Ga naar inhoud

Mienemuis : 2 augustus 2018 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

 

Ik ben 25 jaar en droom al sinds mijn 18e van een borstvergroting. Nu ik genoeg gespaard heb, zou ik graag deze zomer nog een borstvergroting laten doen. Ik ben begin mei op consultatie geweest bij dr Van Zele id Wellnesskliniek, maar ik voelde mij er niet zo goed bij. Had echt het gevoel dat elke vraag die ik stelde, er 1 te veel was. Doordat ik ook veel positiefs gehoord en gelezen heb over dr De Meyere, heb ik nu een afspraak voor een consultatie gemaakt bij hem. Hoop alleen dat hij mij nog id zomervakantie kan opereren! Ik heb nog enkele vraagjes:

 

Wat zijn de voor- en nadelen van voor de spier of achter de spier?

Hoeveel kost een bv bij hem? De secretaresse wou er via de telefoon niets over zeggen.

 

En dan nog een vraagje over jullie foto’s: hoe krijg ik toegang tot de galerij van iemand? :-) 

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mienemuis

 

Jammer dat je je er niet goed voelde. Ik heb ook begin mei een consultatie gehad bij de Wellnesskliniek maar bij dr. Parys. Het ging wel snel maar er was voldoende ruimte om vragen te stellen. Nu heb ik een 2de consult gepland staan om nog eens alles te overlopen en definitief de maat te bepalen.

 

Dr. De Meyere ken ik niet. Dus hoeveel het bij hem kost en hoe snel je terecht kan weet ik natuurlijk niet. Bij de Wellnesskliniek kom ik op een prijs van €2800 incl Btw. En als het voor jezelf paste kon je 3 weken later al geholpen worden. Kan je wat vergelijken met andere klinieken, dokters.

 

Wat je ook zou kunnen doen is gewoon een consult inplannen bij een andere dokter bij de Wellnesskliniek. Als je over de kliniek zelf wel tevreden was natuurlijk.

 

Succes met de zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo iedereen

 

Ik ben donderdag door dr De Meyere geopereerd. Gisteren voelde ik mij wel echt beroerd, was enorm misselijk en kon niet rechtstaan, want het werd direct zwart voor mijn ogen. Had mijzelf gedwongen om wat te eten en op krachten te komen, maar dan heb ik nog 2x moeten

pvergeven ‘s avonds... Vandaag is het toch al wat beter, maar lang rechtstaan is nog niet aan de orde. 

 

Ik heb nog enkele vraagjes en hoop dat jullie je ervaringen willen delen.

 

- Hoe lang duurde het eer jullie zelfstandig konden rechtkomen uit de zetel/bed als je neerligt?

- hoelang hebben jullie een drukkend gevoel ervaren? 

- hoelang zijn jullie borsten steenhard geweest? Ik heb er nu namelijk geen gevoel in.

- ten slotte: na hoeveel tijd waren jullie weer jezelf en konden jullie weer alles doen zonder dat je borsten pijn doen? 

 

Dank je wel voor jullie reacties! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Mienemuis:

Hallo iedereen

 

Ik ben donderdag door dr De Meyere geopereerd. Gisteren voelde ik mij wel echt beroerd, was enorm misselijk en kon niet rechtstaan, want het werd direct zwart voor mijn ogen. Had mijzelf gedwongen om wat te eten en op krachten te komen, maar dan heb ik nog 2x moeten

pvergeven ‘s avonds... Vandaag is het toch al wat beter, maar lang rechtstaan is nog niet aan de orde. 

 

Ik heb nog enkele vraagjes en hoop dat jullie je ervaringen willen delen.

 

- Hoe lang duurde het eer jullie zelfstandig konden rechtkomen uit de zetel/bed als je neerligt?

- hoelang hebben jullie een drukkend gevoel ervaren? 

- hoelang zijn jullie borsten steenhard geweest? Ik heb er nu namelijk geen gevoel in.

