Ga naar inhoud

Veel pech....


Dhc158

Aanbevolen berichten

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste Reactie

@Ank

 

hoi meid

 

ja helaas gaat het niet altijd goed!

ik ben gisteren terug geweest en ze schrok toen ze het wondje zag :-)

 

ben daarna gezien door een chirurg en helaas is het nu afwachten 

kijken wie de langste adem heeft... wondje of ik

 

moet elke week terug komen 

even foto’s maken en kijken of de wond veranderd

doet dat het niet moet de prothese eruit

 

Dus ik hoop dat ik het al die tijd vol ga houden

elke dag 1,5 uur wondje luchten en 2x daags betadine met gaasje

hopen dat het wondje gewoon dicht wilt gaan

 

intussen Mn armen echt niet gebruiken...

 

Kan je wel vertellen als je al 2 maanden verder bent dat dat niks doen behoorlijk vervelend is hahaa

zelfs schoonmaken ga je enorm missen!

Het is natuurlijk voor een goed doel...

Dus ik hoop dat het goed gaat komen

als het wondje helemaal dicht is ben ik 3 maanden verder vanaf 1e operatie dus vind wel dat ik dat verdien hihi

 

Als het uiteindelijk sluit is het niet voor niks geweest die hel dus ik ga ervoor :-) 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden

 

bij deze een klein kort verslagje

afgelopen dagen veranderd er niet zoveel

het zal elke week bekeken worden Mn wondje en dan hoop ik dat het dicht gaat

 

zal dit keer foto’s plaatsen

 

kan ik zelf af en toe ook even terug kijken hihi

 

as zondag word er opnieuw gekeken naar het wondje en de hechtingen die er nog in zitten

voel ze veel trekken en hopelijk mag het eruit en word de wond niet groter 

 

xxx

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt er al wel beter uit te gaan zien als ik het goed zie.. of niet, ik las "stiekem" je topic mee maar wist echt niet wat ik moest zeggen.. zoveel ellende en een horror verhaal, ongelofelijk.. 

Ik hoop, duim en brand een kaarsje voor je dat jij de langste adem hebt en dat het toch nog goed komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bloemmetje

 

ja ik durf niet meteen te zeggen dat het er beter uit ziet want steeds als ik positief ben gebeurd er wat hihi

 

het is ook een rot verhaal... maar na regen komt zonneschijn toch? :-)

 

hartstikke lief dank je wel!!!

 

 

@Mar95

 

ik hoop het ook meid!

 

tsja gewoon pech 

Via Diana gabriels naar Janssen kliniek

 

xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @Dhc158 , ik lees dit topic al vanaf dag 1 mee. Volgens mij heb ik ook jou operatieverslag topic gelezen en wat een ellende maak jij mee zeg. Zie dat je hierboven hebt gereageerd met; "Na regen komt zonneschijn". Wat ben jij een sterk persoon om het nog zonnig in te zien. 

 

Ik wens je uiteraard heel veel beterschap toe, een heel snel herstel dit keer !

Heel veel liefs.:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jolene @Denca

 

bedankt voor jullie lieve berichtjes !

 

uiteraard type ik hier positiever dan ik soms daadwerkelijk denk maar heb geen keus....

vanochtend laatste antibiotica geslikt en lijkt meteen of ik van alles voel vanavond

ben ontzettend bang hoor en ga er vanuit dat het fout gaat in Mn hoofd dan is alles mooi meegenomen

 

Van de week was Mn zoontje ziek... 

hij kwam bij me liggen op bed en wou Mn arm om hem heen slaan maar kon hem niet troosten

mn arm kwam geeneens omhoog en mag natuurlijk ook niet

op dat soort momenten (hoe graag ik die borsten ook wil) denk ik trek die zooi eruit !

2 maanden loop ik met deze pijn en klinkt niet lang maar elk uur lijkt al een dag te duren hihi

 

zondag op controle en dan hoop ik op minimale verbetering hoor... want ik trek dit zelf ook niet

 

maar probeer me heel groot te houden, anders zijn die maanden “lijden” voor niks geweest en hoop doet leven... 

