Ga naar inhoud

Emely : 30 juli 2018 : Dr. Oostveen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

@Mom1980

 

Dankjewel! Jij ook proficiat dan!

 

Ik slaap met 2 kussens half zittend half liggend inderdaad. 

Schuin slapen kan ik idd wel proberen, want mijn schouders doen nu echt pijn door het rug liggen! 

Heb tot vandaag idd 2 paracetamol om de 4 uur en 2x daags de meloxicam, waar ik het idee van heb dat ik daar allergisch voor ben aangezien ik me overal kapot jeuk!! Echt heeeel vervelend. Vanaf morgen ga ik over op de paracetamol en ibuprofen, uit ervaring weet ik dat als je dat samen  slikt het een hele goede werking heeft! En voor de nacht heb ik nu de tramadol, overdag stop ik daar mee aangezien je daar zo duizelig en duf en slaperig van wordt! Al moet ik zeggen dat dat me afgelopen dagen wel goed heeft gedaan, zodat ik rustig in mijn bed bleef liggen. 

Hoe gaat je herstel tot nu toe? Merk je veel verschil met week 1 en week 2? Wanneer kon je weer zelfstandig dingen ondernemen, zoals haren wassen en je eigen brood smeren, ik noem maar iets.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey @MCE, ik heb zelf geen tramadol genomen omdat dit idd een heel zware pijnstiller is. 

De eerste week kon ik eig alleen maar zelf mijn boterham maken, voor de rest niks eig. Vanaf dan ging het stilletjes aan, mee eten maken enz. Haren wassen doe ik nog maar van gisteren.

Maar strijken of poetsen doe ik nu nog steeds niet. 

Je mag ook niets heffen van meer dan 2 kg eh, zeker de eerste 6weken niet.

Stilletjes aan komen we er wel:54:

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mom1980 

Ja tramadol is idd best zwaar! 

Ik heb ze nu alleen nog voor de nacht. Vannacht is dan ook de eerste nacht geweest dat ik weer heerlijk heb kunnen slapen, wel met af en toe wakker worden maar goed. 

Ineens werd ik dus wakker met de armen boven mijn hoofd! Daar schrok ik wel van. Ik dacht.. neee dat mag helemaal niet!

wat ik ook merk is dat mijn rechter borst veel minder pijn doet dan mijn linker. De linker is ook veel meer gezwollen en harder dan de rechter. 

Ik weet dat het er allemaal bij hoort, maar toch zijn het dingetjes waarvan ik denk, hoort dat wel zo? 

Maar goed, zolang ik geen koorts krijg dan zal het wel goed zitten denk ik dan!

 

Groetjes Martina

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei MCE:

@Mom1980 

Ja tramadol is idd best zwaar! 

Ik heb ze nu alleen nog voor de nacht. Vannacht is dan ook de eerste nacht geweest dat ik weer heerlijk heb kunnen slapen, wel met af en toe wakker worden maar goed. 

Ineens werd ik dus wakker met de armen boven mijn hoofd! Daar schrok ik wel van. Ik dacht.. neee dat mag helemaal niet!

wat ik ook merk is dat mijn rechter borst veel minder pijn doet dan mijn linker. De linker is ook veel meer gezwollen en harder dan de rechter. 

Ik weet dat het er allemaal bij hoort, maar toch zijn het dingetjes waarvan ik denk, hoort dat wel zo? 

Maar goed, zolang ik geen koorts krijg dan zal het wel goed zitten denk ik dan!

 

Groetjes Martina

Hey hey

Ik had ook pijn aan mijn linkse borst en rechts niks last eig. Maar mijn linkse borst was wel kleiner dan rechts en de 315cc paste maar juist. 

Is je linkse extreem harder gezwollen dan rechts? Of is het verschil niet zo groot? Iedere borst geneest wel anders, het zijn dan ook 2 aparte operaties eh. Hou de zwelling wel in het oog. 

Maar als je idd geen koorts hebt, moet je niet ongerust zijn. 

Grtjs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.