Ga naar inhoud

Fresow en dual plane of achter de spier?


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

 

mijn operatie staat gepland voor aankomende maandag. Het gaat een plaatsing achter de spier of dual plane worden. Fresow legde mij uit dat dit hetzelfde is, maar nadat ik het volgende filmpje van pc Stevens heb gezien blijkt er toch wel degelijk een verschil in te zitten:

 

 

nu heb ik contact met een consulente van Faceland en ze blijft volhouden dat dual plane en achter de spier hetzelfde is. En dat de protheses dus ook achter de spier geplaatst zullen worden.

 

Heeft iemand ervaring met de prothese plaatsing door fresow? Ik wil ze namelijk expliciet dual plane :(

 

en anders tips om in contact te komen met de pc?

 

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Hannelore37:

Maar die laatste méthode wordt nog nauwelijks toegepast 

Oke goed om te horen. Dus als ze het hebben over achter de spier dan kan ik er van uitgaan dat ze dual plane bedoelen? Want met dual plane zakken ze dus meer naar de zijkant als je ligt en vervormen ze ook minder bii het aanspannen van de spier. Om deze twee redenen wil ik ze dus wel echt dual plane 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.