Ga naar inhoud

Gcst : ? juli 2018 : Dr. Bakker : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

 

ik ben 30 jaar en na mijn zwangerschap en borstvoeding waren mijn al “super kleine borstjes” nog platter geworden. In denk dat ik cup A had (of minder!). Ik weet niet eens hoe ik borstvoeding voor 6 maanden heb gegeven, ik had echt geen borsten (maar wel veel melk)! 

 

Een bv was iets die ik al lang wilde doen, maar wilde graag eerst wachten totdat ik klaar met kinderen was. Mijn kindje is inmiddels bijna 3.

 

Twee weken geleden werd ik geholpen door dr. Bakker in de Boerhaave kliniek. Super tevreden over dr Bakker en de kliniek! Ik heb een 265 dual plane anatomische prothese gekregen en ben al SUPER blij met de maat! Het klinkt niet zo groot maar het past bij mij. 

 

Alleen heb ik nog steeds veel pijn en mijn borsten zijn nog steeds super gevoelig. Ik doe echt bijna niks sinds de operatie en heb 3 weken vakantie. Laatste bij de controle geweest en de dr zei dat het alles goed met mij ging. 

 

Volgende week moet ik terug naar mijn werk maar hoe ga ik rijden met die pijnlijke borsten??? En hoe ga ik überhaupt mijn laptop vasthouden?!

 

Nu ben ik op zoek naar vrouwen met vergelijkbare ervaringen. Hoe lang duurde het voordat jullie van je nieuwe borsten konden genieten?   

 

Ik heb ook een liposuctie aan mijn love handles en mijn buik gehad. Misschien de reden waarom het zo lang duurt bij mij (omdat mijn lichaam nog bezig is met een grote “herstel”?).

 

graag hoor ik meer van jullie!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.