Ga naar inhoud
Mededeling voor iedereen! Lees meer... ×
Borsten Forum
MissWolff

MissWolff : 4 september 2018 : Dr. Parys : Wellness Kliniek

Aanbevolen berichten

Ik ben ook geopereerd door dokter parys op 25 september en ook mijn rechterborst wil niet zakken. Ik lees nu bij jou dat het hersteld gaat worden. Balen dat je weer geopereerd moet worden maar wel fijn dat er iets aan gedaan kan worden. Je wilt toch twee mooie borsten hebben en niet een. Ik moet nog geduld hebben van hem. Een borstband dragen en eind dec een afspraak maken. Hopelijk is ie tegen die tijd wel gezakt. Succes met de operatie, het zal vast heel mooi worden

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 8-11-2018 om 08:49, Peach zei:

Ik ben ook geopereerd door dokter parys op 25 september en ook mijn rechterborst wil niet zakken. Ik lees nu bij jou dat het hersteld gaat worden. Balen dat je weer geopereerd moet worden maar wel fijn dat er iets aan gedaan kan worden. Je wilt toch twee mooie borsten hebben en niet een. Ik moet nog geduld hebben van hem. Een borstband dragen en eind dec een afspraak maken. Hopelijk is ie tegen die tijd wel gezakt. Succes met de operatie, het zal vast heel mooi worden

Hoi Peach,

Hopelijk zakt hij bij jou wel goed!

Toen ik de 1e keer terug kwam toen het verband eraf mocht moest ik idd meteen ook een borstband dragen. Nu draag ik hem nog steeds tot 9 januari operatie tot die tijd goed me borstspier los masseren en hopelijk zakt hij nog een beetje zelf standig. Ik hoop in dec goed nieuws voor je! Succes meis

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 minuten geleden, MissWolff zei:

Hoi Peach,

Hopelijk zakt hij bij jou wel goed!

Toen ik de 1e keer terug kwam toen het verband eraf mocht moest ik idd meteen ook een borstband dragen. Nu draag ik hem nog steeds tot 9 januari operatie tot die tijd goed me borstspier los masseren en hopelijk zakt hij nog een beetje zelf standig. Ik hoop in dec goed nieuws voor je! Succes meis

Nou ik heb het idee dat ie niet meer zakt. De borstband draag ik nu alleen nog maar snachts. Ik kan er weinig aan veranderen. Als ie niet zakt dat zakt ie niet. Dokter Parys zal er dan echt even naar moeten kijken. Ik ben bang voor een te kleine pocket. Links wordt steeds mooier en rechts blijft echt achter. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
18 uur geleden, Peach zei:

Nou ik heb het idee dat ie niet meer zakt. De borstband draag ik nu alleen nog maar snachts. Ik kan er weinig aan veranderen. Als ie niet zakt dat zakt ie niet. Dokter Parys zal er dan echt even naar moeten kijken. Ik ben bang voor een te kleine pocket. Links wordt steeds mooier en rechts blijft echt achter. 

Ja ken het da t de ene borst mooier is als de andere. Dr Jurgen parys was ook niet tevreden oveff mijn lift dus didd wordt opnieuw gedaan en hopelijk zakt me prothese dan ook. Afwachten hoe het voor mij na 8 januari afloopt aan die ene borst.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com