Ga naar inhoud

rtx : 31 oktober 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

22 uur geleden, rtx zei:

Ja het enige wat ik je als tip kan meegeven is blijf echt bij jezelf. Ik denk dat ik me uiteindelijk in het kiezen van een maat te veel heb laten leiden door wat ik hier op het forum heb gelezen. Ik las bijna alleen maar dat meiden ze achteraf te klein vonden en liever wat groter hadden gewild. Plus dat ik maar 1 keer heb gepast (woon 1,5 uur van de kliniek af) en toen zo overweldigd was door alles dat ik eigenlijk vooral heb geluisterd naar de PC. In principe heb ik wel gekregen wat ik wilde, namelijk borsten die in verhouding zouden staan met mijn lichaam, maar achteraf zou ik willen dat ik toch meer op mijn eigen gedachten af was gegaan. Maarja, achteraf heb je altijd makkelijker praten heh ;) Ik raad je in ieder geval aan om je zo min mogelijk te laten beïnvloeden door wat anderen denken en als je echt bang bent voor te groot, om dan misschien voor de veiligheid voor wat kleiner te gaan. 

 

En ja over mn rug, dat had ik inderdaad ook gehoopt. Mijn lichaam is wel gevoelig voor stress en spanning, dus misschien maakt de spanning voor mijn reis het juist erger. Nu maar hopen dat het minder wordt als ik eenmaal daar ben :) 

Wat heb je dit goed verwoord. Heel mooi geschreven. 

Blijf bij jezelf! Je kan het toch niet vergelijken met iemand anders, want iedereen is anders. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, rtx zei:

 

Hhaahah ik vind de beschrijving kronkel echt heel grappig. Ik heb daar zelf ook wel even aan gedacht hoor! Het is toch een operatie onder narcose. Maar realiseer je dat het eigenlijk altijd goed gaat, er dat, zolang jij geen enge ziektes hebt, er eigenlijk geen reden is waarom het bij jou ineens fout zou gaan. Misschien kan je het voor je operatie wel even aangeven bij de chirurg/anesthesist, zodat ze je wat gerust kunnen stellen. Want het komt helemaal goed en over een tijdje heb je prachtige borsten!!!

 

Hahaha nee mijne vielen inderdaad mee aan het begin, vergeleken met die van sommige meiden hier. Dankjewel voor je compliment! 

Nee dat is ook zo. Ga er niet te veel over proberen te stressen, en inderdaad goede tip om het even kenbaar te maken bij de anesthesist, ik ben vast niet de enige die dat soort dingen denkt haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een hele mooie reis gewenst!  En hopelijk ga je wennen aan je nieuwe boobs! Je kunt idd niet verwachten dat je na 6 weken al helemaal gewend bent van de overgang van "niks" naar boobies. Geef het de tijd en ga vooral ontzettend  genieten van je reis en je niet druk maken over het formaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Lieve allemaal,

Even een update. Inmiddels is het een half jaar geleden dat ik ben geopereerd en hoe hard ik het ook heb geprobeerd, ik kan echt niet aan mijn borsten wennen. Na heel veel nadenken, twijfelen en verdriet heb ik uiteindelijk besloten om voor een wissel te gaan. Vandaag heb ik te horen gekregen dat deze op 4 juni aanstaande (over 2 weken dus al) kan plaatsvinden. Aan de ene kant ben ik heel erg blij, omdat ik mijn borsten momenteel echt te groot vind en het bijna net zo erg vind om in de spiegel te kijken als voorafgaand aan de operatie. Aan de andere kant ben ik bang. Bang dat ik ze achteraf alsnog te groot vind, bang dat er dit keer complicaties optreden, bang dat ze minder mooi worden, bang voor weer 6 weken niks mogen en die stomme bh en borstband aan moeten... 

 

Bij mijn consult gaf dr. Straten het advies om te wisselen naar 240cc moderate plus profile xtra gel implantaten, die 0,9cm smaller zijn en 1,2cm minder projectie hebben. Ik vind het heeeel lastig om in te schatten wat dat voor verschil gaat maken en of ik het verschil voldoende ga vinden. Hij raadde mij aan niet kleiner te gaan omdat de implantaten dan te smal worden voor mijn lichaam en niet voor een low profile te gaan omdat die eigenlijk alleen gebruikt worden voor opvullen bij lifts (en dus niet ter vergroting). Uiteraard wil ik hem vertrouwen, maar dat heb ik al een keer gedaan en nu ben ik zwaar ongelukkig met het resultaat.. Als iemand dus tips heeft, een manier heeft om in te schatten hoeveel kleiner het gaat worden, nog andere suggesties heeft, anythinggggg, dan hoor ik het heel graag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje @rtx wat naar dat je niet gelukkig bent.  De laatste foto's die ik van jou geen gezien vond ik echt prachtig en ik hoopte dat de mijne zo mooi als die van jou zouden worden. Maar aan wat ik er van vind heb je helemaal niks.  Het blijft verschrikkelijk moeilijk om in te schatten hoe het wordt. Ik heb dan  ook geen wijze woorden maar wil je wel sterkte, wijsheid en geluk wensen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff..je hele verhaal van begin af aan door gelezen.

