Ga naar inhoud

Michelle05 : 6 augustus 2018 : Dr. Kouwenberg : Slingeland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

44 minuten geleden zei Ellen1997:

Ik heb eerlijk gezegd heel weinig tot geen pijn, vergeet ook om paracetamol te slikken. Heb alleen veel druk maar dat is logisch en het is best erg opgezwollen dus het is meer een vervelend drukkend gevoel als echt pijn. Ben wel nog heel moe merk ik heb wel een middag dutje nodig maar heb zeker niks te klagen. 

En hoe is het bij jou? :wub:

Oh wat fijn joh dat je er niet zoveel last van hebt! Scheelt een hele hoop, zorg wel dat je rustig aan blijft doen en je rust goed pakt jaa, je lichaam heeft het nodig :)

met mij gaat het goed,  vandaag erg moe maar dat kwam doordat ik vanacht niet zo goed heb geslapen.  Het liefst zou ik op mn zij slapen haha. 

maar ik merk ook dat ik steeds minder pcm nodig heb, denk dat ik er mee ga afbouwen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Ellen1997:

Ik heb eerlijk gezegd heel weinig tot geen pijn, vergeet ook om paracetamol te slikken. Heb alleen veel druk maar dat is logisch en het is best erg opgezwollen dus het is meer een vervelend drukkend gevoel als echt pijn. Ben wel nog heel moe merk ik heb wel een middag dutje nodig maar heb zeker niks te klagen. 

En hoe is het bij jou? :wub:

Oh wat fijn dat je herstel tot nu toe zo goed gaat!! En dat je zo moe bent is natuurlijk niet gek, lekker even aan toegeven zou ik zeggen! 

Met mij gaat het herstel goed :) , ik kan iedere dag meer bewegingen maken en heb minder pijn dus ik denk de pcm maar af te gaan bouwen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Michelle05:

Oh wat fijn dat je herstel tot nu toe zo goed gaat!! En dat je zo moe bent is natuurlijk niet gek, lekker even aan toegeven zou ik zeggen! 

Met mij gaat het herstel goed :) , ik kan iedere dag meer bewegingen maken en heb minder pijn dus ik denk de pcm maar af te gaan bouwen! 

Fijn om te horen dat het goed gaat !:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yesss mn linker borst begint al mooi in te dalen, de rechter is nog wat eigenwijs en blijft nog steken. 

Hoewel ik weet dat dit kan gebeuren en het ook niets zegt over het eind resultaat toch soms wat angstig. Je kan veel informatie vinden op internet, maar ook veel horror verhalen waar je jezelf mooi gek mee kan maken haha. 

Nieuwe foto in album! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Michelle05:

Yesss mn linker borst begint al mooi in te dalen, de rechter is nog wat eigenwijs en blijft nog steken. 

Hoewel ik weet dat dit kan gebeuren en het ook niets zegt over het eind resultaat toch soms wat angstig. Je kan veel informatie vinden op internet, maar ook veel horror verhalen waar je jezelf mooi gek mee kan maken haha. 

Nieuwe foto in album! 

Mooi al Mies! En ik vind ze ook wel groter lijken als je vorige foto..

 

niet teveel opzoeken en je gek laten maken joh, ze worden vanzelf even mooi! :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei fitgirlkim:

Mooi al Mies! En ik vind ze ook wel groter lijken als je vorige foto..

 

niet teveel opzoeken en je gek laten maken joh, ze worden vanzelf even mooi! :58:

Ja de zwelling rondom mn borstbeen wordt minder dus dan lijkt het minder een recht toe en recht aan stuk haha.

Woensdag gaan mn pleisters eraf dus kan dan weer even gerust gesteld worden hihi :)

 

 

Liefs :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Michelle,

 

Ik ben ook in het Slingeland geweest voor een oriënterend gesprek. Alleen ben ik bij Osinga geweest. Zou je mij wat meer kunnen vertellen over hoe je het daar ervaren hebt en of je tevreden bent? Zelf dacht ik aan dual plane, maar klopt het dat ze dat hier niet doen? Dat het alleen of voor of achter de borstspier wordt geplaatst? En zou ik een kijkje mogen nemen in je fotoalbum? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.