Ga naar inhoud

Romyapril : 15 oktober 2018 : Dr. Oostveen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo. Ik ben Romy en ben nieuw hier. 't is nog allemaal erg onoverzichtelijk maar probeer m'n best te doen om eruit te komen. Ik wil een bv bij Faceland laten doen eigenlijk vanwege de prijs en ik zit op dit forum om wat ervaringen te horen over Faceland en wat resultaten te bekijken. Ik heb een pl aangevraagd bij de bank en deze is toegezegd. Ook ben ik benieuwd hoeveel pijn het herstel nou eigenlijk doet. Ik ben met een weeenstorm bevallen van een zoontje in september. Een bevalling doet meer pijn denk ik zo haha? Is de pijn te vergelijken met stuwing ofzo?? 

 

Hoor het wel. Groetjes Romy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Romy,

 

De pijn is bij iedereen verschillend. Ligt ook aan de hoogte van je eigen pijngrens eerlijk gezegt. Bij mij viel het 100% mee vond ik. Ook door het medicatie schema van @best_boobie ik had me erop voorbereid dat ik de eerste drie dagen niks zou kunnen en zou verrekken van de pijn. De welbekende vrachtwagen die over je heen is gereden. Nou die vrachtwagen heeft mij niet gevonden hoor! Ik ben de 22ste december geholpen door dr Nio in het park medisch centrum. Daar heb ik 370 cc monoblock hydrogel gekregen. 

Het gevoel in je borsten is inderdaad te vergelijken met het gevoel van stuwing!

ik zou wel als je je consult hebt even vragen hoe het zit met borstvoeding. Sommige pc's operen pas als je een half jaar of een jaar geen borstvoeding meer hebt gegeven omdat je borsten nog heel erg kunnen veranderen geloof ik. @best_boobie weet vast wel of het klopt wat ik zeg.

 

Heel veel succes alvast en geniet van het voortraject, dat is even leuk hier op het forum als de boobies zelf hebben! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Romyapril:

Hallo. Ik ben Romy en ben nieuw hier. 't is nog allemaal erg onoverzichtelijk maar probeer m'n best te doen om eruit te komen. Ik wil een bv bij Faceland laten doen eigenlijk vanwege de prijs en ik zit op dit forum om wat ervaringen te horen over Faceland en wat resultaten te bekijken. Ik heb een pl aangevraagd bij de bank en deze is toegezegd. Ook ben ik benieuwd hoeveel pijn het herstel nou eigenlijk doet. Ik ben met een weeenstorm bevallen van een zoontje in september. Een bevalling doet meer pijn denk ik zo haha? Is de pijn te vergelijken met stuwing ofzo?? 

 

Hoor het wel. Groetjes Romy

Hoi hoi

Hoeveel pijn je gaat ervaren is niet te zeggen op voorhand.. Dit heeft alles te maken met operatietechniek, met hoe strak je spieren zijn (als je achter de spier krijgt) en hoe strak je huid is ach en zo zijn er nog wel een paar dingen te noemen. De pijn kan wel een tijd aanhouden, maar meestal met een goed medicijnschema goed onder controle te houden. Je moet vooral nadenken erbij, dat je voldoende tijd moet krijgen om te herstellen, zeker met een klein kindje.. Tillen van je kind, mag de eerste 6 weken niet.. Verder wordt er vaak pas geopereerd als je minimaal 6 maanden na de bevalling bent, of als je borstvoeding geeft, 6 maanden na de laatste borstvoeding. 
De richtlijn is zelfs iets verstrakt laatst.. Er zijn pc's die pas opereren als iemand een jaar na de bevalling (of dus na de borstvoeding) zit.

