Ga naar inhoud

Veel pech....


Dhc158

Aanbevolen berichten

@Dhc158 ja gelukkig vanaf de eerste dag al.. half 12 slapen en dan tot half 8, 8u.. wil alleen op me zij maar dat doe en kan ik niet.. ja wat een ellende allemaal he, bij mij gaat t allemaal te goed dat.ik bang ben van.ohoh wat.komt er straks?

 

Xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste Reactie

Jaa maar is ook lastig hoor @Dhc158.. met 3 kids, dan wil je echt alweer te snel te veel doen..:85: zit pas op me 4de dag he.. vannacht voor t eerst weer plat op me rug gelegen ipv half.zittend.. heeeerlijk!!!

 

Jij moet vandaag naar je pc toch? Succes :116: laat je me weten hoe het ging?

 

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dhc158 waauwww super nieuws!!! Jij ook nog ff rustig aan doen dus.. eindelijk!! Klein.feestje maken vanavond hahahah:tatice_04:

Ja ik doe wel "veel" maar wel met veel rust en dutjes tussendoor.. als k denk van oeh nu.word het teveel dan stop ik.. en ik til niks zwaars en me handen niet boven me hoofd..

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Dhc158:

vanochtend controle geweest..

 

 

mn wondje is dicht jeeeeejjjj!!!!!

 

gezien t nog kort is moet ik nog max 2 weken rustig aan doen zodat ie niet weer open gaat maar is zeker goed te doen!!

 

 

Wauw wat goed om te horen dat je wondje dicht is! Eindelijk! Moet je nou ook nog een keer terug op controle komen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Dhc158:

vanochtend controle geweest..

 

 

mn wondje is dicht jeeeeejjjj!!!!!

 

gezien t nog kort is moet ik nog max 2 weken rustig aan doen zodat ie niet weer open gaat maar is zeker goed te doen!!

 

 

Zo blij voor jou !!! 

nog even rustig aan doen en dan kun je EINDELIJK van je boobs genieten hihi! 

 

Het is je gegund meid :1bouncingboobs:

 

xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

Ik ga heel hard duimen!!! :35: 

En jij voorzichtig hè :53: 

 

Jaaaaaaaa altijd he

merk wel dat ik stiekem toch wat extra dingen doe maar dat mocht zolang ik niet ging tillen etc

voelt ook elke dag Beter maar blijf voorzichtig optimistisch

 

niks is wat t lijkt tot nu toe :p

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

#Dhc158 ohh ik was een tijd weg hier en heb al je berichten teruggelezen. Eerst vol verschrikking en later vol blijdschap. Wat is het ontzettend stoer van je geweest om voor jezelf op te komen toen de chirurg die prothese er even uit wilde halen. Wtf!! En wat heerlijk dat het beter gaat! Ik ben zo blij voor je. Geniet snel lekker van je borsten en je gezin!! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Mirellaamber:

#Dhc158 ohh ik was een tijd weg hier en heb al je berichten teruggelezen. Eerst vol verschrikking en later vol blijdschap. Wat is het ontzettend stoer van je geweest om voor jezelf op te komen toen de chirurg die prothese er even uit wilde halen. Wtf!! En wat heerlijk dat het beter gaat! Ik ben zo blij voor je. Geniet snel lekker van je borsten en je gezin!! Xxx

 

Hey meid

 

welkom terug haha

 

jaaaaaaa wat een gek he!!

zo blij dat ik tegen m in ging anders had ik er nu 1!

ben zooooooo blijjjjj :-)))

 

bij jou ook alles nog steeds top?

nooit geen last meer gehad?

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dhc158

Hoi meis fijn te lezen dat het nu zo goed met je gaat.

Wat ik mijn afvraag ga je nog een klacht indienen, je vorige PC die jouw zo slecht behandelen hij heeft al eerder op de zwarte lijst gestaan.

XX Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-9-2018 om 19:33 zei Dhc158:

 

Hey meid

 

welkom terug haha

 

jaaaaaaa wat een gek he!!

zo blij dat ik tegen m in ging anders had ik er nu 1!

ben zooooooo blijjjjj :-)))

 

bij jou ook alles nog steeds top?

nooit geen last meer gehad?

 

xxx

Bij mij is het helemaal top! Soms kijk ik ernaar en denk ik: een wonder na al dat snijden en gedoe, dat ik gewoon 2 gelijke gezonde borsten heb! Heerlijk. Bij jou dus nu ook helemaal goed? Is ie al soepel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-9-2018 om 08:01 zei Mirellaamber:

Bij mij is het helemaal top! Soms kijk ik ernaar en denk ik: een wonder na al dat snijden en gedoe, dat ik gewoon 2 gelijke gezonde borsten heb! Heerlijk. Bij jou dus nu ook helemaal goed? Is ie al soepel?

 

Hahahahaha ja fijn dan he!

vooral dat je weer alles kunt 

 

Nee niet helemaal soepen en voelt zeker niet als eigen maar word steeds fijner en ga er vanuit dat het steeds beter gaat worden

 

ik ben nu iig druk nadat ik al 3 maanden niks heb gedaan in huis :-)))

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dhc158, op 9 september was je op controle geweest en moest je nog twee weken rustig aan doen. Vandaag is het 23 september, dus de twee weken zijn voorbij :43:. Hoe gaat het nu met je?

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.