Ga naar inhoud

SLVA : 1 september 2018 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik ben 23 jaar en 6 jaar geleden onderging ik mijn eerste borstvergroting in het ziekenhuis op mijn 17e ( zeer uitzonderlijk)

In mijn geval geheel verantwoord.

ik was nagenoeg plat en ging van nog geen AA cup naar 260 cc anatomisch te vergelijken denk ik met een kleine B ? 

nu 6 jaar later is het dan zover en hoop ik eindelijk het resultaat te krijgen waar ik al jaren over droom. 

Ik ben weliswaar klein en smal maar zou toch liever groter willen. Ik ben 167 en 54 kg met een omtrek van 70

 

ik sta ingepland 31 augustus bij P hupkens waarbij ik een ontzettend fijn consult gehad heb. Hij kwam uit op maximaal 390cc rond.

Maar wat is het moeilijk om een beeld te krijgen wat je voor cupmaat over gaat houden. Want uiteindelijk ga ik weer van de begin situatie geheel plat terug naar 390 cc.

Het gaat hier dus ook om een prothese wissel. Verder heeft hij me geadviseerd Nagar implantaten te nemen ivm mijn lage vetpercentage zou dit een mooier resultaat geven en ik vertrouw dan ook volledig op zijn kundigheid. 

ik ga er in iedergeval op vooruit en zal gewoon geduldig moeten zijn haha. 

 

Ik lees graag mee naar jullie ervaringen met dr hupkens of prothese wisselingen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meis,

 

Toevallig word ik aankomende woensdag ook geholpen door dr Hupkens en ook voor een prothesewissel. Ik heb nu 325cc HP van mentor en ik krijg 520/560cc extra HP van nagar/nagor (weet even niet hoe je het schrijft).  Hij vertelde mij dat deze protheses zeer soepel aanvoelen en het inderdaad een mooier resultaat geeft. Dit voorkomt bultjes/deukjes aan de binnenkant.

 

Spannend he, pfff wat jij zegt.. Je kan er zo moeilijk een beeld bij schetsen hoe het eruit komt te zien. Maar Hupkens gaf mij zodanig een goed gevoel dat ik dacht dit gaat ook echt goed komen, alhoewel ik in mijn achterhoofd nog steeds bang ben dat het niet te groot wordt.:blink:

 

Ah ja... we gaan het woensdag zien. Als je meer wilt weten of foto’s wilt zien moet je me maar berichtje sturen, dan weet je een beetje wat je kan verwachten hihi.

 

xx Moon

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Beste allemaal,

mijn operatie is met 1 dag uitgesteld en dus van 31 augustus naar 1 september verplaatst.

gisteren was het dan zover en het is allemaal goed verlopen ik moest er om 9.30 zijn en om 11.00 was ik aan de beurt.

 

nacht was eigenlijk het meest erg door mijn rug en nek pijn qua pijn goed te doen.

nu 1 dag po en dan beginnen de onzekerheden :wacko:

1 borst is van boven “dikker/voller” dan de andere.. niet enorm maar ik zie het wel.

die borst doet niet meer pijn als de andere ik heb het niet warm en ook niet koud gewoon normaal.. ik ga er maar gewoon vanuit dat het vocht is iemand die hier ook ervaring mee heeft ?

 

bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.