Ga naar inhoud

Emely : 30 juli 2018 : Dr. Oostveen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

@fitgirlkim Oh wat goed om te horen. Heb je foto gezien (met bralette). Ze zijn prachtig! Ik ben blij voor je. Ik volg je nu ook! 

 

Ja met mij gaat het goed! Ze worden met de dag mooier! Zal binnenkort kijken of ik een foto’tje kan plaatsen met bh (ik heb er nog geen, hihi). Alleen 2 post operative bh’s en één sport bh. Ik heb een mooi 80 D-cup. Heel erg blij mee! 

 

Jij nog succes met het verdere herstel! Komt allemaal goed en word steeds mooier! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Emely:

@fitgirlkim Oh wat goed om te horen. Heb je foto gezien (met bralette). Ze zijn prachtig! Ik ben blij voor je. Ik volg je nu ook! 

 

Ja met mij gaat het goed! Ze worden met de dag mooier! Zal binnenkort kijken of ik een foto’tje kan plaatsen met bh (ik heb er nog geen, hihi). Alleen 2 post operative bh’s en één sport bh. Ik heb een mooi 80 D-cup. Heel erg blij mee! 

 

Jij nog succes met het verdere herstel! Komt allemaal goed en word steeds mooier! 

Hey @Emely, wat fijn dat het bij jou ook zo goed gaat. Als ik de verhalen van jou en @fitgirlkim lees heb ik iets minder angst.

Ik vind het resultaat heel erg mooi geworden, ben benieuwd naar jou foto's. Ik heb ook definitieve keuze doorgegeven, de ergonomix 450 cc full.

Mooie cup maat ook, ik ben benieuwd waar ik op uit zal komen. Nou nog even.aftellen tot 17 september...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames, 

 

Vandaag precies 2 Weken PO. Maandag 31 juli ben ik geopereerd in Mill (FaceLand) door Lydia Bol. Ik ben voor Motiva Ergonomix 375 cc Full (Dual Plane) gegaan. Het resultaat is prachtig geworden, al zeg ik het zelf! :wub:

 

Het oogt zeer natuurlijk en de littekens zijn al goed aan het genezen. Het tape mocht er vandaag af (hier kun je het resultaat ook een beetje zien). Zal binnenkort nog een andere foto plaatsen. 

 

Hier is de tape er net van af, dus je ziet nog wat roodheid. De huid voelt wel meteen wat gevoeliger aan. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Verder gaat het goed met mij, heb weinig last/pijn gehad. Pijn wil ik het niet noemen meer een trekkend en zwaar gevoel. Een beetje als heftige spierpijn, het is iets eigens, niet omschrijfbaar. De dames die al een bv hebben ondergaan begrijpen wat ik bedoel. ;)

 

Ik ben van een (A)A-Cup naar een 75 D gegaan. Mocht je vragen hebben over mijn herstel of mijn bv beantwoord ik deze met alle liefde. :116:

 

Liefs,

 

Emely

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Emely:

@fitgirlkim @Yvonne1977 Mochten jullie dit willen lezen/bekijken. :116:

Bedankt voor het taggen! Dit wilde ik zeker lezen. Mijne mogen er volgende week af maar mijn zus raadde me aan ze te laten zitten tot ze er vanzelf af vallen. Zodat ik zeker weet dat ze dicht zijn. Hm twijfel twijfel, wil natuurlijk graag de ‘schade’ bekijken. Ziet er zeker netjes uit!! Hoeveel cm zijn die van jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei fitgirlkim:

Bedankt voor het taggen! Dit wilde ik zeker lezen. Mijne mogen er volgende week af maar mijn zus raadde me aan ze te laten zitten tot ze er vanzelf af vallen. Zodat ik zeker weet dat ze dicht zijn. Hm twijfel twijfel, wil natuurlijk graag de ‘schade’ bekijken. Ziet er zeker netjes uit!! Hoeveel cm zijn die van jou?

Graag gedaan! Nee dat steunen niet echt, dat ben je na twee weken al gewend zeg maar) het is meer dat de huid even gevoelig is (omdat er geen plakkertje meer voor zit). Het is goed om een wond te laten luchten. Deskundigen zeggen niet voor niets dat het er na twee weken po af mag. De wond zit dan al dicht. De insisie is ong. 3 tot 4 cm geloof ik. Heb het niet opgemeten maar dat zei PC Lydia Bol toen tegen mij (voorafgaand). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Emely:

@fitgirlkim @Yvonne1977 Mochten jullie dit willen lezen/bekijken. :116:

Ohhh wauw @Emely wat ziet dat er netjes uit. Echt heel mooi genezen zeg. Wanneer mag je beginnen met smeren van Bio oil oid. Nou het is in ieder geval nu al een heel mooi resultaat.

