Ga naar inhoud

Kelly_E : 28 november 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo girls! Ik was altijd vrij tevreden over mijn borsten (grote B, kleine C) maar de reden dat ik hier beland ben komt omdat mijn mening hierover uiteraard veranderd is. :unsure:

Sinds mijn tienerjaren heb ik altijd een uitgesproken peervormig figuur gehad, heel mager vanboven met zwaardere heupen en benen. Tervergeefs probeerde ik verschillende methodes om het onderste deel van mijn lichaam af te slanken. Wat ik ook probeerde, niets leek hier iets aan te veranderen... tot ik enkele maanden geleden een specifiek workout programma + bijhorend voedingsplan ontdekte. Eindelijk is mijn lichaam proportioneel en durf ik rokjes en jurkjes te dragen :43:maar omdat je niet plaatselijk kan vermageren zijn mijn borsten hierdoor ook een stukje weggesmolten...

Wat me het meeste stoort is dat ik volume in de bovenkant van mijn borsten kwijt ben en daarbovenop mijn borstbeen (en ribben) in het midden nu echt heel zichtbaar zijn.

Vroeger zag je alleen het bot helemaal bovenaan maar nu loopt deze zichtbaarheid helemaal door tot tussen mijn borsten. :(

Ik vraag me dus af of hier nog vrouwen zijn die hetzelfde probleem hadden/hebben en kunnen vertellen of een borstvergroting dit probleem heeft kunnen oplossen (of al info ontvangen hebben van chirurgen die hun hierover geadviseerd hebben)?

Vermits ik dit forum nog maar net gevonden heb en nog maar net besloten heb om een borstvergroting te laten doen heb ik nog geen idee bij wie ik op consultatie wil gaan of waar ik het eventueel zou willen laten uitvoeren dus suggesties zijn zeker welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 149
  • Created
  • Laatste Reactie

Mijn borstbeen is niet zichtbaar door mijn huid, maar hij is wel breed en speelt mee dat mijn tussenruimte erg breed is. Ik ga op consult om te kijken of het voor mijn borstbeen geplaatst kan worden of een andere methode zodat die huid wel bij de borsten komt en een smal(ler) tussenstuk krijg. 

 

Risico is dat de borsten samen een vierkant blok worden en dat het te groot wordt. Als er bijv. 1000 cc nodig is om de borsten bij elkaar te krijgen. En dan ook nog zonder dat ze echt in elkaar over lopen. Uniboob heet dat dacht ik. Goede chirirg uitzoeken. 

 

Ik heb nu al protheses zitten 345cc en kwam van plat. Mag voorjaar 2019 weer onder het mes. Ga dit najaar op consulten en kijken wat er kan om nu wel blij te worden. Klinkt heel snel, maar loop er al zo lang mee en wil nu echt genieten. Ze zijn mooi qua vorm en Ik heb een top herstel gehad. Maar toch zet ik door. Altijd plat geweest en nu ga ik de borsten krijgen die ik wil. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Joanne1987:

Hoi welkom!

 

Ik was door 2 zwangerschappen en tussendoor afvallen ook alle volume van boven kwijt. Ik heb bijna 2 weken mijn BV gehad en ik heb mn volume terug! Dus het kan zeker, veel succes met je zoektocht en keuzes maken 

 

Hey Joanne, bedankt voor je berichtje. Wat fijn dat je je volume al terug hebt!

Voor welke methode heb jij gekozen? En heb je nog veel pijn? Ik vraag me af of ik na 2 weken terug aan het werk zou kunnen (ik doe administratief werk dus niet echt zwaar lichamelijk werk, ik doe gewoon bureauwerk).

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Monstrea:

Mijn borstbeen is niet zichtbaar door mijn huid, maar hij is wel breed en speelt mee dat mijn tussenruimte erg breed is. Ik ga op consult om te kijken of het voor mijn borstbeen geplaatst kan worden of een andere methode zodat die huid wel bij de borsten komt en een smal(ler) tussenstuk krijg. 

