Ga naar inhoud

Buttercup2.0 : 22 januari 2019 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Gast Buttercup2.0

Aanbevolen berichten

Gast Buttercup2.0

Hallo allemaal,

ik ben een 31-jarige plus mama van 2 gekke pubers en ik ben ondertussen 7 jaar samen met hun vader.

Vorig jaar zijn we getrouwd. Ik ben voor de trouw een 12-tal kg afgevallen, en dat zorgt ervoor dat mijn borsten er sindsdien maar slapjes bij hangen.

Vandaar de keuze voor een borstvergroting, die had ik mezelf beloofd als ik netjes op gewicht bleef :).

Op 1 september heb ik een afspraak bij dokter verdonck bij de belgian breast clinic.

Ik las al veel goede ervaringen van dames die door hem geopereerd werden. Naar de reacties ben ik denk ik gewonnen voor Motiva implantaten.

Ikzelf ben hier op zoek naar meer info over het al dan niet achter de borstspier plaatsen, hoe groot zijn jullie gegaan, wat met de littekens achteraf...?

Ik ben 1m60 en weeg 55kg. Toen ik nog een stukje dikker was had ik een 75D. Ondertussen is dat een slappe 70C geworden.

 

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en voor en na foto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Gast Buttercup2.0

Afgelopen zaterdag was het zo ver: mijn afspraak bij dokter Verdonck. 

Het werd een koude douche: er blijkt een lift nodig te zijn. De 'hang' is nog maar in een beginstadium, waardoor het met een tepellift op te lossen valt. 

Nu ben ik doodsbenauwd voor de littekens...

En ook wel teleurgesteld dat ik niet door dokter verdonck geopereerd zal worden. 

Gezien het bv met tepellift zal worden zal ik door zijn collega dokter danau geopereerd worden. 

Iemand ervaring met dokter danau of met een tepellift? In elk geval heb ik 9 oktober een 2e consult gepland zodat ik met dokter danau alles verder kan bespreken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Buttercup2.0

Ik ben over de eerste shock wat het liften betreft. Ze gaan uit zichzelf niet meer hoger komen te staan, dus dan nu maar "korte pijn" en een tepellift ipv binnen enkele jaren een volledige lift. 

In oktober staan er afspraken bij dr bosmans en dr danau op de planning, en in december ga ik op consult bij dr plovier. 

Zeer benieuwd wat deze 3 me gaan vertellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Gast Buttercup2.0

Afspraken met dokter bosmans en dokter danau zijn achter de rug. 

Bosmans was voor mij persoonlijk geen aanrader. Je past eerst wat prothesen die bij in je bh gestopt worden. Het passen wordt door de secretaresse/assistente gedaan. Dan komt dokter bosmans eraan te pas: hij knijpt een keer in mijn borsten en dan mag ik me weer aankleden. Meten of goed bekijken komt er niet aan te pas. Wel de waarschuwing: ga niet te groot, anders nemen mensen je niet meer serieus (we hadden het btw over 300cc op dat moment, dus niet van die jumbo meloenen...)

Hij plaats enkel voor de spier want die implantaten achter de spier of dual plane "kruipen omhoog"...

Samengevat: zeer vreemde consultatie, zeker niets voor mij. 

Dan de afspraak bij dokter danau: kundige en duidelijke uitleg. Hij stelde voor om het in 2 delen te doen: eerst de vergroting en (indien ik het nodig zou vinden) dan de tepellift. Gezien mijn tepels nog mooi naar voor wijzen en ik echt wel bang ben voor het litteken raadt hij aan het zo te doen. De tepellift kan nadien onder plaatselijke verdoving gedaan worden en heeft een hersteltijd van ongeveer 1 week. Kostprijs tesamen of apart blijft ook gelijk. 

Hier voel ik me ook het best bij eerlijk gezegd... dus ga ik voor eerst de vergroting en als ik het nodig acht nadien een tepellift.

Geen slecht woord over dokter danau, maar mijn gevoel zat beter bij dokter verdonck. Dus direct aansluitend dan bij dokter verdonck langs geweest (wat ik wel wat awkward vond tov dokter danau maar ja...)

De datum is geprikt voor 22 januari. 285cc motiva progressive plus demi. 

Nu aftellen en hopen op een mooi resultaat zonder de tepellift. 

@best_boobie pas jij titel ed aan aub? Thx!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-10-2018 om 17:27 zei Buttercup2.0:

Afspraken met dokter bosmans en dokter danau zijn achter de rug. 

Bosmans was voor mij persoonlijk geen aanrader. Je past eerst wat prothesen die bij in je bh gestopt worden. Het passen wordt door de secretaresse/assistente gedaan. Dan komt dokter bosmans eraan te pas: hij knijpt een keer in mijn borsten en dan mag ik me weer aankleden. Meten of goed bekijken komt er niet aan te pas. Wel de waarschuwing: ga niet te groot, anders nemen mensen je niet meer serieus (we hadden het btw over 300cc op dat moment, dus niet van die jumbo meloenen...)