Over 4 weken terug naar je pc of is dat bij de consulente?

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Michelle05:

Wauw wat zien de littekens er netjes uit!! Voel je nu de pleisters eraf zijn dat er meer spanning op staat?

 

Dalen de borstsn bij jou gelijk tijdig in? 

Mijn rechterborst blijft wat eigenwijs nog steken haha

Dankjewel! Ja vind ik ook. Nee, geen spanning. Wanneer de plakkers na twee weken po er af mogen ben je dat al gewend. Dan steunt het niet zo (pijnlijk) meer op het litteken (ik weet wat je bedoeld). Alleen de huid is even gevoeliger omdat er niets meer voor zit. Maar dat wend snel, heb het er vanochtend afgehaald, ben toen gaan douchen zodat het mooi steriel en schoon is (alleen straaltje water langs laten lopem, kort afspoelen is voldoende). Ik heb er nu al geen last meer van. Na het douchen even afdeppen met een schone handoek (voorzichtig). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Emely:

Graag gedaan! Nee dat steunen niet echt, dat ben je na twee weken al gewend zeg maar) het is meer dat de huid even gevoelig is (omdat er geen plakkertje meer voor zit). Het is goed om een wond te laten luchten. Deskundigen zeggen niet voor niets dat het er na twee weken po af mag. De wond zit dan al dicht. De insisie is ong. 3 tot 4 cm geloof ik. Heb het niet opgemeten maar dat zei PC Lydia Bol toen tegen mij (voorafgaand). 

Oh goed dat je dat zegt, mijn zus is verpleegkundige dus ik dacht die zal het wel weten. Maar wat jij zegt klinkt ook heel erg lohisch en vanzelfsprekend. Gingen ze er een beetje makkelijk af?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Yvonne1977:

Ohhh wauw @Emely wat ziet dat er netjes uit. Echt heel mooi genezen zeg. Wanneer mag je beginnen met smeren van Bio oil oid. Nou het is in ieder geval nu al een heel mooi resultaat.

Over 4 weken terug naar je pc of is dat bij de consulente?

 

Liefs

Thankss! Ik heb geen idee, mijn moeder zei dat het beter is om de wond nog even te laten luchten voordat je er wat op smeert. Ik laat de wond dus nog even goed drogen. 

 

Inderdaad, over 4 weken weer een afspraak met de PC! Deze moet ik overigens nog zelf inplannen.

 

Voor jou ook, hoogwaarschijnlijk moet je dit zelf doen terzijnder tijd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei fitgirlkim:

Oh goed dat je dat zegt, mijn zus is verpleegkundige dus ik dacht die zal het wel weten. Maar wat jij zegt klinkt ook heel erg lohisch en vanzelfsprekend. Gingen ze er een beetje makkelijk af?

Ja! Tot mijn verbazing wel! Ging goed, niet pijnlijk ofz. Gewoon even voorzichtig een randje vastpakken en dan voorzichtig er af halen (met schone handen). 

 

Ja er komt natuurlijk wel baterie vorming bij zo’n wond. Ik zou het er af halen na 2 weken, dan word het onder de douche weer schoon. Denk niet dat het er af valt, is redelijk sterk tape. Er zat ook een donker (oud) bloed in. Dat was van vlak na de operatie, anders zit dat heel lang tegen de wond aan. Die kun je beter steriel en schoon houden. Dan kan het ademen en beter genezen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw netjes hoor! Bij mij was het inderdaad ook al mooi dicht 

Vond het heerlijk die pleisters er af 

 

 

15 minuten geleden zei Michelle05:

Wauw wat zien de littekens er netjes uit!! Voel je nu de pleisters eraf zijn dat er meer spanning op staat?

 

Dalen de borstsn bij jou gelijk tijdig in? 

Mijn rechterborst blijft wat eigenwijs nog steken haha

Mijn linker is ook eigenwijs...

Rechts hangt al iets, links is nog gewoon echt helling aan de onderkant 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei fitgirlkim:

En heb jij ook van die glimmende borsten? Ik vind het echt niet mooi haha daardoor lijkt het zo nep. Schijnt dus door het vocht te komen en het feit dat de huid zo strak staat

Jaaa! En ook last van hele kleine puistjes door de vette huid. Komt doordat je huid  uitgerekt word en dan blijft de huid soepel. Is niet erg, hoef je niks aan te doen, je lichaam maakt meer talg aan. Dat is juist goed. Ik douche 1 x per dag, als het heel erg warm is (zoals laatst) soms 2 x per dag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Joanne1987:

Wauw netjes hoor! Bij mij was het inderdaad ook al mooi dicht 

Vond het heerlijk die pleisters er af 

 

 

Mijn linker is ook eigenwijs...

