Ga naar inhoud

Vrouwen die ziek worden door implantaten.


Aanbevolen berichten

@Katrien95 Ik heb daarom voor de Monobloc hydrogel protheses gekozen. Deze zijn gevuld met zoutwater dat is verdikt met een cellulose, deze vulling kan door het lichaam worden afgebroken. Hierdoor is er geen sprake van een siliconen vulling die door de envelop heen zweet. 

 

Mogelijk is dit voor jou ook een uitkomst? 

 

Ik heb ze nu 1 jaar en vier maanden en ben heel tevreden :) 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Katrien95

 

mijn prothese zijn er 3 jaar terug uitgehaald omdat ik lichamelijk klachten had...

ze wijzen meteen naar de protheses

kan je vertellen dat ik na 3 jaar de klachten nog had

het is heel simpel om meteen te zeggen dat t van de siliconen komt

 

denk dat het beetje hetzelfde is als dat je klachten altijd door roken komen als je rookt :-)

 

 

denk dat je mazzel en pech kan hebben 

geld met alles in het leven haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-8-2018 om 19:02 zei B00bies:

@Katrien95 Ik heb daarom voor de Monobloc hydrogel protheses gekozen. Deze zijn gevuld met zoutwater dat is verdikt met een cellulose, deze vulling kan door het lichaam worden afgebroken. Hierdoor is er geen sprake van een siliconen vulling die door de envelop heen zweet. 

 

Mogelijk is dit voor jou ook een uitkomst? 

 

Ik heb ze nu 1 jaar en vier maanden en ben heel tevreden :) 

 

xx

Ik heb me hierin verdiept en kwam hier op terecht:

 

“Ook de zoutwater implantaten zijn niet veilig te noemen. Jazeker, de inhoud van het implantaat bestaat uit een onschadelijke zoutoplossing. Maar de buitenkant van de prothese bestaat nog altijd uit siliconen. Daarnaast ademt het siliconen jasje waardoor bacteriën vrij bij de oplossing kunnen komen, wat schimmels kan laten ontstaan of zelfs antibiotisch resistente bacteriën.”


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.