Ga naar inhoud

sophieberry : 30 augustus 2018 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

22 uur geleden zei <3Lianne:

Hi Sophie,

 

Wat fijn dat alles goed is gegaan,

ik word aanstaande maandag (15-10 ) geopereerd door Dokter Gabrietz in het Worldeye center. Heb heel lang getwijfeld tussen op de spier of dual plane, volgens de arts kan ik beide hebben. Ben er nu voor 90% over uit dat ik voor de spier wil laten zetten en ben daarom reuze benieuwd naar jou foto's, mag ik ze ook zien? Ik krijg ook 400 cc daarom! 

 

Alvast super bedankt,

 

Liefs 

Hoi hoi,

wat spannend en leuk!

ik zal je toevoegen in mijn album!

heel veel succes alvast en gaat helemaal goedkomen!

ik ben inmiddels al de 6 weken voorbij en voel me super!

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Luna1803:

@sophieberry mag ik ook eens meespieken :wub:  ik word 23/10 geopereerd en twijfel tussen 395cc en 440cc hp achter de spier . Pc wil die 440 omdat ik een brede borst heb. Maar ben bang dat ik het te groot ga vinden. X

Ja natuurlijk! Ik heb je toegevoegd!

ik zou 10000% zeker voor de grootste maat gaan! 400 cc klinkt echt heel veel maar nog niemand in mijn omgeving heeft iets opgemerkt, dus oogt super natuurlijk!

succes!

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei sophieberry:

Ja natuurlijk! Ik heb je toegevoegd!

ik zou 10000% zeker voor de grootste maat gaan! 400 cc klinkt echt heel veel maar nog niemand in mijn omgeving heeft iets opgemerkt, dus oogt super natuurlijk!

succes!

 

xoxo

Hoi! Thanks voor het toevoegen. Ziet er inderdaad echt mooi uit! Ja de meeste zeggen dat maar als je soms fotos ziet denk ik woow dat is te groot..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei sophieberry:

Hoi hoi,

wat spannend en leuk!

ik zal je toevoegen in mijn album!

heel veel succes alvast en gaat helemaal goedkomen!

ik ben inmiddels al de 6 weken voorbij en voel me super!

 

xoxo

Dank je voor het toevoegen! Ziet er heel mooi uit , erg natuurlijk ook! Hoop dat t bij mij ook natuurlijk eruit gaat zien, ik ben wat smaller aan de bovenkant, moet maar vertrouwen op de kundigheid vd arts..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
32 minuten geleden zei Robijntje02:

@sophieberryik wil misschien net als jij ook ong 400cc,  voor de spier.

Zou ik daarom in jouw album mogen kijken?...

Ben heel erg benieuwd! 

En welke cupmaat had je voor je bv?

Heeey, ik heb je toegevoegd!

ik wil vanavond wat nieuwe foto’s erbij zetten van hoe het er met een normale BH uitziet.

Mijn cupmaat van te voren weet ik niet goed, denk een B. Maar omdat ik aan de onderkant van mijn borst wel volume had maar juist aan de bovenkant niet, was bh’s kopen altijd lastig.

Ik heb nu (8 weken PO) een hele mooie F cup!!

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Robijntje02:

@Flowersh zou ik in jouw album mogen spieken?.... Zie ook berichtje hierboven..

Ben benieuwd hoe rond, voor de spier eruit ziet..

En welke cupmaat had jij voor je bv?

Alvast bedankt!

Hee meis, ik heb helaas nog geen bv gehad !! Ik ben 19 december bij faceland aan de beurt :) en krijg dual plane 425cc . Heb jij al een consult gehad ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jesssi @Peanut82

 

Hoi hoi,

Littekens zien er mooi rustig uit en doen geen zeer. Wel zijn er aan beide kanten de plekjes waar de knoopjes zaten nog wat vurig, maar wel helemaal dicht zover ik kan zien.

Ik smeer nu ‘s avonds voor het slapen met vitamine E crème en dat helpt om het lekker soepel te maken.

Ik zal een foto in mijn album zetten van de meest recente foto van de littekens. 

 

Als het open staat zou ik er vooral niks op smeren, 2x per dag met lauw water spoelen onder de douche en heel goed droog deppen en daarna aan de lucht laten drogen voor je een BH aandoet!!

 

Hoe is het met jullie??

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Peanut82 zei:

@sophieberry Ik vroeg me af hoe het met je litteken was? Was het inderdaad nog een stukje van de onderhuidse hechting? Is het eruit gekomen? Het ziet er trouwens heel erg mooi uit!!

Zijn je borsten ook al helemaal gezakt?

Xx

Dankje voor het compliment!

Ik heb het idee dat ze inderdaad goed zijn gezakt, vind ze zonder BH nu ook echt fantastisch!

Ze zijn alleen nog niet zo soepel en heb nog niet al het gevoel terug in mijn borsten, maar ik heb nog hoop dat dat terug komt!

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, sophieberry zei:

@Jesssi @Peanut82

 

Hoi hoi,

Littekens zien er mooi rustig uit en doen geen zeer. Wel zijn er aan beide kanten de plekjes waar de knoopjes zaten nog wat vurig, maar wel helemaal dicht zover ik kan zien.

Ik smeer nu ‘s avonds voor het slapen met vitamine E crème en dat helpt om het lekker soepel te maken.

Ik zal een foto in mijn album zetten van de meest recente foto van de littekens. 

 

Als het open staat zou ik er vooral niks op smeren, 2x per dag met lauw water spoelen onder de douche en heel goed droog deppen en daarna aan de lucht laten drogen voor je een BH aandoet!!

 

Hoe is het met jullie??

 

xoxo

Wauw prachtig meid! 

Ze zijn echt heel mooi joh :)

Jij hebt mijn operatie gemist denk ik?

Heb 340 voor de spier gekregen.

Het is mij opzich meegevallen, behalve de moeheid en nu dat stomme wondje dus..

 

Irritant he die littekens grr.

Zelfde plekjes als ik zie ik in je album idd.

 

Ben blij als alles dicht is en geen korstjes meer heb

Ik ben alleen maar met dat stomme wondje bezig..

Hoe lang duurde het bij jou voor het dicht ging? 

 

Op advies van best-boobie en de kliniek moet ik wel spoelen, bedadine en vette gaasjes gebruiken.

Er kwam nml ook wat viezigheid uit bij mij :( 

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.