Je moet je realiseren dat het een echte operatie is, er zitten dus twee grote wonden in je lijf, die moeten herstellen, ook al zie je ze niet. Er moet een kapsel rond je prothesen gevormd worden, en dat proces mag niet verstoord worden. 
Iedere pc heeft wel wat aangepaste regels, dus daar kan ik niet veel over zeggen.. Het algemene beleid is echter: 
6 weken lang niet meer dan 2 kg tillen, niet bukken, niet stofzuigen, dweilen, strijken, ramen zemen en dat soort dingen, je mag ook je ellebogen niet hoger heffen dan schouderhoogte. 
Houd je je niet aan de voorschriften, dan heb je kans dat je te maken krijgt met complicaties. Die hoeven niet altijd meteen zichtbaar te zijn. Zoiets als overmatig kapsel ontstaat in de loop der jaren, maar kan versneld ontstaan door een slechte herstelperiode. Ik hoop dus dat je de mogelijkheid hebt om hier rekening mee te houden.

Denk wel dat het handig is om eerst ook eens op consult te gaan en vragen te stellen wanneer je in aanmerking zou komen voor een operatie, ivm je bevalling. 

Wil je ervaringen over faceland lezen, dan moet je even in de zoekbalk rechtsboven zoeken op 'bauland'. Dat is namelijk de kliniek waar de operatie plaatsvindt, en dus wordt die vermeld hier op het forum. Daarop is dus veel info te vinden

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Hallo! 

 

Wilde even een nieuw topic openen. Heb van de week mijn operatiedatum doorgekregen. Het wordt 15 oktober!!!! 

Ik krijg 425 demi van Motiva. 

 

Mijn voorsituatie is een 75b. 

 

Ik ben 1.73 en 65 kilo. 

 

Als ik het aandurf, zal ik binnenkort voor foto's erop zetten. 

 

Iemand tips of ervaringen??????? 

 

Ben nu al suuuuupernerveus, mar ik merk nu al dat ik zelfverzekerder ben. Ik denk alleen maar binnenkort heb ik ze ook!!!! 

 

Weet zeker dat dit een van de beste beslissingen van mijn leven wordt!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-8-2018 om 21:03 zei Romyapril:

Hallo! 

 

Wilde even een nieuw topic openen. Heb van de week mijn operatiedatum doorgekregen. Het wordt 15 oktober!!!! 

Ik krijg 425 demi van Motiva. 

 

Mijn voorsituatie is een 75b. 

 

Ik ben 1.73 en 65 kilo. 

 

Als ik het aandurf, zal ik binnenkort voor foto's erop zetten. 

 

Iemand tips of ervaringen??????? 

 

Ben nu al suuuuupernerveus, mar ik merk nu al dat ik zelfverzekerder ben. Ik denk alleen maar binnenkort heb ik ze ook!!!! 

 

Weet zeker dat dit een van de beste beslissingen van mijn leven wordt!! 

Ahh ik lees het nu, 15 oktober. Een kleine maand na mij.

Ik ben ook super zenuwachtig hoor. Ons dochtertje is 2.5 jaar en heb haar 7 maanden borstvoeding gegeven, wat ik nu heb is een niet goed gevulde 75 b.

Ik ben 1.77 en weeg 73 kilo dus ik ben wel wat forser vergeleken met jou.

Ik had in eerste instantie de keuze tussen 380 demi of 450 full van de normale Motiva. Daar was ik echt vreselijk tussen het twijfelen, totdat ik ging lezen over de ergonomix van Motiva. Hierbij hoeven ze een kleiner litteken te maken, en dat vind ik echt een groot pluspunt. Letwel de 6 weken herstel  blijven hierbij ook gewoon van kracht. Hoe ga je het doen met je zoontje? 

Onze boef gaat een week logeren bij opa en oma en de tweede week extra naar de opvang. Ik zie er vreselijk tegen op hoor, het blijft toch eng. Maar goed het is wat je schrijft we hebben een bevalling ook weten te overleven dus dit lukt ook wel.

En we worden beide geopereerd door pc Lydia Bol, ik heb alle vertrouwen in haar.

 

Groetjes Yvon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yvon! 

