Ga naar inhoud

Michelle05 : 6 augustus 2018 : Dr. Kouwenberg : Slingeland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben Michelle 25 jaar en heb een AA cup.

Volgende week heb ik mijn tweede gesprek met de plastische chirurg. 

Bij het eerste gesprek gaf hij het advies om voor rond te gaan, zo rond 240 cc.

Nu had ik zelf in gedachten om anatomische te nemen ivm het natuurlijke aanzicht. Maar de pc benoemde dat je het zelfde resultaat krijgt met onder de borst spier plaatsen. Heeft iemand hier ervaring mee ? .iemand nog tips om aan de pc te vrahen? Heb wat standaard dingen al wat betreft sport, duiken en werken maar verder kom ik niet echt.

 

Groetjes, M

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai!

 

leuk om te lezen.

hier hetzelfde verhaal! Ook AA cup nu, en slank. 

 

wat is je lengte en gewicht? :) 

Enig idee op welke cupmaat je uitkomt? 

 

Wanneer wordt je geopereerd? 

 

Ik krijg ook ronde protheses. Pc zei dat ze door (half) onder de borstspier te plaatsen ook anatomisch vallen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Michelle05:

Hey! 

Ik ben 1.67 en weeg 50 kg.

Heb volgende week mn voorbereidend gesprek en word 6 augustus geopereerd, zo spannend!! :)

wanneer word jij geopereerd? Hoeveel cc krijg jij? 

Aah leuk! Dat schiet dan al aardig op!

Ik krijg 255 cc en als dat niet past 235. Word 29 sept (pas) geopereerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei fitgirlkim:

Oh wat spannend voor je! Ik word ook 6 augustus geopereerd door Fresow bij de Bauland kliniek. Krijg 335 of 355 cc full. Waar ga jij geopereerd worden en door wie? 

Oh wat toevallig! Heb jij ook nog een voorbereidend gesprek voor de operatie? 

Ik word geopereerd in het slingeland ziekenhuis door dokter kouwenberg. 

Laat jij ze ook achter de spier plaatsen? 

Al zenuwachtig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Michelle05:

Oh wat toevallig! Heb jij ook nog een voorbereidend gesprek voor de operatie? 

Ik word geopereerd in het slingeland ziekenhuis door dokter kouwenberg. 

Laat jij ze ook achter de spier plaatsen? 

Al zenuwachtig?

Ik heb mijn laatste gesprek met de pc afgelopen donderdag gehad. En ik krijg ze inderdaad ook dual plane. Oh dat ziekenhuis of die arts ken ik niet! Spannend voor jou ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Michelle05:

Ja kan niet wachten, zoveel zin in haha! Heb jij nog een voorbereidend gesprek voor de operatie?

Nee dat heb ik niet. Moet nog keer gebeld worden door de anesthesist en that’s it.

ben 2x wezen passen; mja dat gaat best snel voorbij hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Michelle05

 

Hoi hoi,

 

Ik heb eventjes de titel aangepast en gelijk topic verplaatst naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je dadelijk je verslag en ook alle updates neer gaan zetten, zo heb je alles netjes op 1 plek bij elkaar staan.

 

Veel succes maandag.

Oh helemaal goed dankjewel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yassss maandag 7:15 melden in het ziekenhuis! Mooi optijd, zit ik in ieder geval niet de halve dag in zenuwen te wachten hihi. 

 

Pijnstillers en bhs zijn binnen, van t weekend mn spullen pakken en meenemen naar mn ouders waar ik kan logeren. 

Alleen nog even opzoek naar makkelijke niet te warme kleding voor aankomende weken ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-7-2018 om 19:36 zei Michelle05:

Hey! 

Ik ben 1.67 en weeg 50 kg.

Heb volgende week mn voorbereidend gesprek en word 6 augustus geopereerd, zo spannend!! :)

wanneer word jij geopereerd? Hoeveel cc krijg jij? 

Hi @Michelle05, spannend morgen al!! 

Heel veel sterkte en succes... hebben ze jou ook naar je bmi gevraagd?. Ik ben ook 1.67 en woog ten tijde van het 1e consult 51 nog wat. En ik zat net op de grens 18.5 BMI. Die consulente zei dat als het minder was ze mij zou weigeren..... 

 

Wordt jij nu in Slingeland geopereerd omdat je bmi te laag is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Chel1977:

Hi @Michelle05, spannend morgen al!! 