 

ik hoop dat ik het verdien dat het nog goed komt en zo niet dan heb ik gevochten zover als ik kon maar heeft het niet zo mogen zijn

ik wil ze er dan beide uit hebben want ik denk niet dat ik dit over 7 maanden opnieuw aandurf

 

dus hopelijk goed nieuws zondag!

ik blijf verslag uitbrengen en morgen word een nieuwe foto gemaakt dus die post ik ook weer en hopelijk een klein beetje verschil 

 

xxxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Dhc158:

@Jolene @Denca

 

bedankt voor jullie lieve berichtjes !

 

uiteraard type ik hier positiever dan ik soms daadwerkelijk denk maar heb geen keus....

vanochtend laatste antibiotica geslikt en lijkt meteen of ik van alles voel vanavond

ben ontzettend bang hoor en ga er vanuit dat het fout gaat in Mn hoofd dan is alles mooi meegenomen

 

Van de week was Mn zoontje ziek... 

hij kwam bij me liggen op bed en wou Mn arm om hem heen slaan maar kon hem niet troosten

mn arm kwam geeneens omhoog en mag natuurlijk ook niet

op dat soort momenten (hoe graag ik die borsten ook wil) denk ik trek die zooi eruit !

2 maanden loop ik met deze pijn en klinkt niet lang maar elk uur lijkt al een dag te duren hihi

 

zondag op controle en dan hoop ik op minimale verbetering hoor... want ik trek dit zelf ook niet

 

maar probeer me heel groot te houden, anders zijn die maanden “lijden” voor niks geweest en hoop doet leven... 

 

ik hoop dat ik het verdien dat het nog goed komt en zo niet dan heb ik gevochten zover als ik kon maar heeft het niet zo mogen zijn

ik wil ze er dan beide uit hebben want ik denk niet dat ik dit over 7 maanden opnieuw aandurf

 

dus hopelijk goed nieuws zondag!

ik blijf verslag uitbrengen en morgen word een nieuwe foto gemaakt dus die post ik ook weer en hopelijk een klein beetje verschil 

 

xxxx 

 

Hoi Meis

Ik vind persoonlijk dat je litteken er nu beter uit zien,maar de pijn die jij ervaart aan je borsten lijkt mij ook geen goed teken.

Maar hopelijk zondag goed nieuws (wel weer bij M.Janssen als ik vragen mag)

xx Ank 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ank

 

hoi meid

 

ja he

ben benieuwd vanmiddag hoe het eruit ziet :-)

 

neeeee ik doe daar geen stap meer over de vloer, ga nu elke zondag naar gabriels in amsterdam

daar is elke week een andere chirurg 

 

daar worden foto’s gemaakt en gaan we steeds bespreken hoe of wat

het is echt afwachten... hoe langer wondje open is hoe groter de kans op infectie van binnen is natuurlijk

 

moet zeggen dat ik het meer vervelend vind dat dit al zo lang duurt gewoon in mijn privé leven

je hele gezin lijd eronder en dat is best frustrerend 

 

Dus snel dicht die wond en dit hoofdstuk afsluiten is mijn voorkeur Haha 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dhc158 , moet eerlijk bekennen dat het me diep raakt wat je schrijft, het niet kunnen troosten van je zoontje. Ik heb zelf geen (eigen) kinderen, maar kan wel heel goed begrijpen dat het niet kunnen troosten van je kinderen een straf is, & wat voor 1 :(.

 

Ik wil je nogmaals heel veel sterkte, beterschap en een goed herstel toewensen. Het is je heel erg gegund om mooie borsten te hebben, alleen niet ten kosten van alles.

Heel vee sterkte zonder bij de controle.

 

Ben het wel met Ank eens dat je littekens en nu beter uit blijken te zien. Ik ben alleen een leek hiermee, het is puur het oog wat dat nu beoordeeld.

 

Heel veel liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

 

ik heb je verhaal al eerder gelden maar zie nu ineens dat jij dat bent na de chat..

wat mega heftig allemaal zeg. 

Ik ben nu 3 dagen po en vind het al naar maar das niks vergeleken bij jou!! 

 

Op de foto lijkt het inderdaad wat rustiger dus ben erg benieuwd naar vanmiddag!! Duim heeeeel hard dat het er weer iets beter uitziet!!

