Ga naar inhoud

rtx : 31 oktober 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

@Denise1985 ja het gaat vandaag al wat beter. Ben benieuwd naar de nacht! Leuk zeg dat je ook voor dr Straten hebt gekozen. Wat ga je nemen?

 Iedereen is zo enorm vriendelijk, ook bij het operatiecomplex. Daardoor had ik uiteindelijk helemaal geen zenuwen meer. Ik weet natuurlijk niet hoe jij gaat reageren op de narcose, maar ik heb daar helemaal geen last van gehad. De anesthesist was heel geruststellend en zodra ze dat spul inspuiten en een zuurstofkapje geven ben je binnen 10 seconden aan het slapen. Komt vast allemaal goed.

 

Ik maakte me van te voren ook echt druk over alles maar heb op het gegeven moment besloten om het maar gewoon op me af te laten komen en moet zeggen dat het allemaal ook weer niet zo erg is. :) 

 

Ik ga je iig toevoegen aan mijn album!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marg23 heb het idee dat er nog niet heel veel is veranderd sinds de 2e dag en schrik nog elke keer van de spiegel haha, vooral doordat ze opeens zo groot zijn en ik vind de vorm nog niet mooi. Maaar daar maak ik me niet zo druk om, gaat natuurlijk nog heel wat veranderen. Ga vanavond maar weer eens foto's maken om ze te vergelijken, misschien is er toch al wat veranderd. Verder gaat het ook goed! Verheug me erop dat ik weer wat dingetjes kan gaan doen, heb zelfs zin in de controle haha zodat ik even lekker de deur uit ben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, rtx zei:

Oké goed om te weten! Ik merk dat het overdag wel steeds beter gaat bij mij, heb vandaag voor het eerst ook m'n paracetamol overgeslagen. Alleen 's nachts nog geen verbetering dus blijf dan nog maar even pijnstillers slikken. Hoe is het nu met jou?

Hier gaat het op zich wel. Geen pijnstillers meer, af en toe paracetamol. 

Vooral smorgens is het nog erg pijnlijk allemaal, overdags is het alleen vervelend maar te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minutes ago, rtx said:

@Marg23 heb het idee dat er nog niet heel veel is veranderd sinds de 2e dag en schrik nog elke keer van de spiegel haha, vooral doordat ze opeens zo groot zijn en ik vind de vorm nog niet mooi. Maaar daar maak ik me niet zo druk om, gaat natuurlijk nog heel wat veranderen. Ga vanavond maar weer eens foto's maken om ze te vergelijken, misschien is er toch al wat veranderd. Verder gaat het ook goed! Verheug me erop dat ik weer wat dingetjes kan gaan doen, heb zelfs zin in de controle haha zodat ik even lekker de deur uit ben. 

Hahaha ik schrik er inmiddels niet meer van. Ik kijk juist mega vaak in de spiegel om weer even te zwijmelen :rolleyes:

Maar inderdaad, vooral niet druk overmaken want ze gaan sowieso nog mega veel veranderen. Ben benieuwd naar je foto's :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ben hier niet meer zo vaak en heb net pas je verslag gelezen. Gelukkig valt de rugpijn mee! Wel vervelend dat je borsten zo aanvoelen en je er nog niet helemaal blij mee bent. Dat herken ik wel.. Ben nu bijna een maand verder en begin ze nu wel mooi te vinden. Het hele strakke gevoel is nu wel weg. Dus, toch maar geduld hebben! 

 

Groetjes, Chica 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-11-2018 om 15:46, Vampire zei:

Nee ik ga het ze zeker niet vertellen. Als ik last krijg ik de les dan verzin ik er wel weer wat op haha. Alleen vriendinnen ga ik wel doen, maar moet nog even moet verzamelen. Ik word geopereerd in het Slingeland ziekenhuis. Erg spannend, want de grootte wordt pas tijdens de operatie echt bepaald. Waarschijnlijk rond de 300cc achter de spier high profile. Ik kom zelf van een AA.

 

Ik heb gekeken in je album, mooie grootte. Ziet er goed uit! Ook leuk om je eerste dag te zien, dat zie je hier niet zo vaak. 

Word je in het Slingerland ook geopereerd door van Straten? 

Ik vind het ook lastig om andere te vertellen over mijn plannen. Tot nu toe wil ik het nog niet delen met andere. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, beblessed zei:

Hier gaat het op zich wel. Geen pijnstillers meer, af en toe paracetamol. 

Vooral smorgens is het nog erg pijnlijk allemaal, overdags is het alleen vervelend maar te doen.

