Nicole B-C Posted July 28, 2018 Share Posted July 28, 2018 Hoi meiden, Afgelopen maand heb ik consulten gehad bij twee klinieken. Ik ben bij kazem geweest en in de boerhaave kliniek. Hebben anderen ervaringen hiermee? Bij kazem werd voor de borstspier geadviseerd bij boerhaave kliniek dual plane. Het zal gaan om 265 cc anatomische prothese (nu een B-cup). Wat een twijfels, alvast bedankt voor jullie reactie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicole B-C Posted July 29, 2018 Author Share Posted July 29, 2018 Ter aanvulling: bij boerhaave kliniek heb ik een afspraak gehad bij Dr. Van de Kar. Wat zijn jullie ervaringen/voorkeuren met betrekking tot plaatsen voor de borstspier of dual plane? Ook ben ik heel erg benieuwd naar ervaringen met deze twee chirurgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vonnepon Posted July 29, 2018 Share Posted July 29, 2018 Ik ben bij Boerhaave geopereerd door dr vd Weij. Ik ben erg tevreden over de kliniek en m’n operatie. Heel lieve en professionele mensen. En ben uiteraard ook heeeeel blij met m’n nieuwe boobs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicole B-C Posted July 29, 2018 Author Share Posted July 29, 2018 43 minuten geleden zei Vonnepon: Ik ben bij Boerhaave geopereerd door dr vd Weij. Ik ben erg tevreden over de kliniek en m’n operatie. Heel lieve en professionele mensen. En ben uiteraard ook heeeeel blij met m’n nieuwe boobs Wat goed om te horen dat je zulke goede ervaringen hebt bij de boerhaave kliniek! Mag ik vragen hoe de protheses bij jou geplaatst zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vonnepon Posted July 29, 2018 Share Posted July 29, 2018 @Nicole B-C ik heb 340cc Mentor, anatomisch voor de spier Link to comment Share on other sites More sharing options...