Ga naar inhoud

Maak me zorgen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

 

ik heb dringend jullie advies nodig! Ik ben 9 juli geopereerd , dual plane methode , bij Diana gabriels, op zich me herstel periode zit ik nog midden in dus , maar voel me vandaag weer net alsof ik terug kom van de kliniek. Heb drie tal goeie dagen achter de rug gehad en wat gerommeld in huis, gewandeld, auto gereden zelfs ook gisteren, en nu vandaag Doet alles weer pijn, opgezet , hou enorm vocht vast , weer enorme spierpijn in me armen, begrijp er niets van. Heb contact gehad met de kliniek en omdat ik geen koorts of andere klachten heb zeggen ze dat ik waarschijnlijk te snel teveel heb gedaan rn goed naar me lichaam moet luisteren. Herkent iemand dit ???? En moet ik idd rustig aan doen of is er toch meer aan de hand ???? 

Wie kan me helpen met advies of ervaringen???? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Je bent iets meer dan een week geleden geopereerd en je hebt al gerommeld in huis, gewandeld, auto gereden etc.
Mijn antwoord is, dat je inderdaad teveel hebt gedaan.
Hou je je verder wel aan de leefregels die je 6 weken moet volgen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meis.

 

Je hebt idd teveel gedaan. Ook al voelde dat misschien niet zo:blush:

 

Tegen mij zeiden ze ook dat ik na 1 week mocht werken (nagelstyliste) en auto rijden. :blink:Maar had voor mezelf er een week bijgeplakt en had achteraf zelfs nog een extra week dr aan vast moeten plakken.:huh:

 

Ik herken het wel idd. Alles voelt zwaar na zulke ondernemingen. Ik ben vandaag 4 weken po en nog voelt het zwaar. :18:

Normaal ben ik van het door stampen, maar na ieder werk moment of iets van inspanning neem ik echt mn rust. Ook op aanraden vsn boobie vriendinnen hier op t forum:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

 

Oei! Ik ben zelf een dag later geopereerd en doe echt zo min mogelijk.. Zodat ik dat vreselijke gevoel van dat harde, strakke zo snel mogelijk kwijt raak. Mij was ook verteld dat ik niet verzekerd ben als ik binnen 2 weken ga autorijden en er iets gebeurd...

Ik denk inderdaad ook dat je teveel van jezelf hebt gevraagd. Ff een paar stapjes terug en dan hoop ik dat je heel snel weer hersteld!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik denk ook echt dat je te fanatiek bent geweest.

ik was ook snel te actief en lichaam riep me direct terug.

eenmaal mezelf meer in acht genomen ging het echt beter.

Behalve de pijn en het nare gevoel is het zo belangrijk voor het eind resultaat . 

 

Rust dametje !

het is ook veel te warm om je druk te maken.

take care.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Lientje1980:

Hallo allemaal, 

 

ik heb dringend jullie advies nodig! Ik ben 9 juli geopereerd , dual plane methode , bij Diana gabriels, op zich me herstel periode zit ik nog midden in dus , maar voel me vandaag weer net alsof ik terug kom van de kliniek. Heb drie tal goeie dagen achter de rug gehad en wat gerommeld in huis, gewandeld, auto gereden zelfs ook gisteren, en nu vandaag Doet alles weer pijn, opgezet , hou enorm vocht vast , weer enorme spierpijn in me armen, begrijp er niets van. Heb contact gehad met de kliniek en omdat ik geen koorts of andere klachten heb zeggen ze dat ik waarschijnlijk te snel teveel heb gedaan rn goed naar me lichaam moet luisteren. Herkent iemand dit ???? En moet ik idd rustig aan doen of is er toch meer aan de hand ???? 

Wie kan me helpen met advies of ervaringen???? 

 

6 weken volledige RUST !!! :viannen_76::lazy2:

 

anders kom jezelf wel tegen en ook zeker met dit weer :88:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Goeiemiddag ladies , 

 

ik ben nou 3 weken po , en op zich gaat het goed en voel me goed alleen ik maak me beetje zorgen om me littekens. En tevens heb ik het idee dat me rechterborst veel groter lijkt dan links. Voelt niet warm aan of zo, juist heel koud en doof nog steeds..... zal even foto’s bij voegen ! Iemand hier ervaring mee of tips voor en me en moet gewoon geduld hebben en niet zo bangig / onzeker zijn wellicht ? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Lientje1980:

Goeiemiddag ladies , 

 

ik ben nou 3 weken po , en op zich gaat het goed en voel me goed alleen ik maak me beetje zorgen om me littekens. En tevens heb ik het idee dat me rechterborst veel groter lijkt dan links. Voelt niet warm aan of zo, juist heel koud en doof nog steeds..... zal even foto’s bij voegen ! Iemand hier ervaring mee of tips voor en me en moet gewoon geduld hebben en niet zo bangig / onzeker zijn wellicht ? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

hoi hoi

Littekens zijn goed hoor, niks mee aan de hand. Die gaan straks, als je ze gaat smeren, masseren (maar wel pas doen als ze pot en potdicht zijn) veranderen :) Alleen littekens masseren, niet de borsten!

Het grootteverschil ligt eraan dat je prothesen niet op gelijke hoogte zitten. Heb jij een band mee gekregen?
Heel vaak dalen ze ook vanzelf in hoor, maar soms hebben ze een handje (bandje) hulp nodig ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei best_boobie:

hoi hoi

Littekens zijn goed hoor, niks mee aan de hand. Die gaan straks, als je ze gaat smeren, masseren (maar wel pas doen als ze pot en potdicht zijn) veranderen :) Alleen littekens masseren, niet de borsten!

Het grootteverschil ligt eraan dat je prothesen niet op gelijke hoogte zitten. Heb jij een band mee gekregen?
Heel vaak dalen ze ook vanzelf in hoor, maar soms hebben ze een handje (bandje) hulp nodig ;)

xx BB

Hoi bb, 

 

nee heb nooit een borstband gehad ! Alleen hele strakke bh dag en nacht aan, alleen uit met douche en af en toe eventjes luchten en niets doen dan op de bank dan. 

Misschien komt het grootte verschil ook tevens nog, (kom ik net achter) omdat ik ongesteld ben geworden voor de eerste keer, en misschien daarom ook dat die borst extra anders reageert en aanvoelt of zo??? 

Zou willen dat ik niet zo onzeker was en gewoon kon genieten elke dag van me nieuwe best friends, pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎29‎-‎7‎-‎2018 om 18:32 zei Lientje1980:

Hoi bb, 

 

nee heb nooit een borstband gehad ! Alleen hele strakke bh dag en nacht aan, alleen uit met douche en af en toe eventjes luchten en niets doen dan op de bank dan. 

Misschien komt het grootte verschil ook tevens nog, (kom ik net achter) omdat ik ongesteld ben geworden voor de eerste keer, en misschien daarom ook dat die borst extra anders reageert en aanvoelt of zo??? 

Zou willen dat ik niet zo onzeker was en gewoon kon genieten elke dag van me nieuwe best friends, pfff

het hele proces is een onzeker proces, tenminste.. dat vond ik toen ook.. Helaas kun je vaak niet anders dan geduld hebben en braaf zijn :P 
Geef je lichaam de tijd om te herstellen en doe geen dingen die niet mogen.. 
Verder is het een kwestie van tijd. Als de pc goed zijn best gedaan heeft, komt het dan zeker goed :)

 

Verschil in grootte zie je vaak tijdens het herstel: twee wonden, dus twee verschillende genezingen.. 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.