Ga naar inhoud

Charlottevereecke : 7 september 2018 : Dr. deMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

7 September ga ik naar Dr Demeyere voor mijn borstvergroting, ik moet enkele foto's meenemen, en ik vroeg me nu af of er iemand mij wat foto's van voor en na kan bezorgen (operatie door Dr Demeyere), dat zou mij ook al wat geruststellen hoe het resultaat gaat zijn :) Ik heb nu een B en hij zou 300CC bijsteken.

 

Mvg

Charlotte Vereecke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen tips over Dr. Demeyere. Maar wil je wel de tip geven om je naam te wijzigen.

Wanneer je straks foto's plaatst van je borsten, zal dit voor heel de wereld zichtbaar zijn wanneer je jouw naam op google typt. Of Charlotte Vereecke moet niet je eigen naam zijn, dan heb ik niets gezegd :7:...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
1 uur geleden zei Rowina:

En meiden, hoe is het gegaan ?

Hoi,

 

Vrijdag was het inderdaad mijn beurt. Ik heb 200cc gekregen voor de spier. Ik schrok wel wat van de weinige cc die erin zitten. Hij vertelde mij dat als hij er meer zou insteken ze te bol zouden zijn. Hij is afgegaan van de foto's die ik getoond heb. Ik wou inderdaad geen reuze borsten of bolle borsten, maar op het eerste zicht hadden ze iets groter gemogen, maar ik wacht gewoon af. Zullen ze onderaan nog vergroten als alles wat op zijn plaats komt te zitten?Mijn man is alleszins blij, want hoe minder cc hoe liever.

 

Echt pijn in mijn borsten heb ik niet, enkel heb ik 's nachts vaak onhoudbare rugpijn en moet ik Tramadol nemen wil ik toch iets kunnen slapen. Door op mijn rug te slapen, verkramp ik precies volledig. Deze nacht mij toch eens half op mijn zij gelegd, en was veel beter. Hopelijk kan dit niet te veel kwaad. 

Ook de postoperatieve bh stoort me wat, spant echt enorm en is een verademing als ik hem uit doe om te douchen.

 

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Cubi:

En hoe gaat het nog met jouw? Hoeveel cc heb jij gekregen? En wat vind jij er al van?

 

@Cubi

 

250cc en das voor mijn grootte en gewicht meer dan genoeg. Mocht zelfs 200 geweest zijn van mij (1m60 50kg)

 

Ik ben donderdag geweest en als ik jouw verslag lees heb ik wat meer pech met de pijn. Kijk er tegen op om me sochtends te douchen.. als die bh uit moet is het pijnlijkste moment daar. 

 

Maar gelukkig merk ik elke dag beterschap !! 

 

Voorlopig kijk ik er nog wat verdwaasd naar (is dat nu echt mijn lichaam?)

Heb denk ik nog wel wat vocht hier en daar zitten ( die eerste dag had ik ook zo een bolle buik! Was net zwanger..) is wel al serieus geminderd maar nog niet volledig weg .

 

Kijk eigenlijk uit naar het moment dat alles zijn plek heeft gekregen en ik mijn lichaam terug kan aanraken. Met dat alles nog pijn doet heb ik me nog geen beeld kunnen vormen of ik het nu mooi vind of niet. (Want die pijn is een slecht iets dus die borsten zijn ook iets slecht)

 

Had de eerste dag zelfs het idee van stom geweest te zijn om aan een gezond lichaam te laten sleutelen. Was vooral zelfmedelijden toen ik hier in de zetel mottig lag te wezen ;-)

 

Enfin ik houd je op de hoogte. Raar van er zolang naar uit te kijken, af te tellen, over te babbelen en dan is het daar... En dan kijk ik in de spiegel en denk ik alleen : wat doen die bollen daar?

 

Maar gezien ik echt zo hard heb uitgekeken naar wat decolte, naar een gevulde bikini aandoen , naar kleedjes die eindelijk wat meer vrouwelijke vormingen zullen tonen... Ben ik er zeker van dat ik snel terug van mijn lichaam ga houden. Meer dan ooit.

