Ga naar inhoud

Joanne1987 : 23 juli 2018 : Dr. Roosenburg : Worldeye


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

Ik ben nieuw hier, zal even wat over mezelf vertellen :)

ik ben Joanne en ben 31 jaar oud, 6 jaar getrouwd en mama van 2 ongelooflijk knappe jongens (2 en 4)...

meteen het probleem, die 2 leuke jongens hebben m'n borsten laten ontploffen haha. In de zwangerschappenvan cup D naar F gegaan en daarna weer leeg gelopen.

 

Afgelopen maart stoute schoenen aangetrokken en een intake gepland bij kliniek Gabriels, vele voor en nadelen gelezen en besloten het op me af te laten komen. Fijn consult met Joanna gehad doe twijfelde of het zonder lift mogelijk was, dus maar meteen 2e consult gepland voor in april bij dokter Damen.

Hij vond de lift eigenlijk niet nodig, maar wilde het wel doen als ik dat wilde. Helaas bleek ik mijn vakantie niet te kunnen verzetten en kon de datum verder ook niet gewijzigd worden ivm zijn vakantie en een operatie. 

Na contact met de kliniek kon ik mijn datum verzetten naar 23 juli, bij dokter Grabietz en dan 10 juli op consult.

Zo gezegd zo gedaan, 10 juli weer naar Barendrecht. Schok van mijn leven, dokter Grabietz stond niet achter de lift en wilde me daar ook pertinent niet aan opereren, grond zakte onder mn voeten vandaan... Hij raadde me aan even naar het andere gebouw te gaan en bij zijn collega nog even een mening te vragen. Ik vond het namelijk niet zo erg als er echt geen lift nodig is, maar ik vond hem niet zo heel leuk meer, deed heel bot.

Ik dus naar andere gebouw, kom ik binnen bij dokter Roosenburg, wat een ontzettend lieve man! Voelde me zo begrepen en op mijn gemak gesteld! Ook hij vond een lift absoluut niet nodig en wist me te overtuigen.

 

Lang verhaal kort, afgelopen maandag heeft dokter Roosenburg bij mij 650 cc high profile cohesive II geplaatst voor de spier. Ik had me ingesteld op enorm veel pijn, maar alles is me zo mee gevallen!

Inmiddels heb ik alleen wat trek en druk 'pijn' na omhoog komen. Linker borsy wat meer last van ala rechts, was okk blauwer op de ribben en voelt soms inwendig wat gevoelig maar dat is het. Slaap alweer op mijn zij en alles ziet er prima uit. Soms te overmoedig of gewoon niet stilstaan bij dingen, zoals op je arm leunen met omdraaien in de nacht, maar mag absoluut niet klagen!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt!!!

 

Maar meteen een kleine update Dan, wat kun je je gek maken trouwens in zo'n herstel periode...

Vandaag is mn rechterborst al wat meer gezakt, links is nog standje skischans aan de onderkant, met ik denk nog wat vocht richting het midden (was bijna bang voor een doorgezakte Prothese, wat je je wel niet allemaal in je hoofd kan halen...). Tevens voel ik in die borst de prothese soms wat bewegen en borrelen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag eerste controle gehad en alles was goed! Nog wel vrij veel vocht, maar heeft tijd nodig.

Ook heel erg blij met de wondjes zo ver!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.