 

Oh oké! Dat heb ik nooit geweten. Misschien dat ik niet goed genoeg heb georiënteerd!! 

 

Mijn man heeft 4 weken vrij en ik ook. Dus hij heeft gezegd dat hij alles overneemt na de operatie de eerste 4 weken. Denk dat ik de kleine wel bij oma laat logeren en een dagje extra opvang geef rond de operatie. 

 

Ik  twijfelde heel erg over de grootte. Ik wilde eerst 500cc full doen, maar Lydia was het daar niet mee eens. Omdat ik een slanke bouw heb, zou dat heel erg nep worden zei ze. 

Ik wilde dat het er zo uit zou zien dat mensen dachten 'zo, die heeft grote borsten, maar zijn die nou echt of nep...' 

 

Lydia zei toen dat demi veel beter was que projectie voor mij. En dat ik dan maar de grootste moest nemen van demi en dat was voor mij 425cc.

Toen ik wegging zei ze dat ze blij verrast was omdat zij mij heeft over kunnen halen. 

 

Heeft ze bij jou niets gezegd over het verschil tussen demi en full?

 

Hoor het wel!! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-8-2018 om 21:03 zei Romyapril:

Hallo! 

 

Wilde even een nieuw topic openen. Heb van de week mijn operatiedatum doorgekregen. Het wordt 15 oktober!!!! 

Ik krijg 425 demi van Motiva. 

 

Mijn voorsituatie is een 75b. 

 

Ik ben 1.73 en 65 kilo. 

 

Als ik het aandurf, zal ik binnenkort voor foto's erop zetten. 

 

Iemand tips of ervaringen??????? 

 

Ben nu al suuuuupernerveus, mar ik merk nu al dat ik zelfverzekerder ben. Ik denk alleen maar binnenkort heb ik ze ook!!!! 

 

Weet zeker dat dit een van de beste beslissingen van mijn leven wordt!! 

Hi Romy,

 

Ik ben ook vrij nieuw hier.

Ik heb mijn operatie ook op 15 oktober bij Bauland kliniek, via Faceland.  Ik word geopereerd door Dr. Fresow, door wie word jij geopereerd?

 

Op 7 september heb ik mijn consult met de pc. Met de consulente was is uitgekomen op 450CC full. Ik ben 1.58 en weeg 56KG.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-8-2018 om 21:03 zei Romyapril:

Hallo! 

 

Wilde even een nieuw topic openen. Heb van de week mijn operatiedatum doorgekregen. Het wordt 15 oktober!!!! 

Ik krijg 425 demi van Motiva. 

 

Mijn voorsituatie is een 75b. 

 

Ik ben 1.73 en 65 kilo. 

 

Als ik het aandurf, zal ik binnenkort voor foto's erop zetten. 

 

Iemand tips of ervaringen??????? 

 

Ben nu al suuuuupernerveus, mar ik merk nu al dat ik zelfverzekerder ben. Ik denk alleen maar binnenkort heb ik ze ook!!!! 

 

Weet zeker dat dit een van de beste beslissingen van mijn leven wordt!! 

Hee meid! Spannend voor je!! Ik heb volgende week vrijdag mijn 1e consult bij faceland Schiphol, ik heb er super veel zin in! Door wie word jij geopereerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-8-2018 om 19:42 zei Romyapril:

Hoi Yvon! 

 

Oh oké! Dat heb ik nooit geweten. Misschien dat ik niet goed genoeg heb georiënteerd!! 

 

Mijn man heeft 4 weken vrij en ik ook. Dus hij heeft gezegd dat hij alles overneemt na de operatie de eerste 4 weken. Denk dat ik de kleine wel bij oma laat logeren en een dagje extra opvang geef rond de operatie. 

 

Ik  twijfelde heel erg over de grootte. Ik wilde eerst 500cc full doen, maar Lydia was het daar niet mee eens. Omdat ik een slanke bouw heb, zou dat heel erg nep worden zei ze. 

