Ga naar inhoud

My natural way of beauty : 1 oktober 2018 : Dr. ? : Kliniek ?


Gast My natural way of beauty

Aanbevolen berichten

Gast My natural way of beauty

Nee niet gezien. Wel foto’s van en ik had iemand bij me tijdens OK (ik werk in de zorgsector en had gevraagd of ik een vpk mee mocht nemen) en zij heeft ze wel gezien. 

Ze zaten er 10 jaar in :-( 

Ze waren niet stuk en dun ingekapseld. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het bergopwaarts gaat My naturalway! Zelf heb ik de prothesen meegekregen na de explantatie, ik bewaar ze ook! Het zijn geen grote prothesen (260 cc), maar wat zijn die dingen eigenlijk zwaar joh! Het gekke bij mij is is dat ik nu, alweer vijf jaar na de verwijdering, grotere borsten heb dan voor de vergroting. Toen had ik een A en nu heb ik een behoorlijke B. Achteraf vind ik natuurlijk dat ik ze nooit had moeten laten vergroten. Maar goed....weer wat geleerd!

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast My natural way of beauty

@Francien fijn dat je lijf helemaal goed terug gevormd is. Ja als we alles achteraf hadden geweten dan hadden we idd andere keuzes gemaakt. Maar het is ook waar dat we er van geleerd hebben en ik haal er absoluut een les uit! 

@Robijntje02 Ja dat is altijd de vraag want 100% zeker weten doen we dat niet mits je dat heel specifiek laat testen (bepaalde testen vooraf en testen na de explantatie). Ik voel me psychisch vooral erg goed. Ben erg opgelucht en draag geen gevoel meer met me mee. Ik ben gewoon weer wie ik was zónder protheses. Dat voelt voor mij erg goed. Ik denk persoonlijk wel dat het door het zweten komt. Heel veel klachten ben ik namelijk wel al van af. Vermoeidheid, stijf zijn en de ochtenden een kater gevoel. En sowieso de protheses die ik niet meer voel. Die ogen zijn geen vage klachten. Dat zijn dikke feiten die je ook kunt zien. Dat is een langer proces neem ik aan. Vrouwen die hetzelfde hadden zeggen mij dat het ongeveer 3 maanden kan duren eer dat beter wordt. Geduld en tijd dus. 

Implantaten waren van Natrell. Hoeveelheid weet ik niet maar ben bijna een kilo lichter! ;-)))) 

Ja, ook een lift en resultaat vind ik prachtig!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
5 minuten geleden, Patriciapatricia zei:

Hallo allemaal 

 

Ik ben nieuw op dit forum maar zie dat ik dus niet de enige ben die zich niet zichzelf voelde na een bv. Vandaag ben ik geholpen en heb ik mijn explantatie gehad, wat een opluchting 

 

Fijn dat je operatie goed is verlopen en goed voelt. Lekker herstellen nu! 

Als je straks een eigen topic opent dan ben ik wel benieuwd wat je reden was dat je hiervoor heb gekozen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik lees even mee, ben niet actief op ig maar wel erg in je verhaal geïnteresseerd.

Mijn hele verhaal is wel terug te vinden hier ergens op dit forum.

Bv gehad en na heel veel jaren tevredenheid, in feb. 2016, een wissel gehad ivm lekkage aan beide borsten.

Kapsels niet verwijderd toen, omdat dit maar heel weinig was zei de pc.

Nu sinds een een week of drie een pijnlijke grote borst. Echo gaf gisteren aan dat er vocht tussen kapsel en borstimplantaat zit. Niet wetende wat dit is ben ik gaan Google.

Daar ben ik van geschrokken!!!

Voor mij staat vast, ze gaan er uit en deze keer met kapsel en al.

@Francien ik heb je foto's gezien. Bedankt voor je info en het delen.

Ik heb ook zitten denken aan dokter van kapelle om naar toe te gaan. Maar de Blecourt is mijn p.c van de vorige twee keren. Mag ik vragen waarom je niet voor hem had gekozen?

Ook al is het een tijd geleden maar weet je nog wat de kosten waren bij dokter van kapelle voor het verwijderen van de borstimplantaten, de kapsels en de lift. 

Ik ben echt een beetje radeloos en zoekende....

Help help

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, essi4 zei:

Ik lees even mee, ben niet actief op ig maar wel erg in je verhaal geïnteresseerd.

Mijn hele verhaal is wel terug te vinden hier ergens op dit forum.

Bv gehad en na heel veel jaren tevredenheid, in feb. 2016, een wissel gehad ivm lekkage aan beide borsten.

Kapsels niet verwijderd toen, omdat dit maar heel weinig was zei de pc.

Nu sinds een een week of drie een pijnlijke grote borst. Echo gaf gisteren aan dat er vocht tussen kapsel en borstimplantaat zit. Niet wetende wat dit is ben ik gaan Google.

Daar ben ik van geschrokken!!!

Voor mij staat vast, ze gaan er uit en deze keer met kapsel en al.

@Francien ik heb je foto's gezien. Bedankt voor je info en het delen.

Ik heb ook zitten denken aan dokter van kapelle om naar toe te gaan. Maar de Blecourt is mijn p.c van de vorige twee keren. Mag ik vragen waarom je niet voor hem had gekozen?

Ook al is het een tijd geleden maar weet je nog wat de kosten waren bij dokter van kapelle voor het verwijderen van de borstimplantaten, de kapsels en de lift. 

Ik ben echt een beetje radeloos en zoekende....

Help help

Hey meid! Wat vind ik dit erg voor je!

vooral omdat ik de paniek kan lezen in je bericht!

Maar probeer kalm te blijven, alles gebeurt met een reden en positief blijven hoe moeilijk dit momenteel ook is! Alvast een dikke virtuele knuffel voor je! ? 

Xx liana

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Hi,

Wat vervelend voor jullie dat jullie niet blij zijn met jullie protheses en dat jullie nare onverklaarbare klachten hebben gehad en of hebben.

Ik ben heel benieuwd naar wat jullie klachten precies zijn. Ik heb zelf 16 jaar protheses in mijn borsten en ook fysieke klachten die niet goed thuis te brengen zijn en uit verschillende onderzoeken ook niet verklaarbaar. Misschien komen ze overeen met jullie klachten.

Sterkte en beterschap toe gewenst.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.