Ga naar inhoud

Bewegen ze netjes mee en hoe voelen ze aan?


Aanbevolen berichten

Ik heb de hydrogels bij dr nio laten zetten. Alleen als ik lig voelt het nog iets harder. Ben nu bijna 8 masnden po. Ze vallen mooi nasr de zijkant als ik lig. Alleen als ik mijn spieren aanspan zie je aan de onderkant iets verdikking. Niks wat mij stoort in ieder geval...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Rosanna123:

Hey Melanie, goed dat je je hierin verdiept. Ik heb zelf ronde protheses van Natrelle, 345cc tussen de spier geplaatst. Mijn borsten bewegen een klein beetje mee als ik loop (niet zoals echte borsten), maar als ik bijvoorbeeld ren of spring dan vind ik ze bijna bewegen als een natuurlijke borst. Ze gaan dan alle kanten op.

Mijn borsten vind ik in staande houding mooi en natuurlijk. Je ziet dan niet dat er iets aan gedaan is. In liggende houding kan je dat wel zien. Niet dat ze kaarsrecht overeind blijven staan, maar ze vallen zeker niet opzij zoals natuurlijke borsten dat doen. 

Bij mij voelen mijn borsten soepel, maar zeker niet alsof er niets in zit. Aan de onderkant kan je duidelijke de prothese voelen en opzij voel ik kleine ribbeltjes. Je ziet die ribbeltjes overigens niet. Als ik sta voelt mijn borst zacht aan, maar in liggende houding voelt de onderkant hard. Ik ben hier na 12 jaar nog steeds niet aan gewend en vind het ook echt niet fijn als iemand me daar aanraakt. 

Het schijnt dat ik bijzonder weinig kapselvorming heb, waardoor mijn borsten bovengemiddeld soepel zijn (dit heb ik van 3 verschillende artsen gehoord), maar helaas zelfs met nauwelijks kapselvorming voelt het niet 100% natuurlijk. Ik ben zo iemand die niets van de bv wil zien of voelen (behalve de grotere maat), maar dat is niet realistisch als je van nature een kleine cupmaat hebt.

Hopelijk heb je hier iets aan. Succes met je keuze!

Ik heb eigenlijk precies hetzelfde als Rosanna met Motiva round 335 cc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-8-2018 om 18:19 zei Vonnepon:

Laat maar weten of t gelukt is om toegang tot mijn album te krijgen nadat je je voorgesteld hebt.

Ik zie de reactie nu pas, maar tis zeker gelukt! & het resultaat is zeker mooi geworden meid! Ik wil wel graag groter haha, ik heb morgen mijn consult bij Van der Weij, ik heb er zin in :D

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-8-2018 om 14:41 zei Rocker:

 

Ik heb mentor 500cc cohesie 1, dual plane. Ben nu.... 1 jaar en 4 maanden geleden geopereerd. 

Als ik geen stevige sportbh aan heb dan wiebelen ze als ik loop, als ik op m'n werk ineens moet rennen moet ik ze ook vasthouden. Altijd heel charmant als je aan komt rennen met je armen om je tetten heen.
Als ik lig vallen ze iets opzij, eigenlijk wel net zoveel als toen ze nog echt waren. 
Ze zijn enorm zacht, ik kan de protheses ook echt niet vinden hoe goed ik ook m'n best doe met zoeken haha. Alleen als ik op m'n rug lig dan is de onderkant wel iets harder, maar goed... dat nemen we voor lief.
Ik hoef geen kinderen op te tillen maar heb niet gemerkt dat ze met tillen vervormen.

Ze vervormen wel ietsjes als ik een push up of een pull up doe, maar (dat heb ik getest voor de operatie) dat deden ze ervoor ook al iets als ik m'n borstspier aanspande. 

 

Wat fijn dat je er zo blij mee bent!

Ik word volgende maand door Straten geopereerd. Welke cupmaat had jij voor de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Flowersh:

Ik zie de reactie nu pas, maar tis zeker gelukt! & het resultaat is zeker mooi geworden meid! Ik wil wel graag groter haha, ik heb morgen mijn consult bij Van der Weij, ik heb er zin in :D

@Flowersh spannend!! Ik had achteraf ook wel iets groter gewild maar er paste niet meer in volgens vd Weij. Ik kwam van een heel kleine maat dus niet heel raar. Ik ben benieuwd wat hij jou adviseerd. Laat je iets weten.

