Missml84 Posted August 2, 2018 Posted August 2, 2018 Lieve dames, Hebben jullie tips over wat ik het beste aan kan trekken naar de bv? Aanstaande maandag wordt het weer superwarm dus twijfel over wat ik het beste kan aandoen. Ik hoop dat jullie tips voor me hebben! liefs
Shahira89 Posted August 3, 2018 Posted August 3, 2018 4 uur geleden zei Missml84: Lieve dames, Hebben jullie tips over wat ik het beste aan kan trekken naar de bv? Aanstaande maandag wordt het weer superwarm dus twijfel over wat ik het beste kan aandoen. Ik hoop dat jullie tips voor me hebben! liefs Ik heb gewoon afgelopen woensdag een bigshirt aangedaan.... Was toen ook zo warm.. Maar was blij dat ik een vest bij me had want vanaf dat ik wakker werd heb ik het steen koud gehad!
Janelle Posted August 3, 2018 Posted August 3, 2018 Hi, een lekker zittende broek en daarboven een blouse/top die aan de voorkant helemaal open kan middels knopen etc. Ik had voor de operatie een jurk aan en naar huis had ik me omgekleed(extra kleren mee) in joggingbroek en vestje met knopen. Het wordt afgeraden om kledingstukken aan te trekken waarbij je armen omhoog moeten etc. succes en vokgens mij is er hier nog een topic over...check even in de zoekbalk
Janelle Posted August 3, 2018 Posted August 3, 2018 Zojuist zei Janelle: Hi, een lekker zittende broek en daarboven een blouse/top die aan de voorkant helemaal open kan middels knopen etc. Ik had voor de operatie een jurk aan en naar huis had ik me omgekleed(extra kleren mee) in joggingbroek en vestje met knopen. Het wordt afgeraden om kledingstukken aan te trekken waarbij je armen omhoog moeten etc. succes en vokgens mij is er hier nog een topic over...check even in de zoekbalk yogginvtoek is gewoon lange broek (van zacht katoen) zit tussen een legging en lange broek in zeg maar, sweatpants geloof ik
Mienemuis Posted August 3, 2018 Posted August 3, 2018 Ik heb een kleedje met knoopjes aangedaan. Daar kon ik gemakkelijk instappen en mijn mama kon dan de knopen toedoen. Zo hoef je al niet te veel te bewegen om je ergens in te wringen :-)
Missml84 Posted August 3, 2018 Author Posted August 3, 2018 Dank jullie wel danes! Ik neem een joggingbroek met blouseachtig iets mee en een jurkje met knoopjes denk ik. En een vest voor het geval dat ik het ook koud krijg zoals @shahira89!
Insure Posted August 3, 2018 Posted August 3, 2018 Ik zou idd iets aandoen van katoen en met knopjes. Veel succes trouwens! Gr
Rocker Posted August 3, 2018 Posted August 3, 2018 Ik had een hemdje aan en een soort nette joggingbroek. En een jasje met ritssluiting, maar had het zo warm dat ik die niet aan heb gehad haha.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.