Heel veel sterkte en succes... hebben ze jou ook naar je bmi gevraagd?. Ik ben ook 1.67 en woog ten tijde van het 1e consult 51 nog wat. En ik zat net op de grens 18.5 BMI. Die consulente zei dat als het minder was ze mij zou weigeren..... 

 

Wordt jij nu in Slingeland geopereerd omdat je bmi te laag is?

Dankjewel!! 

Ze vroegen mij wel om eme gewicht en lengte. Ik had al eerder gelezen dat je met een te laag bmi inderdaad geweigerd kon worden. 

Toen ik mijn gewicht en lengte benoemde zei de pc er niets van! 

 

Ik heb zelf bij meerdere klinieken een gesprek gehad maar had bij deze chirurg het beste gevoel en vanuit mijn omgeving hoorde ik ook goede verhalen over hem.

Verder vind ik het zelf een prettig idee dat het in een ziekenhuis gebeurd. De chirurg is daar in dienst en bij sommige klinieken laten ze chirurgen 'invliegen'.

Dus verder heeft dat niets te doen met mijn lage bmi :)

Bij het pre operatieve gesprek gaven ze aan dat het de operatie niet beinvloed

dan mijn bmi aan de lage kant is. Ik kan alleen sneller onderkoelt raken dus dan is het de taak van de anesthesist dat ze dat meer in de gaten houden door mn temp te meten. 

 

Ben jij inmiddels al geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Michelle05:

Dankjewel!! 

Ze vroegen mij wel om eme gewicht en lengte. Ik had al eerder gelezen dat je met een te laag bmi inderdaad geweigerd kon worden. 

Toen ik mijn gewicht en lengte benoemde zei de pc er niets van! 

 

Ik heb zelf bij meerdere klinieken een gesprek gehad maar had bij deze chirurg het beste gevoel en vanuit mijn omgeving hoorde ik ook goede verhalen over hem.

Verder vind ik het zelf een prettig idee dat het in een ziekenhuis gebeurd. De chirurg is daar in dienst en bij sommige klinieken laten ze chirurgen 'invliegen'.

Dus verder heeft dat niets te doen met mijn lage bmi :)

Bij het pre operatieve gesprek gaven ze aan dat het de operatie niet beinvloed

dan mijn bmi aan de lage kant is. Ik kan alleen sneller onderkoelt raken dus dan is het de taak van de anesthesist dat ze dat meer in de gaten houden door mn temp te meten. 

 

Ben jij inmiddels al geopereerd?

Hi @Michelle05 heel veel succes vandaag!!! Lees graag je operatie verslag zodra je je goed voelt!!

 

Ja ben morgen precies 2 weken PO en zo goed als pijnloos... soms last van harde borsten aan de bovenkant dat geeft meer een onprettig gevoel dan pijn... en zo nu en dan aan de onderkant een licht pijnlijjk gevoel... maar verder kan ik bijna alles alleen doen. Autorijden ook... maar toch nog voorzichtig.  

 

Nog eventjes meid!!!ben je nerveus?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, 

 

Nou dat liep iets anders dan verwacht..

Tijdens de operatie hebben ze per ongeluk een sneetje gemaakt bij mijn long. Eerst waren ze bang dat ze mijn long zekf hadden geraakt.. 

Vervolgens allerlei testen, Long fotos, hart filmpjes en een heleboel pijn.

 

Ze hebben mijn libg gelukkig niet geraakt, maar wel iets anders wat niet hoord.. nu zijn ze bang dat er bloed in mijn pleura ruimte kan komen dus moet een nachtje blijven ter observatie.

 

Gisteren avond om extra pijn medicatie gevraagd, wat een last had ik pff. 

Na een spuitje morfine ging het weer redelijk (het was vol te houden) momenteel lijkt het alsof ze in de fik staan.

 

Uit mn linker borst komt nog wat vocht, rechts momenteel vrij weinig 

 

En nu weet ik uit gekkigheid niet meer hoe ik moet liggen meh. Hoop dat de pc er weer vroeg is zodat we kunnen kijken hoe verder.

 

Oohja en ik ben zo dik en stevig ingepakt dat ik ze nog niet gezien heb. 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Michelle05:

Hey meiden, 

 

Nou dat liep iets anders dan verwacht..

Tijdens de operatie hebben ze per ongeluk een sneetje gemaakt bij mijn long. Eerst waren ze bang dat ze mijn long zekf hadden geraakt.. 

Vervolgens allerlei testen, Long fotos, hart filmpjes en een heleboel pijn.

