Ga naar inhoud

Romyapril : 15 oktober 2018 : Dr. Oostveen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi! Operatie achter de rug!

Ben om kwart voor 12 geopereerd en kwart over 1 was ik wakker. 

Ben dus door dokter Bol geholpen, een hele aardige, leuke, energieke vrouw!!! Iedereen bij Bailando kliniek was trouwens super aardig.

 

Heb toch voor de 425cc full gekozen, rond, dualplane. Wilde eerst voor de demi gaan, maar was achteraf toch een beetje bang dat ik het te klein zou vinden.

Heb er tot nu toe geen spijt van, vind ze al prachtig al moet het nog wel een beetje zakken en vormen. 

Ze zijn nu al groter dan dat ik een super push-up aangeboden xD!

 

En die narcose was echt heerlijk man! 

 

Qua pijn moet ik zeggen voel ik vrijweinig. Wordt dit nog veel erger? De volgende dagen ofzo?

 

In ieder geval, alles is goed gegaan en ik ben suuuuuuper trots op mijn nieuwe pruimen :43::lol:!

 

Hoe is het bij de rest gegaan vandaag?

 

Als het wat gezakt is, zet ik er wat foto's op. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Romyapril:

Hoi! Operatie achter de rug!

Ben om kwart voor 12 geopereerd en kwart over 1 was ik wakker. 

Ben dus door dokter Bol geholpen, een hele aardige, leuke, energieke vrouw!!! Iedereen bij Bailando kliniek was trouwens super aardig.

 

Heb toch voor de 425cc full gekozen, rond, dualplane. Wilde eerst voor de demi gaan, maar was achteraf toch een beetje bang dat ik het te klein zou vinden.

Heb er tot nu toe geen spijt van, vind ze al prachtig al moet het nog wel een beetje zakken en vormen. 

Ze zijn nu al groter dan dat ik een super push-up aangeboden xD!

 

En die narcose was echt heerlijk man! 

 

Qua pijn moet ik zeggen voel ik vrijweinig. Wordt dit nog veel erger? De volgende dagen ofzo?

 

In ieder geval, alles is goed gegaan en ik ben suuuuuuper trots op mijn nieuwe pruimen :43::lol:!

 

Hoe is het bij de rest gegaan vandaag?

 

Als het wat gezakt is, zet ik er wat foto's op. 

Hee meis, gefeliciteerd met je boobies!!! & een goed herstel toe gewenst. Mocht je een album maken, zou je me dan willen toevoegen? Ik word in december geopereerd via faceland bij bauland, 425cc mentor 2 rond dp! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Flowersh:

Hee meis, gefeliciteerd met je boobies!!! & een goed herstel toe gewenst. Mocht je een album maken, zou je me dan willen toevoegen? Ik word in december geopereerd via faceland bij bauland, 425cc mentor 2 rond dp! X

Spannend!!! Ja ik zet ze op openbaar hoor kan je het gewoon zien. Heb net even gegluurd en ik ben onwijs blij!! Je zult er geen spijt van krijgen! Voor m'n gevoel zijn ze echt huge:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Romyapril:

Spannend!!! Ja ik zet ze op openbaar hoor kan je het gewoon zien. Heb net even gegluurd en ik ben onwijs blij!! Je zult er geen spijt van krijgen! Voor m'n gevoel zijn ze echt huge:43:

Ok top ik ga je ff volgen dan!! Is t te doen je herstel tot nu toe? Ik wou meer als 425cc ging echt zeuren maar er past echt niet meer in dus heb t maar ge accepteerd ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Flowersh:

Ok top ik ga je ff volgen dan!! Is t te doen je herstel tot nu toe? Ik wou meer als 425cc ging echt zeuren maar er past echt niet meer in dus heb t maar ge accepteerd ^_^

Hee flowers! 

 

Herstel is te doen, al is het slapen echt een drama. Maar erdoor heen fietsen vind ik het niet... Ik zit op 2 dagen po nog strikt aan mijn medicatieschema. 

 

Heb er ook erg veel moeite mee dat ik m'n kindje niet uitgebreid kan knuffelen. 

 

Toch ben ik blij met het resultaat! 

 

Als 425 voor jou de max is, zou ik dat zeker zou houden. 

 

Heb wat foto's toegevoegd, kun je even kijken. Maar vergelijk niet tege, want 't is erg afhankelijk van je bouw, lengte, gewicht en voor situatie he!!! 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Evelientje pientje

Fijn dat je zo blij met het resultaat bent! :D

ik heb uiteindelijk gekozen voor de 425 CC demi en helemaal happy met het resultaat, ziet er nu nog wel een beetje opgezwollen uit maar dat zal wel goedkomen. Nu alleen nog door de herstelperiode heen.. mooi Netflix bingen dus :43:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Romyapril:

Hee flowers! 

 

Herstel is te doen, al is het slapen echt een drama. Maar erdoor heen fietsen vind ik het niet... Ik zit op 2 dagen po nog strikt aan mijn medicatieschema. 

 

Heb er ook erg veel moeite mee dat ik m'n kindje niet uitgebreid kan knuffelen. 

 

Toch ben ik blij met het resultaat! 

 

Als 425 voor jou de max is, zou ik dat zeker zou houden. 

 

Heb wat foto's toegevoegd, kun je even kijken. Maar vergelijk niet tege, want 't is erg afhankelijk van je bouw, lengte, gewicht en voor situatie he!!! 

 

Groetjes 

Hi meid,

 

Kan ik begrijpen dat slapen een drama is pff... ik ben een buikslaper dus dat word voor mij ook 10x niks ! Ik heb even je foto's bekeken en t ziet er nu al zo snel zo goed uit, wauw!! Wat is jou lengte & gewicht? ( ik ben 1.68 & 59 kg ) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.