Ah klinkt goed. Bij mij is het ook vooral heel pijnlijk als ik wakker word. Dan weet ik even echt niet waar ik het moet zoeken. Zie je ook al veel verschil in je borsten tov het begin?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Marg23 zei:

Hahaha ik schrik er inmiddels niet meer van. Ik kijk juist mega vaak in de spiegel om weer even te zwijmelen :rolleyes:

Maar inderdaad, vooral niet druk overmaken want ze gaan sowieso nog mega veel veranderen. Ben benieuwd naar je foto's :D

haha ah heerlijk dat jij er al zo van geniet. In kleding vind ik het ook al wel erg mooi, alleen naakt niet zo haha. Ga zo nieuwe foto's plaatsen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Chica82 zei:

Hoi, ik ben hier niet meer zo vaak en heb net pas je verslag gelezen. Gelukkig valt de rugpijn mee! Wel vervelend dat je borsten zo aanvoelen en je er nog niet helemaal blij mee bent. Dat herken ik wel.. Ben nu bijna een maand verder en begin ze nu wel mooi te vinden. Het hele strakke gevoel is nu wel weg. Dus, toch maar geduld hebben! 

 

Groetjes, Chica 

Ja zo'n opluchting van die rugpijn! Alleen als ik lang heb gezeten en aan het eind van de dag krijg ik pijn in mijn rug, maar verder helemaal geen last van. Echt heerlijk. 

Fijn dat jij ze nu mooi begint te vinden. Dan wacht ik ook nog maar even af he... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, rtx said:

haha ah heerlijk dat jij er al zo van geniet. In kleding vind ik het ook al wel erg mooi, alleen naakt niet zo haha. Ga zo nieuwe foto's plaatsen!

Ik zie toch wel zeker verschil met jouw 2 dagen PO foto's en deze nieuwe hoor! Ze staan al wat dichter bij elkaar naar mn idee en zijn al wat ronder aan het worden. Mooi! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, rtx zei:

Ja zo'n opluchting van die rugpijn! Alleen als ik lang heb gezeten en aan het eind van de dag krijg ik pijn in mijn rug, maar verder helemaal geen last van. Echt heerlijk. 

Fijn dat jij ze nu mooi begint te vinden. Dan wacht ik ook nog maar even af he... 

Zou ik eens he foto's mogen bekijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Chica82 zei:

Thanks! Vind ze heel mooi al hoor!! Lijkt het nou zo, of heb je best 'bloederige' hechtingen? Ziet er pijnlijk uit op de foto's. 

Ja er zat de eerste dag ook wat vocht/bloed onder m'n pleisters, maar heb er verder geen last van ofzo en ook niet het idee dat ze actief bloeden dus heb daar eigenlijk verder niet zo bij stilgestaan? Denk dat ze dus vlak na de operatie wat hebben gebloed maar verder niet. Zal het donderdag bij de controle wel zien ;)

 

En Dankje trouwens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 7 dagen PO, tijd voor een update ;) 

Sinds eergisteren gaat het echt een stuk beter met de pijn. Ik kan al veel meer zelfstandig en heb overdag niet meer heel veel last van mijn borsten. Gisteren eindelijk de deur uit geweest voor langer dan 15 minuten, om naar de bioscoop te gaan. Is me goed bevallen en helemaal geen last gekregen gelukkig. Ik merk wel dat mijn bovenrug erg snel verkrampt. Als ik te lang zit of sta krijg ik daar echt last van. Dan moet ik echt weer even op bed gaan 'liggen' (wat dus bijna rechtop is :4:). 

 

Gisteravond mijn sportbh gewisseld voor de carefix mary en ik merk wel dat die mijn borsten meer naar elkaar toe drukt. Toen kreeg ik wel direct last, maar goed even doorbijten. Vannacht ook wel wakker geworden van de pijn, dus toch maar even paracetamol ingenomen en weer verder gaan slapen. Ik slaap nog wel erg rechtop, want als ik platter ga krijg ik toch echt veel druk/steken aan de bovenkant van mijn borsten. 

 

Net geprobeerd volledig zelfstandig te douchen, haren te wassen, etc. maar dat haren wassen ging nog niet helemaal soepel. Ik blijf nog maar een paar daagjes bij mama dus haha..

 

Morgen mijn controle afspraak. Gelukkig gaat mijn vader mee, want ik woon bijna anderhalf uur van de kliniek vandaan. Ben benieuwd hoe mijn littekens eruit zien! En hoe die borstband me gaat bevallen.. Aangezien ik nu steeds nog pijn heb aan de bovenkant van mijn borsten ben ik bang dat die band het niet beter gaat maken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@rtx Wat fijn dat je weer wat leuke dingen kunt doen! Welke film ben je geweest? 