 

Ze hebben mijn libg gelukkig niet geraakt, maar wel iets anders wat niet hoord.. nu zijn ze bang dat er bloed in mijn pleura ruimte kan komen dus moet een nachtje blijven ter observatie.

 

Gisteren avond om extra pijn medicatie gevraagd, wat een last had ik pff. 

Na een spuitje morfine ging het weer redelijk (het was vol te houden) momenteel lijkt het alsof ze in de fik staan.

 

Uit mn linker borst komt nog wat vocht, rechts momenteel vrij weinig 

 

En nu weet ik uit gekkigheid niet meer hoe ik moet liggen meh. Hoop dat de pc er weer vroeg is zodat we kunnen kijken hoe verder.

 

Oohja en ik ben zo dik en stevig ingepakt dat ik ze nog niet gezien heb. 

 

Liefs

He bah mies... dat zagen we niet aankomen. Wat een pech zeg, dat heb jij weer... en dan ook nog een nachtje moeten blijven slapen. 

 

Misschien off-topic, maar je hebt je meiden wel! Ondanks dat je niet kunt kijken, heb je wel al de vormen gevoelt hihi

 

ik hoop dat je nog even kunt slapen want dat gaat bij thuis belabberd maar ik voel me verder wel prima

 

ik denk aan je en veel sterkte daar xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei fitgirlkim:

He bah mies... dat zagen we niet aankomen. Wat een pech zeg, dat heb jij weer... en dan ook nog een nachtje moeten blijven slapen. 

 

Misschien off-topic, maar je hebt je meiden wel! Ondanks dat je niet kunt kijken, heb je wel al de vormen gevoelt hihi

 

ik hoop dat je nog even kunt slapen want dat gaat bij thuis belabberd maar ik voel me verder wel prima

 

ik denk aan je en veel sterkte daar xxx

Jaa pff wat een domper, het scheelt wel dat je weet dat je in goede handen bent. Maar is toch wel anders uitzieken dan gewoon thuis :(

 

hahah nou ik ben momenteel nog vierkant ingepakt dus heb niets kunnen voelen nog, maar kan niet wachten  om ze te zirn. Wat zijn die paar weken pijn nou op de 10/15 jaar genieten van onze borsten! 

 

hoe is het bij jou gegaan? Heb je al mogen spieken ? 

ik heb waardelooos geslapen, maar slaap overdag ook nog wel iets in dus dat scheelt wel! 

slaap jij over dag nog een beetje? Wel gewoon kunnen eten? 

 

oh en heb je je drains nog in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Michelle05:

Jaa pff wat een domper, het scheelt wel dat je weet dat je in goede handen bent. Maar is toch wel anders uitzieken dan gewoon thuis :(

 

hahah nou ik ben momenteel nog vierkant ingepakt dus heb niets kunnen voelen nog, maar kan niet wachten  om ze te zirn. Wat zijn die paar weken pijn nou op de 10/15 jaar genieten van onze borsten! 

 

hoe is het bij jou gegaan? Heb je al mogen spieken ? 

ik heb waardelooos geslapen, maar slaap overdag ook nog wel iets in dus dat scheelt wel! 

slaap jij over dag nog een beetje? Wel gewoon kunnen eten? 

 

oh en heb je je drains nog in?

Tuurlijk is het anders dan thuis.. maar we moeten proberen positief te blijven. En inderdaad mocht je een nabloeding krijgen dan kan er meteen gehandeld worden. Dat is anders dan dat je thuis zou zijn.

 

we kunnen voor de rest van ons leven genieten van onze borsten hihi. Tenminste ik heb motiva en die hoeven in principe niet meer verwijderd te worden. Tenzij je ze groter wilt later.

 

met mij gaat het gelukkig prima, pijn is ook goed te doen. Dat slapen is wel een dingetje hoor, zegmaar gewoon niet slapen. Maar ik lig wel en dan rust je natuurlijk ook. Verder kunnen we inderdaad overdag lekker slaap inhalen. Niet teveel willen doen en er gewoon aan toegeven. 

 

Ik heb gelukkig geen draine gehad meis. Heb jij die wel nog? 

 

Ik kan alweer alles eten en drinken hoor. Meteen bij thuiskomst al en ook niet misselijk geweest. Al een pak koekjes in mijn mik onder het mom van ‘aansterken’ hahaha

 

heh wel wat last van rugpijn, maar vooralsnog blijf ik positief :)

 

ik ga straks de verbandjes eraf halen en laat mijn moeder me even schoonmaken. Kan ik ze dan goed bekijken en even doto’s maken!

 

liefs en een dikke knuffel xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.