Ik wilde dat het er zo uit zou zien dat mensen dachten 'zo, die heeft grote borsten, maar zijn die nou echt of nep...' 

 

Lydia zei toen dat demi veel beter was que projectie voor mij. En dat ik dan maar de grootste moest nemen van demi en dat was voor mij 425cc.

Toen ik wegging zei ze dat ze blij verrast was omdat zij mij heeft over kunnen halen. 

 

Heeft ze bij jou niets gezegd over het verschil tussen demi en full?

 

Hoor het wel!! 

 

@Romyapril, sorry voor mijn late reactie.

Het klopt idd dat Lydia mij de 380 cc demi aanraadde, dat zou natuurlijker ogen. Daar was ik mee akkoord gegaan. Maar eenmaal thuis begon ik toch over de grootte te twijfelen. Ik heb nu doorgegeven voor de ergonomix 450 cc full te gaan. Deze protheses vallen betreft projectie toch kleiner uit dan de Silksurface plus van Motiva. Ze zijn iets duurder maar heb dat er graag voor over.

Ben je er al naar het uitkijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Yvonne1977:

En, hoe was je consult @Flowersh?

Mijn consult was wel ok.. De dame waar ik een consult mee had legde alles wel duidelijk uit maar er mocht wel wat meer enthousiasme bij.. Ik had er gewoon wat meer van verwacht, ik wou het ook hebben over de mentor implantaten maar dat werd half afgeraden en alleen maar door gegaan over de motiva.. Ik heb wel alsnog een gesprek ingepland bij de chirurg maar deze vind pas over een maand plaats! Mijn 1e voorkeur gaat uit naar Boerhaave, daar heb ik morgen een consult, ik ben benieuwd! Ik hoop heel erg dat ik daar wel met een tevreden en enthousiast gevoel uit loop. Ik wou Faceland proberen omdat het een stuk goedkoper is en ik veel ervaringen lees van mensen die wel tevreden zijn! Ik wacht alles nog af! Heb jij nog een consult ergens ingepland staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Flowersh:

Mijn consult was wel ok.. De dame waar ik een consult mee had legde alles wel duidelijk uit maar er mocht wel wat meer enthousiasme bij.. Ik had er gewoon wat meer van verwacht, ik wou het ook hebben over de mentor implantaten maar dat werd half afgeraden en alleen maar door gegaan over de motiva.. Ik heb wel alsnog een gesprek ingepland bij de chirurg maar deze vind pas over een maand plaats! Mijn 1e voorkeur gaat uit naar Boerhaave, daar heb ik morgen een consult, ik ben benieuwd! Ik hoop heel erg dat ik daar wel met een tevreden en enthousiast gevoel uit loop. Ik wou Faceland proberen omdat het een stuk goedkoper is en ik veel ervaringen lees van mensen die wel tevreden zijn! Ik wacht alles nog af! Heb jij nog een consult ergens ingepland staan?

Hey @Flowersh,

 

Ik heb mijn operatie datum staan op 17 september.

Wel via Faceland en dan ook bij pc Lydia Oostveen Bol.

Ik had een leuke consulente, en vond haar erg vriendelijk. Je hebt wel gelijk over de prothesen. Bij mij werden alleen de Motiva Silksurface plus besproken. Ik wilde graag de meest natuurlijk ogende prothesen, maar er is niets besproken over de ergonomix van Motiva.

Bij het 2de consult werd me door de pc de demi aangeraden. Daarmee dacht ik tevreden mee te zijn. Maar door mijn twijfels over het aantal cc's en veel te zijn op dit forum, ben ik terug gekomen op mijn besluit. Ik heb het laten wijzigen naar de ergonomix met meer cc's. Het is idd jammer dat dit gewoon niet is besproken tijdens het eerste gesprek, maar heb wel een super goed gevoel bij mijn pc en de gekozen protheses.

Ik hoop wel voor je dat je morgen een fijner gesprek gaat hebben.