 

Risico is dat de borsten samen een vierkant blok worden en dat het te groot wordt. Als er bijv. 1000 cc nodig is om de borsten bij elkaar te krijgen. En dan ook nog zonder dat ze echt in elkaar over lopen. Uniboob heet dat dacht ik. Goede chirirg uitzoeken. 

 

Ik heb nu al protheses zitten 345cc en kwam van plat. Mag voorjaar 2019 weer onder het mes. Ga dit najaar op consulten en kijken wat er kan om nu wel blij te worden. Klinkt heel snel, maar loop er al zo lang mee en wil nu echt genieten. Ze zijn mooi qua vorm en Ik heb een top herstel gehad. Maar toch zet ik door. Altijd plat geweest en nu ga ik de borsten krijgen die ik wil. 

 

Hallo Monstrea, fijn je reactie te lezen! En alvast gefeliciteerd met de vooruitgang.

Ik had hier nog niet van gehoord dat je ook prothesen voor je borstbeen kan laten plaatsen (dacht enkel in de borsten zelf) dus ga hier zeker wel ook een beetje navraag over doen.

Maar je hebt gelijk, te dicht bij elkaar zou kunnen zorgen voor een 'uniboob' zoals ze die inderdaad noemen, en dat willen we natuurlijk niet. Ook wil ik niet TE groot gaan en een zo natuurlijk mogelijk resultaat bekomen.

 

Je zegt dat je een breed borstbeen hebt, wil dit dan zeggen dat je je borsten bijvoorbeeld ook niet meer bij elkaar krijgt in het midden met een push-up BH (zodat de tussenruimte minder wordt)? Ik heb een vriendin en die kan dit inderdaad niet maar zij heeft door kanker eerst beide borsten moeten laten verwijderen en heeft alleen nog siliconen en geen eigen weefsel. Ik vraag me dus af of dat meespeelt met de soepelheid van de ruimte tussen de borsten te kunnen verkleinen of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kelly_E Ze zijn nu te klein om naar elkaar te duwen. Push-up bh.s plaatst ze hoger, niet naar elkaar. Of het tussenstuk is zo ruim dat het wel bij elkaar komt als het kleiner was. 

Ik heb geen idee eigenlijk. 

Door de ronde protheses heb ik bovenop al volume. Nouja had. Het wordt minder. 4 maanden. po ging de boel wat al geen vocht of zwelling had nog wat slinken en nu zitten de bh.s 75d ruim. 

 

Wil je dan natuurlijk ogend groot of gemiddeld bijv. Cup c ofzo?

Ik ben die vergelijking trouwens gestopt. Vriendin van mij heeft cup c en dubbele dan ik heb voor het oog. Las dat nep boobies een maat meer nodig hebben dam die zelfde hoeveelheid van nature ivm de vorm en de protheses. 

En collega met flinke jetsers die ze in een b cup krijgt. Die cc.s kan ik ook jiet vergelijken. Al die merken en verschillende vrouwen. Vind de enne met 400 cc te klein vind ik de andere met 300 cc te groot. Ligt ook aan hun voorsituatie. Als ze al zelf meer van nature hadden maar toch. Hele zoekweg en je vind nooit echt hetzelfde. 

 

Wat betreft voor het borstbeen plaatsen weet ik het niet. Bedoel dat de pc een andere manier van plaatsen kan doen zodat ze met het uiteindelijke zichtbare deel spelen. Zal ook best kunnen dat ze ze biven het borstbeen lijken te hebben " geplakt. Maar dan moet het met de tepels ook mooi passend zijn of die moeten ook worden verplaatst. Als men het zo wil. 

