Ga naar inhoud

Annne.91 : 28 juni 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye


Aanbevolen berichten

Joehoeeeee,

 

over 4 dagen ben ik alweer 6 weken PO. Zo’n goed en fijn herstel gehad! Niet tot nauwelijks pijn. Mn littekens genezen goed zijn roze van kleur.

 

maar mn vraag is;

heb vandaag een festival en met die hitte en die sexy po bh...

zou t kwaad kunnen dat ik 1 dagje een normaal bh aan doe???

 

lastig....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben exact even ver als jij! Zou t nu ook gewoon proberen als ik n feest had. Maar wel voor de zekerheid de po bh meenemen. Lees dat niet iedereen de gewone bh meteen goed verdraagt. Zou zonde zijn als je veel pijn hebt de hele dag. Veel plezier op het festival!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk inderdaad ook wel dat dat kan, gewoon zelf aanvoelen en als je last krijgt of zo, zou ik misschien wel wisselen. Dus idd zeker die PO bh meenemen en eventueel een blousje waarin je die PO bh kan aandoen zonder dat die te fel opvalt. Zelf wat aanvoelen en niet te vaak in de zon gaan staan :D Maar dat geldt ook moest je nu geen operatie gehad  hebben haha, dit is echt weer voor een zonneslag op te lopen. Heel veel plezier!!! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.