- ten slotte: na hoeveel tijd waren jullie weer jezelf en konden jullie weer alles doen zonder dat je borsten pijn doen? 

 

Dank je wel voor jullie reacties! 

 

Hey! 

 

Oh wat jammer dat je je zo slecht voelde. Zal je vragen proberen te beantwoorden hieronder, hopelijk heb je er wat aan:

 

- Ik kon vanaf dag 1 in feite zelf rechtkomen, probeerde het altijd volledig in mijn buikspieren te steken en zo recht te komen en dat lukte wel. En ik ben totaal geen sportpersoon, dus mijn buikspieren zijn niet in shape ofzo. 

 

- Drukkend gevoel duurt toch wel zeker een week, anderhalve week. Nu ik 2,5 weken PO ben, heb ik er eignl amper nog echt last van. Die borstband drukt wel, maar ik kan wel tegoei ademen enzo. 

 

- Mijn borsten beginnen ook nu pas een beetje meer mee te geven, dus zou het ook zeker anderhalve week geven, misschien zelfs twee.

 

- Ik ben nog niet volledig mezelf en kan nog niet alles doen, dus op die vraag kan ik helaas nog geen antwoord geven. Ik voel me wel al goed en ga ook terug werken maandag, dus ik ben wel op de goede weg! 

 

Hopelijk voel je je snel beter! 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend joh! Ik was daar ook vang voor maar voor bij mij gelukkig alles mee. Ik ben aanstaande maandag 2 weken PO

 

Ik kon ook meteen zelf rechtkomen, al was het moeizaam en pijnlijk 

 

Drukkend gevoel 1.5 week denk ik 

 

Mijn borsten zijn nu sinds 2 dagen redelijk zacht, maar vrijwel alleen als ik de sport bh aan heb. Daarvoor was het meer wat vering die terug was

 

Ik kan inmiddels best veel zelf, daar schuilt ook gevaar want soms doe Ik bijvoorbeeld mn armen te ver omhoog.

Ik heb maandag bijvoorbeeld mn nagels opnieuw laten doen, en sinds een dag of 2 doe ik een afwasje en wasje aanzetten en ophangen, dit mocht ik nog niet eerder van mijn man maar zou wel gelukt zijn

 

Vooral bij lopen na even zitten werden mn borsten weer heel hard, dit is sinds een dag of 2 ook wat minder aan het worden 

 

Sterkte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, hier weer even een update :-)

 

ben nu dag 4 PO. Ik kan al zelfstandig rechtkomen uit bed/zetel. Heb wel heel drukkend gevoel op mijn borstkas als ik rechtsta, met als gevolg dat ik niet te lang kan rechtstaan want dan duizel ik. Hopelijk neemt dat drukkend gevoel af volgend weekend, ben ik toch anderhalve week PO. Heb eens gekeken naar mijn borsten, mooi werk :-) Ze zijn wel steenhard en gevoelloos. Hoop dat dat echt niet te lang meer duurt die gevoelloosheid want las al dat bij 1 op 7 vrouwen dat zo blijft ...

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voeg ook even een foto toe :-)

 

zoals je ziet, zit de ene wel nog hoger dan de andere... Ik heb mentor 175 id grootste (links) en 250 id kleinste.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat harde is vervelend Ja, maar wordt echt beter! Ziet er netjes uit 

Ik heb nu dat 1 al wat gezakt is en de andere nog niet, wat een ellende, weet dat het normaal is maar ben meteen bang voor van alles :mellow:

Waarom kan het niet gewoon na een paar dagen *POEF* helemaal gelijk, klaar en genezen zijn he...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Joanne1987:

Dat harde is vervelend Ja, maar wordt echt beter! Ziet er netjes uit 

Ik heb nu dat 1 al wat gezakt is en de andere nog niet, wat een ellende, weet dat het normaal is maar ben meteen bang voor van alles :mellow:

Waarom kan het niet gewoon na een paar dagen *POEF* helemaal gelijk, klaar en genezen zijn he...