Zo'n carefix is ook wel echt gemaakt voor flinke compressie, dus daar zal je inderdaad wel even aan moeten wennen ja! Ik denk dat ik er in het begin ook wel last van had (want als ik hem uitdeed werden de krampen wel minder) maar eigenlijk vanaf vandaag lijk ik er geen last meer van te hebben. Even doorzetten dus :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marg23 ja was heel fijn. Bohemian Rhapsody was ik heen. 

Ja ik vind het eigenlijk ook juist wel een prettig idee dat ik de druk nu echt voel, want die miste ik een beetje bij die andere bh (Triumph van de kliniek) en merk dat het nu al echt minder vervelend is! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-11-2018 om 23:41, Vampire zei:

Omdat hij dan pas kan zien hoeveel de huid kan hebben zodat het natuurlijk blijft. Anders gaat de huid strak staan. Heb wel kunnen passen, maar dat zei dus eigenlijk niet zoveel 

Ik zag net in jouw eigen topic dat jij in het ziekenhuis geopereerd wordt en het vergoed krijgt. Heel fijn voor je dat je het vergoed krijgt!! Vandaar dat het denk wat anders gaat en dat ze tijdens de operatie pas kijken. Alvast veel succes met je operatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-11-2018 om 23:54, Xritt zei:

Word je in het Slingerland ook geopereerd door van Straten? 

Ik vind het ook lastig om andere te vertellen over mijn plannen. Tot nu toe wil ik het nog niet delen met andere. 

Nee ik word geopereerd in slingeland niet slingerland 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, rtx zei:

Ik zag net in jouw eigen topic dat jij in het ziekenhuis geopereerd wordt en het vergoed krijgt. Heel fijn voor je dat je het vergoed krijgt!! Vandaar dat het denk wat anders gaat en dat ze tijdens de operatie pas kijken. Alvast veel succes met je operatie

Ja dat zou kunnen omdat ik weinig klierweefsel heb. Of het is hun manier van werken. Ik had pasprothese 330 en 355

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even korte update :)

Vandaag 8 dagen PO en net mijn controle gehad bij de kliniek. Eerst anderhalf uur in de auto, wat gelukkig heel goed ging. Bij de kliniek heeft de consulente mijn pleisters eraf gehaald, hechtingen losgeknipt, even gekeken en gevoeld en ze vond het er allemaal heel goed uitzien en zei dat ik zelfs voor loop op het herstel. Super fijn om te horen natuurlijk!

 

Aan het eind de borstband om gekregen en weer in de auto gestapt. Nu in de auto merk ik wel echt dat ik die borstband om heb, doet wel pijn aan de bovenkant van 'm.n. mijn linkerborst. Zal vast gewoon even wennen zijn.

 

Ik probeer straks ook nog even nieuwe foto's te plaatsen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, rtx zei:

Even korte update :)

Vandaag 8 dagen PO en net mijn controle gehad bij de kliniek. Eerst anderhalf uur in de auto, wat gelukkig heel goed ging. Bij de kliniek heeft de consulente mijn pleisters eraf gehaald, hechtingen losgeknipt, even gekeken en gevoeld en ze vond het er allemaal heel goed uitzien en zei dat ik zelfs voor loop op het herstel. Super fijn om te horen natuurlijk!

 

Aan het eind de borstband om gekregen en weer in de auto gestapt. Nu in de auto merk ik wel echt dat ik die borstband om heb, doet wel pijn aan de bovenkant van 'm.n. mijn linkerborst. Zal vast gewoon even wennen zijn.

 

Ik probeer straks ook nog even nieuwe foto's te plaatsen!

@rtx wat een goed nieuws dat je voor loopt op je herstel!

Ik heb net het overige bedrag overgemaakt aan de kliniek van Heylendael, binnen 3 weken is het aan mij :) 

Ik krijg er steeds meer zin in. 

 

Mag ik meekijken in je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kelly_E oe spannend voor jou! Goed dat jij op tijd bent mrt overmaken haha, ik was het zelf helemaal vergeten doordat ik in het buitenland was. Toen dacht ik tien dagen voor de operatie opeens shiiiit ik heb nog niet betaald. Direct de kliniek gebeld natuurlijk en gelukkig vonden ze het niet erg. 

 

Ik ga je toevoegen aan mijn album. Jij alvast heel veel succes! Ik ga jouw topic ook even volgen voor tegen die tijd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rtx, Ik ben nu 3 dagen po.

Ook geopereerd door Frans Straten.

Mag ik in je album spieken? :blush:

Vanmorgen voor het eerst gedoucht en gekeken.. moet erg wennen aan de grootte en de vorm.

Ben benieuwd hoe ze er uiteindelijk uit gaan zien :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.