Ga naar inhoud

Mezelf ff voorstellen


D182

Aanbevolen berichten

Hey iedereen!

 

Ik ben juist nieuw op dit forum dus stel ik mezelf ff voor. Ik ben 28 jaar oud en ben een paar weken terug beginnen nadenken over een borstvergroting. Ik zal even vertellen hoe dit is gebeurd. 2-3 jaar terug woog ik 63kg en ik ben 1m65 groot. Ik had toen een kleine C en was hier suuuuper blij mee. Alleen met de rest van mijn lichaam niet echt. Dus ik besloot om te beginnen fitnessen. Hierdoor verloor ik 12kg en ook mijn borsten... nu heb ik een kleine kleine B70. Hoewel ik zelf denk dat het meer een A cup is dan een B maar in de winkel hebben ze B70 gemeten. Ik begon mij er bewust van te worden dat het mij stoorde toen ik mijn trouwkleed aanhad en niets van decolte had... ik voelde mij totaal niet vrouwelijk en ook als ik op mijn rug lig is alles plat :s 

Ik heb nog niet veel research gedaan alleen foto's opgezocht maar weet nog niet veel wat er op de markt is en tussen wat je allemaal kan kiezen. Natuurlijk ga ik wat zoeken hier op het forum maar wou me ff voorstellen eerst ;)

 

Grtjs!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.