Ga naar inhoud

Ik stel mij graag even aan jullie voor!


Spannend03

Aanbevolen berichten

Hoi Dames! 

 

Een paar jaar geleden heb ik een borstvergroting ondergaan. 

Na een zwangerschap toch besloten het nog weer anders te willen en nu ben ik vorige week donderdag geopereerd voor een prothese wissel. 

Zelf ben ik van anatomisch nu over gestapt naar rond high profile. 

Ik zit nog met erg veel vragen hierover dus dacht meld mij daarvoor aan op dit forum! 

Ben erg benieuwd naar ervaringen van anderen en hoop zo zelf ook meer duidelijk te krijgen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Elissa! 

 

Jij toevallig ervaring met ronde protheses high profile? 

Ik ben van 360cc naar 500 cc rond gegaan nu, 

Een week verder, geen vocht etc trouwens bijna alleen een beetje bij de aanhechting aan de ribben. De pijn is ook goed te doen alleen steekt het behoorlijk maar verder kan ik al vrij veel met mijn armen.. 

Er is eigenlijk maar 1 min puntje. Ik heb echt het idee dat ze nog kleiner zijn dan voor de operatie en zit daar best wel mee. Nou weet ik dat het snel oordelen is hoor en dat het pas na 6 weken een reeel beeld geeft maar dacht juist dat ze alleen maar kleiner gingen worden ivm vocht. 

Nou las ik ergens dat het omdat het onder de spier is geplaatst pas wat voller gaat worden als je sport bh af is. is dit werkelijk zo? Of zou ik het hier gewoon mee moeten doen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 345 cc ronde en dual plane en wil met 1 jaar PO gelijk een wissel. Na de operatie had ik een borst met vocht die te groot was en een borst die was hoe het nu is. Dat moment na de operatie dacht ik oké, vocht gaat weg en ze kunnen nog tot 6 mnd "groeien," nou niet dus. Ze zijn beiden zo geworden als die zonder vocht. Helaas niks verder gevormd/veranderd in grootte. Wel mooi gezakt en vloeiend gevallen. En snel soepel met 3 weekjes. 

 

Er kon simpelweg niet meer in. Ik kwam van plat. 

 

Heb nu mooie kleine borsten handje vol en zoek echt meer. Gelijk wat dichter op elkaar zodat het in laag uitgesneden truitjes en bikini ook mooi is i.p.v. platte huid. 

 

Mag ik je 500 cc zien? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.