Ga naar inhoud

Wat trek ik aan naar de BV as maandag met hittegolf?


Missml84

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Missml84:

Lieve dames,

 

Hebben jullie tips over wat ik het beste aan kan trekken naar de bv? Aanstaande maandag wordt het weer superwarm dus twijfel over wat ik het beste kan aandoen.

Ik hoop dat jullie tips voor me hebben!

 

liefs

Ik heb gewoon afgelopen woensdag een bigshirt aangedaan.... Was toen ook zo warm.. Maar was blij dat ik een vest bij me had want vanaf dat ik wakker werd heb ik het steen koud gehad! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, een lekker zittende broek en daarboven een blouse/top die aan de voorkant helemaal open kan middels knopen etc.

 

Ik had voor de operatie een jurk aan en naar huis had ik me omgekleed(extra kleren mee)  in joggingbroek en vestje met knopen. Het wordt afgeraden om kledingstukken aan te trekken waarbij je armen omhoog moeten etc. 

 

succes en vokgens mij is er hier nog een topic over...check even in de zoekbalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Janelle:

Hi, een lekker zittende broek en daarboven een blouse/top die aan de voorkant helemaal open kan middels knopen etc.

 

Ik had voor de operatie een jurk aan en naar huis had ik me omgekleed(extra kleren mee)  in joggingbroek en vestje met knopen. Het wordt afgeraden om kledingstukken aan te trekken waarbij je armen omhoog moeten etc. 

 

succes en vokgens mij is er hier nog een topic over...check even in de zoekbalk

yogginvtoek is gewoon lange broek (van zacht katoen) zit tussen een legging en lange broek in zeg maar, sweatpants geloof ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.