Hij plaats enkel voor de spier want die implantaten achter de spier of dual plane "kruipen omhoog"...

Samengevat: zeer vreemde consultatie, zeker niets voor mij. 

Dan de afspraak bij dokter danau: kundige en duidelijke uitleg. Hij stelde voor om het in 2 delen te doen: eerst de vergroting en (indien ik het nodig zou vinden) dan de tepellift. Gezien mijn tepels nog mooi naar voor wijzen en ik echt wel bang ben voor het litteken raadt hij aan het zo te doen. De tepellift kan nadien onder plaatselijke verdoving gedaan worden en heeft een hersteltijd van ongeveer 1 week. Kostprijs tesamen of apart blijft ook gelijk. 

Hier voel ik me ook het best bij eerlijk gezegd... dus ga ik voor eerst de vergroting en als ik het nodig acht nadien een tepellift.

Geen slecht woord over dokter danau, maar mijn gevoel zat beter bij dokter verdonck. Dus direct aansluitend dan bij dokter verdonck langs geweest (wat ik wel wat awkward vond tov dokter danau maar ja...)

De datum is geprikt voor 22 januari. 285cc motiva progressive plus demi. 

Nu aftellen en hopen op een mooi resultaat zonder de tepellift. 

@best_boobie pas jij titel ed aan aub? Thx!!

Hey ik ben ook bij dokter Verdonck geweest hij zei me dat er een lifting moest gebeuren dus ik ben ook bij dr danau geweest (mijn gevoel ligt ook beter bij dr Verdonck) wat het nu moeilijk maakt omdat ik volgens hem een lifting nodig heb. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Buttercup2.0

@sor als je gevoel bij danau niet goed zit zou ik toch zeker ook elders eens op consultatie gaan. Bij de albums ivm lifting vind ik persoonlijk het werk van dokter plovier zeer geslaagd. Zeer mooie, fijne littekens 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Buttercup2.0:

@sor als je gevoel bij danau niet goed zit zou ik toch zeker ook elders eens op consultatie gaan. Bij de albums ivm lifting vind ik persoonlijk het werk van dokter plovier zeer geslaagd. Zeer mooie, fijne littekens 

Dank u ga ik is even bekijken, had ook al werk gezien van dr vito en dat ziet er ook netjes uit 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Buttercup2.0:

@sor als je gevoel bij danau niet goed zit zou ik toch zeker ook elders eens op consultatie gaan. Bij de albums ivm lifting vind ik persoonlijk het werk van dokter plovier zeer geslaagd. Zeer mooie, fijne littekens 

@Buttercup2.0 heb al op de site van Be Clinic gekeken, maar kan geen voor-/na-foto's vinden van resultaten van Plovier?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi. Ik word een week voor jou geopereerd. Door drs Mesters Velthuis. 

 

Gelukkig geen lift nodig. Ben nog een beetje aan t twijfelen of ik voor 275 of 300cc ga. Ik krijg ronde implantaten, dual plane geplaatst. Altijd leuk om diegene te volgen die rond zelfde tijd geopereerd worden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Buttercup2.0

@Boobmom het aftellen duurt me nu al te lang... ik twijfel ook nog steeds tss de 265cc en 285cc. Bij 265 denk ik dat het zonde zou zijn dat ze te klein zijn en bij 285 bang dat ze te groot gaan zijn. Terwijl het verschil tss de 2 waarschijnlijk amper te zien zal zijn. It's all in the mind... :rolleyes:

Ben ook heel benieuwd naar het resultaat zonder de tepellift!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Buttercup2.0:

@Boobmom het aftellen duurt me nu al te lang... ik twijfel ook nog steeds tss de 265cc en 285cc. Bij 265 denk ik dat het zonde zou zijn dat ze te klein zijn en bij 285 bang dat ze te groot gaan zijn. Terwijl het verschil tss de 2 waarschijnlijk amper te zien zal zijn. It's all in the mind... :rolleyes:

Ben ook heel benieuwd naar het resultaat zonder de tepellift!

Ik zit met precies t zelfde dilemma. Een te bang dat t toch te klein is. En andere net te groot. En idd aftellen duurt echt veel te lang. Ben nog maar niet te veel bezig met het aftellen. 

