Ga naar inhoud

Buttercup2.0 : 22 januari 2019 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Gast Buttercup2.0

Aanbevolen berichten

Op 6-11-2018 om 17:37, Buttercup2.0 zei:

@Marg23 ik ben dan ook de eeuwige twijfelaar die voor een borstvergroting gaat. De ene dag kijk ik er enorm naar uit en de andere dag vraag ik me af waar ik mee bezig ben... Maar dat zie ik hier vaak voorbij komen dus het hoort er wel bij denk ik :rolleyes:

Ik neem graag een kijkje in je album. Ik ga dit weekend ook een album zien aan te maken. Dan kan je mij voorsituatie ook zien. 

Alvast heel erg bedankt dat ik mag meekijken. 

Grtjs

@Marg23zou ik ook mogen meekijken? Ben ook de eeuwige twijfelaar ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Boomer said:

Over de lichte push-up prothesen of de natuurlijke ... 

Ah ja. Kan je alleen het advies geven om vooral veel foto's te kijken ;) 

Aan de andere kant: staar je niet blind op andersmans resultaat en kies ook gewoon met je gevoel. Waarvan denk je dat jij het meest blij zou worden. 

Heel veel succes met de keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Marg23 zei:

Ah ja. Kan je alleen het advies geven om vooral veel foto's te kijken ;) 

Aan de andere kant: staar je niet blind op andersmans resultaat en kies ook gewoon met je gevoel. Waarvan denk je dat jij het meest blij zou worden. 

Heel veel succes met de keuze!

@Marg23ik heb een kleine a cup en dr Verdonck zei me ook dat de plaats tss mijn borsten 6 cm was, wat een beetje meer is gewoonlijk mr niet abnormaal. Waaruit ik verstond dat ze dan iets verder vaneen staan of anders? Ik heb eigenlijk totaal geen ervaring met forums dus weet ook niet hoed hoe ik foto’s kan terugvinden? Haha ik ben toch een klungel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boomer Ik moest ook zoeken in het begin hoor ;) Bovenin de website staat een balk met verschillende knoppen. Als je bij Browse op Gallery klikt, kun je albums zien. Sowieso alle openbare albums, maar ook alle albums waarvoor je bent uitgenodigd. Je kan ook specifiek naar iemands album gaan door bijvoorbeeld in een topic op diegene haar naam te klikken, en dan in haar profiel naar het kopje 'albums' te gaan. Als diegene een openbaar album heeft of je heeft uitgenodigd voor haar privé-album, kun je daar ook foto's kijken. 

En verder, op instagram staan ook duizenden foto's (bijvoorbeeld de accounts van motiva zelf). 

 

Inderdaad, als je borsten nu al wat verder uit elkaar staan blijft dat na de borstvergroting waarschijnlijk zo. Maar als je er nu geen problemen mee hebt, is dat daarna waarschijnlijk ook niet zo ;) Hetzelfde geldt voor kleine ongelijkheden qua tepels of qua grootte. Echter als je je er nu al aan stoort kan het zijn dat je dat straks ook blijft doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Marg23 zei:

@Boomer Ik moest ook zoeken in het begin hoor ;) Bovenin de website staat een balk met verschillende knoppen. Als je bij Browse op Gallery klikt, kun je albums zien. Sowieso alle openbare albums, maar ook alle albums waarvoor je bent uitgenodigd. Je kan ook specifiek naar iemands album gaan door bijvoorbeeld in een topic op diegene haar naam te klikken, en dan in haar profiel naar het kopje 'albums' te gaan. Als diegene een openbaar album heeft of je heeft uitgenodigd voor haar privé-album, kun je daar ook foto's kijken. 

En verder, op instagram staan ook duizenden foto's (bijvoorbeeld de accounts van motiva zelf). 

 

Inderdaad, als je borsten nu al wat verder uit elkaar staan blijft dat na de borstvergroting waarschijnlijk zo. Maar als je er nu geen problemen mee hebt, is dat daarna waarschijnlijk ook niet zo ;) Hetzelfde geldt voor kleine ongelijkheden qua tepels of qua grootte. Echter als je je er nu al aan stoort kan het zijn dat je dat straks ook blijft doen!

@Marg23ik heb de foto’s gevonden, wauw die zien er super mooi uit!! Zijn dit de naturel prothesen van motiva of de push-up? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.