Haha ja heb ook exact die gedachte :p Liefst wil je meteen 2 maand vooruit id tijd he ... We gaan toch geduld moeten hebben! Ik ga vooral blij zijn als ik die grote druk niet meer heb op mijn borsten, want dat vind ik nu het vervelendste. Hoelang duurde het bij jou eer je je borsten “niet meer voelde”? Ik bedoel daarmee dat die druk weg is en je niet meer voelt dat je siliconen hebt laten plaatsen. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-8-2018 om 17:51 zei Mienemuis:

Hallo iedereen

 

Ik ben donderdag door dr De Meyere geopereerd. Gisteren voelde ik mij wel echt beroerd, was enorm misselijk en kon niet rechtstaan, want het werd direct zwart voor mijn ogen. Had mijzelf gedwongen om wat te eten en op krachten te komen, maar dan heb ik nog 2x moeten

pvergeven ‘s avonds... Vandaag is het toch al wat beter, maar lang rechtstaan is nog niet aan de orde. 

 

Ik heb nog enkele vraagjes en hoop dat jullie je ervaringen willen delen.

 

- Hoe lang duurde het eer jullie zelfstandig konden rechtkomen uit de zetel/bed als je neerligt?

- hoelang hebben jullie een drukkend gevoel ervaren? 

- hoelang zijn jullie borsten steenhard geweest? Ik heb er nu namelijk geen gevoel in.

- ten slotte: na hoeveel tijd waren jullie weer jezelf en konden jullie weer alles doen zonder dat je borsten pijn doen? 

 

Dank je wel voor jullie reacties! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op 27 juli voor de tweede keer mijn borsten laten vergroten 500cc in de Wellnesskliniek in Belgie (Genk) ... De operatie heeft ongeveer een uur gésiers... Ik kon de tweede dag al rechtstaan maar wel met veel pijn... Veel pijnstillers moeten nemen... ondertussen zijn we nu 11 dagen verder de pijn is weg maar moet nog steeds voorzichtig zijn... Ik heb de resultaten van mijn borsten nog  steeds niet gezien aangezien ik het verband 2 weken moet aan houden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Mienemuis:

Ik voeg ook even een foto toe :-)

 

zoals je ziet, zit de ene wel nog hoger dan de andere... Ik heb mentor 175 id grootste (links) en 250 id kleinste.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Mooi geworden hoor! Bij mij zit de ene ook nog hoger dan de ander. Morgen 2 weken po. Degene die al meer gezakt is, is ook al zachter. Ik begin dan ook al vanalles te denken over kapselvorming enzo... maar komt vast wel in orde. En zoals iedereen zegt: geduld zeker...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mienemuis Hi Mienemuis, wat vervelend dat je je direct na de operatie niet zo goed voelde. Hopelijk gaat het nu wat beter! Op je foto ziet het er wel al echt goed uit voor zo snel na de operatie hoor! Het lijkt alsof je ook niet super veel zwelling hebt dus dat is goed. 

 

Om antwoord te geven op je vragen (ik ben nu zelf 2 weken en 3 dagen PO): 

- Ik kon vanaf de operatiedag al zelfstandig overeind komen door mijn buikspieren te gebruiken (ik train wel gemiddeld 4x per week zware krachttraining dus mijn buikspieren zijn wel vrij sterk denk ik)

 

- Een drukkend gevoel had ik denk ik de hele eerste week wel. Een beetje moeite met ademen ook, maar niet echt heel storend. Inmiddels is dat drukkende gevoel wel weg. Ik voel alleen wel nog "strakheid" op de plek van de littekens. 

 

- Mijn borsten zijn nu nog steeds heel erg hard. Standje te hard opgeblazen ballon zeg maar. Ook heb ik aan de ene kant nog geen gevoel erin en ook niet in de tepel. De andere kant iets meer maar ook nog niet echt veel. 

 

- Omdat ik ook pas ongeveer 2 weken PO ben, weet ik nog niet wanneer ik echt weer alles kan doen. Ik kan op dit moment op zich wel al alle dingen doen die zijn toegestaan zonder dat het pijn doet. 