Liefs

Von

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Vonnepon:

@Flowersh spannend!! Ik had achteraf ook wel iets groter gewild maar er paste niet meer in volgens vd Weij. Ik kwam van een heel kleine maat dus niet heel raar. Ik ben benieuwd wat hij jou adviseerd. Laat je iets weten.

Liefs

Von

Ik kom ook van een hele kleine maat!! Bij faceland kon er tegen de 500cc in, dat vond ik alleen te nep lijken omdat het ook de ronde vorm was! Maar ik ben benieuwd wat hij zegt, ik laat het zeker weten! xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-8-2018 om 19:47 zei Vonnepon:

@Flowersh spannend meis. Ik moet wel zeggen dat ik t vreemd vind dat faceland alles plaatst waar de cliënt om vraagt. Ik vind dat een goede pc aan moet geven wat esthetisch mooi is en tot hoeveel nog verstandig en uitvoerbaar is zonder extra risico op complicaties of problemen later. Vd Weij Geeft de voorkeur aan een natuurlijke borst, niet te groot. Hij adviseerde mij 300cc en max kon ik 340cc hebben. Ik ben wel voor t maximale gegaan want ik vind het niet erg dat t zichtbaar is dat ik wart heb laten doen. Ik ben ook heel blij dat ik daarvoor gegaan ben want had ze niet kleiner willen hebben. Ik zal je toevoegen aan m’n album dan kun je zien hoe t geworden is. Ohja ik kwam van een lege 75 A en heb nu 75E. 

 

Faceland plaatst juist niet wat jij zelf wilt maar zijn heel erg van de natuurlijke borsten. Ik gaf bij mijn eerste consult aan dat ik richting de 400 cc wou, maar werd meteen duidelijk gemaakt dat dat technisch gezien niet zou passen, en als ik dat wel zou willen dat ik naar een chirurg als Nio zou moeten gaan die wel buiten de standaard durft.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Utopia:

 

Faceland plaatst juist niet wat jij zelf wilt maar zijn heel erg van de natuurlijke borsten. Ik gaf bij mijn eerste consult aan dat ik richting de 400 cc wou, maar werd meteen duidelijk gemaakt dat dat technisch gezien niet zou passen, en als ik dat wel zou willen dat ik naar een chirurg als Nio zou moeten gaan die wel buiten de standaard durft.

Dat is ook hoe ik faceland ervaren heb! De consulentes zijn helemaal niet van meer cc dan je eigen borstbreedtes, en de pc’s plaatsen ook liever dat wat natuurlijk is. Hier was ik overigens helemaal tevreden mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei fitgirlkim:

Dat is ook hoe ik faceland ervaren heb! De consulentes zijn helemaal niet van meer cc dan je eigen borstbreedtes, en de pc’s plaatsen ook liever dat wat natuurlijk is. Hier was ik overigens helemaal tevreden mee

 

Inderdaad. Achteraf had ik ze wel groter gewild maar dat had ook zeker niet prettig aangevoeld denk ik. Ik heb nu de max laten plaatsen (Motiva full 355 cc) en na 7 maanden voelen ze nog altijd best strak in mijn velletje. Mag nog wel een stuk soepeler worden zeg maar. Plus dan zouden ze echt gaan uitsteken onder je oksel ook denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Utopia:

 

Inderdaad. Achteraf had ik ze wel groter gewild maar dat had ook zeker niet prettig aangevoeld denk ik. Ik heb nu de max laten plaatsen (Motiva full 355 cc) en na 7 maanden voelen ze nog altijd best strak in mijn velletje. Mag nog wel een stuk soepeler worden zeg maar. Plus dan zouden ze echt gaan uitsteken onder je oksel ook denk ik.

Hee die heb ik ook! Heb je ook de ergonomix? En dual plane? Ik ben nu 6 dagen po maar de boel staat nog onwijs strak. Merk echter wel dat ik de borst nu al kan indrukken en niet zo hard meer is als dat ze net gezet waren. Zoals je ziet op mijn pf mogen de mijne echt nog een end gaan zakken haha. Wel al heel blij mee. Door wie ben jij geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei fitgirlkim:

Hee die heb ik ook! Heb je ook de ergonomix? En dual plane? Ik ben nu 6 dagen po maar de boel staat nog onwijs strak. Merk echter wel dat ik de borst nu al kan indrukken en niet zo hard meer is als dat ze net gezet waren. Zoals je ziet op mijn pf mogen de mijne echt nog een end gaan zakken haha. Wel al heel blij mee. Door wie ben jij geopereerd?

