Ga naar inhoud

MissWolff : 4 september 2018 : Dr. Parys : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Mijn naam is Brigitte en kom uit Vlissingen Zeeland.

Ben sinds vandaag lid van deze site om me te lezen naar tips, ervaringen en voor en na foto's.

Ik heb 1 september 2018 een afspraak met dr Parys in de Wellness Kliniek en zou als alles volgens planning verlopen zou ik 4 september geopereerd worden aan een borstvergroting.

Ik weet tot zo ver dat ik ronde protheses wil hoog. Maar hoeveel cc geen idee wil graag een mooi volle decollete.

Ik ben 1.73 lang en weeg 78 kg. Zijn er nog meer vrouwen van mijn postuur en gewicht? Wat hebben jullie aan cc genomen?

En zijn er nog meer mensen die door dr. Parys zijn geholpen ben benieuwd naar jullie ervaringen?

 

Groetjes Brigitte 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Inmiddels heb ik ook al geantwoord op je pb maar heb er niet bij gezegd wat ik gekregen heb.

 

Ik had volgens zijn metingen 75c zonder volume aan de bovenkant door zwangerschap. Ben wel wat kleiner dan jij 1,63 en 56kg. Hij adviseerde rond 330cc high profile achter de spier waarmee ik op een 75D/E zal uitkomen. Dat zal alles ook mooi opvullen zei hij. Mn sportbh dus gekocht in 75E en past nu al.

 

Succes! Hij zal je zeker goed advies kunnen geven!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Brigitte,

 

Ik word eind september geopereerd aan een bv. Ik heb nu 75c, 80b. En krijg 285 cc extra high profile ronde protheses voor de spier geplaatst. Ik ben 1,66 m en weeg nu 70 kg. Moet nog vakantiekilootjes vanaf, normaal weeg ik 68 kg. 

Wat is jouw voorsituatie? 

Jouw consult en operatiedatum zitten wel kort achter elkaar. Spannend! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 5-8-2018 om 13:38 zei Isabeau-12:

Hoi Brigitte,

 

Ik word eind september geopereerd aan een bv. Ik heb nu 75c, 80b. En krijg 285 cc extra high profile ronde protheses voor de spier geplaatst. Ik ben 1,66 m en weeg nu 70 kg. Moet nog vakantiekilootjes vanaf, normaal weeg ik 68 kg. 

Wat is jouw voorsituatie? 

Jouw consult en operatiedatum zitten wel kort achter elkaar. Spannend! 

Hoi isabeau,

Ik heb vandaag consult gehad bij dr Parys on de Wellness Kliniek. En ben echt super tevreden wat is dat een fijne man voelde meteen goed ik zei wat ik wou en we zaten op 1 lijn. Ik wordt 4 september geopereerd in de Wellness Kliniek ik krijg monobloc softe one 500cc extra high profile achter de spier en aan mijn rechter borst moet ik een hele kleine lift van 3 a 4 cm kreeg ik te horen dus die hebben we maar de bij gedaan. Bij welke art zit jij?

Groetjes Brigitte 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei MissWolff:

Hoi isabeau,

Ik heb vandaag consult gehad bij dr Parys on de Wellness Kliniek. En ben echt super tevreden wat is dat een fijne man voelde meteen goed ik zei wat ik wou en we zaten op 1 lijn. Ik wordt 4 september geopereerd in de Wellness Kliniek ik krijg monobloc softe one 500cc extra high profile achter de spier en aan mijn rechter borst moet ik een hele kleine lift van 3 a 4 cm kreeg ik te horen dus die hebben we maar de bij gedaan. Bij welke art zit jij?

Groetjes Brigitte 

 

 

Hoi Brigitte,

 

Zo spannend, 4 sept is al bijna! 

Ik word door dr. Schiettecatte geopereerd van kliniek Veldhoven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Desert-Rose:

@MissWolff

 

Hoi hoi,

 

Nu je een definitieve operatie datum hebt, heb ik gelijk de titel aangepast en topic verplaatst naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en je verslag neer gaan zetten, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan.

 

Veel succes dinsdag.

Dankjewel desert-rose,

 

Sorry weet nog niet zo heel goed hoe alles werkt op het forum.

Dankjewel voor je hulp.

 

Groetjes  Brigitte 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lotgenoten,

 

Op 4 september 2018 heb ik een borstvergroting en kleine lift onder gaan bij wellness kliniek in Genk.

