LilaLily01

Voorstellen en iemand ervaring met lipofilling

Recommended Posts

Hoi meiden, 

Ik ben Lily, 35 jaar, en na drie kinderen met borstvoeding zijn er van mijn borsten niet veel meer over. Ze waren al nooit groot (behalve toen ik borstvoeding gaf :-) maar nu is het niet eens meer een A-cup. Ik wil graag mijn borsten gaan vergroten. Ik wil niet te groot omdat dat denk ik niet bij me past. Ik ben 1.75 m lang en weeg 56 kilo. Ik denk dat te grote borsten niet bij me passen. Ik zou het liefst een mooie c-cup willen. Heeft iemand ervaring met borstvergroting door middel van lipofilling? Ik lees dat de Velthuis kliniek en Boerhave medisch centrum dit uitvoeren. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben zo benieuwd of je echt 2 cups groter kan krijgen door lipofilling (ook als je zelf niet zoveel vet hebt). En als ik lipofilling niet kan lukken, hebben jullie dan tips hoeveel cc ik zou moeten nemen om op een c-cup uit te komen? 

Poeh wat een boel vragen! Ik ben helemaal opgewonden nu ik de keuze heb gemaakt voor een borstvergroting. 

Alvast bedankt! 

Groetjes Lily

Hallo LilaLily01,

Ik heb zelf geen lipofilling gehad, en ben hier zelf nieuw omdat ik ook een borstvergroting wil maar had ook zelf wel wat opzoeking gedaan hiernaar. Het positieve is dat je niets vreemd in je lichaam steekt en je lichaam je eigen vet dus zonder probleem zal aanvaarden maar wat mij heeft doen beslissen om deze procedure niet te kiezen is omdat ik foto's gezien heb en (in mijn mening) ik niet zo heel veel verschil zag tussen de voor- en na foto.

Daarbovenop moet je inderdaad genoeg vet op een andere plaats hebben om dit te kunnen toepassen maar betaal je er ook veel meer voor omdat je EN lipo moet laten doen EN het dan nog eens opnieuw moet laten injecteren.

Ik bedacht ook dat als je dan vermagert je het hoogstwaarschijnlijk ook weer daar zal kwijt spelen dus zonde van het geld dan...

Wat de hoeveelheid cc betreft die je nodig zou hebben bij implantaten daarvoor zal je je moeten laten adviseren door de chirurg die je uiteindelijk zal kiezen, daar kan niemand je een klaar antwoord op geven. Veel hangt ook af van je lichaamsvorm en een bepaalde hoeveelheid cc bij jou zou er op iemand anders met een andere lichaamsvorm er helemaal anders kunnen uitzien. Dus een goeie dokter kiezen en op voorhand goed vermelden wat je wil bekomen is de boodschap :)

Je bent trouwens niet de enige die helemaal opgewonden is ;)

Groetjes! Kelly

Hoi Kelly, 

Bedankt voor je reactie. Inderdaad ook ik ben bang dat het resultaat niet zal zijn wat ik hoopte en dan is het een dure investering. 

Hoever in het traject ben jij? Heb je al een chirurg gevonden waar je een goed gevoel bij hebt? 

Ik woon in Noord-Holland en kijk nu naar Velthuis kliniek of Boerhaave. Volgens vergelijkingssite krijgen die goede reviews al blijf ik het lastig vinden. Heb jij al een afspraak gehad bij een chirurg? 

Groetjes Lily

Ik weet niet hoe oud je bent maar het is ook gewoon een feit dat je bij ouder worden ook volume verliest in je borsten dus eigen vet (van lipofilling) zal denk ik niet alleen bij vermageren maar ook bij ouderdom ook weer afnemen. Ik wil je zeker niet beïnvloeden in je keuze maar dit zijn gewoon de redenen waarom ik persoonlijk besloten heb om niet voor lipofilling te gaan.

Ik sta eigenlijk zelf nog maar helemaal aan het begin van mijn traject. Ben sinds enkele maanden al aan het sparen en ben nu tot de beslissing gekomen van er effectief voor te gaan (al lijkt het effectief laten uitvoeren nog altijd iets surrealistisch). Ik heb me nog maar net aangemeld op dit forum en ben nu vooral veel info aan het inwinnen en voor-en na foto's aan het bekijken om te beslissen waar ik mijn (eerste) consult wil vastleggen. Je kan mijn voorstelling ook even lezen voor wat meer achtergrond waarom ik besloten heb om een vergroting te laten uitvoeren (zie topic: "Voorstelling + BV oplossing voor zichtbaar borstbeen?" die ik gisteren gepost heb). Ik heb hier zeker al hele mooie resultaten gezien en ik wil ook vooral voor een zo natuurlijk mogelijk resultaat gaan.

Ben even gaan kijken naar de website van Velthuis kliniek en van die van Boerhaave die je vermeldt en ik moet zeggen ik ben erg onder de indruk van de voor-en na foto's van Boerhaave! Echt heel mooi naturel en mooi in proportie ook.

Ik weet niet of het aan de methode ligt maar bij de foto's van Velthuis kliniek heb ik de indruk dat bij de meeste de tepels ietsje meer naar beneden wijzen (en dat velen zo een 'knikje' aan de bovenkant van de borsten vertonen) maar zoals ik zeg, dit heeft misschien te maken met hoe de prothesen geplaatst worden... daar moet ik me nog wat verder op bevragen.

Ik woon zelf in Brussel, België maar het zou best kunnen dat ik de ingreep in Nederland laat doen, ten slotte is dit niet zo ver en als de beste chirurg (voor mij) in Nederland woont dan rijden we er wel even naartoe.

Heb jij al een afspraak vastgelegd?