 

Wat toevallig! Ik heb de silksurface - rond rond zeg maar. Alleen ik vind het zelf wel ogen als de ergonomix of de demi omdat ze er zo natuurlijk uit zien. 

 

Ik ben door Fresow geopereerd, nu 7 maanden po. Je mag wel even in mn album spieken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Utopia:

 

Faceland plaatst juist niet wat jij zelf wilt maar zijn heel erg van de natuurlijke borsten. Ik gaf bij mijn eerste consult aan dat ik richting de 400 cc wou, maar werd meteen duidelijk gemaakt dat dat technisch gezien niet zou passen, en als ik dat wel zou willen dat ik naar een chirurg als Nio zou moeten gaan die wel buiten de standaard durft.

@Utopia ik vond t al vreemd dat Flowersh dat schreef vandaar mijn reactie. Ik vind het heel goed dat een pc aan geeft wat kan en wat niet kan, dat lijkt mij ook een zorgplicht van een arts.  Maar ik zeg erbij, iedereen moet voor zichzelf weten wat men wilt en daar dan de juiste arts bij zoeken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Vonnepon:

@Utopia ik vond t al vreemd dat Flowersh dat schreef vandaar mijn reactie. Ik vind het heel goed dat een pc aan geeft wat kan en wat niet kan, dat lijkt mij ook een zorgplicht van een arts.  Maar ik zeg erbij, iedereen moet voor zichzelf weten wat men wilt en daar dan de juiste arts bij zoeken. 

 

Eens. Ik vind ook dat de risico’s voor de patiënt zijn als ze toch groter willen en ik respecteer het dat een arts als Fresow het gewoon niet doet. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Utopia:

 

Eens. Ik vind ook dat de risico’s voor de patiënt zijn als ze toch groter willen en ik respecteer het dat een arts als Fresow het gewoon niet doet. 

Precies, zo denk ik er ook over. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Utopia:

 

Wat toevallig! Ik heb de silksurface - rond rond zeg maar. Alleen ik vind het zelf wel ogen als de ergonomix of de demi omdat ze er zo natuurlijk uit zien. 

 

Ik ben door Fresow geopereerd, nu 7 maanden po. Je mag wel even in mn album spieken? 

Oh ja de gewone ronde! Daar werkt faceland het meeste mee. Ik heb heel erg lang getwijfeld tussen die en de ergonomix, uiteindelijk toch voor de ergonomix gekozen omdat deze net iets zachter was en dus in een druppel schijnt te vallen. Ik kom zelf van een 70A dus een natuurlijke borst leek me voor mij de beste oplossing. Ja ik spiek graag even bij je, ik zal je ook even bij mij toevoegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei fitgirlkim:

Oh ja de gewone ronde! Daar werkt faceland het meeste mee. Ik heb heel erg lang getwijfeld tussen die en de ergonomix, uiteindelijk toch voor de ergonomix gekozen omdat deze net iets zachter was en dus in een druppel schijnt te vallen. Ik kom zelf van een 70A dus een natuurlijke borst leek me voor mij de beste oplossing. Ja ik spiek graag even bij je, ik zal je ook even bij mij toevoegen!

 

Heel mooi al hoor! Heb even gespiekt bij je en ik voeg jou ook toe aan mijn album.

 

ik denk dat je dan inderdaad de juiste keuze hebt gemaakt! Ik wilde juist een beetje de neppe look, vind dat wel mooi :P en de corse vond ik weer té, al denk ik nu dat dat prima had gekund. Ach ja het went gewoon heel snel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei fitgirlkim:

Oh ja de gewone ronde! Daar werkt faceland het meeste mee. Ik heb heel erg lang getwijfeld tussen die en de ergonomix, uiteindelijk toch voor de ergonomix gekozen omdat deze net iets zachter was en dus in een druppel schijnt te vallen. Ik kom zelf van een 70A dus een natuurlijke borst leek me voor mij de beste oplossing. Ja ik spiek graag even bij je, ik zal je ook even bij mij toevoegen!

