Ga naar inhoud

rtx : 31 oktober 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

32 minuten geleden, rtx zei:

@Liss27 ik ga je toevoegen! Ik moet zelf ook nog heel erg wennen haha. In kleding ben ik al helemaal happy, naakt is nog erg wennen. Mocht jij een album maken, wil je mij dan ook toevoegen? 

Thankx!

Jaa uiteraard.. ben nog wat onzeker en ik moet nog uitvinden hoe ik foto's erop kan zetten:blink:

Ziet er mooi uit hoor, mooie vorm ook!:33:

Gaat alles goed? Kun je al meer zelf zoals douche en aankleden autorijden etc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Liss27 zei:

Thankx!

Jaa uiteraard.. ben nog wat onzeker en ik moet nog uitvinden hoe ik foto's erop kan zetten:blink:

Ziet er mooi uit hoor, mooie vorm ook!:33:

Gaat alles goed? Kun je al meer zelf zoals douche en aankleden autorijden etc?

 

Ja geen probleem, je moet het pas toen als je je er zelf prettig bij voelt! Rechtsboven zie je "+ nieuw item" en als je dan op galerij afbeelding klikt is het best makkelijk, maar in je welkomstbericht staat ook een uitleg.

 

Gaat bij mij steeds beter! Zelf douchen en aankleden lukt inmiddels, eten maken lukt ook (alhoewel ik tot nu toe nog niet zelf heb hoeven koken) en eigenlijk red ik me inmiddels weer prima. Autorijden heb ik nog niet gedaan, dat mag vanaf woensdag weer! Ik denk alleen dat ik het voorlopig nog niet ga doen, ik ben een typische student die eigenlijk alles op de fiets doet haha. Daar ga ik vanaf woensdag (2 weken PO) ook weer mee proberen te beginnen. 

 

Hoe voel jij je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, rtx zei:

 

Ja geen probleem, je moet het pas toen als je je er zelf prettig bij voelt! Rechtsboven zie je "+ nieuw item" en als je dan op galerij afbeelding klikt is het best makkelijk, maar in je welkomstbericht staat ook een uitleg.

 

Gaat bij mij steeds beter! Zelf douchen en aankleden lukt inmiddels, eten maken lukt ook (alhoewel ik tot nu toe nog niet zelf heb hoeven koken) en eigenlijk red ik me inmiddels weer prima. Autorijden heb ik nog niet gedaan, dat mag vanaf woensdag weer! Ik denk alleen dat ik het voorlopig nog niet ga doen, ik ben een typische student die eigenlijk alles op de fiets doet haha. Daar ga ik vanaf woensdag (2 weken PO) ook weer mee proberen te beginnen. 

 

Hoe voel jij je?

Aah wat fijn dat je jezelf al zo goed kunt redden!

Ik vind dat hulpbehoevende ook maar niets hahaha :4:

Ik ga strakjes eens kijken of het me lukt om een foto te uploaden. Foto is wel wat onduidelijk maarja ik wilde niet te lang de bh uit laten, bang dat mijn prothesen eruit zouden vallen :45:

Ik heb nog altijd erge steken met bewegenen.. ademen is iets minder pijnlijk gelukkig. En slapen vind ik echt niet fijn ben.. was een echte buikslaper helaas :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@rtx wat fijn dat het allemaal al zo goed gaat! En ziet het er op de foto al prachtig uit, heel mooi. 

Dat wordt shoppen!!! En op naar een mooie zomer in een mooi gevulde bikini.

 

Ik ben 19 devember aan de beurt hopen dat het bij mij ook zo goed verloopt, want dat is toch wel mijn grootste angst.

