Annne.91 Posted August 4, 2018 Share Posted August 4, 2018 Joehoeeeee, over 4 dagen ben ik alweer 6 weken PO. Zo’n goed en fijn herstel gehad! Niet tot nauwelijks pijn. Mn littekens genezen goed zijn roze van kleur. maar mn vraag is; heb vandaag een festival en met die hitte en die sexy po bh... zou t kwaad kunnen dat ik 1 dagje een normaal bh aan doe??? lastig.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vonnepon Posted August 4, 2018 Share Posted August 4, 2018 @Annne.91 voor een dagje kan dat best hoor, je borsten kunnen geen klok kijken hahaha Zou m wel, als je gaat slapen nog blijven dragen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pol Posted August 4, 2018 Share Posted August 4, 2018 Ik ben exact even ver als jij! Zou t nu ook gewoon proberen als ik n feest had. Maar wel voor de zekerheid de po bh meenemen. Lees dat niet iedereen de gewone bh meteen goed verdraagt. Zou zonde zijn als je veel pijn hebt de hele dag. Veel plezier op het festival! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnSofieC Posted August 4, 2018 Share Posted August 4, 2018 Denk inderdaad ook wel dat dat kan, gewoon zelf aanvoelen en als je last krijgt of zo, zou ik misschien wel wisselen. Dus idd zeker die PO bh meenemen en eventueel een blousje waarin je die PO bh kan aandoen zonder dat die te fel opvalt. Zelf wat aanvoelen en niet te vaak in de zon gaan staan Maar dat geldt ook moest je nu geen operatie gehad hebben haha, dit is echt weer voor een zonneslag op te lopen. Heel veel plezier!!! x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.