 

Ik ga in oktober op consulten en hoop meer te horen over hoe en wat er gedaan wordt in zulke gevallen. Zelf wil ik wel wat grotere borsten. Desnoods bloot maar nep zodat ik in kleding mooi bolling heb. Want nu met 345 cc kan ik niet blij worden een een shirt en jurk. Vooraf zo verheugd van er is dan ronding. Ze zijn bloot heel mooi, handjevol. Weet nu dat heel veel vrouwen die in kleding kleine borsten lijken te hebben, daaronder best wat hebben zitten. Kan zo vertekenen. Maar ik denk dat de spier veel wegdrukt. Misschien heb ik van de 345cc achter de spier, 300cc zichtbaar. En dat van plat is ook niet veel vind ik. Iemand hier met bijv. Een b cup van nature en die 400cc laat plaatsen heeft dan totaal misschien 600 of 700 cc. En als je nou 100 cc in een maatbekertje ziet is het al niet veel. Zeker niet als je het verspreid over een rondje van bijv. 12cm wat een prothese kan zijn. En andere uiterste is weer dat 100cc weer wel net te veel kan zijn als je een maatje groter neemt. I k snap er geen bal van. 

 

Ach Ja.ik ga gewoon weer passen en luisteren wat de volgende pc er aan kan doen. Vroeger wilde ik nooit naar een arts en zong ik het altijd zelf uit. Plastische chirurgie was helemaal ver van mij vandaan. Zie nu was al bezig met de wissel na dat ik wakker werd van de eerste vergroting. Bizar. Maar dat is natuurlijk anders als je gewoon wel tevreden bent hè. Ik ben misschien gewoon ondankbaar. Het voldoet niet aan mijn wens. En ik ga die nu ik toch bezig ben met het (laten) maken verder om het te krijgen. Jarenlang plat, op naar vele jaren volle boezem. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Monstrea Zal je even toevoegen, zijn geen hoogstaande foto's hoor ben er niet zo goed in haha

Tevens staat mijn linker borst de tepel iets van naar buiten, datvwas in voor situatie ook al en stoort me niet zo, lijkt op de foto wel erger als het is 

Zal van vandaag ook even foto's toevoegen, rechts is al wat mooi gezakt, links is nog een ski schans met vocht 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 5-8-2018 om 20:43 zei Monstrea:

@Kelly_E Ze zijn nu te klein om naar elkaar te duwen. Push-up bh.s plaatst ze hoger, niet naar elkaar. Of het tussenstuk is zo ruim dat het wel bij elkaar komt als het kleiner was. 

Ik heb geen idee eigenlijk. 

Door de ronde protheses heb ik bovenop al volume. Nouja had. Het wordt minder. 4 maanden. po ging de boel wat al geen vocht of zwelling had nog wat slinken en nu zitten de bh.s 75d ruim. 

 

Wil je dan natuurlijk ogend groot of gemiddeld bijv. Cup c ofzo?

Ik ben die vergelijking trouwens gestopt. Vriendin van mij heeft cup c en dubbele dan ik heb voor het oog. Las dat nep boobies een maat meer nodig hebben dam die zelfde hoeveelheid van nature ivm de vorm en de protheses. 

En collega met flinke jetsers die ze in een b cup krijgt. Die cc.s kan ik ook jiet vergelijken. Al die merken en verschillende vrouwen. Vind de enne met 400 cc te klein vind ik de andere met 300 cc te groot. Ligt ook aan hun voorsituatie. Als ze al zelf meer van nature hadden maar toch. Hele zoekweg en je vind nooit echt hetzelfde. 

 

Wat betreft voor het borstbeen plaatsen weet ik het niet. Bedoel dat de pc een andere manier van plaatsen kan doen zodat ze met het uiteindelijke zichtbare deel spelen. Zal ook best kunnen dat ze ze biven het borstbeen lijken te hebben " geplakt. Maar dan moet het met de tepels ook mooi passend zijn of die moeten ook worden verplaatst. Als men het zo wil. 

