed te poetsen, last minute to-do lijst maken met zaken die enkele dagen op voorhand in orde moeten gebracht worden, enzoverder.. zodat ik daar alleszins al niet moet over stressen.

 

Eigenlijk kan ik zeggen dat ik zeker ben wat het aantal cc's betreft maar soms sla ik toch nog aan de twijfel. Eigenlijk heb ik niet zoveel om tussen te twijfelen hoor. De implantaten die ik met de chirurg besproken had (en waar je de passessiefoto's in mijn album van kan zien, met het witte shirtje) zijn van Mentor, 375cc, rond, high profile (diameter 12cm wat de perfecte maat is voor mijn borsten). 

En daar zit bij mij nog een beetje de twijfel of ik niet voor moderate plus in plaats van high profile moet gaan. Op zich scheelt het maar 1,3cm in projectie naar voor dus weet niet echt of het je het met het blote oog zou kunnen zien het verschil. Daarbij ben ik er nog altijd niet helemaal uit of je bij dual plane optisch wat cc's verliest of niet.

Als ik moderate plus profile zou nemen in dezelfde afmeting dan zou ik op 300cc uitkomen.

 

Wil ook zeker niet te groot gaan, maar ik denk dat ik gewoon op de chirurg zijn expertise moet vertrouwen. Want ik had nog naar moderate gevraagd en hij toonde me het implantaat (was gewoon moderate en niet moderate plus) en daarvan zei hij dat dit eigenlijk gebruikt wordt voor vrouwen die best nog wel wat borst hebben maar ook bredere borsten dus leek me voor hem niet echt geschikt. Het is omdat ik er zelf in de maattabel van Menter zitten naar kijken heb dat ik zag dat er eventueel ook moderate plus bestaat al denk ik wel dat hij dit zou vermeld hebben moest hij vinden dat dit ook een geschikte optie voor mij is.

Hij vermelde wel mogelijkheid van 350cc maar deze zou iets minder breed zijn en dan lijkt met dat je borsten ook weer iets verder uit elkaar komen dus die optie denk ik dat ik kan schrappen.

 

 

Ik merk dat ik nu echt aan het aftellen ben. Eerst was het nog voor mijn gevoel ver weg, maar nu zijn het nog maar een kleine 8 weken. 

Ik zal nu ook het en der moeten gaan vertellen, waarom ik een aantal weken ga uitvallen.

Ik ben zelf freelance Pedagoog, en kan mijn eigen uren inplannen, maar ik zal toch iets moeten gaan zeggen. Normaal neem ik nooit buiten schoolvakanties vrij. En ik sport veel (tennis en mobility fitness), dus daar zal ik ook iets moeten zeggen waarom ik een tijdje niet kom.

Ben ik nog niet over uit of ik nu moet zeggen dat ik een bv krijg of wat anders.....

Ik merk toch dat ik zelf denk dat mensen er een oordeel over zullen hebben. En dat houdt me dan tegen. Ik weet dat ik dat naast me neer moet leggen en schijt aan moet hebben,maar toch spookt dat door mijn hoofd.

 

Thuis zijn we nu een planning aan het maken voor de twee weken dat ik vrijwel niets kan. Mijn man weet inmiddels dat ik een controlefreak ben...haha en dat ik moeilijk dingen uit handen kan geven. Dus hij wil graag weten wat hij kan doen die weken en wat precies. Heel lief..,..

 

Gelukkig zijn de kids al ouder, dus die kunnen zich in de ochtend zelf aankleden en naar school gaan. Dat scheelt wel.

 

Fijn dat jij nu ook weet welke prothese je moet kiezen. Ik wilde in eerste instantie ook anatomisch, maar de pc wees me erop dat die kan gaan draaien (kans wel heel klein), maar dat hield me toch tegen. En ze heeft toen vervolgens laten zien wat de verschillen zijn. Aangezien ik de ronde prothese dual plane geplaatst krijg, duwt de spier de bovenkant vlakker dan de onderkant. Dan heb je dat er meer volume aan de onderkant komt en het daardoor druppelvormig lijkt. Dat zou bij mij heel goed passen, volgens de chirurg. Ik krijg de prothese ook even breed als mijn borst zelf (12 cm) en een projectie van 4 cm. Dat is voor mij echt voldoende.

 

Ik zal een album maken met mijn voorsituatie. Kun je even spieken.

Waar kan ik jou album vinden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.