Ga naar inhoud

Emely : 30 juli 2018 : Dr. Oostveen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Joanne1987:

Wauw netjes hoor! Bij mij was het inderdaad ook al mooi dicht 

Vond het heerlijk die pleisters er af 

 

 

Mijn linker is ook eigenwijs...

Rechts hangt al iets, links is nog gewoon echt helling aan de onderkant 

Ja, vanochtend was het nog een beetje onwennig toen ze er af mochten. Maar ik vind het prima zo! Is weer een stapje verder in het herstel proces! 

 

Ik kan niet wachten tot een ‘normale’ bh aan mag. Flink inkopen doen! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie
13 minuten geleden zei Emely:

Mag je zeer zeker trots op zijn. En ze gaan alleen nog maar mooier worden. En ze zijn best groot ook, als ik jouw borsten zie dan hoop ik niet dat die 450 cc nog heel veel groter gaat worden want dat hoeft voor mij niet. Ik denk als ze nog iets meer gaan "hangen" dat het dan nog mooier gaat worden, maar chapeau hoor!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Emely:

Dag dames, 

 

Vandaag precies 2 Weken PO. Maandag 31 juli ben ik geopereerd in Mill (FaceLand) door Lydia Bol. Ik ben voor Motiva Ergonomix 375 cc Full (Dual Plane) gegaan. Het resultaat is prachtig geworden, al zeg ik het zelf! :wub:

 

Het oogt zeer natuurlijk en de littekens zijn al goed aan het genezen. Het tape mocht er vandaag af (hier kun je het resultaat ook een beetje zien). Zal binnenkort nog een andere foto plaatsen. 

 

Hier is de tape er net van af, dus je ziet nog wat roodheid. De huid voelt wel meteen wat gevoeliger aan. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Verder gaat het goed met mij, heb weinig last/pijn gehad. Pijn wil ik het niet noemen meer een trekkend en zwaar gevoel. Een beetje als heftige spierpijn, het is iets eigens, niet omschrijfbaar. De dames die al een bv hebben ondergaan begrijpen wat ik bedoel. ;)

 

Ik ben van een (A)A-Cup naar een 75 D gegaan. Mocht je vragen hebben over mijn herstel of mijn bv beantwoord ik deze met alle liefde. :116:

 

Liefs,

 

Emely

Hoi Emely,

Het ziet er netjes uit!! :) Ik heb nu ook een A cup en ga ook voor 375 cc motiva ergonomix full en 410 cc motiva corsé dual plane aangezien mijn borstbeen aan de ene kant wat meer (6mm) naar voren ligt. Ik twijfel zo hard over de maat en dat mag ik eigenlijk niet doen want tijdens het passen ben ik twee keer op exact dezelfde maat uitgekomen. Ik heb eerder "bang" voor de reacties uit de omgeving. Ik heb geen zin in die opmerkingen ... . Dit is iets wat ik al 15 jaar wil en nu is het eigenlijk zo ver dus ik mag me niet laten leiden door anderen ... . Ik sta gepland voor 10 oktober aangezien ik 6 maanden moest wachten omdat ik borstvoeding heb gegeven. Spannend!! Maar ik ben er zo klaar voor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opzich niet heel gek dat ze op elkaar lijken bedenk ik me nu. Jij hebt 375 ergonomix full en ik 355 ergonomix full. Allebei zijn we heel smal van boven en nog piepjong. Ik ben heel benieuwd naar het verdere verloop van jouw borsten! Jij loopt echt een weekje voor op mijn proces hihj

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Yvonne1977:

Mag je zeer zeker trots op zijn. En ze gaan alleen nog maar mooier worden. En ze zijn best groot ook, als ik jouw borsten zie dan hoop ik niet dat die 450 cc nog heel veel groter gaat worden want dat hoeft voor mij niet. Ik denk als ze nog iets meer gaan "hangen" dat het dan nog mooier gaat worden, maar chapeau hoor!!!