 

Ik ga in oktober op consulten en hoop meer te horen over hoe en wat er gedaan wordt in zulke gevallen. Zelf wil ik wel wat grotere borsten. Desnoods bloot maar nep zodat ik in kleding mooi bolling heb. Want nu met 345 cc kan ik niet blij worden een een shirt en jurk. Vooraf zo verheugd van er is dan ronding. Ze zijn bloot heel mooi, handjevol. Weet nu dat heel veel vrouwen die in kleding kleine borsten lijken te hebben, daaronder best wat hebben zitten. Kan zo vertekenen. Maar ik denk dat de spier veel wegdrukt. Misschien heb ik van de 345cc achter de spier, 300cc zichtbaar. En dat van plat is ook niet veel vind ik. Iemand hier met bijv. Een b cup van nature en die 400cc laat plaatsen heeft dan totaal misschien 600 of 700 cc. En als je nou 100 cc in een maatbekertje ziet is het al niet veel. Zeker niet als je het verspreid over een rondje van bijv. 12cm wat een prothese kan zijn. En andere uiterste is weer dat 100cc weer wel net te veel kan zijn als je een maatje groter neemt. I k snap er geen bal van. 

 

Ach Ja.ik ga gewoon weer passen en luisteren wat de volgende pc er aan kan doen. Vroeger wilde ik nooit naar een arts en zong ik het altijd zelf uit. Plastische chirurgie was helemaal ver van mij vandaan. Zie nu was al bezig met de wissel na dat ik wakker werd van de eerste vergroting. Bizar. Maar dat is natuurlijk anders als je gewoon wel tevreden bent hè. Ik ben misschien gewoon ondankbaar. Het voldoet niet aan mijn wens. En ik ga die nu ik toch bezig ben met het (laten) maken verder om het te krijgen. Jarenlang plat, op naar vele jaren volle boezem. 

@Monstrea Ik had je bericht hier totaal gemist! Ja ik was pas nieuw, wist nog niet goed hoe het hier allemaal ging en hoe te volgen enzo :75:
Maar supergoed dat ik je bericht nu lees want ben in de fase van het "aantal cc kiezen" en momenteel ben ik ook gewoon superverward haha!!  En goed om te horen dat de spier ervoor zorgt dat het er waarschijnlijk kleiner komt uit te zien want ik kwam bij passessie uit op 375cc en schrok me onwijs hard dat het zoveel zou zijn omdat ik hier al vrouwen gezien heb met gelijkaardige voorsituatie en die dan evenveel of minder krijgen en dan echt best hele grote borsten hebben. Wou zelf gewoon opvullen wat ik verloren had en mijn borsten wel wat pimpen maar nu niet om ineens van een lege B naar een E te gaan bijvoorbeeld. Wil gewoon uitkomen op een C ofzo.

Ik ga zeker en vast de tip met de rijst proberen om zo zelf nog eens te zien wat de verschillende cc's zullen geven hoewel het moeilijk in te schatten is natuurlijk.

 

Bij wie ben jij al langsgeweest voor je wissel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Simplyflat @Jesssi @Vonnepon @Theezakje34 @Soofjetunie @vuurzonnetje@MCR@Iwb @Odys @MelissaP @Mom1980 @Flowersh

 

Hallo meiden, ik had beloofd om te laten weten hoe mijn 2 consulten waren dus hier ben ik!

Zoals jullie misschien herinneren of al weten, donderdag had ik mijn consult bij dr. Straten en gisteren bij dr. Van der Weij.

Een paar weken geleden was ik overtuigd dat ik zou gaan voor dr. Van der Weij voor anatomische protheses voor de spier dus ik maakte een afspraak voor 21 september. Maar achteraf begon ik me zorgen te maken over mogelijk zichtbare randen bovenaan dus ik ging nog wat verder op onderzoek uit en zo kwam ik bij dr. Straten die vooral dual plane plaats. Beide chirurgen maken volgens mij supermooie borsten dus ik was benieuwd wat ze zouden vertellen.