 

Veel succes met je herstel!

 

Liefs,

Eva

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mienemuis:

Haha ja heb ook exact die gedachte :p Liefst wil je meteen 2 maand vooruit id tijd he ... We gaan toch geduld moeten hebben! Ik ga vooral blij zijn als ik die grote druk niet meer heb op mijn borsten, want dat vind ik nu het vervelendste. Hoelang duurde het bij jou eer je je borsten “niet meer voelde”? Ik bedoel daarmee dat die druk weg is en je niet meer voelt dat je siliconen hebt laten plaatsen. Xx

Nou, en dan die enge dingen zoals doorzskkende protheses, brrrr

Bij mijn linker heb ik nu nog geen duidelijke plooi, spookt dat meteen door mn hoofd doos dat ik ben

 

Denk dat ik dat neppe gevoel met dag of 10 kwijt was, al klotst links wel wat bij me dus dan wordt ik er weer aan herinnerd en heb nog wel wat steekjes en drukplekjes hier en daar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo iedereen

 

Ik ben nu 3 weken PO en moet zeggen dat ik zeer tevreden ben van het resultaat. Ze zijn echt heel mooi al. Helaas is er wel een complicatie sinds vandaag. Ik had een rood littekentje op mijn ene borst doordat er een moedervlek moest verwijderd worden. Dokter had gezegd dat het niet kon openrekken, maar sinds vanmorgen is het dubbel zo groot :(. Ik had er wel een steristrip op geplakt om het litteken samen te houden en het ziet zo rood sinds ik die plakker er heb afgetrokken. Nou vraag ik mij af: is het litteken dubbel geworden of is het irritatie van die plakker? Ik hoopte op irritatie maar na 8uur is het nog altijd niet verminderd. En bel ik morgen naar de secretaresse of nog wachten tot na het weekend? 

 

Foto: het omlijnde litteken is wat ik al had.

 

dank jullie voor de reacties! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mienemuis!

 

Ik ben nieuw lid van het forum en heb wat zitten zoeken op ervaringen met Dr. De Meyere. Zo kwam ik hier uit..

Ik vind je fotos er al heel mooi uitzien. Hoe is het nu met je? 

Heb je voor de borstspier laten plaatsen? Zou je het aanraden bij deze dokter? 

Mag ik vragen wat de kosten zijn geweest? En heb je heel toevallig ook een voor foto?

 

Sorry dat ik je bestook met al mijn vragen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
1 uur geleden zei Rowina:

Ook bij Dr Demeyere geweest afgelopen donderdag. Heeft iemand ervaring met steken langs 1 kant? Echt zo een branderig gevoel... Dank je !!!

Hey @Rowina,

ik ben bijna 3 weken po en had in 1 borst ook van die felle steken, mocht nog niet bewegen of ze waren er. 

Is normaal hoor die steken, had er de eerste week erg last van, nu niks meer! :D

Iedere borst geneest ook anders, zijn eig 2 verschillende operaties, dus niet ongerust zijn.

Je kan ook altijd je pc contacteren natuurlijk, dan ben je helemaal gerust.

grtjs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mom1980:

Hey @Rowina,

ik ben bijna 3 weken po en had in 1 borst ook van die felle steken, mocht nog niet bewegen of ze waren er. 

Is normaal hoor die steken, had er de eerste week erg last van, nu niks meer! :D

Iedere borst geneest ook anders, zijn eig 2 verschillende operaties, dus niet ongerust zijn.

Je kan ook altijd je pc contacteren natuurlijk, dan ben je helemaal gerust.

grtjs xx

 

@Mom1980,

Amai jouw antwoord doet echt super deugd van te lezen !!!

 

Heb het herstel toch wat onderschat. Ik ging de dag nadien al op een barbecue staan hihi. Niet echt gelukt dus.

 

Uitkleden douchen aankleden is momenteel de moeilijkste zaak van de wereld.. maar elke dag is er verbetering dus daar houd ik me aan vast. 