Gaat je voorkeur specifiek uit naar Mentor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Yvonne1977:

Hey @Flowersh,

 

Ik heb mijn operatie datum staan op 17 september.

Wel via Faceland en dan ook bij pc Lydia Oostveen Bol.

Ik had een leuke consulente, en vond haar erg vriendelijk. Je hebt wel gelijk over de prothesen. Bij mij werden alleen de Motiva Silksurface plus besproken. Ik wilde graag de meest natuurlijk ogende prothesen, maar er is niets besproken over de ergonomix van Motiva.

Bij het 2de consult werd me door de pc de demi aangeraden. Daarmee dacht ik tevreden mee te zijn. Maar door mijn twijfels over het aantal cc's en veel te zijn op dit forum, ben ik terug gekomen op mijn besluit. Ik heb het laten wijzigen naar de ergonomix met meer cc's. Het is idd jammer dat dit gewoon niet is besproken tijdens het eerste gesprek, maar heb wel een super goed gevoel bij mijn pc en de gekozen protheses.

Ik hoop wel voor je dat je morgen een fijner gesprek gaat hebben.

Gaat je voorkeur specifiek uit naar Mentor?

Ooh klinkt goed en top dat je je operatie datum al hebt staan! Duurt niet heel lang nog!! Nee zeker niet maar wou graag wat meer informatie hebben over mentor omdat ik online ook wat dingen heb gelezen dat gewoon ontzettend positief is over het merk! Mijn voorkeur gaat uit naar Natrelle, dat heb je bij Boerhaave en dan wil ik degene die wat extra kost. (Natrelle inspira soft touch) ik heb mij er zo erg in verdiept dus die wil ik persee :36: Ik ben benieuw naar het advies van morgen! Hoeveel CC laat plaatsen? Ik heb dus in September bij face land met pc Gabriel Jansen een consult, ik kijk even hoe morgen afloopt en vannuit daar verder of ik daar ook nog heen ga!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 5 dagen geleden geopereerd door Jansen, dikke aanrader! Hij heeft 355 cc ergonomix full dual plane geplaatst. Dat terwijl lydia bol mij 320 ergonomix demi aanraadde. Uiteindelijk onwijs blij dat ik toch voor de ergonomix full ben gegaan! Motiva is een heel mooi implantaat. Wellicht wat jonger en minder bekend, maar daarom zeker niet minder! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei fitgirlkim:

Ik ben 5 dagen geleden geopereerd door Jansen, dikke aanrader! Hij heeft 355 cc ergonomix full dual plane geplaatst. Dat terwijl lydia bol mij 320 ergonomix demi aanraadde. Uiteindelijk onwijs blij dat ik toch voor de ergonomix full ben gegaan! Motiva is een heel mooi implantaat. Wellicht wat jonger en minder bekend, maar daarom zeker niet minder! 

Bedankt voor je reactie! Is goed om te horen omdat ik een beetje me twijfels heb ivm het merk.. & ook omdat ik niet zoveel over de chirurg kan vinden. Hebje toevallig een operatie verslag, of zou je me wat meer willen vertellen over hoe het is gegaan? & heb je foto's? :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja natuurlijk, ik heb alles wat ik ‘mee heb gemaakt’ omschreven in mijn eigen topic. Er hebben zich nogal wat wisselingen voorgedaan.. maar uiteindelijk had ik het niet anders gewilt dan hoe het nu is. Je kunt mijn operatieverslag vinden op mijn profiel, ik gok dat dat ergens pagina 15 (?) zal zijn. Ik zal je ook even toevoegen aan mijn album. Heb maar 2 foto’s, want ik ben ook pas 5 dagen PO, nu al dik tevreden. Motiva schijt het zachtst en meest natuurlijk te zijn. Aangezien ik zelf erg plat was, en ook nog erg jong ben leek dit mij de beste optie. Tevens heb je met motiva de minste kans op kapselvorming! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-8-2018 om 00:13 zei fitgirlkim:

