Ga naar inhoud

Sabrina vd burg : 7 december 2018 : Dr. ? : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

37 minuten geleden zei Sabrina vd burg:

Hoi hoi ik wordt pas 7 december geopereerd dus nog ff de tijd maar twijfel nog erg of ik 400cc of 450 moet nemen ben zelf 1,77 en 62 kilo wie is ongeveer ook dit gewicht en lengte en hoeveel hebben jullie vindt het moeilijk 

En wat voor cupmaat krijg ik dan ongeveer 

Wat is je voor situatie? Ik twijfel ook... ben 1m 72 en weeg 68kg. Net bij lingeriewinkel geweest. Nu 85C/80D.... maar niet goed gevuld door borstvoeding en zwangerschap...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sabrina vd burg @Insure

 

Ik had zelf lege b 

woog de 1e keer 58 kg 1.70 en had gekozen voor 490 c

had toen meen ik 80E en was er dolblij mee!

 

het is natuurlijk ook belangrijk om te weten of die van jullie nog sterk en rechtop staan

die van mij was na een zwangerschap toch wat leger

 

Het resultaat was een heel natuurlijke e die wat meer hing zoals ik wou :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 3-8-2018 om 17:59 zei Insure:

Wat is je voor situatie? Ik twijfel ook... ben 1m 72 en weeg 68kg. Net bij lingeriewinkel geweest. Nu 85C/80D.... maar niet goed gevuld door borstvoeding en zwangerschap...

Sorry late reactie was op vakantie Ik ben 1,77 en weeg 62 kilo heb cup À twee keer borstvoeding gegeven maar ze hangen niet zijn wel wat minder gevuld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-8-2018 om 18:37 zei Dhc158:

@Sabrina vd burg @Insure

 

Ik had zelf lege b 

woog de 1e keer 58 kg 1.70 en had gekozen voor 490 c

had toen meen ik 80E en was er dolblij mee!

 

het is natuurlijk ook belangrijk om te weten of die van jullie nog sterk en rechtop staan

die van mij was na een zwangerschap toch wat leger

 

Het resultaat was een heel natuurlijke e die wat meer hing zoals ik wou :-)

Heb nu een À zijn wat leger na me borstvoeding maar hangen zeker niet wil graag een grote D cup maar ben bang dat het te groot word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.