Ik ben geholpen door dr. Parys. We hadden op het consult gekozen voor 500 cc extra extra high profile van monobloc  soft one. Ik moest mij melden om 07.45 uur om 08.00 uur mocht ik naar boven daar werd me verteld dat ik over ongeveer 20 minuten zou worden opgehaald maar helaas was het pas 11.00 uur. Dr Visser liep uit dus eer dat dr Parys kon was het 11.00 uur dat ik naar boven werd gebracht. Maar goed liever dat ze de mensen goed helpen dan afraffelen. Ik werd om 14.00 uur was ik weer helemaal wakker lekker broodje op en cola en daarna richting huis. Ik zit nu nog in druk verband dus heb nog niet kunnen kijken naar me nieuwe boobs. Ik moet dit 2 weken om houden en dan moet ik terug komen voor de hechtingen. Ben zo benieuwd hoe het eruit ziet. Maar tot nu toe helemaal tevreden over de Wellness Kliniek lieve zusters enz... Ik hou jullie op de hoogte als ik weet over 2 weken hoe het eruit ziet.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei MissWolff:

Hallo lotgenoten,

 

Op 4 september 2018 heb ik een borstvergroting en kleine lift onder gaan bij wellness kliniek in Genk.

Ik ben geholpen door dr. Parys. We hadden op het consult gekozen voor 500 cc extra extra high profile van monobloc  soft one. Ik moest mij melden om 07.45 uur om 08.00 uur mocht ik naar boven daar werd me verteld dat ik over ongeveer 20 minuten zou worden opgehaald maar helaas was het pas 11.00 uur. Dr Visser liep uit dus eer dat dr Parys kon was het 11.00 uur dat ik naar boven werd gebracht. Maar goed liever dat ze de mensen goed helpen dan afraffelen. Ik werd om 14.00 uur was ik weer helemaal wakker lekker broodje op en cola en daarna richting huis. Ik zit nu nog in druk verband dus heb nog niet kunnen kijken naar me nieuwe boobs. Ik moet dit 2 weken om houden en dan moet ik terug komen voor de hechtingen. Ben zo benieuwd hoe het eruit ziet. Maar tot nu toe helemaal tevreden over de Wellness Kliniek lieve zusters enz... Ik hou jullie op de hoogte als ik weet over 2 weken hoe het eruit ziet.

 

Groetjes

Gefeliciteerd met je boobies...

Wat goed dat je zo tevreden bent, idd allemaal lieve verpleegsters!

 

Moet je terug voor controle dan? Tegen mij hadden ze gezegd dat dat niet nodig wat en de draadjes mocht mn man zelf losknippen.

 

Spannend he dat verband. Gelukkig voor jou is het niet meer zo warm als bij mij toen. Dat was geen pretje! Als het eraf mag, is het even een raar gevoel maar went snel. 

 

Voor nu jezelf goed verzorgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei SN_90:

Gefeliciteerd met je boobies...

Wat goed dat je zo tevreden bent, idd allemaal lieve verpleegsters!

 

Moet je terug voor controle dan? Tegen mij hadden ze gezegd dat dat niet nodig wat en de draadjes mocht mn man zelf losknippen.

 

Spannend he dat verband. Gelukkig voor jou is het niet meer zo warm als bij mij toen. Dat was geen pretje! Als het eraf mag, is het even een raar gevoel maar went snel. 

 

Voor nu jezelf goed verzorgen!

Ik zie nu dat je ook een kleine lift hebt gehad. Misschien dat je daarom even op controle moet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei SN_90:

Ik zie nu dat je ook een kleine lift hebt gehad. Misschien dat je daarom even op controle moet?

Ja denk idd dat het door die kleine lift komt. De 19 september mag ik terug dus dan kan ik ook zien die niet eruit ziet. Ik merk dat rechts nog veel vocht zit en links al wat slanker is. Maar kan idd niet wachten om het in het echt te zien. En ben ook blij idd dat het niet zo warm is ....pff lekker broeien en stinken...hahah

 

Groetjes Brigitte 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei MissWolff:

Ja denk idd dat het door die kleine lift komt. De 19 september mag ik terug dus dan kan ik ook zien die niet eruit ziet. Ik merk dat rechts nog veel vocht zit en links al wat slanker is. Maar kan idd niet wachten om het in het echt te zien. En ben ook blij idd dat het niet zo warm is ....pff lekker broeien en stinken...hahah

 

Groetjes Brigitte 

Haha ja broeien, stinken, plakken...

bij mij was er rechts ook meer vocht, hoger, groter... nu zo goed als gelijk nog ietsie pietsie anders van vorm maar komt goed. Er is ook goed aan gewerkt natuurlijk he. Het heeft zijn tijd nodig om te genezen.