Ik word 12 juni door dr Straten geholpen en krijg 390 CC en misschien 440 CC in de rechterborst. 

Vervelend dat je niet tevreden bent. 

Zou ik in je mapje mogen kijken. 

Want begin nu ook enigzins te twijfelen, wat ik hoopte niet te zou gaan doen. Wil nl ook echt geen last van mijn rug krijgen of het idee hebben dat ze veel te groot zijn...

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi 

wat erg dat je er zo ongelukkig bij voelt!

ben paar weken na jou geopereerd door dr straten, hij adviseerde 400 dat ik het kon hebben ik vond het zelf te groot, erna was de twijfel 375 of 350cc heb Frans laten beslissen bij de operatie welke hij deed.

Heb de 350cc gekregen en ik kom uit op een 75D-70E ze zien eruit als een volle C cup op het oog.

Soms denk ik wel dat ik ze groter had gewild ma qua hoe ze zijn geworden ben ik erg tevreden! Je mag me altijd een pb sturen voor een foto.

Wat hij je nu aanraadt qua wissel kan ik je helaas niet bij helpen maar ik zou het ook niet weten, moet je wel alles zelf bekostigen?

 

sterkte alvast.

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hi meiden,

Ik ben eigenlijk niet meer actief op het forum, maar voor degenen die dit lezen wil ik toch even een afsluitende update geven.

Zoals ik de vorige keer schreef ben ik vanwege mijn enorme ontevredenheid/teleurstelling terug gegaan naar dokter Straten. 

 

Op 4 juni ben ik voor de tweede keer geopereerd en dit keer zijn de 225cc moderate plus profile extra van mentor geplaatst. Het herstel verliep erg voorspoedig, ik had eigenlijk alleen last van de wondjes en verder helemaal geen pijn. Nu, bijna 2 maanden na mijn tweede operatie ben ik eindelijk heel gelukkig met mijn borsten. Dit keer is het precies geworden zoals ik van te voren voor ogen had, het formaat past super goed bij mijn lichaam, ze zijn absoluut niet meer zo bol als eerst, ik heb er minder last van, ze voelen natuurlijker en ik voel me er gewoon helemaal prettig bij. 

 

De reden waarom ik dit op het forum zet is om duidelijk te maken dat groter niet altijd beter is. Ik heb zelf te vaak gelezen dat ik het beste voor het zo groot mogelijke kon gaan omdat ik anders achteraf spijt zou hebben, maar bij mij was het tegendeel waar!! Ik werd diep ongelukkig van mijn grote borsten (die niet eens echt mega waren) en ben nu zooooveel happyer met 125cc minder per borst. 

Blijf bij de keuze van het aantal cc's dus heel erg bij jezelf, bij wat jij mooi vindt en bij wat jij denkt dat goed bij jouw lichaam past. We zijn tenslotte allemaal verschillend en iedereen vindt iets anders mooi. Veel meiden zouden mijn borsten (maat 70C/D) nu te klein vinden, maar ik zou ze geen millimeter groter willen dan dit.

 

Ik zal binnenkort nog een nieuwe foto toevoegen aan mijn album, zodat er een vooraf foto, een foto na de 1e operatie en een foto na de 2e operatie in staan. Ook maak ik hem dan openbaar, zodat hopelijk heel veel meiden kunnen leren van mijn foute/verkeerde inschatting en keuze en zodat duidelijk wordt dat kleine implantaten je ook heel gelukkig kunnen maken.

 

Liefs,

Rtx

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, rtx zei:

Hi meiden,

Ik ben eigenlijk niet meer actief op het forum, maar voor degenen die dit lezen wil ik toch even een afsluitende update geven.

Zoals ik de vorige keer schreef ben ik vanwege mijn enorme ontevredenheid/teleurstelling terug gegaan naar dokter Straten. 