 

Donderdag ging ik langs bij dr. Straten en werd heel hartelijk ontvangen. Mocht eerst maten passen met een assistente en we hadden het totaal niet over hoeveelheden cc, ze stak gewoon 2 verschillende maten pasprotheses in de BH en we keken gewoon naar wat ik mooi vond. De ene links was ietsje minder zei ze dan de rechtse maar ik zag eerlijk gezegd niet veel verschil zo. Toen stak ze alle twee de grootste pasprotheses erin en vond dit wel echt heel mooi. Maar tegelijkertijd vond ik het ook moeilijk om te beslissen of dit ook echt de maat is die ik wil en of dit niet te groot zou zijn (maar dat hoor ik hier zoveel voorbij komen dus ik ben niet alleen! ;) )
Toen kwam de dokter kijken en we waren het er allemaal over eens dat het er heel goed uitzag en bij mijn lichaam paste. Hij heeft dan mijn borsten uitgemeten en gaf me heel duidelijke uitleg over wat de verschillende protheses (anatomisch of rond) met mijn borsten zou doen en hij adviseerde me ronde maar drong zijn mening niet op. Dit voor de volgende reden: omdat ik onderaan nog best wat volume heb en met anatomische zouden mijn tepels eigenlijk nog meer naar boven gelift worden omdat anatomische ook nog eens meer volume onderaan hebben en zo zouden mijn tepels dus meer naar boven komen te wijzen en niet meer mooi in het midden staan. En zo zou ik eindigen met een voornamelijk onderaan volle borst (ik voeg hieronder een voorbeeld foto toe van wat hij bedoelde). En met de ronde implantaten zouden mijn tepels meer in het midden blijven zei hij en zou ik bovenaan ook meer volume hebben maar zou toch mooi aflopen omdat het dual plane geplaatst wordt. Hij toonde mij voorbeelden en ik kon hem volledig volgen. Vond dat dit veel zei over zijn expertise en ervaring. Dus ik moest even wennen aan het feit dat ik altijd met anatomische in mijn gedachten had rondgelopen en dat het nu ineens toch misschien ronde zouden worden. Toen we verder bespraken kwam ik te weten dat het 375cc was dat we gekozen hadden :18: dus toen gingen er wel wat alarmbellen af hahahaha!! Vind het nu wel jammer dat ik ook geen foto gemaakt heb met 350cc maar dacht bij mezelf dat ik de volgende dag wel zou kunnen passen en een foto nemen dan.

 

Dus ik de volgende dag richting Amsterdam om dr. Van der Weij te spreken. Ik vond hem heel professioneel, rustig en volledig. Eigenlijk beantwoordde hij alle vragen die je hebt bij een borstvergroting uit zichzelf en legde het proces ook heel duidelijk uit. Toen heeft hij ook mijn borsten uitgemeten en uit de pinchtest kwam als resultaat 3cm (dus boven 2cm) dus adviseerde hij anatomisch voor de spier (zoals ik al verwacht had). Ik kreeg ook pasprotheses aan en hij zei van niet groter te gaan dan 300cc (ik had wel gezegd dat ik max een C wou). Hij zei dat bij grotere implantaten voor de spier je de randen zouden kunnen zien dan.

Wat vreemd was was dat zowel de 300cc als de 375cc de dag ervoor even groot leken :wacko: dus nu ben ik wel heel erg verward over de grootte... Ik polste nog even of ik groter zou kunnen gaan en hij zei dat dat in mijn lichaam niet zou passen (wou een foto maken met 350cc maar dat is dus niet gelukt).

Hij vermelde ook dat wanneer de operatie zou gebeurd zijn dat het er ietsje kleiner zou gaan uitzien in het echt dan wat ik nu met de prothese zag.

NOG meer verwarring over het aantal cc... :huh:

Ik polste ook naar dual plane maar hij wou hier precies niet van horen. Dit vond ik heel jammer en hier had ik ook wat voor gevreesd dat dit het geval ging zijn (maar had me erop voorbereid) omdat ik eigenlijk alleen "anatomisch voor de spier" hier zie passeren op het forum. Dual plane is normaal bij iedereen mogelijk dus vond wel dat hij dat ook in overweging mocht nemen. Zeker omdat dr. Straten ook zei dat hij mijn huid te dun vond om voor de spier te plaatsen.