 

knuffel voor jou!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames

 

helaas niet echt verschil met paar dagen terug

plaats nu gewoon 1x per week een foto verschil

 

Helaas word t wondje steeds pijnlijker door die hechting 

trekt door de huid heen dus ga erop staan dat ze zondag eruit gaan

ze wilde r vorige week niet doen omdat ze bleef volhouden dat t oplos hechting was dus hopelijk nu wel

 

word zondag vervolgd 

xxx

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy heyy,

Ik reageer ff hier ipv.via de chat.. ik kan je op 1 of anderen manier geen pb.sturen..

Want k had een vraagje, jij bent in Oisterwijk geholpen toch?

Hoe zijn ze daar, ben wel een beetje angstig..dit is mijn eerste operatie ooit.. houden ze daar rekening mee?

En hoe zit dat daar met mensen meenemen, mag er iemand bij je zijn als je net klaar bent met de operatie of ben je vanaf binnenkomst tot je na huis mag alleen?

 

Sorry voor al mijn vragen..

Groetjes:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi @Bloemmetje

 

nee hoor zijn hartstikke lief!

Praten je je narcose in en als je wakker word lig je eerst op zaal... 

En als je eenmaal goed wakker bent ga je naar je kamer waar je partner gewoon bij je is!

daar word je verzorgd en zijn ontzettende lieve dames hoor!

maak je geen zorgen meid... snap dat het allemaal spannend is

ik ben daar 2x geopereerd in een maand tijd en zijn echt heel vriendelijk en zorgzaam! 

Ik was de 2e keer ontzettend bang, niet voor narcose maar voor alles gezien ik pijn had en ze hebben me heel lief getroost tot ik onder zeil was :-)

 

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Dhc158:

Hoi hoi @Bloemmetje

 

nee hoor zijn hartstikke lief!

Praten je je narcose in en als je wakker word lig je eerst op zaal... 

En als je eenmaal goed wakker bent ga je naar je kamer waar je partner gewoon bij je is!

daar word je verzorgd en zijn ontzettende lieve dames hoor!

maak je geen zorgen meid... snap dat het allemaal spannend is

ik ben daar 2x geopereerd in een maand tijd en zijn echt heel vriendelijk en zorgzaam! 

Ik was de 2e keer ontzettend bang, niet voor narcose maar voor alles gezien ik pijn had en ze hebben me heel lief getroost tot ik onder zeil was :-)

 

xxx

 

Heel erg bedankt voor je reactie.. in Vlaardingen mag er van begint tot eind tot je naar huis gaat niemand bij.. pff dan voel je je denk ik pas alleen, dus dan is dit wel fijn..

Jaaa pff ik lees je topic al een tijdje mee, wat een ellende maak je mee zeg!! :116: voel je zelf nog geen verbetering? Hoe nu verder dan..

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Dhc158:

Oh meen je?

nou hier wil gelukkig

zelfs met omkleden nog dus dat is fijn

wanneer is jou operatie ook bijna toch?

 

nee nog geen verbetering maar zal wel even duren

wachr al bijna 10 weken dus kan dit er ook nog wel bij Haha xxx

Woensdag is het zo ver! Ja gelukkig wel idd, dat is dan weer een pluspunt..

Och jezus wat duurt dat lang joh.. wanneer word je weer gezien door de pc dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Bloemmetje:

Woensdag is het zo ver! Ja gelukkig wel idd, dat is dan weer een pluspunt..

Och jezus wat duurt dat lang joh.. wanneer word je weer gezien door de pc dan?

 

 

Oh spannenddddd woensdag!!!

voor je t weet is het zover :-))

 

morgen om 14:00 moet ik weer erheen... hopelijk die rot hechtingen eruit xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede middag dames

 

net thuis.....

mn wondje is nog 5 mm!

jeeeejjjjj

toch iets veranderd

 

ik vroeg ook of die hechtingen eruit konden... 

 

dat is ook meteen gebeurd

ipv 4 wat ik dacht te zien en voelen waren het er 11!

 

wat heerlijk nu :-)

 

Nu even afwachten of het verder dicht gaat nu de hechtingen eruit zijn... maar voor nu positief jeeeeeeeeeeeeejjjjjj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.