Dankjewel! Ja, dat denk ik ook. Het is nu nog wat bol, ze moeten nog wat indalen. Het is ten slotte pas 2 weken geleden. Ik vond ze meteen al mooi, ik was zo blij (nog steeds) :wub:

 

Ik denk dat het bij jou lichaam past (450 cc). Bij jou word het dan mooi opgevuld, het scheelt echt maar een aantal mm. Ik heb toen 320 cc (Demi) en 375 cc Full gepast en dat scheelt maar 4 mm. 

 

Niet bang zijn word echt heel mooi & je zult er heel gelukkig mee zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Rosanne87:

Hoi Emely,

Het ziet er netjes uit!! :) Ik heb nu ook een A cup en ga ook voor 375 cc motiva ergonomix full en 410 cc motiva corsé dual plane aangezien mijn borstbeen aan de ene kant wat meer (6mm) naar voren ligt. Ik twijfel zo hard over de maat en dat mag ik eigenlijk niet doen want tijdens het passen ben ik twee keer op exact dezelfde maat uitgekomen. Ik heb eerder "bang" voor de reacties uit de omgeving. Ik heb geen zin in die opmerkingen ... . Dit is iets wat ik al 15 jaar wil en nu is het eigenlijk zo ver dus ik mag me niet laten leiden door anderen ... . Ik sta gepland voor 10 oktober aangezien ik 6 maanden moest wachten omdat ik borstvoeding heb gegeven. Spannend!! Maar ik ben er zo klaar voor! 

Hé Rosanne,

 

Dankjewel! Dat is lief. Ik heb ook lang getwijfeld over de maat. Het is echt niet te groot. Het zal vast heel goed bij je lichaam passen. Wat anderen van vinden is totaal niet belangrijk. Het gaat om wat jij vind, jij wil dit, voor jou! ;)

 

Tegenwoordig worden er dagelijks honderden borstvergrotingen uitgevoerd! Er zijn zo veel dames (ook in jouw omgeving) die een borstvergroting hebben ondergaan. Niémand komt naar je toe om te vragen ‘Heb jij een borstvergroting ondergaan?’ Geloof mij, dat is gênant om te doen toch? Who does that?

 

Komt goed! Alvast heel veel succes gewenst met je operatie. :116:

 

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei fitgirlkim:

Opzich niet heel gek dat ze op elkaar lijken bedenk ik me nu. Jij hebt 375 ergonomix full en ik 355 ergonomix full. Allebei zijn we heel smal van boven en nog piepjong. Ik ben heel benieuwd naar het verdere verloop van jouw borsten! Jij loopt echt een weekje voor op mijn proces hihj

Hahaha, geeft niet! Ik heb inderdaad 375 cc. Dat verschil is met het blote oog bijna niet te zien. Het ligt er natuurlijk ook aan wat je hiervoor zelf had. Dat samen met je prothese, word het resultaat. Als je al een B cup had, je krijgt 375 cc word het natuurlijk groter. Daar dacht ik eerder ook nooit aan, maar daar zit wel wat in!

 

Ja klopt! Leuk dat je mij ook volgt nu. Ik zal je zeker up-to-date houden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Emely:

Dankjewel! Ja, dat denk ik ook. Het is nu nog wat bol, ze moeten nog wat indalen. Het is ten slotte pas 2 weken geleden. Ik vond ze meteen al mooi, ik was zo blij (nog steeds) :wub:

 

Ik denk dat het bij jou lichaam past (450 cc). Bij jou word het dan mooi opgevuld, het scheelt echt maar een aantal mm. Ik heb toen 320 cc (Demi) en 375 cc Full gepast en dat scheelt maar 4 mm. 

 

Niet bang zijn word echt heel mooi & je zult er heel gelukkig mee zijn!

Ja je hebt ook helemaal gelijk, ik ben groot en heb nou niet echt een tenger figuur. Bovendien is de ruimte er omdat ik met mijn borstvoeding een D cup had.

 

Maar jeetje wat zijn ze prachtig, ik kan me voorstellen dat je ze meteen heel mooi vond. Lydia heeft het super mooi gedaan, en wat @fitgirlkim aangeeft, ze lijken op elkaar.