 

ps ik heb het hele bedrag al overgemaakt, bang dat ik het zou vergeten.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@rtx zat even je verslagen te lezen. Gaat het goed met je? En ben je blij met de keuze van het aantal cc? Ik ben zelf 1m74 en 52 kg. Dus wel wat kleiner dan dat jij bent, maar denk qua bouw redelijk hetzelfde. Ik ga 19 november voor 295cc. Dat is het grootste wat mooi zou zijn bij mij, maar twijfel ook nog regelmatig of dit niet te is voor mij. De arts zei dat het heel natuurlijk blijft en dat is ook wat ik wil, dus daar moet ik dan maar op vertrouwen. Maar heb dezelfde gedachte als die jij had, staat het straks wel natuurlijk...

 

Zou ik jouw foto's mogen zien?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Denise1985 zei:

@rtx wat fijn dat het allemaal al zo goed gaat! En ziet het er op de foto al prachtig uit, heel mooi. 

Dat wordt shoppen!!! En op naar een mooie zomer in een mooi gevulde bikini.

 

Ik ben 19 devember aan de beurt hopen dat het bij mij ook zo goed verloopt, want dat is toch wel mijn grootste angst.

 

ps ik heb het hele bedrag al overgemaakt, bang dat ik het zou vergeten.

 

xxx

Ah dankjewel!! Jaaa ik ga dus van de winter een paar maanden naar Azië dus kan dan ik ze zelfs al showen in bikini. Ik kan niet wachten.

 

Probeer niet te bang te zijn voor het herstel. Ik maakte me daar zelf eerst ook echt druk om, maar door de stress kreeg ik heel veel last van mijn rug en nek (spanning gaat altijd in die spieren zitten bij mij), waardoor ik eigenlijk voor de operatie nog meer last had dan erna haha. Een paar dagen voor de operatie heb ik dat losgelaten en bedacht van joh ik laat het lekker op me afkomen en dat was eigenlijk veel fijner. Gewoon goed voorbereiden met dingen die je in huis moet halen en hulp regelen enzo, dan komt het allemaal wel goed!

 

En slim van het betalen haha, had ik ook beter gewoon direct kunnen doen. Jij nog veel plezier/succes met de voorbereidingen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Yvie zei:

@rtx zat even je verslagen te lezen. Gaat het goed met je? En ben je blij met de keuze van het aantal cc? Ik ben zelf 1m74 en 52 kg. Dus wel wat kleiner dan dat jij bent, maar denk qua bouw redelijk hetzelfde. Ik ga 19 november voor 295cc. Dat is het grootste wat mooi zou zijn bij mij, maar twijfel ook nog regelmatig of dit niet te is voor mij. De arts zei dat het heel natuurlijk blijft en dat is ook wat ik wil, dus daar moet ik dan maar op vertrouwen. Maar heb dezelfde gedachte als die jij had, staat het straks wel natuurlijk...

 

Zou ik jouw foto's mogen zien?

Groetjes

Ja het gaat goed met me, op vandaag na dan. Ik heb even een baaldag, maar mag eigenlijk niet klagen. In kleding ben ik heel blij met het formaat, maar naakt moet ik wel echt nog wennen. Ik denk dat dat ook vooral komt door hoe de vorm nu is vanaf de zijkant en doordat ze nog helemaal niet bewegen en dergelijke. Ik denk dat ik er uiteindelijk wel blij mee ga zijn, maar op dit moment heb ik zoiets van 50cc minder had ook wel gemogen. Ik voeg je sowieso toe aan mijn album. Het blijft uiteindelijk lastig, dat kiezen van die cc's. Ik vertrouwde wel op mijn arts, dus had zoiets van als hij zegt dat het mooi wordt en natuurlijk oogt dan is het prima, maar zou als ik jou was gewoon goed bedenken of je eerder bang bent dat het te groot wordt of te klein. Veel meiden hier zijn juist bang dat ze het achteraf te klein vinden, terwijl ik er eigenlijk juist meer andersom in stond en nu soms wel echt twijfel van heb ik niet voor te groot gekozen.. Het verschilt trouwens wel ook welk profiel je neemt he en ik weet niet of je rond of anatomisch neemt? Als je het merk en type prothese weet kun je op internet zo'n maattabel vinden en dan precies de afmetingen van het implantaat zien. Misschien dat dat nog helpt. En anders deze week nog een keer passen als dat kan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, rtx zei:

