Ga naar inhoud

rtx : 31 oktober 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

@Atiz @beblessed @marg23 @doubleD thanks allemaal! Ik ben weer lekker thuis. 

 

Ik ga een lekker uitgebreid verslagje typen. Vanochtend om 11 uur vertrokken richting Rosendaal, waar ik mij om 1215 mocht melden. Eenmaal daar moest ik nog een kwartiertje wachten voordat ik werd geroepen. Mama mocht nog even mee en ik mocht mij ergens omkleden. Wat een geweldige outfit krijg je aan hahaha, zo'n blauwe schort, een haarnetje en witte sokken. Ik voelde mij helemaal hot (grapje, dat is onmogelijk). Toen was het tijd om afscheid te nemen van mama en ik ging met de verpleegkundige mee naar een kamer waar ik in bed mocht gaan liggen. Daar werd mijn bloeddruk gemeten, infuus geprikt en kwam dr. Straten aftekenen. Ik moest nog kiezen tussen 325 en 350cc en heb aangegeven dat ik wilde dat hij zou kiezen voor de mooiste, maar als het allebei even mooi was dan maar de 350cc (het scheelt tenslotte toch maar 1mm). Na het aftekenen mocht ik eigenlijk al direct naar de operatiekamer, een half uur eerder dan ze van te voren hadden aangegeven, heel chill. Daar was het KOUD joh. Gelukkig kreeg ik op de operatietafel een soort warmtedeken over me heen, zodat het een beetje te doen was. 

 

Iedereen op de OK en daarvoor was super aardig en stelde me enorm op mijn gemak. Ik was daardoor ook helemaal niet nerveus. Nou na nog een laatste check van naam, geb. datum etc. was het tijd om "te gaan slapen". De anesthesist vroeg me of ik al een droom in gedachten had en nadat ik die snel had verzonnen kreeg ik een zuurstofkapje op en kreeg ik het narcosemiddel via het infuus toegediend. 

 

Om half drie werd ik wakker en het enige wat ik dacht was eigenlijk van ah ik wil nog even lekker doorslapen. Dus ik bleef nog een beetje dutten en toen ik er klaar voor was kreeg ik een waterijsje en daarna ging ik naar de zaal. Toen mocht mama erbij komen en kreeg ik een spiegel om te kijken. Zo gek om ineens borsten te hebben.. Ik vond ze nog wel heel puntig en alsof ze erop geplakt zijn, maar dat gaat natuurlijk nog veranderen. Na het kijken hebben ik drie crackers en vijf glazen drinken naar binnen gewerkt en mama heeft tussendoor even de medicatie gehaald bij de apotheek. Ik had enorme jeuk van de morfine (dat had ik ooit bij een andere operatie ook al), dus de verpleegkundige raadde mij aan om mijn moeder ook wat antihistaminica te laten kopen. Toen mams terug was heb ik dat ingenomen, waarna de jeuk gelukkig minder werd. Daarna even snel geplast, infuus eruit laten halen en aangekleed en toen lekker op naar huis rond een uur of vier, zodat we de ergste spits zouden vermijden. 

 

Nu ben ik alweer een uurtje thuis en ik merk wel dat de pijn toeneemt. Het voelt als enorme borstspierpijn en soms spannen mijn spieren zich uit zichzelf aan. Ik ben helaas ook verkouden met hoestbuien en die voel je wel kan ik jullie vertellen haha ;). Nu even lekker eten en vanavond op tijd naar bed. Het voelt allemaal nog een beetje onwerkelijk en ik besef me nog niet echt dat ik gewoon echt borsten heb..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@rtx Wat leuk om je verhaal te lezen, zo als leeftijd genootjes.

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies alseerste! Rust goed en geniet ervan!

 

Ik zit wel een beetje in een zelfde situatie, al heel lang ontevreden over mn borsten, vind het niet in verhouding met de rest van mijn lichaam. Mijn vriend (woon ik mee samen) support me volle 100% wat ontzettend fijn is, met een paar  vriendinnen ernaast. Maar mn moeder/ouders, en een paar andere vriendinnen die het weten vinden het allemaal maar niks en doen er behoorlijk negatief over. Ontzettend vervelend, maar niet dat het mijn keuze natuurlijk beïnvloed. 

Ik ga volgende maand weer op consult en dan is het hopelijk binnnenkort mijn beurt!

 

Nogmaals geniet ervan en liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jorinde97 dankjewel! Wat vervelend dat jouw ouders en wat vriendinnen er zo negatief over doen. Ik was daar zelf heel bang voor, maar uiteindelijk toch aan een stuk of tien vriendinnen vertelt en eigenlijk reageerden ze allemaal juist heel fijn en hebben ze echt zoiets van als dat voor jou belangrijk is dan moet je dat lekker doen en vinden ze het goed dat ik voor mezelf heb gekozen. 