Nou nog 34 dagen, en daarna kan ik ook pronken hoor. Pfff kan me niet voorstellen dat ik dan gewoon borsten krijg. Ik ben van jongs af aan mezelf altijd al aan het vergelijken geweest m.b.t. borsten bij andere dames. En ik kwam iedere keer tot de conclusie dat die van mij altijd kleiner waren/ zijn. Zelfs sommige meisjes van 13/ 14 jaar hebben al meer.... maar er komt een tijd dat ik dan ook echt borsten heb.... ik hoop dat het vergelijkbaar is met jullie borsten, dan mag ik mezelf echt gelukkig prijzen.

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Yvonne1977:

Ja je hebt ook helemaal gelijk, ik ben groot en heb nou niet echt een tenger figuur. Bovendien is de ruimte er omdat ik met mijn borstvoeding een D cup had.

 

Maar jeetje wat zijn ze prachtig, ik kan me voorstellen dat je ze meteen heel mooi vond. Lydia heeft het super mooi gedaan, en wat @fitgirlkim aangeeft, ze lijken op elkaar.

Nou nog 34 dagen, en daarna kan ik ook pronken hoor. Pfff kan me niet voorstellen dat ik dan gewoon borsten krijg. Ik ben van jongs af aan mezelf altijd al aan het vergelijken geweest m.b.t. borsten bij andere dames. En ik kwam iedere keer tot de conclusie dat die van mij altijd kleiner waren/ zijn. Zelfs sommige meisjes van 13/ 14 jaar hebben al meer.... maar er komt een tijd dat ik dan ook echt borsten heb.... ik hoop dat het vergelijkbaar is met jullie borsten, dan mag ik mezelf echt gelukkig prijzen.

 

Xxx

Precies! Ik geef je groot gelijk!

 

Dat is echt lief! Ik herken mijzelf in je verhaal hoor. Gelukkig ben ik nu erg blij met mijn borsten! :wub:

 

(En meestal zijn ze nu wél groter). Stom hè! :11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Yvonne1977:

Ja je hebt ook helemaal gelijk, ik ben groot en heb nou niet echt een tenger figuur. Bovendien is de ruimte er omdat ik met mijn borstvoeding een D cup had.

 

Maar jeetje wat zijn ze prachtig, ik kan me voorstellen dat je ze meteen heel mooi vond. Lydia heeft het super mooi gedaan, en wat @fitgirlkim aangeeft, ze lijken op elkaar.

Nou nog 34 dagen, en daarna kan ik ook pronken hoor. Pfff kan me niet voorstellen dat ik dan gewoon borsten krijg. Ik ben van jongs af aan mezelf altijd al aan het vergelijken geweest m.b.t. borsten bij andere dames. En ik kwam iedere keer tot de conclusie dat die van mij altijd kleiner waren/ zijn. Zelfs sommige meisjes van 13/ 14 jaar hebben al meer.... maar er komt een tijd dat ik dan ook echt borsten heb.... ik hoop dat het vergelijkbaar is met jullie borsten, dan mag ik mezelf echt gelukkig prijzen.

 

Xxx

Dat is lief. Ik weet zeker dat die van jou ook prachtig gaan worden!! Ik heb echt alle vertrouwen in Lydia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Emely! Heb je verslag gelezen en idd veel info! Ikzelf ben ook meer atletisch gebouwd 1m65 en 52kg dus wil zeker niet te groot gaan maar een goede PC zal ook wel advies geven daarover normaal. Ze zien er super uit trouwens!!! Heb je nog last van iets? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-8-2018 om 21:15 zei D182:

Hey Emely! Heb je verslag gelezen en idd veel info! Ikzelf ben ook meer atletisch gebouwd 1m65 en 52kg dus wil zeker niet te groot gaan maar een goede PC zal ook wel advies geven daarover normaal. Ze zien er super uit trouwens!!! Heb je nog last van iets? 

 

 

Dankjewel! Nee vrij weinig. Soms als ik lang loop/bezig ben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-8-2018 om 21:16 zei D182:

Mag ik trouwens vragen waarom dual plane en niet voor de spier?