 

Op 4 juni ben ik voor de tweede keer geopereerd en dit keer zijn de 225cc moderate plus profile extra van mentor geplaatst. Het herstel verliep erg voorspoedig, ik had eigenlijk alleen last van de wondjes en verder helemaal geen pijn. Nu, bijna 2 maanden na mijn tweede operatie ben ik eindelijk heel gelukkig met mijn borsten. Dit keer is het precies geworden zoals ik van te voren voor ogen had, het formaat past super goed bij mijn lichaam, ze zijn absoluut niet meer zo bol als eerst, ik heb er minder last van, ze voelen natuurlijker en ik voel me er gewoon helemaal prettig bij. 

 

De reden waarom ik dit op het forum zet is om duidelijk te maken dat groter niet altijd beter is. Ik heb zelf te vaak gelezen dat ik het beste voor het zo groot mogelijke kon gaan omdat ik anders achteraf spijt zou hebben, maar bij mij was het tegendeel waar!! Ik werd diep ongelukkig van mijn grote borsten (die niet eens echt mega waren) en ben nu zooooveel happyer met 125cc minder per borst. 

Blijf bij de keuze van het aantal cc's dus heel erg bij jezelf, bij wat jij mooi vindt en bij wat jij denkt dat goed bij jouw lichaam past. We zijn tenslotte allemaal verschillend en iedereen vindt iets anders mooi. Veel meiden zouden mijn borsten (maat 70C/D) nu te klein vinden, maar ik zou ze geen millimeter groter willen dan dit.

 

Ik zal binnenkort nog een nieuwe foto toevoegen aan mijn album, zodat er een vooraf foto, een foto na de 1e operatie en een foto na de 2e operatie in staan. Ook maak ik hem dan openbaar, zodat hopelijk heel veel meiden kunnen leren van mijn foute/verkeerde inschatting en keuze en zodat duidelijk wordt dat kleine implantaten je ook heel gelukkig kunnen maken.

 

Liefs,

Rtx

 

Wat fijn om te lezen dat je zo goed voelt na je 2e operatie! 

Met minder CC en dan gewoon volledig gelukkig. 

Je bent op dezelfde dag geholpen als dat ik ben, moet je dan toch gezien hebben...

Ik werd nl als 2e geholpen, maar ging als laatste weg. Was behoorlijk ziek van de narcose. Iedereen die ik zag komen, kwam er heel goed uit. 

Ik ben wel heel blij met mijn borsten. Ze passen goed bij mijn lichaam. 

Ben benieuwd naar je foto's vooraf en nu. Mag ik in je mapje kijken? 

X Patries 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi rtx,

 

In mijn oriënterende fase had ik jouw verhaal al gelezen. Als bij één van de weinige had jij ook de angsten voor de narcose. Dat is me bij gebleven☺️.

Wat fijn dat je nu zo blij en gelukkig bent!!!

 

Ik ben inmiddels ook geopereerd door dr. van Straten. Hij adviseerde mij de mentor X tra 340 of 365cc. Ik heb hem laten kiezen, want ik vond het zo moeilijk. 

340 gekregen, ik ben er heeeeel blij mee, maar achteraf had 365 ook gepast. Want ik kom nu uit op een 75C.  Sommige hebben minder cc en toch een grotere bh maat..

 

Het is blijkbaar zo verschillend bij iedereen; vorm van het lichaam, huid, borstbreedte etc. 

Ik wilde al weleens aan @best_boobie vragen hoe het nu zit met de maten.

(wilde ik eigenlijk in m’n eigen topic doen, maar nu ben ik al aan het typen?)

 

Ik neem mezelf als voorbeeld met een borstbreedte van 12 cm. Dan kan er max 350/375 in? (Afhankelijk vd prothese)

Hoe kunnen sommige dames (met een vergelijkbare borstbreedte) dan prothesen krijgen van 500-1000 cc?

Of is dit een vraag voor de chirurg☺️

Soms snap ik het even niet en in m’n hoofd wil ik graag overal een verklaring voor?.

 

Het belangrijkste is natuurlijk dat we er allemaal gelukkig mee zijn?, ongeacht de maat en het aantal cc... maar wat is het een zoektocht soms.

 

Liefs Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, nkm zei:

Hoi rtx,

 

In mijn oriënterende fase had ik jouw verhaal al gelezen. Als bij één van de weinige had jij ook de angsten voor de narcose. Dat is me bij gebleven☺️.

Wat fijn dat je nu zo blij en gelukkig bent!!!

 

Ik ben inmiddels ook geopereerd door dr. van Straten. Hij adviseerde mij de mentor X tra 340 of 365cc. Ik heb hem laten kiezen, want ik vond het zo moeilijk. 

340 gekregen, ik ben er heeeeel blij mee, maar achteraf had 365 ook gepast. Want ik kom nu uit op een 75C.  Sommige hebben minder cc en toch een grotere bh maat..