 

Voor jou zou ik zeggen, laat ze lekker denken en kies inderdaad gewoon voor jezelf. Gelukkig staat je vriend achter je, dat is voor mij wel een van de belangrijkste personen.

 

Succes op je consult! Waar ga je? En heb je al een idee wanneer je geopereerd wilt worden?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, rtx zei:

@Jorinde97 dankjewel! Wat vervelend dat jouw ouders en wat vriendinnen er zo negatief over doen. Ik was daar zelf heel bang voor, maar uiteindelijk toch aan een stuk of tien vriendinnen vertelt en eigenlijk reageerden ze allemaal juist heel fijn en hebben ze echt zoiets van als dat voor jou belangrijk is dan moet je dat lekker doen en vinden ze het goed dat ik voor mezelf heb gekozen. 

 

Voor jou zou ik zeggen, laat ze lekker denken en kies inderdaad gewoon voor jezelf. Gelukkig staat je vriend achter je, dat is voor mij wel een van de belangrijkste personen.

 

Succes op je consult! Waar ga je? En heb je al een idee wanneer je geopereerd wilt worden?

 

@rtx Jaa dat is wel balen, maar heb wel bij ze aangegeven dat ik geen behoefte heb aan die negativiteit, support me of wees neutraal en anders lekker niks zeggen :D Het was niet negatief bedoeld maar 'kritisch'. Maar goed.

Jaa Ik woon samen met mijn vriend en hij is echt mn steun en toeverlaat dus dat is wel heel erg fijn! 

 

Ik ga bij Boerhaave, bij Van der Weij, ik ga volgende maand op consult en hoop ik dat ik in februari mijn operatie kan plannen! 

 

Vraagje, hoe doet iedereen het het met haar chauffeurs (in jou geval je moeder, in mijn geval mijn vriend) wachten die gewoon daar in een ruimte? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jorinde97 ja precies, neutraal of positief, maar dat negatieve daar schiet je niks mee op.

 

Ben je al bij vd weij geweest? Of is komende maand je eerste consult? 

 

Mijn moeder had gevraagd hoe laat ze ongeveer weer bij me mocht, wat ongeveer 2-2,5 uur later was. Zij is in de tussentijd gewoon de stad in gegaan en daar lekker gaan lunchen.  Ze kunnen ook wel wachten in een wachtruimte, maar die was in mijn gevoel niet super. Ik zou je vriend dus aanraden om ook gewoon even te vragen hoe lang het duurt en om dan iets te gaan doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@rtx Jaa precies dat dus! 

 

Ik ben in mei bij van der weij geweest, wist wel dat het er toen nog niet in zat maar was gewoon zo nieuwsgierig. Dus volgende maand gaan we voor het echie :D

 

Hmm.. moeten ze gewoon wachten in de wachtruimte waar je zelf ook wacht tot dat je bij de PC ofzo mag komen? Dan kan ie beter inderdaad tentje opzoeken ofzo. Dankjewel voor je antwoord! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Jorinde97 zei:

@rtx Jaa precies dat dus! 

 

Ik ben in mei bij van der weij geweest, wist wel dat het er toen nog niet in zat maar was gewoon zo nieuwsgierig. Dus volgende maand gaan we voor het echie :D

 

Hmm.. moeten ze gewoon wachten in de wachtruimte waar je zelf ook wacht tot dat je bij de PC ofzo mag komen? Dan kan ie beter inderdaad tentje opzoeken ofzo. Dankjewel voor je antwoord! 

Ja was bij mij idd in diezelfde ruimte, maar ik weet niet hoe dat bij boerhaave is!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, DoubleD zei:

Heel leuk om je verhaal te lezen! Hopelijk geen last meer v de jeuk?

nu nog de hoest minder en lekker herstellen maar! Beterschap! 

 

Jeuk is inderdaad helemaal weg gelukkig. Vanacht wel echt een hoestbui gehad dus dat was minder.

Dankjewel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, DoubleD zei:

En @Jorinde97

laat nooit iemand je keuze beïnvloeden als een beslissing zoals deze bijdraagt aan hoe jij in je vel zit!

mensen hebben makkelijk praten als ze niet t zelfde voelen als jij wanneer je in de spiegel kijkt! 

@DoubleD Jaa lief dankjewel je berichtje!

Dat is precies ook wat ik ze probeer uit te leggen. Kijk voor de buitenwereld kan je die push up bhs aan doen (al valt er niet veel omhoog te pushen maar goed extra vulling that matters). En ik ben ook echt met de rest van mn lichaam niet ontevreden alleen het plaatje samen klopt gewoon niet.

Naja en dan hoor je mn moeder roepen of ik niet met iemand moet gaan praten over mn zelfbeeld en blabla, nou je kan misschien wel voorstellen hoe vervelend het is als je het eigenlijk het liefst hele dag vrolijk over hebt.