Ja het gaat goed met me, op vandaag na dan. Ik heb even een baaldag, maar mag eigenlijk niet klagen. In kleding ben ik heel blij met het formaat, maar naakt moet ik wel echt nog wennen. Ik denk dat dat ook vooral komt door hoe de vorm nu is vanaf de zijkant en doordat ze nog helemaal niet bewegen en dergelijke. Ik denk dat ik er uiteindelijk wel blij mee ga zijn, maar op dit moment heb ik zoiets van 50cc minder had ook wel gemogen. Ik voeg je sowieso toe aan mijn album. Het blijft uiteindelijk lastig, dat kiezen van die cc's. Ik vertrouwde wel op mijn arts, dus had zoiets van als hij zegt dat het mooi wordt en natuurlijk oogt dan is het prima, maar zou als ik jou was gewoon goed bedenken of je eerder bang bent dat het te groot wordt of te klein. Veel meiden hier zijn juist bang dat ze het achteraf te klein vinden, terwijl ik er eigenlijk juist meer andersom in stond en nu soms wel echt twijfel van heb ik niet voor te groot gekozen.. Het verschilt trouwens wel ook welk profiel je neemt he en ik weet niet of je rond of anatomisch neemt? Als je het merk en type prothese weet kun je op internet zo'n maattabel vinden en dan precies de afmetingen van het implantaat zien. Misschien dat dat nog helpt. En anders deze week nog een keer passen als dat kan?

Vervelend dat je een baaldag hebt... het is ook niet niets allemaal! Fijn dat je het in kleding mooi vind, dat is uiteindelijk ook waar anderen je het meeste in zien. En naakt, wellicht dat je gewoon nog moet wennen? Maar kan het me ook wel voorstellen, je komt uit een situatie waarbij je eigenlijk zowat niks hebt en nu ineens heel wat! Ik vond het met passen ook heel heftig! Eerst zie je je eigen borsten op een foto, daar schrok ik al van, want ja ze zijn klein, maar vanaf een foto vond ik het nog veel erger eigenlijk! En dan krijg je die pasprotheses en dan is alles groot! Ik was al tevreden met 245cc, maar daarna is 295 ook wel weer mooi en als vriendlief dan ook zegt dat 295 prima kan... Ik krijg anatomische, dual plane. Ik weet alleen dat het 295cc is, maar verder weet ik het niet hoe de afmetingen in elkaar zitten. Ik vertrouw op de arts, heb duidelijk gezegd dat ik echt geen nep-borsten wil, maar iets wat bij mijn lichaam past, en ga er van uit dat ze dat dan ook doet.

 

Hopelijk wen jij ook snel en ben je snel van je baaldag af!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-11-2018 om 19:22, rtx zei:

@Kelly_E oe spannend voor jou! Goed dat jij op tijd bent mrt overmaken haha, ik was het zelf helemaal vergeten doordat ik in het buitenland was. Toen dacht ik tien dagen voor de operatie opeens shiiiit ik heb nog niet betaald. Direct de kliniek gebeld natuurlijk en gelukkig vonden ze het niet erg. 

 

Ik ga je toevoegen aan mijn album. Jij alvast heel veel succes! Ik ga jouw topic ook even volgen voor tegen die tijd

@rtx ziet er al super uit meid! Weer een prachtig resultaat van dr. Straten ;) altijd weer blij als ik dat zie dat ik voor hem gekozen heb. Kijk ernaar uit en kijk er ook naar uit om echt gewoon lekker niets te doen en te herstellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Adnil zei:

Hoi @rtx mag ik misschien ook meekijken in je album? Ik wordt in januari ook door Dr Straten geopereerd. Ben heel benieuwd naar jou resultaat. 

