Ga naar inhoud

Hellup!! Operatie bh knelt na 3 weken snachts


Aanbevolen berichten

Hellooo :D

 

Ik weet niet of ik de discussie onder de goeie categorie heb geplaatst maar deze leek me het meest passend. 

 

Ik ben nu 3,5 week po. Net na de operatie droeg ik de postoperatieve Bh van Diana Gabriels in maat M (heb 325 cc tussen de borstspier laten zetten). In het begin van de tweede week ging ik een S dragen omdat de zwelling was afgenomen. Na twee weken van de nacontrole werd mij verteld dat ik als ik thuis ben mijn postoperatieve bh uit mag, vanwege het zakken van de protheses. 

 

Nu merk ik dat als ik snachts de bh in maat S draag er een druk op mn borst komt en de bh mn borsten afknelt. Zo lijkt dit te voelen. Maar als ik dan maat M aan doe, wat opzich fijn zit, voel ik dat mn borsten  meer opzij vallen omdat ik op mn rug lig. 

 

Ik weet dus niet of die bh snachts ervoor bedoeld is zodat je borsten niet opzij vallen, maar een bh die knelt lijkt mij ook niet goed..

 

Ik merk dat de communicatie met de praktijk (DG) niet echt goed verloopt, dus stel liever hier de vraag of meiden hier ervaring mee hebben. Wat zal ik doen en wat is het minste ‘schadelijk’. Ik hoor graag van jullie.

 

xxxxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik had hetzelfde. Ik kreeg een S mee omdat ik vrij smal ben, maar ik heb 375 dual plane gekregen. Bij de controle kreeg ik alsnog een M omdat de S te krap zou zitten. Maar ik moest van DG de bh dag en nacht 6 weken om houden!! Door wie ben je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaring is dat ze flink rekken, ik heb ook een m en 650 cc voor de spier, omtrek van 80 cm

Ik merk dat ik hem bijvoorbeeld echt niet groter had moeten doen want dan worden de bandjes te wijd

Ja hij zit strak maat geen last van, ik mag van pc na 2 weken zonder de bh slapen dus ik zou in jouw situatie dan gewoon voor de m gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Justien:

Hallo,

Ik had hetzelfde. Ik kreeg een S mee omdat ik vrij smal ben, maar ik heb 375 dual plane gekregen. Bij de controle kreeg ik alsnog een M omdat de S te krap zou zitten. Maar ik moest van DG de bh dag en nacht 6 weken om houden!! Door wie ben je geopereerd?

 

 

 

Heyyy! 

 

Ik ben door Grabrietz geopereerd. Ben jij heel toevallig 6 juni geopereerd rond 16.30 u naar binnen? :p

 

Ik mag hem dus nu thuis uit omdat het echt nog moet zakken. Jij hebt een druppel zeker?? Dat kan denk ik ook het verschil maken..

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Joanne1987:

Mijn ervaring is dat ze flink rekken, ik heb ook een m en 650 cc voor de spier, omtrek van 80 cm

Ik merk dat ik hem bijvoorbeeld echt niet groter had moeten doen want dan worden de bandjes te wijd

Ja hij zit strak maat geen last van, ik mag van pc na 2 weken zonder de bh slapen dus ik zou in jouw situatie dan gewoon voor de m gaan

Thanks voor je reactie! Heee dat is bijzonder! Slapen zonder bh, die heb ik nog niet gelezen hier. Had je pc daar nog argumenten voor? Ben benieuwd :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee, maar weet ook niet of ik dan al zonder ga slapen hoor! 

Moet dinsdag op controle en ben benieuwd wat ik te horen krijg verder, hij noemde het tussen neus en lippen door en mag hem thuis ook af en toe even uit. Ik ging bij voorbaat gewoon uit van 6 weken.

Vind alles eng, en dan die kapsel verhalen brrr 

Ik heb bijna geen pijn (gehad) dus ik als ik in de nacht omdraai zet ik me bijvoorbeeld soms af zonder nadenkenn, gisteren viel mijn jongste zoontje heel hard en stond al bij hem om op te tapen voordat iemand kon reageren, vandaag gooide ik zonder na te denken de kofferklep van onze grote station auto dicht etc etc 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Tiramisu:

 

 

 

Heyyy! 

 

Ik ben door Grabrietz geopereerd. Ben jij heel toevallig 6 juni geopereerd rond 16.30 u naar binnen? :p

 

Ik mag hem dus nu thuis uit omdat het echt nog moet zakken. Jij hebt een druppel zeker?? Dat kan denk ik ook het verschil maken..

 

xxx

Nee, ik ben door dr lapid geopereerd op 4 juli en idd pas rond half 5. Wat een k tijd was dat haha. Ik heb rond mentor 375.  Wat gek dat dat verschilt per pc.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Justien:

Nee, ik ben door dr lapid geopereerd op 4 juli en idd pas rond half 5. Wat een k tijd was dat haha. Ik heb rond mentor 375.  Wat gek dat dat verschilt per pc.. 