 

Kijk dan al uit naar binnen 2 weken wanneer het branderig gevoel en de steken weg zijn .

 

Nogmaals super bedankt voor je antwoord !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Rowina:

 

@Mom1980,

Amai jouw antwoord doet echt super deugd van te lezen !!!

 

Heb het herstel toch wat onderschat. Ik ging de dag nadien al op een barbecue staan hihi. Niet echt gelukt dus.

 

Uitkleden douchen aankleden is momenteel de moeilijkste zaak van de wereld.. maar elke dag is er verbetering dus daar houd ik me aan vast. 

 

Kijk dan al uit naar binnen 2 weken wanneer het branderig gevoel en de steken weg zijn .

 

Nogmaals super bedankt voor je antwoord !!

Hey @Rowina

Graag gedaan hoor! 

Probeer wel veel te rusten, die steken zijn soms een teken dat je teveel doet. Een paar keer per dag een coldpack leggen kan ook deugd doen.

Je zal zien volgende week lukt alles al een beetje beter.

Grtjs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-9-2018 om 10:41 zei Rowina:

Ook bij Dr Demeyere geweest afgelopen donderdag. Heeft iemand ervaring met steken langs 1 kant? Echt zo een branderig gevoel... Dank je !!!

 

Hoii @Rowina 

Dat branderig/stekend gevoel had ik 10dagen lang aan 1 kant. Ik was helemaal in paniek want het was echt ondraagelijk bij mij. Maar na 10dagen is dat stilletjes weggetrokken, dus ik denk dat het normaal is en er gewoon bij hoort. 

Nog eventjes geduld en je bent ervan af :)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Sandy13:

 

Hoii @Rowina 

Dat branderig/stekend gevoel had ik 10dagen lang aan 1 kant. Ik was helemaal in paniek want het was echt ondraagelijk bij mij. Maar na 10dagen is dat stilletjes weggetrokken, dus ik denk dat het normaal is en er gewoon bij hoort. 

Nog eventjes geduld en je bent ervan af :)

 

xxx

Hey @Sandy13,

 

Super dank je wel voor je antwoord !!! T kan zo deugd doen iemand te horen doe hetzelfde had. Heb vandaag toch maar eens gebeld naar Artemedis.

Had secretariaat aan de lijn. Zolang linker niet groter wordt dan rechter moet ik me geen zorgen maken. Vanavond grote inspectie dus .

 

Volgende week draadjes weghalen. Hopelijk tegen dan al veel beter want voel het permanent ...

 

Maar je woorden geven hoop!!

 

Waar zou ik ergens voor en na foto's kunnen vinden op dit forum van dr. Demeyere?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Rowina:

Hey @Sandy13,

 

Super dank je wel voor je antwoord !!! T kan zo deugd doen iemand te horen doe hetzelfde had. Heb vandaag toch maar eens gebeld naar Artemedis.

Had secretariaat aan de lijn. Zolang linker niet groter wordt dan rechter moet ik me geen zorgen maken. Vanavond grote inspectie dus .

 

Volgende week draadjes weghalen. Hopelijk tegen dan al veel beter want voel het permanent ...

 

Maar je woorden geven hoop!!

 

Waar zou ik ergens voor en na foto's kunnen vinden op dit forum van dr. Demeyere?

 

 

 

Ik had ook gebeld naar mijn pc. Ik was echt bezorgd. Het was toen ook nog net 38graden buiten, dus het was afzien. Hij raadde me aan een ijspack erop te houden. Misschien ook een tip voor jou? 

Zolang je pijnlijke borst niet dikker of meer opgezwollen is, of kloppend, warm en rood, of als je koorts hebt,  moet je je geen zorgen maken. 

Neem optijd pijnstillers en neem zeker en vast jou rust. En luister naar je lichaam. 

 

Ik denk als je specifiek foto’s van hem wilt vinden, zou ik gewoon een nieuwe topic maken met deze vraag.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.