 

Maar zolang er pijntjes zijn .. zijn die vormen de dader en zie ik ze nog niet graag ;-)

 

 

Amai... Heb me eens laten gaan in mijn antwoord :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Rowina:

 

@Cubi

 

250cc en das voor mijn grootte en gewicht meer dan genoeg. Mocht zelfs 200 geweest zijn van mij (1m60 50kg)

 

Ik ben donderdag geweest en als ik jouw verslag lees heb ik wat meer pech met de pijn. Kijk er tegen op om me sochtends te douchen.. als die bh uit moet is het pijnlijkste moment daar. 

 

Maar gelukkig merk ik elke dag beterschap !! 

 

Voorlopig kijk ik er nog wat verdwaasd naar (is dat nu echt mijn lichaam?)

Heb denk ik nog wel wat vocht hier en daar zitten ( die eerste dag had ik ook zo een bolle buik! Was net zwanger..) is wel al serieus geminderd maar nog niet volledig weg .

 

Kijk eigenlijk uit naar het moment dat alles zijn plek heeft gekregen en ik mijn lichaam terug kan aanraken. Met dat alles nog pijn doet heb ik me nog geen beeld kunnen vormen of ik het nu mooi vind of niet. (Want die pijn is een slecht iets dus die borsten zijn ook iets slecht)

 

Had de eerste dag zelfs het idee van stom geweest te zijn om aan een gezond lichaam te laten sleutelen. Was vooral zelfmedelijden toen ik hier in de zetel mottig lag te wezen ;-)

 

Enfin ik houd je op de hoogte. Raar van er zolang naar uit te kijken, af te tellen, over te babbelen en dan is het daar... En dan kijk ik in de spiegel en denk ik alleen : wat doen die bollen daar?

 

Maar gezien ik echt zo hard heb uitgekeken naar wat decolte, naar een gevulde bikini aandoen , naar kleedjes die eindelijk wat meer vrouwelijke vormingen zullen tonen... Ben ik er zeker van dat ik snel terug van mijn lichaam ga houden. Meer dan ooit.

 

Maar zolang er pijntjes zijn .. zijn die vormen de dader en zie ik ze nog niet graag ;-)

 

 

Amai... Heb me eens laten gaan in mijn antwoord :-D

Je inderdaad optrekken aan het feit dat je elke dag beterschap hebt! Ze zeggen altijd: wie mooi wil zijn, moet lijden. Al is dat op dat moment maar een magere troost, I know. Deze nacht op mijn zij geslapen en quasi geen rugpijn meer, oef! Neem je nog pijnstillers en die Celebrex? Ik neem voorlopig nog 2x per dag Celebrex, ga het doosje opnemen. Denk dat dat goed is omdat dat ontstekingsremmend werkt.

 

De 2e dag had ik ook zoiets van wat heb ik nu gedaan, is het dit wel allemaal waard? Kwam ook vooral door de pijn en omdat ik meer cc had verwacht. Maar dat gevoel is weg nu, ik vertrouw erop dat de PC weet waar hij mee bezig is en het eindresultaat mooi zal zijn.

 

Dat gevoel van: wat doen die bollen daar, heb ik niet zo. Ik was het al gewoon om al redelijk wat bollen te hebben in kledij, omdat ik altijd maximizers droeg. Nu lijken ze dezelfde grootte als met mijn maximizer. Ik voel mij elke dag gelukkiger en gelukkiger met mijn boobs. Zou wel graag paar maanden willen doorspoelen. Ben zo benieuwd naar het eindresultaat en kijk er ook naar uit dat ik alles terug mag doen als vroeger. Want ik heb een baby van 5 maanden en heb soms het gevoel dat ik hem niet dezelfde aandacht kan geven als voordien. Ik neem hem alleen maar als het nodig is en dat vind ik soms zo triestig. 

 

Het beste nog met je herstel! Tot later. 

 

Groeten 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.