Oooooh haha! Ik denk dat het met zakken te maken heeft. Die van mij schenen dus nog vrij hoog te zitten. Zijn die van jou inmiddels al wat gezakt? En de nacontrole is bij een consulent geweest en zij gaf aan dat ik de bh thuis uit mag.. dus niet Grabrietz zelf..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Justien:

Ja, ik was ook bij de consulent. En die zei nadrukkelijk, veel rust en bh 6 weken dag en nacht om.. apart he. Nu heb ik de bh s avonds wel vaak even uit om te wassen etc. Maar zulk verschillende adviezen is niet echt handy.. 

 

 

Dat is zeker niet handy nee? Welke consulente had je en moest je ook helemaal naar Barendrecht? Tegen mij werd zelfs gezegd. Als je buiten huis gaat je bh aan, maar de rits dan niet vast, gewoon alleen op het clipje

 

Ben je overigens wel blij met het resultaat? =]

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Joanne1987:

Geen idee, maar weet ook niet of ik dan al zonder ga slapen hoor! 

Moet dinsdag op controle en ben benieuwd wat ik te horen krijg verder, hij noemde het tussen neus en lippen door en mag hem thuis ook af en toe even uit. Ik ging bij voorbaat gewoon uit van 6 weken.

Vind alles eng, en dan die kapsel verhalen brrr 

Ik heb bijna geen pijn (gehad) dus ik als ik in de nacht omdraai zet ik me bijvoorbeeld soms af zonder nadenkenn, gisteren viel mijn jongste zoontje heel hard en stond al bij hem om op te tapen voordat iemand kon reageren, vandaag gooide ik zonder na te denken de kofferklep van onze grote station auto dicht etc etc 

 

Ojeeee! Rustig aan hoor! Je denkt inderdaad al snel dat het wel gaat, maar niks is minder waar! Ben je ook bij DG geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Tiramisu:

 

 

Dat is zeker niet handy nee? Welke consulente had je en moest je ook helemaal naar Barendrecht? Tegen mij werd zelfs gezegd. Als je buiten huis gaat je bh aan, maar de rits dan niet vast, gewoon alleen op het clipje

 

Ben je overigens wel blij met het resultaat? =]

Ja ik was 18 juli in barendrecht bij s. Ouhmed in barendrecht! En die andere consulente bij de intake, claudine ofzo.. die zei toen ook, 6 weken niet sporten, tillen, handen boven hoofd en bh dag en nacht om. Ja ik ben super blij met het resultaat. Ze zien er echt prachtig uit. Ik ben verder ook tevreden over de kliniek hoor, fijne mensen en dr lapid is een goede arts. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Tiramisu:
12 uur geleden zei Joanne1987:

Geen idee, maar weet ook niet of ik dan al zonder ga slapen hoor! 

Moet dinsdag op controle en ben benieuwd wat ik te horen krijg verder, hij noemde het tussen neus en lippen door en mag hem thuis ook af en toe even uit. Ik ging bij voorbaat gewoon uit van 6 weken.

Vind alles eng, en dan die kapsel verhalen brrr 

Ik heb bijna geen pijn (gehad) dus ik als ik in de nacht omdraai zet ik me bijvoorbeeld soms af zonder nadenkenn, gisteren viel mijn jongste zoontje heel hard en stond al bij hem om op te tapen voordat iemand kon reageren, vandaag gooide ik zonder na te denken de kofferklep van onze grote station auto dicht etc etc 

 

Ik herken dit zo,  ik doe ook veel te veel.. die armen boven je hoofd is echt een drama want ik had na 4 dagen geen pijn meer.. dus hoppa een shirtje aan, ff mn haar doen, even in de bovenste keuken kastjes.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aankleden deed ik op de verkoever al, en mijn man heeft me alleen de eerste dag geholpen met douchen, dag er na zat ik in een klein laagje water in bad mn benen te scheren :36:

Mn haren doe ik met de fohnborstel ook wat in model fohnen, zie er niet uit anders...

Ik ben veel te geëmancipeerd om alles te laten doen, gisteren avond was ik even alleen thuis, afwas gedaan 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Justien:

Ja ik was 18 juli in barendrecht bij s. Ouhmed in barendrecht! En die andere consulente bij de intake, claudine ofzo.. die zei toen ook, 6 weken niet sporten, tillen, handen boven hoofd en bh dag en nacht om. Ja ik ben super blij met het resultaat. Ze zien er echt prachtig uit. Ik ben verder ook tevreden over de kliniek hoor, fijne mensen en dr lapid is een goede arts. 

 

Ik ook bij S.Ouhmed, wat toevallig. Dan geven ze dus wel echt persoonlijk advies op maat. Want in mijn situatie was het dus schijnbaar meer nodig om dat indaal proces te versnellen als bij jou! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hejjj wat leuk, 

nog meer dg cliënten! 

Mij ben door grabietz geopereerd, en mij werd ook op de controle verteld overdag thuis op de bank bh eventjes af doen. 

Alleen nu kom ik vandaag thuis van het werk, (ben overigens 9 juli geopereerd) en zie dat de ene borst met andere groot verschil in zit , herkennen jullie dit ook toevallig ??? En me rechter borst is ook nog vrij hard in vergelijking met links ..... jullie dit ook ? Zal even foto mee sturen.... dan zien jullie vast wat ik bedoel ! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.