 

Conclusie.. ik heb al veel nagedacht en vind het toch maar een akelige gedachte om met mijn dunne huid en geen weefsel bovenaan voor protheses voor de spier te gaan (ook ivm rimpelvorming en dergelijke) dus ben er eigenlijk al uit dat ik toch voor de dual plane zal gaan bij dr. Straten. Ik vond het ook een enorme plus dat er nazorg in je pakket zit (3 of 5 jaar dat kies je zelf) zodat je je toch geen zorgen hoeft te maken moest er achteraf toch iets niet ok zijn. Better safe than sorry zeg ik dan ;)

 

Verder heb ik ook gevraagd of slapen op de buik mag en mag in beide gevallen maar niet direct natuurlijk.

Push up BH zou ook met beide methodes en implantaten mogen (maar terug.. niet direct).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid, deze stap is gezet! Nu dus aantal cc kiezen! Je kan altijd bij Frans nog eens een 300 passen of iets daar in de buurt? Trek een shirtje aan wat je vaak draagt oid! Heb je wel foto’s van de 375cc? 

Weet hoe lastig het is...

maar je weet iig welke arts, dat id alweer een stapje verder:). Waarom doet die andere arts geen dual plane dan? Want je moet toch per patiënt kijken wat het beste is lijkt mij?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeeehhhh! Spannuuund!! 

En gewoon nog een keertje gaan passen hoor, heb ik ook gedaan. Jurkje meegenomen. Ik was vrij zeker van mijn zaak en de maat maar had toen geen twijfels meer. En dat vinden ze echt niet erg hoor. 

Ben benieuwd hoe straks verder. Tis heel spannend allemaal maar wel leuk :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jesssi:

Fijn dat je eruit bent meid. En dat jij een goed gevoel hebt is het belangrijkste.

Nu nog de cc’s ;) 

En heb je ook een datum vastgelegd?

Liefs 

@Jesssi ja die cc's, best lastig Jessi maar daar weet jij ook alles van! :12:

Ik heb al een optie op mijn operatiedatum genomen ja, namelijk woensdag 28 november omdat ik dan direct 4 weken thuis kan zijn met kerstavond en kerstdag erbij en dan moet ik zo in week 5 maar drie dagen werken daardoor en in week 6 ook (want oudejaarsavond en nieuwjaar moeten we ook niet werken).

 

Dan zijn we 6 weken ver vooraleer ik terug voltijds moet beginnen, dat geeft me echt wel rust in het hoofd dat ik op mijn gemak kan herstellen.

Ik moet dus nog even wachten voor mijn kerstkado :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei vuurzonnetje:

Suuuuper spannend meid! Uiteindelijk gaat het erom dat jij een keus maakt waar jij tevreden over bent en waar jij je gelukkig bij voelt! Nu je je keus hebt gemaakt kan je je volledig op de operatie richten, denk dat dat al een last van je schouder is! Hou ons op de hoogte! 

@vuurzonnetje ja ik begin wel meer rust in mijn hoofd te krijgen nu... nu nog even nadenken over het aantal cc's maar ik kom er wel uit ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Kelly_E:

@Jesssi ja die cc's, best lastig Jessi maar daar weet jij ook alles van! :12:

Ik heb al een optie op mijn operatiedatum genomen ja, namelijk woensdag 28 november omdat ik dan direct 4 weken thuis kan zijn met kerstavond en kerstdag erbij en dan moet ik zo in week 5 maar drie dagen werken daardoor en in week 6 ook (want oudejaarsavond en nieuwjaar moeten we ook niet werken).

 

Dan zijn we 6 weken ver vooraleer ik terug voltijds moet beginnen, dat geeft me echt wel rust in het hoofd dat ik op mijn gemak kan herstellen.

Ik moet dus nog even wachten voor mijn kerstkado :01:

Superfijn! Lekker lang bijkomen daarna dus.

En ach twee maanden zijn zo om hoor!