 

Dan vraag je je soms wel eens af is het echt nodig of kan ik er zo toch mee leven, maar denk ik ook nee kop op laat je niet gek maken. Als dit een bevlieging was geweest was dit al maand na eerste bezoek overgeweest en we zijn nu bijna jaar verder. 

 

Daarom ook echt vet fijn en lief hoe iedereen hier elkaar steunt! Heb je soms toch net fv dat zetje in je rug!<3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een korte update. Vannacht redelijk goed geslapen. Elke 2 uur wakker geworden maar uiteindelijk van 11 tot 8 geslapen. Tijdens de nacht werd de pijn wel steeds erger, ook ondanks het meditatieschema van @best_boobie. Vandaag gaat het redelijk, pijn is wel echt erger dan gisteren maar goed.. Vanochtend al even lekker gedoucht, schrok wel van hoe ze er nu uit zien. Vind ze best wel groot en ze pijn nog puntig en hoog. Maarja we houden geduld, wordt vast nog beter. 

 

ik heb zojuist een privé album aangemaakt, mocht iemand willen kijken, let me know!

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, rtx zei:

Even een korte update. Vannacht redelijk goed geslapen. Elke 2 uur wakker geworden maar uiteindelijk van 11 tot 8 geslapen. Tijdens de nacht werd de pijn wel steeds erger, ook ondanks het meditatieschema van @best_boobie. Vandaag gaat het redelijk, pijn is wel echt erger dan gisteren maar goed.. Vanochtend al even lekker gedoucht, schrok wel van hoe ze er nu uit zien. Vind ze best wel groot en ze pijn nog puntig en hoog. Maarja we houden geduld, wordt vast nog beter. 

 

ik heb zojuist een privé album aangemaakt, mocht iemand willen kijken, let me know!

Heel herkenbaar :) dat groot, puntig en hoog... 8 dagen op zie ik toch al een beetje verbetering...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Marg23 zei:

@rtx Thanks! Ze zien er echt hetzelfde uit haha. Hoog en gezwollen.

En tuurlijk! ik voeg je toe zodra ik een album maak. (Over een week denk ik)

gelukkig ben ik niet de enige ;) waarbij ze er zo uit zien. Ben benieuwd naar jouw foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, rtx zei:

Even een korte update. Vannacht redelijk goed geslapen. Elke 2 uur wakker geworden maar uiteindelijk van 11 tot 8 geslapen. Tijdens de nacht werd de pijn wel steeds erger, ook ondanks het meditatieschema van @best_boobie. Vandaag gaat het redelijk, pijn is wel echt erger dan gisteren maar goed.. Vanochtend al even lekker gedoucht, schrok wel van hoe ze er nu uit zien. Vind ze best wel groot en ze pijn nog puntig en hoog. Maarja we houden geduld, wordt vast nog beter. 

 

ik heb zojuist een privé album aangemaakt, mocht iemand willen kijken, let me know!

@rtx goed rusten en geduld is schone zaak inderdaad!

 

zou graag in je album mee kijken, ben heel benieuwd :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, rtx zei:

Even een korte update. Vannacht redelijk goed geslapen. Elke 2 uur wakker geworden maar uiteindelijk van 11 tot 8 geslapen. Tijdens de nacht werd de pijn wel steeds erger, ook ondanks het meditatieschema van @best_boobie. Vandaag gaat het redelijk, pijn is wel echt erger dan gisteren maar goed.. Vanochtend al even lekker gedoucht, schrok wel van hoe ze er nu uit zien. Vind ze best wel groot en ze pijn nog puntig en hoog. Maarja we houden geduld, wordt vast nog beter. 

 

ik heb zojuist een privé album aangemaakt, mocht iemand willen kijken, let me know!

haha, ja ik kan natuurlijk niet beloven dat je pijnloos bent met mijn schema.. Ik kan je alleen het beste schema geven met de medicatie die jíj van jouw kliniek gekregen heeft. ;) 

Hoe ze eruit zien komt vast wel goed :) Heeft altijd tijd nodig.. dat puntige gaat er uiteindelijk ook van af.. ER is toch opeens een behoorlijk volume in gekomen he. Je huid heeft ook tijd nodig om te rekken ;) 

Een goed herstel verder meid!!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@rtx, gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Ben benieuwd hoe ze zijn geworden. Mag ik eens meekijken?

Ik wens je een heel goed herstel toe......rustig aan hè meis....laat je maar lekker vertroetelen. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@rtx je borsten zien er juist niet puntig uit als ik ze zo op de foto zie! En zoals bb ook zegt.. geef het wat tijd. Je huid wordt opeens behoorlijk uitgerekt. En je bent ook pas net geopereerd he! Komt echt wel goed.

nu goed je rust pakken en herstellen.. Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.