Ik voeg je toe! Leuk dat je ook door dr Straten wordt geopereerd. Wat krijg jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb meteen even gekeken. Wat mooi al! Super om het proces te zien en wat verandert het snel. Onze voorsituatie is volgens mij niet zo heel anders.  Ik vind de cupmaat altijd moeilijk benoemen zeker door het verschil. Volgens mij heb ik een streples 70 aa die ik pas maar draag nu een 75b ( dat is ook wel een ouwetje, bh's kopen is nu niet mijn hobby) . Mijn grootste borst lijkt goed vergelijkbaar met jou voor situatie. Hihi. Eigenlijk gek hè.  Dat borsten vergelijken. Als ik nu jouw borsten zie denk ik dat ik prima voor de grootste kan gaan. Gelukkig heb ik nog wel even voor ik de definitieve keus moet maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Adnil ja ik droeg altijd 70b maar die waren eigenlijk wel wat te groot achteraf, denk dat ik eerder een 70a had. Haha meid je wilt niet weten hoeveel borsten ik heb gekeken voordat ik mijn beslissing maakte, ik deed op het gegeven niks anders meer joh. Ik ben wel 180m lang, wat ook verschil schijnt te maken met hoe het valt. Wat je nog kan doen is via bergman een online 3d maken, dat vond ik handig om het verschil tussen m'n opties te zien. Veel succes met je beslissing in ieder geval!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@rtx hoeveel cc heb je nu uiteindelijk gekregen? Want vind het niet direct terug. Las in je verslag alleen dat Frans ging kijken tussen 325 en 350 wat het beste leek. 

Had net zoals jou ook wat meer schrik om te groot te gaan dan te klein dus heb ook heel lang met die aantal cc's in mijn hoofd gezeten. Ben zelf ook 183cm en slank dus wel een beetje vergelijkbaar met jou. Maar nu heb ik het losgelaten en ik vertrouw erop dat het perfect gaat zijn. 

Bij mij draait het uiteindelijk meer om wat mijn omgeving ervan zou denken (ook omdat ik het mijn ouders niet vertel) maar toen dacht ik, ja als ik een vergroting laat doen moet het wel enigszins te zien zijn want anders waarom doe ik het? Dus nu denk ik "whatever" wat iedereen denkt ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Kelly_E zei:

@rtx hoeveel cc heb je nu uiteindelijk gekregen? Want vind het niet direct terug. Las in je verslag alleen dat Frans ging kijken tussen 325 en 350 wat het beste leek. 

Had net zoals jou ook wat meer schrik om te groot te gaan dan te klein dus heb ook heel lang met die aantal cc's in mijn hoofd gezeten. Ben zelf ook 183cm en slank dus wel een beetje vergelijkbaar met jou. Maar nu heb ik het losgelaten en ik vertrouw erop dat het perfect gaat zijn. 

Bij mij draait het uiteindelijk meer om wat mijn omgeving ervan zou denken (ook omdat ik het mijn ouders niet vertel) maar toen dacht ik, ja als ik een vergroting laat doen moet het wel enigszins te zien zijn want anders waarom doe ik het? Dus nu denk ik "whatever" wat iedereen denkt ;) 

Ik heb uiteindelijk 350 cc gekregen. Hoeveel krijg jij? Zo je bent echt een van de eerste die ik hier spreek met ongeveer dezelfde lengte als ik.. 

Wat goed dat je je nu gewoon niks meer aantrekt van wat iedereen denkt. Heb ik nog steeds wel wat moeite mee hoor (draag komende tijd bewust even truien als ik naar mensen toe ga die het niet weten), maar ben in ieder geval blij dat ik me niet meer heb laten tegenhouden door de angst voor de reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update dag 12 PO

Nou ook ik heb de kraamtranen inmiddels gehad. Afgelopen twee dagen voelde ik me echt verschrikkelijk. Kon alleen maar huilen of chagrijnige rotopmerkingen maken en zat er even helemaal doorheen. Ik vind mijn borsten naakt echt nog te groot en nep en ja ik weet dat dat gewoon tijd kost, maar dit weekend had ik echt even spijt. Gelukkig voel ik me vandaag alweer stukken beter! 