Dit is aangeraden door de PC Lydia Bol. Ik heb een gespierde bouw & weinig vet (kleine borsten). Het achter de spier plaatsen zorgt voor een natuurlijker effect. Lydia zei tegen mij dat het voor op de langer termijn ook beter is en zij raadde dit aan. 

Ik ben blij dat ik dit heb gedaan. Het ziet er mooi en natuurlijk uit! (niet nep, ballerig). De overgang is mooier (vind ik) van spier naar prothese. 

 

Gezien ik Ergonomix heb is dit denk ik ook mooier om dat er anders een kans bestaat dat je de prothese gaat zien (of plooien gaat zien). Dat wil je niet!

 

Jouw PC kan jou dit het beste adviseren, soms (wanneer je borstvoeding hebt gegeven) of voldoende vet hebt. Raad de PC ook wel eens aan om het er voor te doen. Ervoor plaasten is minder pijnlijk dan erachter (herstel).

 

Hier onder even een voorbeeld van vóór de spier. 

 

Zelf heb ook foto’s op het forum & in dit verslag staan, die je gewoon kunt bekijken. Ik doe elke week een Update. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Kleine up-date 4,5 week PO

 

Littekens zijn mooi aan het helen. Geen last meer ben al weer een weekje aan het werk (vakantie en herstelperiode, 4 weken).

 

De protheses zijn al mooi ingedaald en het ziet er erg mooi & natuurlijk uit! 

 

Ik ervaar geen pijn meer, soms wat spanning tijdens het werk (Personal Trainer/fitness instructrice). Ik mag nog niet zwaar tillen. Dit is met mijn baan soms wat lastig maar het gaat prima zo!

 

6 sept. ga ik naar FL voor de na-controle. Dan ben ik bijna 6 weken PO en mag ik eindelijk mooie setjes aan! Heel erg benieuwd. Ik houd jullie op de hoogte. 

 

@Yvonne1977 @fitgirlkim 

(Tag jullie in het geval je dit zou willen lezen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Emely:

Kleine up-date 4,5 week PO

 

Littekens zijn mooi aan het helen. Geen last meer ben al weer een weekje aan het werk (vakantie en herstelperiode, 4 weken).

 

De protheses zijn al mooi ingedaald en het ziet er erg mooi & natuurlijk uit! 

 

Ik ervaar geen pijn meer, soms wat spanning tijdens het werk (Personal Trainer/fitness instructrice). Ik mag nog niet zwaar tillen. Dit is met mijn baan soms wat lastig maar het gaat prima zo!

 

6 sept. ga ik naar FL voor de na-controle. Dan ben ik bijna 6 weken PO en mag ik eindelijk mooie setjes aan! Heel erg benieuwd. Ik houd jullie op de hoogte. 

 

@Yvonne1977 @fitgirlkim 

(Tag jullie in het geval je dit zou willen lezen)

Ohh super dat alles zo goed gaat. Heb je ook weer nieuwe foto's erop staan?

Ik reageer even kort aangezien ik morgen er vroeg uit moet voor een Viking run. Ik heb mijn maat weer veranderd naar kleiner, 380 demi. Ik werd toch een beetje bang dat de 450 te groot zou gaan worden, en ook met sporten niet lekker gaat zitten.

Ik mag nu niet meer veranderen van Faceland...... pfffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-8-2018 om 23:18 zei Yvonne1977:

Ohh super dat alles zo goed gaat. Heb je ook weer nieuwe foto's erop staan?

Ik reageer even kort aangezien ik morgen er vroeg uit moet voor een Viking run. Ik heb mijn maat weer veranderd naar kleiner, 380 demi. Ik werd toch een beetje bang dat de 450 te groot zou gaan worden, en ook met sporten niet lekker gaat zitten.

Ik mag nu niet meer veranderen van Faceland...... pfffff

Oh, goed dat je een keuze hebt kunnen maken. Je moet doen waar je je goed bij voelt. Vaak is de eerste keuze het beste, zeggen ze toch altijd?

Het word vast en zeke prachtig!

Inderdaad, kan in de weg zitten met sporten. Je moet dan ook geen lomp grote borsten willen (mijn mening). Ik ben zelf ook een sportvrouw (werk ook in de sport) en dat is dan ook niet praktisch. Ik ga binnenkort nog even een foto’tje posten.

