Ga naar inhoud

My natural way of beauty : 1 oktober 2018 : Dr. ? : Kliniek ?


Gast My natural way of beauty

Aanbevolen berichten

Gast My natural way of beauty
18 minuten geleden zei BrownieG:

Houden jullie je aan de privacywet :) Gebruik anders de berichten box  (envelopje) om met elkaar deze gegevens te delen. Mailadressen en telefoonnummers etc kan iedereen hier inzien en is niet handig als het in de verkeerde handen valt ;)

xx

@BrownieG Dank voor je moeite! Heb envelopje op deze site inmiddels gevonden. Ga proberen te contacten met Robijntje. Mail heb ik niet ontvangen. Niet in mijn prive mail althans en ook niet in SPAM :-( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast My natural way of beauty

Hai Robijntje! Wat lief dat je het hebt onthouden. Ja ik ben er van af! Heerlijk. Ik zal mijn verhaal posten daar waar het hoort met evt foto’s. Moet wel een beetje makkelijk gaan hoor want vind het hier soms maar flink zoeken ;-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast My natural way of beauty

@Robijntje02 Nou, ik plaats het gewoon hier even. Voor jou. Gisteren was het idd zo ver. Was allemaal ontzettend spannend maar de maanden aanloop waren fijn. Ben alle fases doorgegaan en een paar dagen ervoor was ik er helemaal klaar voor. 

Eenmaal op de OK sliep ik snel. Een kleine 3 uur later was ik weer op de kamer. Enorm misselijk geweest de hele dag maar gisteravond knapte ik snel op. Vandaag mocht ik al naar huis! 

Pijn valt mee verder en ik eet al redelijk. Het echte resultaat weet ik vrijdag pas als het verband eraf mag. Het schijnt een kleine A te zijn geworden. Ik plaats een foto voor je waar je al iets kan zien. Groetjes! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast My natural way of beauty
12 uur geleden zei EHjohanna:

Succes met je herstel .. ik vind je heel dapper en ook dat je ons op de hoogte houd vind ik klasse! 

Lees je insta altijd en lee ook op het bf met je mee ... xx

Wat lief! Dank je wel dat je me dapper vindt. Ik ben ook wel trots op mezelf hoor! Vrijdag gaat het verband er af. Heel spannend ook wel weer! Je ziet het vanzelf ;-) 

Leuk dat je volgt op IG! Hoe heet je? Volg ik jou ook of is het liever allemaal prive?! Groetjes! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Robijntje02:

Hallo @Luci , Laat jij je implantaten verwijderen omdat je lichamelijke klachten hebt of vanwege andere redenen?

Vanwege lichamelijke klachten en ontevredenheid van hoe ze er uit zien na zwangerschap en borstvoeding. En ik voel niet de aandrang om nieuwe te willen. Ik merkte dat ik mij eerder o gemakkelijk voelde door de borsten dan dat ik er tevreden over was. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast My natural way of beauty
5 uur geleden zei Luci:

Ben erg benieuwd naar je resultaat ik volg je ook op insta! :) 

 

Ik heb 16e een consult voor explantatie vind t erg spannend!

Hoi Luci, ik had al een berichtje gepost maar die is niet geplaatst zie ik?! Het ging erover dat ik me goed voel en dat het leuk is dat je me op IG volgt. Ik vroeg je ook of ik je al terug volgde. 

Nu lees ik hierboven dat je dus ook wat lichamelijke klachten ervaart. Vervelend! Ik hoor het nu ook echt vaker van vrouwen. Ik ben geen type die snel in iets geloofd maar dit met die siliconen geloof ik steeds meer. Je kan gewoon de pech hebben er ziek van te worden! Hier veranderen mijn ogen al. Heel bizar. Het rode trekt weg. Na een jaar! Ben nog heel sceptisch maar durf echt te zeggen dat het beter gaat. En dat al na 2 dagen!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast My natural way of beauty
28 minuten geleden zei Robijntje02:

@My natural way of beauty huh.. lees ik t nou goed..; had je rode ogen door de siliconen?

Rood, geïnfecteerd en zwaar geïrriteerd met contstant gedoe! En zie het verschil na 2 dagen! Heel bizar. Ik geloof het nog niet en ben heeeeeeel voorzichtig maar wellicht ga ik er dan toch van af komen...?! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast My natural way of beauty
1 uur geleden zei Francien:

My natural way of beauty, wat fijn dat het zo goed met je gaat! Je zult wel enorm opgelucht zijn!

Enorm!!! Echt de hele dag een blij ei ;-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast My natural way of beauty

Hai ladies! Leuk weer even van jullie te lezen ;-) 

Hier gaat het goed! Lijf hersteld zeer voorspoedig. Al een week aan het werk en van de week ook weer redelijk kunnen functioneren in het huishouden. De dames jeuken als een gek dus een goed teken. Het ziet er mooi uit en ik ben ontzettend blij met het resultaat. Maandag gaan de hechtingen eruit! 

Ogen redelijk. Dat wat ik heb, zit er al een jaar. Heeft tijdig nodig om te herstellen dus ik doe mijn best geduldig te zijn. Wel is het wat beter maar het liefste wil ik dat het gewoon weg is. Maandag een afspraak met mijn oogarts en ik ga het gesprek natuurlijk wel aan. Wat weet hij van mijn klachten in combinatie met borstimplantaten? Ben ik wel heel erg benieuwd naar omdat ik mijn eigen klachten (als ik het allemaal eerder wist) gewoon via Google had kunnen vinden. 

Voor de rest voel ik me wel erg goed. Fit, vol energie, opgelucht, blij en vind ik het allemaal mooi staan. 

Dus...so far so good! 

Maandag na hechtingen en oogarts zal ik weer wat plaatsen op beide fora; IG en hier. xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.