Weer wat echter nu he, met datum :) 

Ja cc’s weet ik

alles van inderdaad HAHA:38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kelly_E top dat je weet bij welke chirurg je operatie wilt laten uitvoeren! Je moet gewoon lekker een extra consult inplannen om nog een xtje 't te kunnen passen, foto's maken en eventueel een notitie maken van je afmetingen etc. Ik heb ook een extra consult met Bakker ingepland staan voor volgende maand, ik wil toch even vragen of hij het niet voor de spier wil plaatsen. Daar gaat toch wel uiteindelijk mijn voorkeur uit, dus ik hoop t!!!! En 2 maandjes dat is echt zo om & lekker zeg dat je zolang vrij kunt nemen! Ik heb mijn datum 19dec & dat vind ik ook al best dichtbij:blush: hou ons op de hoogte, altijd leuk de updates! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Theezakje34:

Jeetje meid, deze stap is gezet! Nu dus aantal cc kiezen! Je kan altijd bij Frans nog eens een 300 passen of iets daar in de buurt? Trek een shirtje aan wat je vaak draagt oid! Heb je wel foto’s van de 375cc? 

Weet hoe lastig het is...

maar je weet iig welke arts, dat id alweer een stapje verder:). Waarom doet die andere arts geen dual plane dan? Want je moet toch per patiënt kijken wat het beste is lijkt mij?!

@Theezakje34 om naar Frans nog eens te gaan zou ik terug een halve dag verlof moeten nemen dus ik weet niet of mij dat echt gaat helpen. Als ik hier in België nog ergens langsga zal ik een consultatie moeten betalen (35 euro of meer want hier in België is niets gratis :84: ) .Hij heeft de protheses op mijn borst gehouden en die waren echt even breed, wat er voor zal zorgen dat mijn borsten mooi bij elkaar zullen komen te staan en langs de zijkant ook mooi de rand zullen volgen zoals ik nu al heb (heb klein beetje side boob van mezelf).
Het lijkt gewoon zo groot die 375cc als ik dat hoor en andere meiden hier zie met dezelfde hoeveelheid cc maar kleiner gaan zou er ook voor zorgen dat mijn borsten iets minder bij elkaar komen en dat ze ook langs de zijkant wat smaller worden want ik had dit ook gevraagd. Als ik daar aan denk dan denk ik uiteindelijk wel dat 375cc perfect zal zijn. Wil alleen voorkomen dat eerst mijn borsten binnen komen en dan ik zelf pas erna hahahah :152: We hadden ook high profile gekozen namelijk.

Ik zal mijn foto's van de passessie hier nog toevoegen maar nu eerst  filmpje kijken :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt er goed aan gedaan om naar je gevoel te luisteren en de adviezen van beide pc’s. De eerste stap is gezet nu nog aantal cc’s bepalen. Vergeet niet dat het in kleding sowieso kleiner lijkt dan in een bh of naakt. Althans zo ervaar ik dat. Spannend hoor, ik ga je volgen want ben benieuwd hoe het gaat worden bij je.

liefs

Vonnepon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey:101:

 

Wat een verschil in adviezen:wacko:

Wellicht dat we met dual plane "optisch" cc's verliezen. Dat zou het verschil kunnen verklaren. 

Ik lees eigenlijk meer nadelen met voor de spier plaatsen dan nadelen met dual-plane. 

Welk merk prothese heeft van Straten? 

Ik ben ook zo aan het twijfelen over de cc's maar ook de vorm. Ik heb nu voor mijn eigen beeldvorming de maten met een passer op papier uitgetekend. Bij Verdonck hebben ze voorgesteld nog 2 maten extra te bestellen. Er liggen dan 4 paar klaar. 2x Ergo (335 en 355) 2x round (355 en 375) zodat ik op de operatiedag met Verdonck om de tafel kan en een eindbeslissing kan maken. Misschien dat dit ook bij van Straten kan? 

In ieder geval fijn dat je iemand hebt gevonden waar je je prettig bij voelt. 

Ik ga zo even bij je foto's spiekenB)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.