Ga naar inhoud

Na hoe lang bh kopen?


Aanbevolen berichten

Hee meiden,

 

ik ben nu 4 weken PO en weet dat je na 4-6 weken een gewone bh mag gaan dragen. Net alvast even gepast, was zo benieuwd waar ik op uit zou komen! :rolleyes: maar nu vraag ik me af: wanneer kan ik het beste een bh kopen? Want hoor dat veel dames bij dual plane operatie na een tijdje toch merken dat hun eerste bh te klein is.

 

Ben benieuwd hoe jullie maat nog is veranderd ná die 6 weken.

 

Ik neig nu naar wel een bh kopen over 2 weekjes en dan gewoon niet te duur en dan na weer een paar weken/maanden kijken of de maat nog is veranderd! Ben mn sport bh zat namelijk, drukt de boel zo plat en wil ze showen die boobies:1big_boobs::152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met 6 weken PO gewoon een paar goedkope gekocht en toen deze te klein werden weer.

Ben ondertussen denk ik 3 a 4 keer van maat veranderd, ligt eraan welk model het is want bij sommige bh's heb ik 75G maar bij het merendeel 80F. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Apart soms hoe het werkt met die cc's.

Ik kom van een aa af en ben met 375cc naar een 70g of een 75f verhuisd. Ben 159cm en 60 kg.. en toch lijken mijn borsten echt niet groot ofzo. Ik ben nu 3 weken po. Gaat mijn maat dan ook nog veranderen?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kun je daar gewoon echt weinig over zeggen... Ik ben nu een week PO en als ik puur omtrek meet kom ik op E uit (gaat les cup breedte alleen niet passen)

Ik ben 1.68 en 68 kilo en heb 650 cc voor de spier, had een lege D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was bij de hunkemoller en daar probeerde ik een 75D maar toen die vrouw kwam begon ze te lachen, dat gaat nooit passen zei ze. En kwam met een 70G. Ik schrok me dood. Maar het is ook puur omdat ik vrij smal ben ( onderwijdte). Ik lees hier soms dat ze bij dual plane nog groter kunnen worden ivm rekken van de spier, dus ik schrok al.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 30-7-2018 om 19:16 zei Justien:

Apart soms hoe het werkt met die cc's.

Ik kom van een aa af en ben met 375cc naar een 70g of een 75f verhuisd. Ben 159cm en 60 kg.. en toch lijken mijn borsten echt niet groot ofzo. Ik ben nu 3 weken po. Gaat mijn maat dan ook nog veranderen?? 

 Wat zien ze er mooi uit!! Geeft me hoop :D Ik ga ook voor 375cc dual plane. Gelukkig gaat het erom hoe je je erbij voelt en niet zozeer om de label in de BH want als ik G of F lees krijg ik het een beetje benauwd :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.