Ga naar inhoud

Bewegen ze netjes mee en hoe voelen ze aan?


Aanbevolen berichten

26 minuten geleden zei fitgirlkim:

Ja weetje over iedereen en alle klinieken valt natuurlijk wat te zeggen. Complicaties doen ze echt wel wat mee hoor, waarschijnlijk moet je dan eerst langs een consulente en ga je daarna pas naar de pc. Maarja daar is de prijs ook naar.. ik had een specifieke arts door wie ik geopereerd wilde worden en die werkte bij Faceland. Tel daarbij op dat ik persé motiva implantaten wilde. Anders was ik graag door Van Straten geopereerd, maar hij werkte helaas niet met motiva. 

 

En de pc vertelde me ook dat de klachten die ze krijgen zijn van meiden die het eindresultaat zelf teleurstellend vinden. Tsja daar valt natuurlijk ook wat voor te zeggen, daar kan de kliniek of pc vrij weinig aan doen. Dat ligt dan aan jouw verwachtingen. Vind ik. Ik kom van niks, dus het had mij alleen maar mee kunnen vallen en beter kunnen worden. De pc gaf aan dat van de 1200 borstvergrotingen die er per jaar gedaan worden via faceland en bauland er ongeveer 20 complicaties zijn. Dat vind ik echt heel erg weinig eerlijk gezegd. Al met al dik tevreden. Als je nog meer vragen hebt dan hoor ik het wel :)

 

liefs kim

Dat valt zeker mee!! Bedankt voor de reactie, ik waardeer het! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Vonnepon:

@Flowersh spannend!! Ik had achteraf ook wel iets groter gewild maar er paste niet meer in volgens vd Weij. Ik kwam van een heel kleine maat dus niet heel raar. Ik ben benieuwd wat hij jou adviseerd. Laat je iets weten.

Liefs

Von

Heé @Vonnepon , ik heb dit consult zeker meer tevreden ervaren als bij faceland maar dit was ook eigelijk mijn 1e keuze waar ik het zo graag wou! (Niks mis met faceland maar hier liep ik wel met een enthousiast gevoel weg) Ik heb gevraagd om ronde protheses & zei ook dat het zeker een aanwezige boezem mag zijn!:blush: het max wat kon 425cc & daar was ik wel blij mee, niet TÈ groot maar wel groot!:P Ik heb mijn operatie datum pas voor 21 december staan maar dat is ivm sparen en ik het mij dan pas kan veroorloven . Van der Weij was wel aardig, vond het een vriendelijke man! Ik ben nog nooit onder narcose geweest daar ben ik best wel bang voor maar ik wil het zo graag & wil niet dat dat mij tegen houd.. Ook zo leuk om hier al die foto's & ervaringen van andere te kunnen lezen en bekijken, word ik nog meer enthousiast van! :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei fitgirlkim:

Hihi dankjewel. Ben ook benieuwd naar jouw boobs.

 

ja nou soms zie ik foto’s met corsé en dan denk ik zelfs dat dat er niet eens zo nep uit ziet. Volgensmij is het echt een combinatie van het aantal cc en de plaatsing die maakt dat het wel of niet natuurlijk oogt.. 

 

ik hoop dat mijne er snel wat natuurlijker uit gaan zien en gaan zakken. Dan kan ik er ook aan wennen. Vind het nu nog een beetje spannend om in de spiegel te kijken.. had jij dat ook de eerste paar dagen?

 

Ja dat blijft gek hoor! Zeker de eerste dagen zitten ze nog heel hoog en rare vorm. Je zal zien na een week of 4 beginnen ze echt te vormen en worden ze steeds mooier :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Flowersh:

Heé @Vonnepon , ik heb dit consult zeker meer tevreden ervaren als bij faceland maar dit was ook eigelijk mijn 1e keuze waar ik het zo graag wou! (Niks mis met faceland maar hier liep ik wel met een enthousiast gevoel weg) Ik heb gevraagd om ronde protheses & zei ook dat het zeker een aanwezige boezem mag zijn!:blush: het max wat kon 425cc & daar was ik wel blij mee, niet TÈ groot maar wel groot!:P Ik heb mijn operatie datum pas voor 21 december staan maar dat is ivm sparen en ik het mij dan pas kan veroorloven . Van der Weij was wel aardig, vond het een vriendelijke man! Ik ben nog nooit onder narcose geweest daar ben ik best wel bang voor maar ik wil het zo graag & wil niet dat dat mij tegen houd.. Ook zo leuk om hier al die foto's & ervaringen van andere te kunnen lezen en bekijken, word ik nog meer enthousiast van! :blush:

Onder narcose gaan is echt niet iets om bang van te hebben. Je ligt op de tafel en letterlijk op 3 seconden ben je weg. Je hebt zelfs geen tijd om erover na te denken ;) (Ben ooit al eens geopereerd aan mijn knie)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Kelly_E:

Onder narcose gaan is echt niet iets om bang van te hebben. Je ligt op de tafel en letterlijk op 3 seconden ben je weg. Je hebt zelfs geen tijd om erover na te denken ;) (Ben ooit al eens geopereerd aan mijn knie)

Bedankt voor de reactie! :68:  Ja mijn pijngrens is zo extreem laag en ben zo bang voor pijn/naalden.. maar ik heb ook piercings en dat kon ik ook dus dan dit ook wel denk ik dan :12:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Utopia:

 

Ja dat blijft gek hoor! Zeker de eerste dagen zitten ze nog heel hoog en rare vorm. Je zal zien na een week of 4 beginnen ze echt te vormen en worden ze steeds mooier :wub:

Ah thanks voor deze oppepper. Ik kijk ook echt uit naar 6 weken po. Nu nog 5 weken! Ik merk serieus dat ze nu al zacht worden 6 dagen po. Maar dat komt omdat het vocht langzaam aan het wegtrekken is denk ik.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flowersh wat fijn dat je consult bij  vd Weij zo naar tevredenheid is verlopen. En super dat je al een datum hebt. Kun je mooi naar uit kijken! En over die narcose hoef je je niet druk te maken, daar merk je echt niets van. Is juist heel relaxed. En de medewerkers in de ok zijn zo lief die stellen je echt op je gemak. Niet druk om maken.

liefs

Von

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Flowersh:

Bedankt voor de reactie! :68:  Ja mijn pijngrens is zo extreem laag en ben zo bang voor pijn/naalden.. maar ik heb ook piercings en dat kon ik ook dus dan dit ook wel denk ik dan :12:

Je moet het zo bekijken, als ze een naald gebruiken dan duurt dit maar 1 seconden om die erin te steken en daarna weet en voel je niks meer. 

You can do it ;) :D

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei vuurzonnetje:

hoi, wat ben ik ontzettend blij met dit forum. Het geeft zoveel inzicht en voelt goed om te weten dat iedereen wel met dezelfde gevoels zit. Heb na een lange tijd eindelijk de knoop doorgehakt en ga binnenkort op mn eerste consult bij boerhaave. Ik wil graag dr van der weij als

arts. 

 

@Utopia zou ik ook in je album mogen spieken

 

Tuurlijk! Ik voeg je toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hi meiden, al een tijdje actief hier op het forum maar dit topic had ik nog niet ontdekt. Fijn om alle verschillende verhalen te lezen. 
nu een heel fijn consult gehad bij Faceland, en begin januari tweede consult met de arts, Lydia Oostveen. Benieuwd of m’n gevoel bij haar net zo fijn is als m’n gevoel nu bij haar is. 

@Utopia @fitgirlkim zou ik jullie album mogen bekijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.