Ja natuurlijk, ik heb alles wat ik ‘mee heb gemaakt’ omschreven in mijn eigen topic. Er hebben zich nogal wat wisselingen voorgedaan.. maar uiteindelijk had ik het niet anders gewilt dan hoe het nu is. Je kunt mijn operatieverslag vinden op mijn profiel, ik gok dat dat ergens pagina 15 (?) zal zijn. Ik zal je ook even toevoegen aan mijn album. Heb maar 2 foto’s, want ik ben ook pas 5 dagen PO, nu al dik tevreden. Motiva schijt het zachtst en meest natuurlijk te zijn. Aangezien ik zelf erg plat was, en ook nog erg jong ben leek dit mij de beste optie. Tevens heb je met motiva de minste kans op kapselvorming! 

Toppie, dat ga ik zeker lezen! Maar het begint er wel met 5 dagen al heel erg goed uit te zien hoor. Ben benieuwd naar je nieuwe foto's, mijn borsten lijken heel erg op jou voor situatie ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Gast Evelientje pientje
Op 1-8-2018 om 21:03 zei Romyapril:

Hallo! 

 

Wilde even een nieuw topic openen. Heb van de week mijn operatiedatum doorgekregen. Het wordt 15 oktober!!!! 

Ik krijg 425 demi van Motiva. 

 

Mijn voorsituatie is een 75b. 

 

Ik ben 1.73 en 65 kilo. 

 

Als ik het aandurf, zal ik binnenkort voor foto's erop zetten. 

 

Iemand tips of ervaringen??????? 

 

Ben nu al suuuuupernerveus, mar ik merk nu al dat ik zelfverzekerder ben. Ik denk alleen maar binnenkort heb ik ze ook!!!! 

 

Weet zeker dat dit een van de beste beslissingen van mijn leven wordt!! 

 

Hee @Romyapril!

 

Toevallig staat mijn operatie ook op 15 oktober gepland bij dokter Lydia Bol. En ik ga ook voor de 425 cc demi. :)

maar ik ben nog wel erg aan het twijfelen of ik niet liever 400 cc full wil.. toch net wat voller!

ik ben 1.78 en weeg 65 kilo met nu een B cup. Ik zou graag foto’s willen vergelijken van vrouwen die 425 cc demi hebben en 400 cc full maar nog niks kunnen vinden helaas..

Begint het bij jou ook al te kriebelen? Ik ben al een beetje zenuwachtig als ik eraan denk maar vooral heel blij dat het eindelijk gaat gebeuren!!

 

liefs,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He! 

 

Wat grappig zeg! 

Misschien kom ik je dan wel tegen! 

 

Ja de laatste tijd twijfel ik ook enorm. 

Ben bang dat het te klein is. 

Maar aan de andere kant is het qua demi het max wat ik kan krijgen...

Houd zelf ook niet echt van die neppe 'ballen'. 

 

Dr. Oostveen zei dat mensen zouden denken hmmm... Is dat nou echt of nep? 

 

Dit is wel het resultaat wat ik wil. 

 

Kan zelf ook haast geen verschillende foto's tussen full of demi vinden. 

 

't is dus een gok, maar denk dat ik 'm neem. 

 

Ben zo bang bekend te staan als diegene met die neptieten, dat ik liever wat breder met minder projectie kies. 

 

Ik denk dat ik dit zelf ook het mooist bij mijn lichaam vind passen, hoezeer ik ook enorme memmen wil xD

 

Groetjes Romy 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Evelientje pientje

Precies! Dat heb ik dus ook.

Ik wil een natuurlijk resultaat, absoluut niet van die porno borsten. Maar aan de andere kant natuurlijk wel een grote boezem... lastig lastig! 

Demi is dan wel de meest veilige optie en Dr. Oostveen was wel echt voorstander hiervan.