 

Wanneer ben je aan de beurt?

 

Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal, wat fijn om jullie berichten te lezen! 

Ik ben namelijk zelf afgelopen dinsdag geopereerd in Mill, door het bauland kliniek zelf, maar wel via Faceland doorgestuurd. 

Dit omdat ik het uiteindelijk vergoed heb gekregen door de verzekering. Had namelijk geen borsten, en voldeed aan alle eisen om het vergoed te krijgen!

Zelf ben ik door Esther Bodde geopereerd, waar ik heel tevreden over ben. 

Waarom ik mezelf zo kan vinden in jou verhaal, Emely, is omdat ik ook de 375 cc full ergonomix heb gekozen. En ben er nu al super tevreden over!

Ik zit natuurlijk nu midden in mijn genezingsproces. 

Op zich gaat het best prima, overdag dan. Maar ‘s nachts is wel echt pijnlijk. Vooral als je een paar uur hetzelfde hebt gelegen. Dan moet mijn partner me echt omhoog helpen, anders kan ik niet omhoog komen. Ook heb ik vandaag extra Tramadol gekregen voor de nacht, want ik ben veel te bang dat ik zonder de tramadol nog meer pijn zal krijgen. 

Ik lig dus sinds dinsdag in bed, een paar keer per dag kom ik er uit om toch een beetje beweging te krijgen, maar toch voel ik me echt machteloos omdat ik 3 kids heb rondlopen! Gelukkig krijg ik wel veel hulp van mijn partner en familieleden. Anders had ik echt niet geweten wat ik had moeten doen hoor. 

Herkennen jullie je er ook in, dat als je te diep inademt je pijn krijgt? 

 

Groetjes Martina

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei MCE:

Hoi allemaal, wat fijn om jullie berichten te lezen! 

Ik ben namelijk zelf afgelopen dinsdag geopereerd in Mill, door het bauland kliniek zelf, maar wel via Faceland doorgestuurd. 

Dit omdat ik het uiteindelijk vergoed heb gekregen door de verzekering. Had namelijk geen borsten, en voldeed aan alle eisen om het vergoed te krijgen!

Zelf ben ik door Esther Bodde geopereerd, waar ik heel tevreden over ben. 

Waarom ik mezelf zo kan vinden in jou verhaal, Emely, is omdat ik ook de 375 cc full ergonomix heb gekozen. En ben er nu al super tevreden over!

Ik zit natuurlijk nu midden in mijn genezingsproces. 

Op zich gaat het best prima, overdag dan. Maar ‘s nachts is wel echt pijnlijk. Vooral als je een paar uur hetzelfde hebt gelegen. Dan moet mijn partner me echt omhoog helpen, anders kan ik niet omhoog komen. Ook heb ik vandaag extra Tramadol gekregen voor de nacht, want ik ben veel te bang dat ik zonder de tramadol nog meer pijn zal krijgen. 

Ik lig dus sinds dinsdag in bed, een paar keer per dag kom ik er uit om toch een beetje beweging te krijgen, maar toch voel ik me echt machteloos omdat ik 3 kids heb rondlopen! Gelukkig krijg ik wel veel hulp van mijn partner en familieleden. Anders had ik echt niet geweten wat ik had moeten doen hoor. 

Herkennen jullie je er ook in, dat als je te diep inademt je pijn krijgt? 

 

Groetjes Martina

Hey hey

proficiat met je nieuwe boobies!

ik heb 2 weken geleden mijn bv gekregen. 

Lig je helemaal plat snachts? Ik heb een deel kussens onder mij liggen zodat ik schuin kan slapen. Dit helpt ook beter tegen de druk.

De eerste week is de pijn het ergst, komt goed. Neem je paracetamol en ibuprofen? Ik nam om de 3,5u paracetamol en brufen 3x per dag. Probeer soms wat rond te stappen of te rusten in de zetel voor tv.

wat ook helpt tegen de pijn is een coldpack een paar keer per dag.

Hopelijk heb je hier wat aan en nog een spoedig herstel gewenst.

grtjs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.