 

28 minuten geleden zei Utopia:

 

Heel mooi al hoor! Heb even gespiekt bij je en ik voeg jou ook toe aan mijn album.

 

ik denk dat je dan inderdaad de juiste keuze hebt gemaakt! Ik wilde juist een beetje de neppe look, vind dat wel mooi :P en de corse vond ik weer té, al denk ik nu dat dat prima had gekund. Ach ja het went gewoon heel snel. 

Is fijn om wel positieve reacties te lezen over faceland!! Ik ben zo makkelijk om om te praten ook als ik een beetje twijfels heb. Mag ik ook in jullie foto album kijken? :67:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Flowersh:

 

Is fijn om wel positieve reacties te lezen over faceland!! Ik ben zo makkelijk om om te praten ook als ik een beetje twijfels heb. Mag ik ook in jullie foto album kijken? :67:

 

Hoezo? Heb je veel negatieve reacties over ze gelezen? 

 

Tuurlijk, ik voeg je toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Utopia:

 

Hoezo? Heb je veel negatieve reacties over ze gelezen? 

 

Tuurlijk, ik voeg je toe.

Niet ontzettend veel maar wel iets teveel dan ik verwacht had. Hier heb ik op het forum wat gelezen over complicaties & dat ze na de operatie als er wat is heel moeilijk bereikbaar zijn & over dat ze dus bijna alles plaatsen wat de client wil.. maar ik kijk het even aan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Flowersh:

Niet ontzettend veel maar wel iets teveel dan ik verwacht had. Hier heb ik op het forum wat gelezen over complicaties & dat ze na de operatie als er wat is heel moeilijk bereikbaar zijn & over dat ze dus bijna alles plaatsen wat de client wil.. maar ik kijk het even aan! 

Ik heb nog geen een negatieve ervaring over faceland gehoord, wat gek. Ik heb wel eens eerder gehoord dat ze slecht telefonisch beteikbaar zijn, maar ik denk dat dat opgelost is want ik werd altijd meteen geholpen. Zowel telefonisch als via de mail haha

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei fitgirlkim:

Ik heb nog geen een negatieve ervaring over faceland gehoord, wat gek. Ik heb wel eens eerder gehoord dat ze slecht telefonisch beteikbaar zijn, maar ik denk dat dat opgelost is want ik werd altijd meteen geholpen. Zowel telefonisch als via de mail haha

Goed om te horen! Dat stelt me wel wat gerust :67: om deze stap te nemen om een consult in te plannen koste me al veel moeite omdat ik zo bang was hahah! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Flowersh:

Goed om te horen! Dat stelt me wel wat gerust :67: om deze stap te nemen om een consult in te plannen koste me al veel moeite omdat ik zo bang was hahah! 

Ja weetje over iedereen en alle klinieken valt natuurlijk wat te zeggen. Complicaties doen ze echt wel wat mee hoor, waarschijnlijk moet je dan eerst langs een consulente en ga je daarna pas naar de pc. Maarja daar is de prijs ook naar.. ik had een specifieke arts door wie ik geopereerd wilde worden en die werkte bij Faceland. Tel daarbij op dat ik persé motiva implantaten wilde. Anders was ik graag door Van Straten geopereerd, maar hij werkte helaas niet met motiva. 

 

En de pc vertelde me ook dat de klachten die ze krijgen zijn van meiden die het eindresultaat zelf teleurstellend vinden. Tsja daar valt natuurlijk ook wat voor te zeggen, daar kan de kliniek of pc vrij weinig aan doen. Dat ligt dan aan jouw verwachtingen. Vind ik. Ik kom van niks, dus het had mij alleen maar mee kunnen vallen en beter kunnen worden. De pc gaf aan dat van de 1200 borstvergrotingen die er per jaar gedaan worden via faceland en bauland er ongeveer 20 complicaties zijn. Dat vind ik echt heel erg weinig eerlijk gezegd. Al met al dik tevreden. Als je nog meer vragen hebt dan hoor ik het wel :)

 

liefs kim

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Utopia:

 

Heel mooi al hoor! Heb even gespiekt bij je en ik voeg jou ook toe aan mijn album.

 

ik denk dat je dan inderdaad de juiste keuze hebt gemaakt! Ik wilde juist een beetje de neppe look, vind dat wel mooi :P en de corse vond ik weer té, al denk ik nu dat dat prima had gekund. Ach ja het went gewoon heel snel. 