 

Lichamelijk gaat het heel goed! Overdag bijna geen last meer van mijn borsten, wel snel een vermoeide bovenrug. Ik heb inmiddels weer een stukje autogereden, ging best goed. Had alleen twee handen nodig om hem in zijn achteruit te krijgen haha. Ik krijg niet meer direct pijn als ik even een stukje wandel en heb net zelfs een sprintje naar de tram getrokken. Niet heel slim, ik weet het, maar ik had echt geen zin om 10 minuten te wachten in de regen. Ik krijg het buiten ook steeds echt koud en als ik eenmaal begin te rillen gaan mijn borstspieren helemaal los. Nooit geweten dat die zich zo erg aanspannen als je rilt... 's Nachts gaat het ook steeds beter! Heb de afgelopen twee nachten plat geslapen en kon gelukkig ook nog zelfstandig overeind komen. Wel word ik 's nachts nog 2-3 keer wakker van de pijn, maar goed als dat alles is.

 

Vanaf woensdag mag ik mijn littekens in gaan smeren. Hebben jullie suggesties voor wat ik het beste kan kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, rtx zei:

@Adnil ja ik droeg altijd 70b maar die waren eigenlijk wel wat te groot achteraf, denk dat ik eerder een 70a had. Haha meid je wilt niet weten hoeveel borsten ik heb gekeken voordat ik mijn beslissing maakte, ik deed op het gegeven niks anders meer joh. Ik ben wel 180m lang, wat ook verschil schijnt te maken met hoe het valt. Wat je nog kan doen is via bergman een online 3d maken, dat vond ik handig om het verschil tussen m'n opties te zien. Veel succes met je beslissing in ieder geval!

Bedankt! Ik heb dat idd ook een keer via de bergman site gedaan. Ik wilde het later nog een keer doen maar toen lukte het niet. Misschien toch nog maar weer eens proberen.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-11-2018 om 14:45, rtx zei:

Update dag 12 PO

Nou ook ik heb de kraamtranen inmiddels gehad. Afgelopen twee dagen voelde ik me echt verschrikkelijk. Kon alleen maar huilen of chagrijnige rotopmerkingen maken en zat er even helemaal doorheen. Ik vind mijn borsten naakt echt nog te groot en nep en ja ik weet dat dat gewoon tijd kost, maar dit weekend had ik echt even spijt. Gelukkig voel ik me vandaag alweer stukken beter! 

 

Lichamelijk gaat het heel goed! Overdag bijna geen last meer van mijn borsten, wel snel een vermoeide bovenrug. Ik heb inmiddels weer een stukje autogereden, ging best goed. Had alleen twee handen nodig om hem in zijn achteruit te krijgen haha. Ik krijg niet meer direct pijn als ik even een stukje wandel en heb net zelfs een sprintje naar de tram getrokken. Niet heel slim, ik weet het, maar ik had echt geen zin om 10 minuten te wachten in de regen. Ik krijg het buiten ook steeds echt koud en als ik eenmaal begin te rillen gaan mijn borstspieren helemaal los. Nooit geweten dat die zich zo erg aanspannen als je rilt... 's Nachts gaat het ook steeds beter! Heb de afgelopen twee nachten plat geslapen en kon gelukkig ook nog zelfstandig overeind komen. Wel word ik 's nachts nog 2-3 keer wakker van de pijn, maar goed als dat alles is.

 

Vanaf woensdag mag ik mijn littekens in gaan smeren. Hebben jullie suggesties voor wat ik het beste kan kopen?

Fijn dat je lichamelijk weinig last heb. En ze zijn echt prachtig. Zowel in de bikini als naakt. Mag je echt trots op zijn. Ik hoop dat ik er straks ook zo goed uit zie

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Vampire zei:

Fijn dat je lichamelijk weinig last heb. En ze zijn echt prachtig. Zowel in de bikini als naakt. Mag je echt trots op zijn. Ik hoop dat ik er straks ook zo goed uit zie

Ah wat super lief, dankjewel!! Komt bij jou ook helemaal goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.