Ga naar inhoud

Kelly_E : 28 november 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 149
  • Created
  • Laatste Reactie

@Kelly_E.....het is nu echt aftellen geblazen...hihi

Ik ben de afgelopen zo druk geweest dat ik zojuist pas bij de lunch met mijn man besefte, dat het volgende week al zover is! 

Ik telde de hele tijd in weken en nu is het gewoon volgende week al..... jippie....

 

Ik ben er bijna helemaal klaar voor. Nog een flinke week werken, nog wat laatste klussen hier thuis en dan, good to go!

 

Gelukkig dat jij ook bent gerustgesteld en dat je er rustig naar toe kunt leven.

Ik kan trouwens de dag ervoor pas bellen voor mijn tijd. Ik ga er zelf vanuit dat het vroeg in de ochtend is.

 

Ik heb er zin in.....:63:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Alice 0509 zei:

@Kelly_E.....het is nu echt aftellen geblazen...hihi

Ik ben de afgelopen zo druk geweest dat ik zojuist pas bij de lunch met mijn man besefte, dat het volgende week al zover is! 

Ik telde de hele tijd in weken en nu is het gewoon volgende week al..... jippie....

 

Ik ben er bijna helemaal klaar voor. Nog een flinke week werken, nog wat laatste klussen hier thuis en dan, good to go!

 

Gelukkig dat jij ook bent gerustgesteld en dat je er rustig naar toe kunt leven.

Ik kan trouwens de dag ervoor pas bellen voor mijn tijd. Ik ga er zelf vanuit dat het vroeg in de ochtend is.

 

Ik heb er zin in.....:63:

 

 

@Alice 0509 echt wat je daar zegt, waar is ineens al die tijd naartoe? :5: nog maar een week te gaan zeg! 

Dit weekend worden echt de laatste concrete zaken behandeld en dan ben ik er ook klaar voor. Heb er nu ook echt zin in en heb ook totaal geen twijfels meer, over niets. Ben er ook echt gerust in dat alles heel goed gaat verlopen dus ik kijk ernaar uit om me supervrouwelijk te voelen. En daarna lekker leuke kleren shoppen die zoveel beter zullen staan dan nu:43: want daar kon ik echt helemaal depressief van worden van een dagje shoppen.... heb dat dus al een hele tijd niet meer gedaan want wat je vermijdt daar heb je geen last van. 

Maar dat wordt allemaal anders! :3: laat die boobies maar komen voor ons!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
1 uur terug, Jesssi zei:

Hoi Kelly, sinds je operatiedatum is het stil bij jou..

Je was zo actief..

Gaat het wel goed met je?

Ik hoor het graag. Liefs 

Ze wou liever anoniem een donatie doen ivm het lidmaatschap maar dit kon niet. Vandaar dat ze ervoor gekozen heeft om afstand te doen van het forum 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Soofjetunie zei:

Klopt ja.

Ze had geen fijn gevoel erbij dat je al je gegevens moest invullen en omdat de free trail zo beperkt is, is ze van het forum gegaan.

Dat is een eigen keuze uiteraard. 

Free trial is niet voor niks zo beperkt hihi. Als we daar mensen lieten posten, zouden we er aan gaan verliezen en de veiligheid is dan ook minder goed te waarborgen als we nu voor ogen hebben. ;)

Dus ik begrijp haar keuze. Het ging mij er alleen om dat ze zegt dat het niet mogelijk is om anoniem te doneren. Daar is namelijk niet eens een vraag over binnen gekomen. Dus dat is iets dat gezegd wordt zonder onderbouwing. En daar wilde ik graag even op reageren. 

Maar dat heb ik nu gedaan :P

 

xx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vond het al zo vreemd dat ze wel gisteren online is geweest.

Dus ik dacht dat ze nog actief was maar niet meer post.

Dus ik maakte mij een beetje zorgen om haar.

Maar dan weet ik het, Thanks.

Hopelijk gaat het goed met haar.

Dan laat ik het nu los :) 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.