Hihi dankjewel. Ben ook benieuwd naar jouw boobs.

 

ja nou soms zie ik foto’s met corsé en dan denk ik zelfs dat dat er niet eens zo nep uit ziet. Volgensmij is het echt een combinatie van het aantal cc en de plaatsing die maakt dat het wel of niet natuurlijk oogt.. 

 

ik hoop dat mijne er snel wat natuurlijker uit gaan zien en gaan zakken. Dan kan ik er ook aan wennen. Vind het nu nog een beetje spannend om in de spiegel te kijken.. had jij dat ook de eerste paar dagen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-8-2018 om 22:14 zei Melanie24:

Hoi,

 

Wat ik heel belangrijk vind voor de keus wat voor soort prothese en hoe geplaatst, is de natuurlijke beweging van de borst na vergroting.

 

Ik zou heel graag van jullie allemaal willen weten welke prothese je hebt, grootte, hoe geplaatst en of ze natuurlijk meebewegen. Als je loopt, doen je borsten dan een beetje bouncen? En als je ligt, blijven ze dan rechtop staan of vallen ze opzij? Zijn je borsten enorm soepel en voelen ze alsof er niks in zit?

En als je ze voor de spier hebt, voel je dan randen of echt siliconen als je de borsten vasthoudt? En als je ze dual plane hebt, je dan dat je borsten anders vormen als je bijvoorbeeld een kindje optilt.

 

Heel veel vragen, I know. Maar ik wil het zo graag weten van de dames die echt advies daarin kunnen geven. Een pc kan dit ook, maarja die wil ook verkopen.... ;-).

 

Ik hoor het heel graag van jullie. Jullie kunnen mij enorm helpen in mijn keuze.

 

Groetjes

Hoi hoi! Vond ik ook heel erg belangrijk om te weten dus ik geef je graag even mijn ervaring mee :) 

Ben nu 10 maand po. Kreeg 300cc monobloc silicone extrahoog profiel dual plane.  Afmetingen 11,1, projectie 4,8 (als ik me niet vergis) Ben voor de operatie gestart met 70c en zit nu op een 65g meestal (klinkt enorm maar ziet er gewoon uit als een deftige c-cup hoor) 

 

Rond week 8 begon ik ze bovenaan echt opvallend zachter te vinden, vanaf dan blijven ze zachter worden maar natuurlijk aan een lager tempo. Als ik op men rug lig vallen ze heel natuurlijk. Beetje opzij, maar zeker niet op een lelijke manier. (Geen plat middenstuk en dan 2 bollen)

Als ik voorover buig vallen ze ook echt zoals natuurlijke borsten, dus iets puntiger. Of ik daar zoooo blij mee ben weet ik niet :D maar ik wou natuurlijk dus ik heb natuurlijk nah :D  Moest dit niet gebeuren zou ik waarschijnlijk erg ronde ballen hebben als ik gewoon rechtsta. 

 

Het enige waar ik nog op wacht is men rechter tepel die weer normaal gaat doen :D men tepelhof daar blijf vaak een beetje gezwollen staan, terwijl links mooi plat gelijk met men borst ligt. Ook nog niet zoveel gevoel in die rechter, en dat mis ik wel. Ik vond men oude borsten best mooi (maar te klein) als men tepels stijf waren dus das nog een beetje jammer :) 

 

Men vriendin vond de hare pas na een goed jaar opvallend zachter worden, en ze zien er nu 5 jaar later nog steeds prachtig uit, en voelen super natuurlijk!

 

Rond 4-5 maand po voelde ik plooien/Rimpels opzij bij het bukken maar dat lijkt nu zo goed als verdwenen. 

 

Bij men rechterborst voel ik onderaan de prothese als ik er met men vinger in por, voelt als een zakje met dikke vloeistof. Maar dat voel ik enkel als ik wat vooroverhang en men borst met 1 vinger langs onder wat omhoog en neer laat bouncen. Dat doe je normaal niet elke dag denkik :D 

 

Hoop dat je wat hebt aan men zeer plastische omschrijving :D nog veel succes met je zoektocht!

Als je nog vragen hebt, shoot, die borsten zijn maaaanden het centrum van mijn bestaan geweest dus ik heb wel wat te vertellen erover :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.