Heb tip gelezen om zakjes te vullen met zoveel cc rijst en die dan in sportbh doen. Dan kun je zelf thuis soort passendste houden zeg maar. Wil ik komend weekend eens gaan proberen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
On 10/25/2018 at 6:18 PM, Buttercup2.0 said:

@Boobmom het aftellen duurt me nu al te lang... ik twijfel ook nog steeds tss de 265cc en 285cc. Bij 265 denk ik dat het zonde zou zijn dat ze te klein zijn en bij 285 bang dat ze te groot gaan zijn. Terwijl het verschil tss de 2 waarschijnlijk amper te zien zal zijn. It's all in the mind... :rolleyes:

Ben ook heel benieuwd naar het resultaat zonder de tepellift!

Hee! Ik had precies dezelfde keuzestress. Ik heb uiteindelijk voor de 285cc gekozen en daar ben ik heel tevreden mee. Laat het me even weten als je in mijn album wilt kijken, dan voeg ik je toe :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Buttercup2.0

@Marg23 ik ben dan ook de eeuwige twijfelaar die voor een borstvergroting gaat. De ene dag kijk ik er enorm naar uit en de andere dag vraag ik me af waar ik mee bezig ben... Maar dat zie ik hier vaak voorbij komen dus het hoort er wel bij denk ik :rolleyes:

Ik neem graag een kijkje in je album. Ik ga dit weekend ook een album zien aan te maken. Dan kan je mij voorsituatie ook zien. 

Alvast heel erg bedankt dat ik mag meekijken. 

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Buttercup2.0 Ik heb je toegevoegd :) 

Haha de nacht van te voren heb ik me nog liggen bedenken of ik de operatie toch niet af moest bellen, dus inderdaad, eeuwige twijfel hoort erbij! Don't worry, het gaat helemaal goedkomen. Je hebt er al zo lang over nagedacht: het feit dat je nu de stap gezet hebt zegt toch wel dat je het écht wilt in mijn ogen. 

Ben benieuwd naar je proces! 

Groetjes, Marg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-10-2018 om 18:18, Buttercup2.0 zei:

@Boobmom het aftellen duurt me nu al te lang... ik twijfel ook nog steeds tss de 265cc en 285cc. Bij 265 denk ik dat het zonde zou zijn dat ze te klein zijn en bij 285 bang dat ze te groot gaan zijn. Terwijl het verschil tss de 2 waarschijnlijk amper te zien zal zijn. It's all in the mind... :rolleyes:

Ben ook heel benieuwd naar het resultaat zonder de tepellift!

Hey, die 20cc is niet de moeite waard om over te twijfelen ;) Ik heb het aan den lijve ondervonden. Ik was zo'n twijfelkont. Maar 20cc is nog geen kwart cupmaat dus dat ga je eigenlijk niet zien. Bij twijfel zou ik voor de grootste gaan ;)  (makkelijk gezegd misschien maar veel dames zeggen achteraf dat het nog wel iets groter mocht en ook zij twijfelen of het niet te groot/klein zou worden)

 

Op 6-11-2018 om 17:37, Buttercup2.0 zei:

@Marg23 ik ben dan ook de eeuwige twijfelaar die voor een borstvergroting gaat. De ene dag kijk ik er enorm naar uit en de andere dag vraag ik me af waar ik mee bezig ben... Maar dat zie ik hier vaak voorbij komen dus het hoort er wel bij denk ik :rolleyes:

Ik neem graag een kijkje in je album. Ik ga dit weekend ook een album zien aan te maken. Dan kan je mij voorsituatie ook zien. 

Alvast heel erg bedankt dat ik mag meekijken. 

Grtjs

Dat twijfelen is niet gek hoor. Zoals ik hierboven al zei heb ik dat ook heel erg gehad. Dan weer groter, dan weer kleiner, dan wisselen van merk en weer foto's vergelijken. Ik heb mijzelf helemaal gek gemaakt en dat was echt nergens voor nodig geweest. Als je naar Verdonck gaat hoef je je in ieder geval echt niet druk te maken dat het te groot zal worden. Wat hij groot vind is nog steeds natuurlijk! 

 

Succes alvast!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Buttercup2.0

@Marg23 album met de voorsituatie is gemaakt. Ik heb je toegevoegd. 

 

@Ellen125 die 22e januari mag nu toch echt wel dichterbij gaan komen. Ben zo aan het piekeren en twijfelen over alles...

Zal blij zijn als het achter de rug is. 

Ik hoop dat je een vlot herstel hebt van je 2e operatie!

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Buttercup2.0 zei:

@Ellen125 die 22e januari mag nu toch echt wel dichterbij gaan komen. Ben zo aan het piekeren en twijfelen over alles...

Zal blij zijn als het achter de rug is. 

Ik hoop dat je een vlot herstel hebt van je 2e operatie!

Ja snap ik hoor. Eigenlijk moet je het een beetje proberen los te laten maar dat kan best lastig zijn. 

Dankje! Gaat best goed eigenlijk. Wil teveel Haha :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.