 

Goed herstel gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei SN_90:

Haha ja broeien, stinken, plakken...

bij mij was er rechts ook meer vocht, hoger, groter... nu zo goed als gelijk nog ietsie pietsie anders van vorm maar komt goed. Er is ook goed aan gewerkt natuurlijk he. Het heeft zijn tijd nodig om te genezen.

 

Goed herstel gewenst!

Ja idd bij mij de rechter ook nog hoger en veel vocht. We wachten het netje nog even af. Sochtends na het slapen heb ik er het meeste last van overdag valt mee.

Thx meis 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo dames,

 

Even een berichtje van mij.

Ben op 6-11 terug geweest me prothese zakt niet waardoor ik weer geopereerd moet worden aan 1 borst. Ook was dr Parys niet tevreden over mij  lift aan die borst dus dat wordt hersteld op 9 januari 2019. Gelukkig kosteloos en hoop dan wel dat het goed mooi is zodat ik ook bh kan kopen en showen. Ben blij met de oplossingen en dat hij me niet laat zitten. Had wel ff een baal moment weer geopereerd maar goed wie mooi wilt zijn moet pijn lijden.

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè wat vervelend voor je, ik kan me echt wel voorstellen dat je daar nu niet meteen op zat te wachten. Fijn dat alles hersteld gaat worden, heel veel succes alvast. 

Sjuul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook geopereerd door dokter parys op 25 september en ook mijn rechterborst wil niet zakken. Ik lees nu bij jou dat het hersteld gaat worden. Balen dat je weer geopereerd moet worden maar wel fijn dat er iets aan gedaan kan worden. Je wilt toch twee mooie borsten hebben en niet een. Ik moet nog geduld hebben van hem. Een borstband dragen en eind dec een afspraak maken. Hopelijk is ie tegen die tijd wel gezakt. Succes met de operatie, het zal vast heel mooi worden

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-11-2018 om 08:49, Peach zei:

Ik ben ook geopereerd door dokter parys op 25 september en ook mijn rechterborst wil niet zakken. Ik lees nu bij jou dat het hersteld gaat worden. Balen dat je weer geopereerd moet worden maar wel fijn dat er iets aan gedaan kan worden. Je wilt toch twee mooie borsten hebben en niet een. Ik moet nog geduld hebben van hem. Een borstband dragen en eind dec een afspraak maken. Hopelijk is ie tegen die tijd wel gezakt. Succes met de operatie, het zal vast heel mooi worden

 

Hoi Peach,

 

Hopelijk zakt hij bij jou wel goed!

Toen ik de 1e keer terug kwam toen het verband eraf mocht moest ik idd meteen ook een borstband dragen. Nu draag ik hem nog steeds tot 9 januari operatie tot die tijd goed me borstspier los masseren en hopelijk zakt hij nog een beetje zelf standig. Ik hoop in dec goed nieuws voor je! Succes meis

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, MissWolff zei:

Hoi Peach,

 

Hopelijk zakt hij bij jou wel goed!

Toen ik de 1e keer terug kwam toen het verband eraf mocht moest ik idd meteen ook een borstband dragen. Nu draag ik hem nog steeds tot 9 januari operatie tot die tijd goed me borstspier los masseren en hopelijk zakt hij nog een beetje zelf standig. Ik hoop in dec goed nieuws voor je! Succes meis

Nou ik heb het idee dat ie niet meer zakt. De borstband draag ik nu alleen nog maar snachts. Ik kan er weinig aan veranderen. Als ie niet zakt dat zakt ie niet. Dokter Parys zal er dan echt even naar moeten kijken. Ik ben bang voor een te kleine pocket. Links wordt steeds mooier en rechts blijft echt achter. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Peach zei:

Nou ik heb het idee dat ie niet meer zakt. De borstband draag ik nu alleen nog maar snachts. Ik kan er weinig aan veranderen. Als ie niet zakt dat zakt ie niet. Dokter Parys zal er dan echt even naar moeten kijken. Ik ben bang voor een te kleine pocket. Links wordt steeds mooier en rechts blijft echt achter. 

Ja ken het da t de ene borst mooier is als de andere. Dr Jurgen parys was ook niet tevreden oveff mijn lift dus didd wordt opnieuw gedaan en hopelijk zakt me prothese dan ook. Afwachten hoe het voor mij na 8 januari afloopt aan die ene borst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.