Heb wel vertrouwen dat we bij haar in goede handen zullen zijn. :)

 

Nu maar beginnen aan het aftellen! Nog een maandje :D

 

groetjes Eva

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 11-8-2018 om 23:12 zei fitgirlkim:

Ik ben 5 dagen geleden geopereerd door Jansen, dikke aanrader! Hij heeft 355 cc ergonomix full dual plane geplaatst. Dat terwijl lydia bol mij 320 ergonomix demi aanraadde. Uiteindelijk onwijs blij dat ik toch voor de ergonomix full ben gegaan! Motiva is een heel mooi implantaat. Wellicht wat jonger en minder bekend, maar daarom zeker niet minder! 

Hi Kim,

Ik wil precies het zelfde laten doen bij Faceland maar dan denk ik demi.
Ik ben heel erg benieuwd naar jou voor- en na foto's, zou jij mij ook willen toevoegen?

Hoe gaat het nu?
Thanks! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-9-2018 om 22:23 zei Romyapril:

He! 

 

Wat grappig zeg! 

Misschien kom ik je dan wel tegen! 

 

Ja de laatste tijd twijfel ik ook enorm. 

Ben bang dat het te klein is. 

Maar aan de andere kant is het qua demi het max wat ik kan krijgen...

Houd zelf ook niet echt van die neppe 'ballen'. 

 

Dr. Oostveen zei dat mensen zouden denken hmmm... Is dat nou echt of nep? 

 

Dit is wel het resultaat wat ik wil. 

 

Kan zelf ook haast geen verschillende foto's tussen full of demi vinden. 

 

't is dus een gok, maar denk dat ik 'm neem. 

 

Ben zo bang bekend te staan als diegene met die neptieten, dat ik liever wat breder met minder projectie kies. 

 

Ik denk dat ik dit zelf ook het mooist bij mijn lichaam vind passen, hoezeer ik ook enorme memmen wil xD

 

Groetjes Romy 

Ik heb 380 cc demi ergonomix. Ik ben nog maar 1 week p.o. dus kan nog niet echt veel zeggen over het resultaat. Ik ben er in ieder geval heel erg blij mee, en ben ook blij dat ik advies van Lydia ter harte heb genomen want ook ik twijfelde enorme tussen 2 maten en heb uiteindelijk toch gekozen voor demi i.p.v. full.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Yvonne1977:

Ik heb 380 cc demi ergonomix. Ik ben nog maar 1 week p.o. dus kan nog niet echt veel zeggen over het resultaat. Ik ben er in ieder geval heel erg blij mee, en ben ook blij dat ik advies van Lydia ter harte heb genomen want ook ik twijfelde enorme tussen 2 maten en heb uiteindelijk toch gekozen voor demi i.p.v. full.

Hallo ik was even aan het meelezen, ik ben ook geswitcht van full naar demi, vind het resultaat natuurlijker en idd erg moeilijk om foto’s te vinden die vergelijkbaar zijn....maar heb hier een goed gevoel over!!! En 4 cm projectie is echt genoeg voor mij! Hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jenny1981:

Hallo ik was even aan het meelezen, ik ben ook geswitcht van full naar demi, vind het resultaat natuurlijker en idd erg moeilijk om foto’s te vinden die vergelijkbaar zijn....maar heb hier een goed gevoel over!!! En 4 cm projectie is echt genoeg voor mij! Hahaha

Ja je moet je gevoel volgen. Ik had eerst voor full gekozen omdat ik iedere keer op het forum las, bij twijfel de grootste maat kiezen. Maar uiteindelijk toch de demi, mijn gevoel neigde uiteindelijk daar naartoe. Nu staat het nog redelijk bol omdat ze moeten zakken. Maar ik ben gewoon heel erg blij met het resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast Evelientje pientje

Ahhh het is eindelijk zover!! :D

behoorlijk zenuwachtig.. maar dat hoort erbij, heel veel succes vandaag!

ik ben aan de beurt om half 2 vandaag. :tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.