 

Het is blijkbaar zo verschillend bij iedereen; vorm van het lichaam, huid, borstbreedte etc. 

Ik wilde al weleens aan @best_boobie vragen hoe het nu zit met de maten.

(wilde ik eigenlijk in m’n eigen topic doen, maar nu ben ik al aan het typen?)

 

Ik neem mezelf als voorbeeld met een borstbreedte van 12 cm. Dan kan er max 350/375 in? (Afhankelijk vd prothese)

Hoe kunnen sommige dames (met een vergelijkbare borstbreedte) dan prothesen krijgen van 500-1000 cc?

Of is dit een vraag voor de chirurg☺️

Soms snap ik het even niet en in m’n hoofd wil ik graag overal een verklaring voor?.

 

Het belangrijkste is natuurlijk dat we er allemaal gelukkig mee zijn?, ongeacht de maat en het aantal cc... maar wat is het een zoektocht soms.

 

Liefs Xx 

Het belangrijkste hierin is de werkwijze van de pc. De ene houdt als marge de breedte van de borst aan, de ander gaat daar 1,5 tot 2 cm onder zitten en weer een andere pc plaatst tot ongeveer 1 cm breder. 

Als de techniek goed is, hoeft dat geen proble te geven. 

Een en ander is natuurlijk ook nog afhankelijk van huiddikte en rekbaarheid van de huid. 

 

Maar neemt niet weg dat er gewoon pc’s zijn die meer kunnen plaatsen dan de meeste pc’s verantwoord vinden :)

 

Hoe lang geleden ben je nu geopereerd? Kan me namelijk niet voorstellen dat jouw maat een 75c is....

Doe dit anders ff in pb, dan staat het niet in het topic van iemand anders :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 7/30/2019 at 3:20 PM, rtx said:

Hi meiden,

Ik ben eigenlijk niet meer actief op het forum, maar voor degenen die dit lezen wil ik toch even een afsluitende update geven.

Zoals ik de vorige keer schreef ben ik vanwege mijn enorme ontevredenheid/teleurstelling terug gegaan naar dokter Straten. 

 

Op 4 juni ben ik voor de tweede keer geopereerd en dit keer zijn de 225cc moderate plus profile extra van mentor geplaatst. Het herstel verliep erg voorspoedig, ik had eigenlijk alleen last van de wondjes en verder helemaal geen pijn. Nu, bijna 2 maanden na mijn tweede operatie ben ik eindelijk heel gelukkig met mijn borsten. Dit keer is het precies geworden zoals ik van te voren voor ogen had, het formaat past super goed bij mijn lichaam, ze zijn absoluut niet meer zo bol als eerst, ik heb er minder last van, ze voelen natuurlijker en ik voel me er gewoon helemaal prettig bij. 

 

De reden waarom ik dit op het forum zet is om duidelijk te maken dat groter niet altijd beter is. Ik heb zelf te vaak gelezen dat ik het beste voor het zo groot mogelijke kon gaan omdat ik anders achteraf spijt zou hebben, maar bij mij was het tegendeel waar!! Ik werd diep ongelukkig van mijn grote borsten (die niet eens echt mega waren) en ben nu zooooveel happyer met 125cc minder per borst. 

Blijf bij de keuze van het aantal cc's dus heel erg bij jezelf, bij wat jij mooi vindt en bij wat jij denkt dat goed bij jouw lichaam past. We zijn tenslotte allemaal verschillend en iedereen vindt iets anders mooi. Veel meiden zouden mijn borsten (maat 70C/D) nu te klein vinden, maar ik zou ze geen millimeter groter willen dan dit.

 

Ik zal binnenkort nog een nieuwe foto toevoegen aan mijn album, zodat er een vooraf foto, een foto na de 1e operatie en een foto na de 2e operatie in staan. Ook maak ik hem dan openbaar, zodat hopelijk heel veel meiden kunnen leren van mijn foute/verkeerde inschatting en keuze en zodat duidelijk wordt dat kleine implantaten je ook heel gelukkig kunnen maken.

 

Liefs,

Rtx

 

Hey Rtx, 

 

Wij zijn destijds bijna tegelijk geopereerd, en ik vond het erg vervelend om te lezen dat je zo ontevreden was met de resultaten. Super fijn dat je nu eindelijk wel echt tevreden bent!! :D En ik denk ook heel goed voor veel meiden om te realiseren dat groter niet altijd beter is! Ik ben stiekem heel benieuwd naar je nieuwe resultaten (a) 

 

En hoe was je reis? Ik weet nog dat je het super spannend vond! Waar ben je allemaal geweest? 

 

Liefes, 

Marg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.