Ga naar inhoud

nieuw Lid met veel vragen


Jen1988

Aanbevolen berichten

Hey dames,

 

ben nieuw hier dus even voorstellen. Na 2 kindjes dochter 6j en zoontje van 10maanden schiet er jammer genoeg nog maar weinig over van men altijd al kleine borsten trouwens. Vroeger altijd een mooi gevulde B cup nu jammer genoeg een kleine a cup gevuld met vel.wat me zeer ongelukkig maakt. Na men zoontje schiet er echt niks meer over als vel. Men zelfvertrouwen en vrouw voelen is ver te zoeken. Wou vroeger al graag grotere borsten maar aangezien ik mooie B cup had wou ik niet laten sleutelen aan men lichaam. Afgelopen maanden beginne praten met men man over men gevoel dat ik heb over men borsten. Gelukkig begrijpt hij dit dat ik een bv wil laten doen omdat ik me zo ongelukkig voel dus men doel is sparen sparen sparen. Btw voor men man hoeft dz bv niet hij vind me mooi hoe ik ben zegt hij maar ik doe dit volledig voor mezelf. Ik heb ondertussen al heel veel opzoek werk gedaan en heb beslist om bij dr Verdonck in Diest te gaan graag zou ik jullie meningen ervaringen mss voor en na foto’s willen weten en zien. Zo krijg ik mss een beter beeld van hoeveel cc enzo want daar kan ik niet an uit .ik heb wel zoiets van als ik bv ga doen ja dan laten we het ineens wel ne goed gevulde c doen dat zou ik graag willeN

 

groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.