Rechts hangt al iets, links is nog gewoon echt helling aan de onderkant 

 

Haha ja precies een helling ja, maar als mn rechter net zo mooi wordt als mijn linker ben ik helemaal gelukkig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Emely:

Jaaa! En ook last van hele kleine puistjes door de vette huid. Komt doordat je huid  uitgerekt word en dan blijft de huid soepel. Is niet erg, hoef je niks aan te doen, je lichaam maakt meer talg aan. Dat is juist goed. Ik douche 1 x per dag, als het heel erg warm is (zoals laatst) soms 2 x per dag. 

Wow echt!??? Dat je dat durft!! Ik douche letterlijk 1 keer in de week supersnel :152:. Ik durf het gewoon niet aan met die littekens en daarbij vind ik het zelf heel vervelend voelen zonder sportbh. Vochtige washandjes zijn mijn redding haha

 

en dat van die huid ja ik weet dat het niet kwaad kan hoor. Ik blijf gewoon veel drinken maar hoop dat het snel wegtrekt. Ik heb ook 2 kleine mini bloeduitstortingen. Gek is het natuurlijk niet want er is best wat gebeurd daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Michelle05:

Ik ben vandaag een week po dus dan moet ik nog even geduld hebben hihi. 

 

Aah kijk, hoe is het herstel tot nu toe verlopen? Goed? Gaat heel snel hoor! Voor je het weet ben je al weer 2 weken po. Was blij mij ook zo! Twee weken is wel echt zo’n mijlpaal, dan heb je ook al veel minder last

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei fitgirlkim:

Wow echt!??? Dat je dat durft!! Ik douche letterlijk 1 keer in de week supersnel :152:. Ik durf het gewoon niet aan met die littekens en daarbij vind ik het zelf heel vervelend voelen zonder sportbh. Vochtige washandjes zijn mijn redding haha

 

en dat van die huid ja ik weet dat het niet kwaad kan hoor. Ik blijf gewoon veel drinken maar hoop dat het snel wegtrekt. Ik heb ook 2 kleine mini bloeduitstortingen. Gek is het natuurlijk niet want er is best wat gebeurd daar.

Hahaha oh ja echt? Haha, ach je moet doen wat je fijn vind. Ik was in het begin ook voorzichtig en een beetje bang. Dan is het nog niet fijn om de po-bh uit te doen, inderdaad! Snap ik. Komt vanzelf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Emely:

Aah kijk, hoe is het herstel tot nu toe verlopen? Goed? Gaat heel snel hoor! Voor je het weet ben je al weer 2 weken po. Was blij mij ook zo! Twee weken is wel echt zo’n mijlpaal, dan heb je ook al veel minder last

Ja wow mijn eerste week ging al snel voor mij dus laat die tweede week maar komen hihi. 

Mijn herstel gaat verder redelijk goed. Ik merk dat ik steeds meer bewegingen weer kan maken. Vandaag zowaar weer een tshirt aangetrokken. Het duurde even maar dan heb je ook wat hihi. 

Hiervoor droeg ik alleen hempjes waar ik zo in kon stappen en dan omhoog trok.

Verder in de ochtend wat moeite om uit bed te komen maar zodra de pcm begint te werken en ik in beweging ben gaat het wel weer.

 

Hoe is het herstel bij jou verder? Nog ergens last van of bepaalde  pijntjes? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Michelle05:

Ja wow mijn eerste week ging al snel voor mij dus laat die tweede week maar komen hihi. 

Mijn herstel gaat verder redelijk goed. Ik merk dat ik steeds meer bewegingen weer kan maken. Vandaag zowaar weer een tshirt aangetrokken. Het duurde even maar dan heb je ook wat hihi. 

Hiervoor droeg ik alleen hempjes waar ik zo in kon stappen en dan omhoog trok.

Verder in de ochtend wat moeite om uit bed te komen maar zodra de pcm begint te werken en ik in beweging ben gaat het wel weer.

 

Hoe is het herstel bij jou verder? Nog ergens last van of bepaalde  pijntjes? 

 

Ja ik had het eigenlijk precies zo. Ik deed ook vooral makkelijke dingen aan, helmpjes, blouses etc. Ik heb nog best veel dingen ondernomen ook. Uitstapjes gemaakt met mijn vriend. Hij heeft ook vakantie en hij heeft constant voor mij gezorgd, echt heel lief! :wub:

 

Verder heb ik tot nu toe een voorspoedig herstel gehad. Had het niet beter kunnen wensen, weinig pijntjes. Af en toe bij een onverwachtse beweging, of wanneer je de borstspier perongeluk aanspant. Maar so far so good! :tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Emely

 

hoi hoi, ik heb je laatste topic samengevoegd met dit topic, alle updates kun je in dit topic zetten, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

Hé, 

dankjewel! Prima, ik snap nog niet alles Hihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.